Hergestellt in den Niederlanden

Bewertungen

Haben Sie kürzlich eine Bestellung bei Beddenleeuw aufgegeben? Wir schätzen Ihre Meinung und Bewertung sehr!

Bewerten Sie uns
Durchschnittlich
7.1
Anzahl der Bewertungen
5149
Empfiehlt uns
52%
Peter
Prima service top kwaliteit Exzellenter Service, Top-Qualität

Gute Website, gute Qualität, schnelle Lieferung...

Goede website, prima kwaliteit, snelle levering...

Originaltext ansehen Roosendaal - 19 july 2023
Rita van der Velde
Goed bed maar goede service Gutes Bett, aber guter Service

Schade, dass die Unterschenkel nicht gut waren. Sofort vom Bettlöwen gelöst, nur die Lieferfahrer wollten die kaputten Unterbetten nicht mitnehmen, sie sagten, ich solle sie verkaufen, aber auf mein Drängen hin nahmen sie sie trotzdem mit. Ansonsten sehr zufrieden.

Jammer dat het onderbenen niet goed was. Gelijk opgelost door beddenleeuw, alleen bezorgers wilde de kapotte onderbedden niet meenemen, ik moest ze maar verkopen zeiden ze, maar naar aandringen van mij hebben ze, ze toch mee genomen. Verder heel tevreden .

Originaltext ansehen Enspijk - 19 july 2023
sandy
Vriendelijk Freundlich

Schönes und sehr schönes Bett

Heerlijk en erg mooie bed

Originaltext ansehen Amersfoort - 18 july 2023
lucien
Goed Gut

Richtiger Service

Correcte service

Originaltext ansehen Lommel - 18 july 2023
K.
Goede ervaring Gute Erfahrung

Aufgrund der Bewertungen habe ich gezögert, etwas zu bestellen. Vor der Bestellung wurde ich mehrmals telefonisch kontaktiert und das war in Ordnung. Schließlich habe ich meine Bestellung aufgegeben und den gewünschten Liefertermin angegeben. Wurde an einem dieser Termine geliefert und konnte am Morgen der Lieferung anrufen, um ein klareres Zeitfenster zu vereinbaren. Das Zeitfenster, das Sie per Post erhalten, ist wirklich ungünstig: 08.00-22.00 Uhr. Alles ordentlich geliefert. Es fehlte 1 Teil und das wurde nach einem Anruf sofort innerhalb von 2 Tagen geliefert. Das Bett ist solide, fest und schön.

Ik twijfelde even om te bestellen nav de recensies. Voor bestellen een paar keer telefonisch contact opgenomen en dat was prima. Uiteindelijk mijn bestelling geplaatst en voorkeursdata aangegeven voor levering. Werd op één van deze data geleverd en kon in de ochtend van aflevering bellen voor een duidelijker tijdvak. Tijdvak wat je doorkrijgt via de mail is wel echt onhandig: 08.00-22.00 uur. Alles netjes geleverd. Er miste 1 onderdeeltje en dat is gelijk binnen 2 dagen nageleverd na een telefoontje. Het bed is degelijk, stevig en mooi.

Originaltext ansehen Tilburg - 18 july 2023
Ma Remilia
Prima Fein

Das Bett kam früher an, als ich erwartet hatte. Guter Service

Bed was eerder binnen had ik had verwacht. Goeie service

Originaltext ansehen Vlissingen - 18 july 2023
Timaflex Hamminga
Zeer slecht Sehr schlecht

Das Bett wurde erst zum 3. Liefertermin geliefert, dieser war jedoch nicht vollständig. Machen Sie keine Geschäfte mit Beddenleeuw, es ist ein sehr schlechtes Unternehmen. Sehen Sie sich die Sendung KASSA an.

Pas bij de 3e bezorgdatum is het bed geleverd, echter dit was niet compleet. Geen zaken doen met Beddenleeuw, het is een zeer slecht bedrijf, Kijk het programma KASSA.

Originaltext ansehen Ermelo - 18 july 2023
Madhewie Jialal
NIET AAN BEGINNEN! FANG NICHT AN!

Bei der ersten Lieferung wurde das Bett vom Zusteller aus dem Aufzug geschoben (Riss im Polster) Beim zweiten Mal wurde das Bett ausgetauscht, der Zusteller fand es übertrieben, dass das Bett ausgetauscht wurde Seitdem keine Antworten auf E-Mails, Telefon nicht erreichbar, überhaupt nichts!!! Hoffentlich finden sie eine Lösung, aber ich warne die anderen im Voraus!

1e keer bed geleverd, werd door de bezorger de lift uit geduwd (scheur in de bekleding) 2e keer bed omgeruild, vond de bezorger het maar overdreven dat het bed werd opgeruild Sindsdien geen reacties op emails, telefoon is niet bereikbaar, helemaal niks!!! Hopelijk komen ze alsnog met een oplossing, maar ik waarschuw de andere alvast!

