Hergestellt in den Niederlanden

Bewertungen

Haben Sie kürzlich eine Bestellung bei Beddenleeuw aufgegeben? Wir schätzen Ihre Meinung und Bewertung sehr!

Bewerten Sie uns
Durchschnittlich
7.1
Anzahl der Bewertungen
5149
Empfiehlt uns
52%
Angelique
Zeer slecht Sehr schlecht

Wieder bestellt und storniert, aber bisher keine Antwort auf meine E-Mail... Habe eine Nachricht per Bettentransport erhalten, als sie zur Lieferung kamen und nicht am vereinbarten Tag gekommen sind ... Irgendwo ist also etwas schief gelaufen... Auch am Telefon keine Reaktion.

Heb bestelling gedaan en weer geannuleerd maar tot op heden geen reactie terug gehad op mijn mail... Kreeg bericht via beddentransport wanneer ze het kwamen bezorgen en op de afgesproken dag niet geweest... Dus ergens is er wat mis gegaan... Zelfs op telefoon wordt er niet gereageerd..

Originaltext ansehen Almelo - 06 january 2023
marleen
Niet complete bestelling Unvollständige Bestellung

Ich habe nicht alles vollständig erhalten und wenn Sie sie kontaktieren, sind sie weder telefonisch noch per E-Mail oder Chat erreichbar. Hier bestelle ich nie wieder!!!

Niet alles compleet ontvangen en als je dan contact opneemt zijn ze niet telefonisch of per mail of chat te bereiken. Hier bestel ik dus nooit meer!!!

Originaltext ansehen Koedijk - 05 january 2023
Stef
Perfect Perfekt

Einfache Bestellung, schnelle Lieferung und perfekte Montage.

Makkelijk kunnen bestellen, snelle levering en perfecte montage.

Originaltext ansehen Zoetermeer - 05 january 2023
Monique Termaat
Ik krijg geen contact na verkeerde levering Ich kann mich nach falscher Lieferung nicht melden

Pünktlich geliefert am 14.12. aber mit falschem Kopfteil. Der Fahrer nahm das Kopfteil zurück und ich musste Beddenleeuw selbst kontaktieren. Mehrmals angerufen und gemailt, aber sie sind nicht erreichbar. Ich bin nicht glücklich.

Netjes op tijd geleverd 14 dec. maar met het verkeerde hoofdbord. Chauffeur heeft hoofdbord mee terug genomen en ik moest zelf contact opnemen met Beddenleeuw. Verschillende keren gebeld en gemaild maar ze zijn niet bereikbaar. Ik ben niet blij.

Originaltext ansehen LEUSDEN - 05 january 2023
John
Heb wat geduld Haben Sie etwas Geduld

Zunächst entschuldige ich mich für die frühere schlechte Bewertung. DAS WAR FALSCH Habe am 18. Dez. ein Bett über bol.com beim Bed Lion gekauft Liefertermin am selben Tag (VON BOL.COM) UND HIER LÄUFT ES FALSCH warte auf eine nachricht vom bettlöwen dieser wird einen liefertermin mit dir vereinbaren Und wenn Sie nach 4 Wochen nichts gehört haben, rufen Sie an. Ich habe nach 3 Anrufen gegen 11 Uhr mit ihnen gesprochen und alles war in kürzester Zeit arrangiert GUT VERSTEHEN Beddenleeuw ist das billigste in den Niederlanden, daher werden sie sehr beschäftigt sein und, wie viele andere Unternehmen, einen Personalmangel haben. Auch ich geriet in Panik, als ich die Bewertungen las. Ungerechtfertigt Die Bestellung eines neuen, schönen und günstigen Bettes dauert nur eine Weile Also noch einmal meine Entschuldigung für den Bettlöwen. Jetzt Termin beim Bettlöwen am 10. Jan Also nach 4 Wochen ein neues günstiges schönes Bett, Größe und Farbe geht doch recht schnell oder? HABEN SIE NUR GEDULD Mvg John