Originaltext ansehen LELYSTAD - 18 july 2023
J
Top boxspring Oberes Boxspringbett

Ich habe vor ein paar Wochen ein wunderschönes Isabella-Boxspringbett bestellt. Passt gut, gute Qualität und zu einem guten Preis. Sehr empfehlenswert! Die Lieferung erfolgte schnell, der Aufbau ist einfach! Ein Verbesserungspunkt wäre, dass Sie ein Zeitfenster hätten, denn jetzt müssen Sie wirklich den ganzen Tag zu Hause bleiben.

Een aantal weken geleden een mooie Isabella boxspring besteld. Ligt lekker, mooie kwaliteit en dat voor een mooie prijs. Zeker een aanrader! Levering was snel, montage is simpel! Een verbeterpunt zou zijn dat je een tijdsvlak zou hebben, want je moet nu écht een hele dag thuis blijven.

Originaltext ansehen Baexem - 18 july 2023
Jan
Goed kwaliteit voor een mooie prijs! Gute Qualität zu einem guten Preis!

Gute Qualität zu einem guten Preis. Festes Bett! Leicht zusammenzubauen.

Een goede kwaliteit voor een mooie prijs. Stevig bed! Gemakkelijk te monteren.

Originaltext ansehen Wierden - 17 july 2023
Diana Cameron
Geweldig Eindrucksvoll

Eindrucksvoll

Geweldig

Originaltext ansehen Almere - 17 july 2023
Remco
Goede prijs kwaliteit Gute Preisqualität

Großes Sortiment mit guten Preisen. Qualität ist gut. Die Bestellung ist sehr einfach und sie halten, was sie versprechen.

Ruim aanbod met prima prijzen. Kwaliteit is goed. Bestellen gaat zeer eenvoudig en ze doen wat ze beloven.

Originaltext ansehen Deventer - 17 july 2023
Patricia
Top! Spitze!

Einen Tag später als geplant geliefert, aber trotzdem schnelle Lieferung, freundliche Lieferleute und das Bett ist großartig!

1 dagje later geleverd dan gepland maar toch nog snelle levering, vriendelijke bezorgers en bed is super!

Originaltext ansehen Herenthout (België) - 16 july 2023
X
Slecht Schlecht

Zum dritten Mal geliefert. Dann passte das Bett nicht zusammen

3e keer pas geleverd. Bed paste vervolgens niet in elkaar

Originaltext ansehen Oisterwijk - 16 july 2023
G
SUPER! SUPER!

Ich habe zuerst eine Matratze (für Erwachsene) über bol.com bestellt. Die Matratze fühlte sich an, als würde ich auf einem großen Scheuerschwamm schlafen. Ich spürte die Unterseite meines Boxspringbetts. Und ich wiege 60 Kilo. Weil ich es sehr schnell brauchte und Bol einen schnellen Versand hat, aber ich hätte es gleich über Bed Lion bestellen sollen. Ausgezeichnete Matratze zu einem guten Preis. Meine Schwester hat hier auch ein Bett bestellt und ist auch sehr zufrieden damit. Ich schlafe wieder gut.

Ik heb eerst via bol.com een matras besteld (voor volwassenen) de matras voelde net als of ik op een grote schuurspons sliep ik voelde de bodem van mijn boxspring. En ik ben 60kilo. Omdat ik het heel snel nodig had en Bol snelle verzending heeft, maar had ik het maar gelijk via beddenleeuw besteld. Uitstekende matras voor goede prijs. Mijn zusje heeft hier ook een bed besteld en zij is er ook super blij mee. Ik slaap weer heerlijk.

Originaltext ansehen Gelderland - 16 july 2023
Carmen
Slecht Schlecht

Die Lieferung verlief so schlecht. Bin einfach zum vereinbarten Termin überhaupt nicht erschienen. Und dafür hatte ich mir einen Tag frei genommen. Beim nächsten Mal wird es schwierig, einen neuen Termin zu vereinbaren. Es würde zwischen 13:00 und 14:00 Uhr kommen und ich würde nicht umsonst den ganzen Tag zu Hause bleiben. Ankunft am Abend um 20:45 Uhr. Ich habe eine E-Mail gesendet, auf die ich gerne eine Antwort erhalten würde. Sie haben vor etwa einem Monat noch nicht geantwortet!!! Also einfach schlecht. Das Bett selbst ist in Ordnung, die Matratze hätte etwas weicher sein können.

De levering ging zo slecht. Kwamen gewoon op de afgesproken datum helemaal niet opdagen. En daar had ik een vrije dag voor genomen. De keer erop moeite voor nieuwe datum aftespreken. Zouden tussen 13:00 en 14:00 komen wat ik ging niet weer heel de dag voor niets thuisblijven. Kwamen in de avond om 20:45. Mail gestuurd erover waar ik graag een reactie op wilde. Ze moeten nog reageren ongv een maand geleden!!! Dus gewoon slecht. Het bed zelf is prima matras had wel ietsje zachter gemogen.

Originaltext ansehen Rotterdam - 15 july 2023
Jairo Gomez
Goed en snel geregeld Gut und schnell arrangiert

Nach einem Fehler habe ich den Kundendienst kontaktiert. Wurde gut geholfen, schöne Erfahrung!

Na een vergissing, contact gehad met de klantenservice. ben goed geholpen fijne ervaring!

Originaltext ansehen ALMERE - 15 july 2023
Samantha
Fantastisch Fantastisch

Nachdem ich viele schlechte Bewertungen gelesen hatte, bestellte ich trotzdem ein Bett. Ich habe im Voraus angerufen, um zu sehen, wie es mit den Lieferungen läuft, und den Angaben zufolge wurden diese Probleme gelöst. Und innerhalb einer Woche hatten wir ein Bett! Und was für ein Bett! Wir sind sehr zufrieden mit unserem Bett und dieser Firma. Als ich um Rat bezüglich eines Bettes bat, wurde es schwierig. Darüber wussten sie nicht viel. Also habe ich es einfach selbst herausgefunden.

Na veel slechte recensies gelezen te hebben, toch een bed besteld. Wel even van te voren gebeld hoe het mu met de leveringen zit, en die problemen waren volgens hun opgelost. En binnen een week hadden we een bed! En hoe zo’n bed! Wij zijn enorm tevreden over ons bed en dit bedrijf. Toen ik belde voor advies over een bed werd het lastig. Daar wisten ze niet veel van. Dus heb ik het zelf maar uitgezocht.

Originaltext ansehen Brucht - 15 july 2023
Jeroen
Heel erg tevreden Sehr sehr zufrieden

Ein gutes Bett und auch die Lieferung war ordentlich, alles war eingepackt und ließ sich auch leicht zusammenbauen.

Een goed bed en de bezorging was ook netjes alles is binnen gezet en was ook makkelijk in elkaar te zetten.

Originaltext ansehen Emmen - 15 july 2023
John
Heeeeeeel slecht Soooo schlimm

Eigentlich nicht einmal 1 Stern wert. Wirklich skandalöses Unternehmen. Leute, zahlt woanders einfach 100 Euro mehr, denn billig ist wieder teuer. Kommen Sie einfach nicht 2 Mal vorbei und drohen Sie mit einer Geldstrafe von 75 Euro, wenn Sie im Zeitfenster von knapp 24 Stunden nicht zu Hause sind. Eigentlich müsste die Suchmaschine dafür sorgen, dass dieses Unternehmen auf Seite 188 erscheint....

Eigenlijk nog niet 1 ster waard. Echt schandalig bedrijf. Mensen, betaal gewoon 100 euro meer elders, want goedkoop blijkt weer duurkoop. Komen 2 keer gewoon niet opdagen en dreigen zelf met 75 euro boete als je niet thuis bent in het tijdsslot van bijna 24 uur. Eigenlijk moet de zoekmachine ervoor zorgen dat dit bedrijf op bladzijde 188 komt....

Originaltext ansehen Zwolle - 15 july 2023
Louise
Top! Spitze!

Bett online bestellt. Habe den Liefertermin ein paar Mal geändert und das war kein Problem.

Bed online besteld. Een aantal keer de afleverdatum verplaatst en dat was geen probleem.

Originaltext ansehen Den Haag - 15 july 2023
Olesja
Nie wieder Kein Gras

Zuerst wurde uns ein beschädigtes Bett gebracht, dann wurde es abgeholt und uns wurde ein neues gebracht. Diese Paste jedoch nicht an die anderen Betteilen, sodass man es gar nicht Schwestern bauen kann. Auf Anfragen antwortet der Kundenservice nicht oder wenn nur unter Drohung mit einem Anwalt. Uns wurde gesagt, man könne uns die nötigen Teile zum Schwesternbauen schicken, was jedoch auch wieder nicht getan wurde. Nun komkomen wir wieder keine Antwort. So fiel die Inkompetenz aus, ich habe bei einem Shop noch nie miterlebt.

Zuerst wurde uns ein beschädigtes Bett gebracht, was dann abgeholt wurde und uns wurde ein neues gebracht. Dieses passte jedoch nicht zu den anderen Betteilen, sodass man es gar nicht zusammenbauen kann. Auf Anfragen antwortet der Kundenservice nicht oder wenn nur unter Drohung mit einem Anwalt. Uns wurde gesagt man könne uns die nötigen Teile zum zusammenbauen schicken, was jedoch auch wieder nicht getan wurde. Nun bekommen wir wieder keine Antwort. So viel Inkompetenz habe ich bei einem Shop noch nie miterlebt.