Als eerste mijn excuses voor eerdere slechte review DIT WAS ONTERECHT 18 dec een bed gekocht via bol.com bij de beddenleeuw De zelfde dag een bezorg afspraak ontvangen (VAN BOL.COM) EN HIER GAAT HET DUS FOUT wacht op een bericht van de beddenleeuw deze maakt een afleverdatum met je En als je na 4 weken niks heb gehoord ,bel ze dan .ik heb ze rond 11uur na 3x bellen gesproken en was alles zo geregeld BEGRIJP GOED Beddenleeuw is de goedkoopste van Nederland dus zullen ze het erg druk hebben en net als vele anderen bedrijven personeel tekort hebben . Ook ik raakte in paniek door het lezen van de reviews .Onterecht dus Een nieuwe ,mooi,goedkoop bed bestellen duurt gewoon even Dus nog maals mijn excuus voor de beddenleeuw . Heb nu een afspraak met de beddenleeuw op 10 jan Dus na 4 weken een nieuw goedkoop mooi bed ,opmaat en kleur is best snel toch DUS HEB GEWOON GEDULD Mvg John

Originaltext ansehen Rotterdam - 05 january 2023
Jouri
Echt een hele slechte service. Wirklich sehr schlechter Service.

Was für ein verdammter Laden, Bett bestellt und innerhalb der angegebenen Zeit geliefert, nur nicht vollständig, nach mehrmaliger Kontaktaufnahme, sowohl per E-Mail als auch per Telefon, erhalten Sie keine Antwort. Ich ging in den Laden und es stellte sich heraus, dass sie überhaupt kein Telefon haben, ich rief sie im Laden an und KEIN Telefon klingelte. Dann einen neuen Termin über die nächste Lieferung vereinbart, die sie nicht einhalten konnten. Versuchte es erneut mit einer E-Mail und 2 Tage später war die Antwort "niemand zu Hause, als der Transporter vor der Tür stand". Sehr seltsam, denn das waren wir, so eine beschissene Ausrede. (es war kein Zettel im Briefkasten oder so) Auf zum nächsten Termin. (wenn er es so nennen kann) Das Bett sieht gut aus, ist aber noch nicht vollständig. Schade, dass ich mindestens einen halben Stern geben muss. In meinen Augen haben sie es nicht verdient. Was für ein Ballzelt.

Wat een *** winkel, Bed besteld en was binnen de aangegeven tijd bezorgd alleen niet compleet, na meerdere malen contact te hebben gezocht zowel email als telefonisch krijg je geen antwoord. Ik ben naar de winkel gegaan en blijkt dat ze dus helemaal geen telefoon hebben, ik heb in de winkel naar hun gebeld en ging GEEN telefoon over. Vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt over de volgende levering welke ze weer niet na konden komen. Weer maar eens een mail geprobeerd en 2 dagen later antwoord “er was niemand thuis toen de transporteur voor de deur stond”. Heel raar want dat waren we namelijk wel, kut excuus dus. (er lag ook gen briefje in de brievenbus of zo iets) Op naar de volgende afspraak. (Als he het zo mag noemen) Bed is opzich goed alleen nog steeds niet compleet. Jammer dat ik minimaal een halve ster moet geven. In mijn ogen verdienen ze er geen. Wat een balle tent.

Originaltext ansehen Asperen - 05 january 2023
Stephanie
KLOTE MEDEWERKERS EN KLOTE SERVICE DAAR. SCHLECHTE MITARBEITER UND SCHLECHTER SERVICE DORT.

SCHWER ZU ERREICHEN RUFEN SIE TAUSEND MAL AN, BEVOR SIE JEMAND ERHALTEN. SIND NICHT ALLE AUF 1 LINIE DORT. DIE 1 GIBT EINEN LIEFERTERMIN FÜR MEIN BETT! DANN SAGT JETZT, DAS ANDERE TEIL IST NICHT AUF LAGER, SO KANN NICHT GELIEFERT WERDEN. WAS IST DAS FÜR EIN BULLSHIT! NICHT HIER BESTELLEN SIE SIND BETRÜGER!!!!!! WENN ICH MEIN GELD NICHT ZURÜCKBEKOMME, GEHE ICH HÖHER. IDIOTEN PUSSY GESCHÄFT.