Originaltext ansehen Essen - 15 july 2023
Arlette Smidt
Bezorgers geweldig!!! TASO en MO Lieferfahrer großartig!!! TASO und MO

Die Bestellung war sehr einfach, auch die Angabe der Wunschtage war sehr einfach. Hatte die ganze Woche frei, aber keine Post bezüglich der Lieferung. Ich habe angerufen und der Termin wäre 12-7 Uhr. Gut!! Weil es kostenlos war. Die Lieferzeiten werden überall genannt, deshalb werde ich dazu nichts sagen.... Aber dann... eine E-Mail am Tag der Lieferung 12:43.. kein Personal (in Bezug auf Zusteller) und so sie würden am nächsten Tag kommen. Rufen Sie sofort an, denn hey ... einfach noch einen Tag frei zu nehmen, ist nicht jedermanns Sache. Überhaupt keine Reaktion, weder telefonisch noch per E-Mail. Endlich konnte ich einen freien Tag vereinbaren (der mich einen Tageslohn kostet), den Rest des Negativen werde ich der Firma ersparen.!! Und dann passierte es!!! Diese Lieferleute sind erstklassig! Das Unternehmen kann die Hände drücken und hoffen, dass diese Jungs bleiben. TASO und MO .... vielen Dank für Ihren positiven Beitrag und haben das Bett ohne Murren die 6 Stufen hinaufgehoben! DU BIST GOLD WICHTIG!!! Danke noch einmal

Het plaatsen van de bestelling ging heel gemakkelijk, doorgeven van de voorkeurs dagen idem. De hele week vrij genomen, maar geen mail betreffende levering. Gebeld en de datum zou zijn 12-7.. prima!! Was namelijk vrij. De bezorgtijden worden overal genoemd, dus daar ga ik niks over zeggen....Maar dan..een mail op de dag van bezorging 12:43.. geen personeel(qua bezorgers)en dat ze de volgende dag zouden komen. Meteen gaan bellen, want hee...zomaar nog een vrije dag opnemen, ua niet voor iedereen weggelegd. Totaal geen reactie, niet telefonisch, via de mail. Uiteindelijk toch een dag vrij kunnen regelen (wat mij dus een dagloon kost)de rest van het negatieve zal ik het bedrijf besparen.!!en toen gebeurde het!!! Deze bezorgers zijn top! Het bedrijf mag in hun handen knijpen en hopen dat deze boys blijven. TASO en MO....onwijs bedankt voor jullie positieve inbreng en zonder morren het bed de 6 trappen naar boven hebben getild! JULLIE ZIJN JULLIE GEWICHT IN GOUD WAARD!!! Nogmaals dank

Originaltext ansehen Rotterdam - 15 july 2023
Robby
Snelle levering Schnelle Lieferung

Nach 2 Wochen wurde mein Boxspringbett zu Hause geliefert, das Kopfteil war nicht im Lieferumfang enthalten, wurde aber nach 1 Woche geliefert. Alles verlief reibungslos per E-Mail

Na 2 weken mijn boxspring thuis bezorgd,hoofdbord was er niet bij maar na 1 week nageleverd.alles ging vlot via mail

Originaltext ansehen Beveren - 14 july 2023
Sjef Boon
Prima Fein

Das Bett ist in Ordnung, aber die Lieferung ist für mich wertlos.

Het bed is prima, maar de aflevering vind ik waardeloos.

Originaltext ansehen OOSTERWOLDE FR - 14 july 2023
Julie
Prima bed Tolles Bett

Tolles Boxspringbett. Gekauft für unseren Sohn (3 Jahre alt). Sehr einfach zu montieren. Für diesen Preis gibt es nicht viel zu meckern. Er schläft erst seit einem Monat darin, daher ist es qualitativ noch schwer zu beurteilen, ob es lange halten wird, aber im Moment sehr zufrieden.

Prima boxspring. Gekocht voor ons zoontje (3 jaar). Heel makkelijk in elkaar te zetten. Valt gewoon weinig op aan te merken voor die prijs. Hij slaapt er nog maar een maandje in, dus nog moeilijk te beoordelen of het naar kwaliteit toe een lang leven beschoren is, maar voorlopig heel tevreden.

Originaltext ansehen België - 14 july 2023
Anja klaver
prima service Guter Service

Hatte vergessen, etwas zu bestellen, 1 Anruf und alles war ordentlich arrangiert! Aber das Wichtigste ist, dass das Bett schön aussieht und wir wunderbar darauf schlafen.

Hadden vergeten iets bij te bestellen 1 telefoontje en alles werd keurig geregeld! maar het belangrijkste is het bed ziet er prachtig uit en we slapen er heerlijk op.

Originaltext ansehen Haarlem - 13 july 2023
Steven De Clercq
snelle levering van verkeerd produkt Schnelle Lieferung des falschen Produkts

Die Bestellung verlief unkompliziert über den Webshop. Der Gesetzentwurf folgte fast sofort. Doch bei der Lieferung, die sehr schnell ging, stellte sich heraus, dass die gelieferten Betten die falschen Abmessungen hatten! Dies wurde einige Tage später gemeldet, die Ware war noch nicht ausgepackt und befand sich noch am selben Ort, an dem sie abgegeben wurde. Jetzt sind schon einige Wochen vergangen und ich habe immer noch keine Antwort von Beddenleeuw erhalten. Wie unprofessionell ist das! Müssen wir sie wirklich über soziale Medien darauf aufmerksam machen, dass der After-Sales-Service sehr wichtig ist?

de bestelling verliep eenvoudig via de webshop. De factuur volgde vrijwel onmiddellijk. Maar bij de levering, die trouwens heel snel was, bleek dat het de verkeerde afmetingen waren van de bedden die ze hadden afgezet ! Dit werd enkele dagen later gemeld, de goederen werden nog niet uitgepakt en stonden nog op dezelfde plaats van waar ze werden afgezet. Nu zijn we reeds enkele weken later en heb ik nog steeds geen enkel antwoord gekregen van Beddenleeuw. Hoe onprofessioneel is dit ! Moeten we echt via sociale media hen attent maken dat de dienst na verkoop heel belangrijk is?

Originaltext ansehen Zulte - 13 july 2023
Carla
Super confortabel bed Super bequemes Bett

Sehr gutes Bett und sehr guter Preis Beispielsweise ist ein Boxspringbett auch für Menschen mit geringerem Einkommen erschwinglich

Zeer goed bed en zeer goede prijs Zo is een boxspring ook te betalen voor mensen met een lager inkomen

Originaltext ansehen Delft - 13 july 2023
Angela
Zou hier NOOIT meer iets bestellen Würde hier NIE wieder bestellen

Das Bett ist in Ordnung, nichts Besonderes, aber in Ordnung. Auch die Lieferung hat gut geklappt. Der Topper ist furchtbar hart und kam mit losen Nähten an. Auf der Verpackung war das alles nicht zu erkennen, ich teile Ihnen dies aber am Tag des Erhalts inklusive Fotos per E-Mail mit. Am nächsten Tag wurde ich zurückgerufen, aber alles wurde per E-Mail geregelt. Ich wollte den Topper umtauschen, aber mit dem Kundenservice ist es unmöglich, da rauszukommen. Zuerst der Rat, einfach die losen Nähte wegzuschneiden. Als ich darauf hinwies, dass ich das lächerlich finde, erhielt ich überhaupt keine Antwort. Nach der Erwähnung von Rechtsbeistand kam plötzlich wieder eine Antwort, aber nach einer Antwort von mir und der Frage, wie wir das Problem lösen würden, erneut keine Antwort. Nicht einmal nach 3 Erinnerungen von mir. Kurz gesagt, bizarr schlechter Service, das habe ich noch nie in einem Unternehmen erlebt. Ich rate daher jedem in meiner Gegend von Beddenleeuw ab und erzähle so oft wie möglich online und offline von dieser Erfahrung. Ich hoffe, dass diese Firma so schnell wie möglich untergeht und wünsche ihnen nur schlechte Geschäfte.

Bed is prima, niet bijzonder maar prima. Levering is ook goed gegaan. De topper is verschrikkelijk hard en is aangekomen met allemaal losse naden. Dit was allemaal niet te zien in de verpakking maar heb de dag van ontvangst dit nog laten weten, incl. foto’s per mail. Dag erna nog achteraan gebeld maar alles per mail geregeld worden. Ik wilde de topper omruilen maar hieruit komen met de klantenservice is onmogelijk. Eerst het advies om ‘de losse naden gewoon weg te knippen’, toen ik aangaf dat belachelijk te vinden kreeg ik helemaal geen reactie meer. Na noemen van de rechtsbijstand ineens wel weer reactie, maar na antwoord van mij en de vraag hoe we het probleem gingen oplossen, wederom geen reactie meer. Ook niet na 3 reminders vanuit mij. Kortom, bizar slechte service, heb dit nog nooit bij een bedrijf meegemaakt. Ik raad Beddenleeuw bij iedereen in mijn omgeving dan ook af en vertel zo vaak mogelijk over deze ervaring, zowel online als offline. Ik hoop dat dit bedrijf zo snel mogelijk omvalt en wens ze niets dan slechte zaken toe.

Originaltext ansehen Den Haag - 13 july 2023
Meredith
Top Spitze

Gute Lieferung. Hat gut geholfen, die Leute, die dort am Telefon arbeiten, waren auch freundlich, sie suchen nach allen möglichen Möglichkeiten, einem zu helfen. Weiter so .

Goeie bezorging. Goed geholpen , mensen die daar werken aan de telefoon was ook vriendelijk ze zoeken allerlei manieren om jou te helpen . Gaat zo door .

Originaltext ansehen Maassluis - 13 july 2023
Dea
Vreselijk !! Schrecklich !!

Kaufen Sie niemals etwas! Wir haben gerade unsere Bestellung aufgrund von Lieferschwierigkeiten storniert und nun, nach einem Monat (!) wurde unsere Anzahlung von 509,60 Euro nicht zurückerstattet. Der Kundenservice ist nicht erreichbar, zwanzig E-Mails später, und jedes Mal erhalten wir eine andere Ausrede, wenn wir eine Antwort erhalten. Wir haben Anspruch auf Rückerstattung innerhalb von 14 Tagen!! Alle Daten sind bekannt!!! Wertloses Unternehmen!!

Nooit iets kopen! We hebben na problemem net de levering onze bestelling geannuleerd en nu na een maand (!) onze aanbetaling van 509.60 Euro nog niet terug . Klantenservice niet bereikbaar, twintig mailtjes verder waar iedere keer een andere smoes komt als we al reactie krijgen. We hebben recht op terugbetaling binnen 14 dagen !! Alle gegevens zijn bekend !!! Waardeloos bedrijf !!