SLECHT TE BEREIKEN DUIZEND KEER BELLEN VOOR DAT JE IEMAND TE PAKKEN KRIJGT. STAAN ALLEMAAL NIET OP 1 LIJN DAAR. DE 1 GEEFT EEN DATUM VOOR BEZORGING VOOR MIJN BED! DAN NU ZEGT DE ANDER ONDERDEEL IS NIET OP VOORRAAD DUS KAN NIET GELEVERD WORDEN. WAT IS DIT VOOR BULLSHIT! BESTEL HIER NIET ZE ZIJN OPLICHTERS!!!!!!! ALS IK MIJN GELD NIET TERUG KRIJG GA IK HOGEROP. IDIOTEN KUT BEDRIJF.

Originaltext ansehen Hengelo - 05 january 2023
Nick
Levering oké, bereikbaarheid een drama ! Lieferung okay, Erreichbarkeit ein Drama!

Die Lieferung und Lieferung ist ordentlich. Der Lieferant hat eine halbe Stunde vorher angerufen. Lieferzeit von 10 Tagen wurde beide Male nicht ganz eingehalten. Außerdem ist die Erreichbarkeit sehr schlecht! Ich musste 20x hintereinander anrufen, bevor ich jemanden an die Leitung bekam!! Betten sind in Bezug auf die Preisqualität in Ordnung!

De levering en het bezorgen is netjes. Bezorger belde keurig een half uurtje van te voren. Levertijd van 10 dagen beide keren niet helemaal gehaald. Daarnaast is de bereikbaarheid zeer slecht! Heb 20x achter elkaar moeten bellen voor dat ik iemand aan de lijn kreeg!! Bedden zijn qua prijs kwaliteit wel prima!

Originaltext ansehen Hoogezand - 05 january 2023
-
Niet bestellen als je geen stress wilt. Bestellen Sie nicht, wenn Sie keinen Stress wollen.

Schlechte/keine Kommunikation. 1 Tag zu Hause geblieben, ohne dass ein Bett geliefert wurde. Der zweite Versuch lieferte nur 7 Stunden nach dem Zeitfenster. Per E-Mail oder Telefon nie erreichbar, Kundenservice nicht erreichbar oder nicht vorhanden. Wir versuchen seit zwei Wochen erfolglos, sie zu erreichen. Die Lieferfahrer konnten kein Niederländisch, Englisch oder Deutsch sprechen. Sehr froh, dass wir uns entschieden hatten, danach zu bezahlen, das hat Stress gespart. Bett wurde schließlich geliefert.

Slecht/ geen communicatie. 1 dag thuis gebleven zonder dat er een bed werd geleverd. 2e poging bezorgd maar 7 uur na tijdslot. Nooit bereikbaar per e-mail of telefoon, klantenservice onbereikbaar of bestaat niet. Twee weken lang hebben we ze proberen te bereiken zonder succes. Bezorgers konden geen Nederlands, Engels of Duits. Heel blij dat we gekozen hadden voor achteraf betalen, dat heeft gestress gescheeld. Bed is uiteindelijk wel geleverd.

Originaltext ansehen - - 05 january 2023
Cindy
Comunicatie voor transport Kan beter Kommunikation für den Transport Könnte besser sein

Lieferung fiel aus, musste aber selbst gemacht werden, das Bett

Levering was gedropt maar hebben het zelf naar binnen moeten doen,het bed

Originaltext ansehen Turnhout - 05 january 2023
Peet
Klote bedrijf Dumme Firma

Es ist bei der Bestellung schief gegangen, habe sie sofort per E-Mail angeschrieben, aber es kommt einfach keine Antwort, sie sind einfach nicht über das sogenannte Kundenportal auf ihrer Seite, den Kundendienst oder per Telefon erreichbar. Wenn Sie also dort etwas bestellen, müssen Sie nur hoffen, dass es in Ordnung ist. Sitze jetzt mit der falschen Größe des TV-Lifts und kann die Bestellung auch nicht stornieren.

Al bij het bestellen ging het fout, Ze meteen gemaild, maar er komt gewoon geen reactie, Nog via de zogenaamde klanten portaal op hun site, klantservice of telefonisch zijn ze gewoon niet te bereiken. Dus als je daar iets besteld moet je maar hopen dat het goed komt. Zit nu met een verkeerde maat TV lift, en kan de bestelling ook niet annuleren.