Originaltext ansehen Beneden Leeuwen - 13 july 2023
A,b
Perfect Perfekt

Lieferung innerhalb einer Woche nach Vereinbarung, also perfekt. Das Bett ist wunderbar, alles war vollständig und keine Mängel. Fette zehn

Levering binnen een week op afspraak dus perfect . Bed ligt heerlijk , alles was compleet en geen defecten . Dikke tien

Originaltext ansehen Van vonno - 13 july 2023
Lawrence
Niet de volledige bestelling gekregen Ich habe nicht die vollständige Bestellung erhalten

Mein Kopfschmuck fehlt, also wie viele Sterne soll ich dir geben? Grün eine bestimmte Zeit zu geben ist auch nicht wirklich angenehm, ich habe bereits versucht, Nachrichten über die Webseite zu versenden, aber bisher immer noch grüne Antwort. Also meiner Meinung nach keine gute Bewertung

Mijn kopstuk ontbreekt, dus hoeveel sterren moet ik jullie geven? Green specifieke tijd geven is ook niet echt aangenaam, ik heb via de webpagina al geprobeerd berichten te sturen, maar tot nu nog steeds green reactie. Dus hierbij, geen goede score in mijn mening

Originaltext ansehen Halle - 13 july 2023
René
Top bed top service Top-Bett, Top-Service

Das Bett wurde in einwandfreiem Zustand geliefert und auch der Service war erstklassig. Der Topper wurde leider vergessen, wurde aber 2 Tage später per Post verschickt.

Het bed is in perfecte status geleverd en ook de service was top. De topper was helaas vergewten maar deze was 2 dagen na dato per post gestuurd.

Originaltext ansehen delden - 12 july 2023
Ed . Scheepmaker
verschrikkelijke manager maar personeel dat zich voor 200 % inzet om alles in goede banen te lijden schrecklicher Manager, aber Mitarbeiter, die sich zu 200 % dafür einsetzen, dass alles reibungslos läuft

Kurz gesagt: Ich habe am 10. Juni ein Bett bestellt, das aufgrund des Feiertags nach den Feiertagen in der Woche vom 3. bis 7. Juli geliefert werden sollte. Am Mittwoch, den 5. Juli, gab es noch keine Nachricht, daher wurde ein Anruf getätigt. Es stellt sich heraus, dass die Planung, dass das Bett am 11. Juli kommt, falsch ist!!! am 11. Juli um 12.45 Uhr E-Mail, dass das Bett nicht kommt, aber nicht wann Meine Frau arbeitet in der Nähe und kam nach der Arbeit vorbei, weil sie telefonisch nicht erreichbar war Da spricht Personal, das sich 1000 Mal entschuldigt, nach 10 Minuten zurückkommt und sagt, dass das Bett heute Abend zwischen 6 und 7 Uhr kommt. Wir wohnen in Tiel. Er kommt aus Tiel und der Kollege. Wir werden ihn auch mitbringen 19.30 Uhr Telefon Der Manager, Herr Hennie de Kort, lässt sich nicht einmal nach einem Wortwechsel ins Bett bringen Am Dienstag, den 12. Juli, ging ich selbst ins Büro und war sehr wütend, unser Bett war schon weg und wir schliefen drei Nächte auf einer Luftmatratze, wir 65+ mit schweren Rückenproblemen Ich machte das sehr deutlich und bat darum, kurz mit Herrn de zu sprechen, der kam und mir nicht helfen wollte und mir nicht einmal Aufmerksamkeit schenkte. Ich wurde sehr wütend und das Personal intervenierte, beruhigte die Dinge und erklärte mir wirklich, wer was und warum wurde Wir haben wirklich innerhalb von 20 Minuten dafür gesorgt, dass zwei Männer bereit waren, das Bett zu machen {die vom Vorabend schon lange im Auto gelegen hatte}, um es als Service zusammenzustellen Und ich glaube, eine Stunde nachdem wir zu Hause waren, waren sie schon da und nach 1,5 Stunden war das Bett da und wir hatten eine wundervolle Nacht. Ich möchte mich bei den Mitarbeitern bedanken, die das Bett trotz des Widerstands des Managers wirklich geliefert haben Also meine Damen aus dem Büro und die Jungs aus dem Lager danken Ihnen wirklich 1000 Mal für Ihre Bemühungen Es stellte sich auch heraus, dass das von uns bestellte Bett nicht mehr verfügbar war und wir bekamen ein anderes Bett ohne zusätzliche Kosten, also Bettlöwe, ihr seid fantastisch, Familie Scheepmaker Tiel