Originaltext ansehen Oss - 05 january 2023
Tine
Zalige bedden, maar slechte communicatie Tolle Betten, aber schlechte Kommunikation

Die Betten sind super bequem und schön, aber wenn Sie eine Frage oder ein Problem haben, ist Beddenleeuw nicht erreichbar. Die Lieferung erfolgte auch später, ohne Benachrichtigung. Schade, dass die Beine meines Bettes fehlen. Fragte jedoch der Fahrer und er sagte, dass die kurzen Beine am Bett befestigt seien. Das war nicht der Fall, also steht mein Bett jetzt komplett auf dem Boden.

De bedden liggen super goed en zijn mooi, maar als je een vraag of een probleem hebt, is Beddenleeuw niet te bereiken. De levering was ook later, zonder daarover melding te krijgen. Jammer dat de pootjes van mijn bed ontbreken. Nochtans aan de chauffeur gevraagd en hij zei dat de korte pootjes aan het bed vast waren. Dat bleek dus niet zo te zijn, nu staat mijn bed dus volledig op de grond.

Originaltext ansehen Harelbeke - 05 january 2023
Patrick
Goed bed voor een mooie prijs Gutes Bett für einen guten Preis

Bestellt und danach bezahlt. Halten Sie sich strikt an die getroffenen Vereinbarungen. Innerhalb von 3 Wochen geliefert.

Besteld en achteraf betaald. Komen netjes de gemaakte afspraken na. Binnen 3 weken geleverd.

Originaltext ansehen Tilburg - 04 january 2023
Jarno
Slecht Schlecht

Kommunikation ist einfach 27 mal anrufen um endlich zu wissen wann dein Bett geliefert wird und dann jedes Mal eine Entschuldigung dann bekommst du eine E-Mail wann dein Bett geliefert wird Abends ist das Bett dagegen ohne Probleme ein Boed-Bett

Communicatie gwn kut 27 keer bellen om eindelijk te weten waneer je bed bezorgdt word en dan telkens een excus vervolgens krijg je een mail hoelaat je bed geleverdt wordt in de mail stondt vanaf 2 uur tot 5 dan ben je tuis komt tie pas om half 9 s,avonds de bed daar in tegen geen problemen mee gwn een boed bed

Originaltext ansehen Dordrecht - 04 january 2023
Angelina
Product voldoet aan verwachting Produkt erfüllt die Erwartungen

Das Bett wurde schnell geliefert und die Farbe ist sehr schön. Es wurde von freundlichen Leuten geliefert, ordentlich eine App erhalten, dass es geliefert wurde.

Het bed is snel geleverd en de kleur was erg mooi. Het werd geleverd door vriendelijke mensen, kreeg keurig een app dat het geleverd was.

Originaltext ansehen Rijssen - 04 january 2023
Abdelmalik
Ik wacht nog steeds op mijn bed besteld op 11/12!!! Ich warte immer noch auf mein am 12.11. bestelltes Bett!!!

Meine erste Bestellung lief perfekt, und jetzt bei meiner 2. habe ich immer noch nichts von Ihnen gehört, keine Bestätigung, wann die Lieferung erfolgen wird. Telefonisch nicht erreichbar!!! Bitte kontaktieren Sie mich und finden Sie heraus, was mit meiner Bestellung passiert ist. 0032485504946

Mijn eerste bestelling is perfect gelopen, en nu bij mijn 2 de heb ik nog steeds niks van jullie gehoord geen bevestiging wanneer de levering gaat gebeuren. Telefonisch niet bereikbaar!!! Gelieve mij te contacteren en uit te zoeken wat er met mijn bestelling is gebeurd. 0032485504946

Originaltext ansehen Antwerpen - 04 january 2023
Anita
Fantastisch Fantastisch

Nach Jahren des schlechten Schlafs und dem Aufwachen mit einem wunden Körper kann ich jetzt liegen, wie ich will, und ich fühle mich nur morgens schläfrig, weil ich wirklich geschlafen habe!!

Na jaren slecht slapen en wakker worden met een zeer lijf kan ik nu liggen hoe ik wil en voel ik me smorgens alleen duf doordat ik echt geslapen heb!!

Originaltext ansehen Zaltbommel - 04 january 2023
Lorenzo
Tevreden Befriedigt

Bestellung um den BF aufgegeben. Am Anfang hatte ich das Gefühl, betrogen worden zu sein. Wieso den ? Ich wollte meine Bestellung ändern und hatte mehrere E-Mails gesendet und versucht, Kontakt aufzunehmen. 0.0 Antwort.. Das Bett wurde am vereinbarten Tag in gutem Zustand und ordentlich geliefert. Genial! Ich verstehe, dass es beschäftigt ist, aber auf die E-Mail nicht zu antworten, finde ich sehr schlecht und schade...

Bestelling rond de BF geplaatst. Had eerst het gevoel dat ik was opgelicht. Waarom ? Ik wou m'n bestelling wijzigen en had meerdere mails gestuurd en probeerde in contact te komen. 0.0 reactie.. Bed is wel geleverd in nette staat en keurig op de afgesproken dag. Top ! Ik begrijp dat het druk is, maar om alsnog niet te reageren op de mail, vind ik erg slecht en jammer...

Originaltext ansehen Zuidlaren - 04 january 2023
Yahaira
Hele slechte communicatie uiteindelijk wel goede service en een goed bed Sehr schlechte Kommunikation am Ende guter Service und ein gutes Bett

Leider sehr schlechte Kommunikation erlebt. Kann den Kundenservice nicht erreichen. Aufgrund des Andrangs verzögerte sich die Lieferung des Bettes. Schade, dass dann keine Kommunikation stattfindet, das erspart viel unnötigen Stress. Schließlich habe ich Kontakt mit dem Inhaber der Firma aufgenommen. Durch ihn bekam ich alle notwendigen Informationen und meine Beere wurde endlich geliefert. Bei der Lieferung wurde ein Teil vergessen, glücklicherweise durch Kontakt mit dem richtigen Namen, der Zusteller brachte das vergessene Teil nach rechts. Habe das Bett jetzt seit ein paar Wochen, ansonsten zufrieden mit dem Bett!

Helaas erg slechte communicatie ervaren. Er valt niet in contact te komen met de klantenservice. Door de drukte was er vertraging opgelopen met de levering van het bed. Jammer dat er dan niet wordt gecommuniceerd, dat scheelt veel onnodige stress. Uiteindelijk in contact gekomen met de eigenaar van het bedrijf. Via hem kreeg ik wel alle nodige informatie en is mijn bes eindelijk geleverd. Tijdens de levering was er een onderdeel vergeten, gelukkig door het contact met de eigennaam heeft de bezorger het vergeten onderdeel gelijk gebracht. Heb het bed nu een aantal weken, verder wel tevreden over het bed!

Originaltext ansehen Rotterdam - 04 january 2023
Isabel
Goed Gut

Habe am 5. Dezember ein Boxspringbett für meinen Sohn bestellt. Heute erhalten. Wir hatten eine kleine Verspätung, weil sie sehr beschäftigt sind. Heute um 12.15 Uhr zeigte der Fahrer, dass das Bett nicht im LKW war. Wir hatten Kontakt mit ihnen und das Bett wurde heute um 16.15 Uhr geliefert. Die Leute sind nicht misstrauisch, sie arbeiten hart und sind in der Tat schwer zu erreichen. Aber das liegt daran, dass sie viele Betten verkauft und es falsch eingeschätzt haben. Seien Sie also wirklich geduldig, Ihre Bestellung kommt wirklich an. Sie geben ihr Bestes. Isabel

5 december een boxspring voor mijn zoon besteld. Vandaag in huis gekregen. We hebben wel een kleine oponthoud gehad ivm dat ze het hartstikke druk hebben. Vandaag om 12.15 kwam de chauffeur blijkt dat het bed niet in de vrachtwagen stond. Contact gehad met hun en alsnog vandaag om 16.15 het bed geleverd. Mensen niet achterdochtig zijn ze zijn hard bezig en inderdaad ze zijn moeilijk bereikbaar. Maar dat komt omdat ze ontzettend veel bedden hebben verkocht en zich daar op verkeken hebben. Dus heb echt geduld je bestelling komt echt binnen. Ze doen hun stinkende best. Isabel

Originaltext ansehen Doorn - 04 january 2023
Hana
Super bed!!!! Voor weinig geld! tolles Bett!!!! Für wenig Geld!