in het kort: 10 juni bed bestelt dat na de vakantie geleverd zou worden in de week van 3 > 7 juli ivm vakantie. op woensdag 5 juli nog geen bericht dus telefoontje gepleegd. blijkt fout bij planning bed komt 11 juli !!! op 11 juli om 12.45 uur mailtje dat het bed niet komt maar niet wanneer wel mijn vrouw werkt er vlakbij en die is na haar werk even langs gegaan want telefonisch niet te bereiken spreekt daar personeel die 1000 maal sorry komt na 10 min terug en zegt bed komt vanavond tussen 6 en 7 wij wonen in tiel hij komt uit tiel en collega ook wij komen hem brengen 19.30 uur telefoon hij mag van de manager dhr hennie de kort het bed niet brengen ook niet na woorden wisseling dinsdag 12 juli ben ikzelf naar het kantoor gegaan en ik was heel boos ons bed was al weg en wij sliepen al drie nachten op luchtbedje wij 65 + ers met stevige rugklachten ik he3b dat heel duidelijk gemaakt en vroeg dhr de kort te spreken die kwam en wilde mij niet helpen en schonk zelfs geen aandacht aan mij ik werd heel erg boos en personeel kwam ertussen kalmeerde de boel en echt na uitgelegd te hebben wie wat waarom werd er echt binnen 20 min geregeld dat 2 mannen bereid waren om het bed { wat al lang in de auto stond van de vorige avond } te komen brengen en als service het ook in elkaar te zetten en idd een uur nadat we thuis waren waren ze er al en met 1.5 uur stond het bed er en hebben wij een heerlijke nachtrust gehad. ik wil het personeel dat zich echt ondanks tegenwerking van de manager het bed toch geleverd hebben dus dames van kantoor de jongens van het magazijn echt 1000 maal dank voor jullie inzet tevens bleek dat het bed dat wij besteld hadden niet meer leverbaar was en wij kregen een ander bed zonder extra kosten dus beddenleeuw jullie zijn fantastisch fam scheepmaker tiel

Originaltext ansehen Tiel - 12 july 2023
c
Uitstekend Exzellent

Ich habe für meinen Sohn ein Boxspringbett für eine Person gekauft und eine Decke und ein Kissen kostenlos dazu bekommen. Bisher schläft mein Sohn sehr gut darauf. Der Service war wie vereinbart. Das macht uns zu einem zufriedenen Kunden. Danke schön.

Heb een 1 persoons boxspring gekocht voor mijn zoon en kreeg een deken en kussen gratis erbij. Tot heden slaapt mijn zoon er erg fijn op. Service was naar afspraak. Dat maakt ons een tevreden klant. Bedankt.

Originaltext ansehen Purmerend - 11 july 2023
Djermo
Goed Gut

Schnelle Lieferung, freundliche Lieferfahrer

Snel levering vriendelijk bezorgers

Originaltext ansehen Amsterdam - 11 july 2023
Hikmet
Veel te late en slordige levering Sehr späte und schlampige Lieferung

Ich habe ein Boxspringbett bestellt. Die Lieferung dauerte Monate. Und als sie schließlich zur Lieferung kamen, beschädigten sie alle Wände entlang der Treppe. Ich habe eine Beschwerde per E-Mail eingereicht, aber noch keine Antwort erhalten!!!

Ik heb een boxspring bed besteld. Het duurde maanden om te leveren. En toen ze eindelijk kwamen leveren hebben ze alle muren langs de trap beschadigd. Ik heb via mail een klacht ingediend maar nog niks terug gehoord!!!

Originaltext ansehen Boxmeer - 11 july 2023
Eunice Keijdener
Topper van 8 cm besteld, nooit geleverd Topper von 8 cm bestellt, nie geliefert

Habe 2 Boxspringbetten inklusive Luxus-Topper und 2 separaten Matratzen bestellt. Bei der Lieferung stellte sich heraus, dass auf einem der Betten der falsche Topper geliefert wurde. Statt 8 cm erhalten wir eines von 4 cm. Nicht der Weltuntergang, aber weil ich trotzdem 100€ extra bezahlt habe, wäre mir der bestellte Topper lieber oder mein Geld zurück. Sie versprechen, zu kommen und den Topper auszutauschen. 2 x wird ein Termin vereinbart und 2 x auch von Beddenleeuw nicht eingehalten. Auch auf mehrere E-Mails erfolgt keine Antwort. Und ich kann mein Geld nicht zurückbekommen. Obwohl ich mit der Qualität der gelieferten Produkte zufrieden bin, finde ich das sehr schade…

2 boxspringbedden besteld incl luxe toppers en 2 losse matrassen. Blijkt bij levering blijkt dat bij een van de bedden de verkeerde topper geleverd is. Ipv 8 cm krijgen we een van 4 cm. Niet het eind van de wereld, maar omdat ik toch €100 extra heb betaald wil ik toch wel liever die bestelde topper of mijn geld terug. Ze beloven de topper te komen ruilen. 2 x wordt er een afspraak gemaakt en 2 x ook niet nagekomen door Beddenleeuw. Ook op diverse mails wordt er niet gereageerd. En ik krijg mijn geld niet terug. Ondanks ik wel te spreken ben over de kwaliteit van de geleverde producten, vind ik dit toch wel erg jammer…

Originaltext ansehen Berg en Terblijt - 11 july 2023
Angelika
Snelle levering en goede service Schnelle Lieferung und guter Service

Ich bin mit der Lieferung und der Bestellung bei Beddenleeuw zufrieden. Das Produkt war wie auf dem Bild, der Stoff sieht auch hochwertig aus. Für den günstigen Preis gutes Produkt.