Ich bin kein Fan von Online-Shopping, aber nach einer schlechten Erfahrung mit einem Bett unseres Sohnes (teures Boxspringbett und 1/2 Jahr Wartezeit) - kann ich nicht besser sagen, OMG, was für ein TOP BOXSPRING, besonders mit der kostenlosen Matratze topp!!! Schnell geliefert, durch sehr freundlichen Fahrer.!!!!Super Preis!

Ik ben niet zo voor meubels online te shoppen,maar naar een slechte ervaring van een bed van onze zoon (duur boxspring en 1/2jaar wachten)-kan ik niet beter zegen dat OMG wat een TOP BOXSPRING zeker met de gratis dekmatras!!! Snel geleverd ,door hele vriendelijke chauffeur.!!!!Super prijs!

Originaltext ansehen Riemst - 04 january 2023
Lien Vander Eecken
Goede levering, comfortabel bed Gute Lieferung, bequemes Bett

Alles lief korrekt. Pünktlich geliefert und schnell aufgebautes Bett.

Alles correct verlopen. Op tijd geleverd en makkelijk te monteren bed.

Originaltext ansehen Zottegem - 04 january 2023
Peter
goed bed voor weinig geld Gutes Bett für kleines Geld

meine erfahrung, online bestellen ist nicht das was wir wollten, preislich recht erschwinglich, einziger nachteil war, dass kissen nicht im lieferumfang enthalten waren, aber nach zusendung per post haben sie dies korrigiert, schade das man sie hat Telefonisch oder über diese Chatfunktion niemanden direkt erreichen können, bieten sie auch an, dass ich am Tag der Lieferung eine ziemlich schnelle Antwort auf eine zu kurz zugestellte E-Mail erhalten habe, bei der Lieferung keine Schäden festgestellt und innerhalb der zugesagten Lieferfrist geliefert wurde , alles in allem ein gutes Boxspringbett

mijn ervaring, is bestellen online betaald het geen wat we wilden, kwa prijs best betaalbaar, het enig min punt was dat er hoofdkussens niet bij levering bij waren maar deze na mail gestuurd te hebben, hebben ze dit mooi recht gezet het jammere is dat je hun niet direct telefonisch of via die chat functie direct iemand kunt bereiken ook bieden ze dat aan de dag zelf van leverening kreeg ik wel vrij snel antwoord op mail dat te kort was geleverd ,bij levering geen beschadiging opaangemerkt en binnen de beloofde leverings termijn geleverd , al bij al een goede box spring

Originaltext ansehen gierle - 03 january 2023
Monique Van iersel
Super slecht sehr schlecht

Bestellt und Liefertermin erhalten. Dann tauchen sie nicht auf! Zum Glück nichts bezahlt! Antworten oder antworten Sie nicht auf E-Mails.

Besteld, en bezorg data gekregen. Vervolgens komen ze niet opdagen! Gelukkig niks betaald! Nemen niet op en reageren niet op de mail.

Originaltext ansehen Dongen - 03 january 2023
Adam
Goed Gut

Gut, einfach zu bestellen, es dauerte etwas länger als erwartet, aber insgesamt eine gute Erfahrung mit dem Beddenleeuw.

Goed, makkelijk te bestellen, het duurde iets langer dan verwacht maar over het algemeen een goede ervaring met de Beddenleeuw.

Originaltext ansehen Rotterdam - 03 january 2023
Rob
Snelle Levering Communicatie slecht Schnelle Lieferung Schlechte Kommunikation

Schnelle Lieferung Schlechte Kommunikation

Snelle Levering Communicatie slecht

Originaltext ansehen Apeldoorn - 03 january 2023
Jordi
Bed is redelijk goed service is Kut Das Bett ist ziemlich guter Service ist Kut

1 Tag nach meiner Bestellung fand ich heraus, dass ich den falschen Topper gewählt hatte. Alle Möglichkeiten ausprobiert, um Kontakt aufzunehmen, Chat, Anruf, E-Mail, keine Antwort, dann Bewertungen gelesen, ja, und dann war es ein Schock, was ich fand, ja, und dann war es Hoffnung, dass alles in Ordnung sein wird Naja, das Bett wurde geliefert und jetzt schlafe ich ein paar Wochen darin und es ist eigentlich ein tolles Bett in Sachen Preisqualität, nur arrangiert wenn ich mich hinlege, hört man einen lauten Knall, war ich aber noch nicht konnte herausfinden, woher es kam und wie es auch nur 5x 2x linke Seite 3x rechte Seite war, aber ansonsten keine Beschwerden über das Bett, aber der Kundendienst ist nur Kut oder ja, es gibt keinen Kundendienst

1 dag na me bestelling kwam ik erachter verkeerde topper gekozen alle manieren geprobeerd om contact te krijgen chat bellen mailen geen antwoord toen reviews gelezen ja en toen was het schrikken wat ik allemaal tegen kwam ja en toen was het hopen als alles maar goed komt Mja het bed werd geleverd en nu slaap ik er paar een weken in en is eigenlijk een prima bed kwa prijs kwaliteit alleen geregeld als ik me rug leuning naar beneden doe dan hoor je een harde klap maar ik heb nog niet kunnen uitvinden waarvandaan en hoe het komt is ook pas 5x geweest 2x linker kant 3x rechter kant maar verder geen klachten over het bed maar de klantenservice is gewoon Kut of ja er is geen klantenservice

Originaltext ansehen Brunssum - 03 january 2023
Wilma
Sneller service Schneller Service

Gute und schnelle Lieferung

Goed en snel geleverd

Originaltext ansehen Wageningen - 03 january 2023
Simone
Prima bed voor die prijs maar de communicatie laat te wensen over Tolles Bett für diesen Preis, aber die Kommunikation lässt zu wünschen übrig

Habe am 24. November über die Website von Beddenleeuw ein Bett bestellt. Nachdem ich einige mögliche Liefertermine angegeben hatte, erhielt ich die Bestätigung, dass das Bett am Montag, den 12. Dezember geliefert würde. Einen Tag im Voraus erhielt ich eine E-Mail mit einem Zeitfenster von 2 Stunden, innerhalb dessen das Bett geliefert würde. Am Sonntag erhielt ich die E-Mail, nur mit einem Zeitfenster von 5 Stunden. Leider war Beddenleeuw telefonisch nicht erreichbar. Am 12. Dezember kommt ein ordentlicher Junge (allein?!) und liefert das Bett ab. Angesichts des Gewichts und der Größe sollte und sollte dies nicht alleine erfolgen. VCA verantwortlich?? Der beste Junge bemerkt, dass die Bestellung nicht vollständig ist. Beddenleeuw hat mir darüber nichts mitgeteilt. Ich versuche, Beddenleeuw zu kontaktieren. Leider ohne Ergebnis. Ich frage den Jungen, ob er eine Durchwahl hat. Wenig später kommt er zurück und bestätigt, dass der Rest am Montag, den 19. Dezember geliefert wird. Leider ist diese Lieferung nicht erfolgt. Beddenleeuw ist telefonisch nicht erreichbar. Auf den Chat erfolgt keine Reaktion und auch die E-Mail bleibt unbeantwortet. Heute, am 3. Januar, ruft eine Dame aus Beddenleeuw an, um einen Termin zu vereinbaren. Ich drücke meinen Unmut über meine unbeantworteten Kontaktversuche aus. Die Dame behauptet, gerade erst angefangen zu haben, in Beddenleeuw zu arbeiten, nichts zu wissen und nur anzurufen, um einen Termin zu vereinbaren. (Eine altbekannte Ausrede in solchen Fällen, weil dann die Reaktion/Emotion des Gegenübers geringer ist/wird)