Ik ben tevreden over de levering en de bestelling bij Beddenleeuw. Het product was zoals op de foto, stof oogt ook kwalitatief. Voor de lage prijs, goed product.

Originaltext ansehen Antwerpen - 11 july 2023
Peter de bruyn
Alles netjes geregeld Alles übersichtlich arrangiert

Um von der Bestellung bis zur Lieferung vielleicht einen Punkt besser zu machen, einen stündlichen Termin, damit man für den Rest nicht den ganzen Tag zu Hause bleiben muss

In orde van bestelling tot levering misschien puntje beter uurafspraak zodat men niet ganse dag thuis moet blijven voor de rest top

Originaltext ansehen Wiekevorst - 09 july 2023
Peter
Slapen als een roos! Schlaf wie eine Rose!

Aufgrund einer Dummheit meinerseits bin ich in die falsche Straße geraten, und nach ein paar Anrufen wurde das Problem von Beddenleruw gut gelöst!

Door een dommigheid van mijzelf een verkeerde straat opgegeven, en na enkele telefoontjes mooi opgelost door Beddenleruw!

Originaltext ansehen Lievegem - 09 july 2023
Michael
Helpdesk goed Helpdesk gut

Wir haben unser Bett dort gekauft und können sagen, dass der Helpdesk sein Bestes gibt, um einige Probleme zu lösen. Wir würden dort auf jeden Fall wieder ein Bett kaufen, wenn unseres mal wieder durchgelegen ist.

Wij hebben ons bed daar gekocht en kan zeggen dat de helpdesk zijn best doet om sommige dingen op te lossen. Wij zouden zeker wel weer een bed daar kopen als die van ons weer versleten is.

Originaltext ansehen Maarssen - 09 july 2023
gabriella
Het was matig Es war mittelmäßig

Die Lieferung erfolgte schnell, allerdings habe ich das Bett leider mit etlichen Flecken im Kopfteil erhalten, was ich sehr schade fand, ansonsten bin ich zufrieden

De levering was snel alleen ik heb de bed helaas met een aantal vlekken in het hoofdbord ontvangen en dat vond ik heel jammer verder ben ik wel tevreden

Originaltext ansehen Tilburg - 09 july 2023
SLC
Mooi bed op tijd bezorgd! Wunderschönes Bett pünktlich geliefert!

Mein Sohn ist mit seinem Bett zufrieden, das Bett konnte schnell geliefert werden. Das Kopfteil war falsch montiert und Bed Lion kam, um das Problem sauber zu lösen!

Mijn zoon is blij met zijn bed, bed kon snel geleverd worden. Het hoofdbord was fout gemonteerd en beddenleeuw kwam dit netjes oplossen!

Originaltext ansehen Amsterdam - 07 july 2023
Laila
Slecht Schlecht

Habe ein wunderschönes Bett erhalten. Es stellte sich heraus, dass eines der Beine nicht eingeschraubt werden konnte. Es ging weiter. Ich schicke eine E-Mail und bekomme erst nach sehr langer Zeit eine Antwort. Enttäuschend. Am Ende habe ich das Bett behalten, weil ich es brauchte. So viel später bekomme ich eine E-Mail mit der Frage, ob ich ein Foto schicken kann, das Bett noch einmal ganz umzudrehen war mir zu aufwändig. Es tut mir leid, dass die Antwort so lange gedauert hat. Die Lieferung war in Ordnung.

Een prachtig bed binnen gekregen. Bleek 1 van de poten niet ingedraaid te kunnen worden. Het draaide door. Ik stuur een mail en krijg na pas hele lange tijd reactie. Teleurstellend. Uiteindelijk het bed maar gehouden omdat ik het nodig had. Zoveel later krijg ik een mail of ik een foto kan sturen, om het bed weer helemaal om te keren was mij te veel moeite. Erg jammer dat een reactie geven zo lang moest duren. Bezorging was prima.

Originaltext ansehen Uithoorn - 08 july 2023
Devin
Top ervaring! Tolle Erfahrung!

Das Bett wurde innerhalb einer Woche bestellt und geliefert. Das Bett ist sehr stabil und hochwertig, wir sind sehr zufrieden damit. (Isabella 180x200)

Het bed was besteld en geleverd binnen een week. Het bed is heel stevig en top kwaliteit, we zijn er heel blij mee. (Isabella 180x200)

Originaltext ansehen Breda - 08 july 2023
Conny
Gewoon een hele goede zaak. Einfach eine wirklich gute Sache.

Freundliche Menschen und guter Service.

Vriendelijke mensen en een goede service.

Originaltext ansehen Etten-Leur - 08 july 2023
Jo
Snelle levering van het bed Schnelle Lieferung des Bettes

Für das Geld ist es gut und ein qualitativ hochwertiges Bett. Sehr zufrieden.

Het is voor dat geld een mooi en kwalitatief goed bed. Zeer tevreden.

Originaltext ansehen Maastricht - 08 july 2023

Bewertungen laden

End of content

Siehe alle Bewertungen

7.1 pasiert auf 5149 reviews
{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}