Op 24 november een bed besteld via de website van Beddenleeuw. Na het opgeven van een aantal mogelijke afleverdata kreeg ik de bevestiging dat het bed op maandag 12 december geleverd zou worden. Een dag van te voren zou ik een mail ontvangen met een tijdslot van 2 uur waarbinnen het bed geleverd zou worden. Op zondag kreeg ik de mail, enkel met een tijdslot van 5 uur. Helaas was Beddenleeuw telefonisch niet bereikbaar. Op 12 december komt er een keurige jongen (alleen?!) Die het bed komt afleveren. Gezien het gewicht en afmeting zou dit eigenlijk helemaal niet alleen kunnen en mogen. VCA verantwoord?? De beste jongen merkt op, dat de bestelling niet compleet is. Hierover is niet door Beddenleeuw met mij gecommuniceerd. Ik probeer contact te leggen met Beddenleeuw. Helaas zonder resultaat. Ik vraag de jongen of hij een rechtstreeks nummer heeft. Niet veel later komt hij terug en bevestigd mij dat het restant op maandag 19 december wordt geleverd. Helaas heeft deze levering niet plaatsgevonden. Telefonisch is Beddenleeuw onbereikbaar. Op de chat wordt niet gereageerd en ook de e-mail blijft onbeantwoord. Vandaag 3 januari belt er een dame vanuit Beddenleeuw om een afspraak in te plannen. Ik uit mijn ongenoegen over de pogingen die ik heb ondernomen om in contact te komen maar dat deze onbeantwoord blijven. Mevrouw beweert net werkzaam te zijn bij Beddenleeuw, niets te weten en enkel te bellen voor het maken van een afspraak. (Een bekende smoes in dergelijke gevallen want dan is/wordt de reactie/emotie van de tegenpartij minder)

Originaltext ansehen Nijkerk - 03 january 2023
H
Zeer goed Sehr gut

Alles lief perfekt

Alles is perfect verlopen

Originaltext ansehen Delft - 03 january 2023
Hamed
Zeeeeer slecht Sehr schlecht

Ich habe am 07. Dezember ein Boxspringbett bestellt Aber noch keine E-Mail erhalten oder telefonisch nicht erreichbar. Ich habe eine Beschwerde von dieser Firma und ihrem Kundendienst

Ik heb op 07 december een boxspring besteld Maar nog niet ontvangen e-mail of telefonisch niet bereikbaar ik heb klacht van die bedrijf en zijn klantservice

Originaltext ansehen Oegstgeest - 03 january 2023
Sandra
Gedeelte bestelling niet geleverd Teilbestellung nicht geliefert

Das Bett wird geliefert und ist in Ordnung. Bettdecke und Kopfkissen nicht im Lieferumfang enthalten. Mehrmals angerufen und gemailt ohne Erfolg. Beddenleeuw ist telefonisch nicht erreichbar und antwortet nicht auf E-Mails.

Bed is geleverd en prima. Dekbed en hoofdkussen niet geleverd. Diverse keren gebeld en gemaild zonder resultaat. Beddenleeuw is telefonisch niet bereikbaar en reageert niet op mail.

Originaltext ansehen Maasbracht - 02 january 2023
Brian Dumalin
Top materjaal Top-Material

Sehr zufrieden mit einem Bett wurde schnell und pünktlich geliefert sehr zu empfehlen

Heel tevreden over men bed was rap en coreckt geleverd op tyd zeeker een aanrader

Originaltext ansehen Gent - 02 january 2023
Patricia
Slechte communicatie Schlechte Kommunikation

Habe meine Hocker immer noch nicht erhalten! Ging zu liefern und war einfach nicht!!! Nach Emails und Telefonaten einfach keine Antwort !!!

Heb nog steeds mijn hockers niet ontvangen! Gingen leveren en gewoon niet geweest !!! Na mails en telefoontjes gewoon geen antwoord !!!

Originaltext ansehen Leopoldsburg - 02 january 2023
Thijs
Heel erg slecht!!!!Oplichters!!!Onbetrouwbaar!!! Sehr sehr schlecht!!!Betrüger!!!Unzuverlässig!!!

Alles bezahlt, nichts geliefert!!!! Kein Kontakt möglich. Telefonisch nicht erreichbar, auch keine Antwort per E-Mail!! Würde ein Boxspringbett liefern, blieb den ganzen Tag zu Hause, niemand war da, nichts geliefert. Alles bezahlt!!! Kontakt mit Bettlöwen ist unmöglich. Bestellen Sie hier nichts, Sie haben Ihr Geld verloren und sie liefern nichts. Ich kann nicht glauben, dass diese Firma noch existiert!!!! Habe noch nie so ein schlechtes und unzuverlässiges Unternehmen erlebt.

Alles betaald, niks geleverd!!!! Geen contact mogelijk. Telefonisch niet bereikbaar, per mail eveneens geen reactie!! Zouden een boxspring leveren, hele dag thuis gebleven, niemand geweest, niks geleverd. Wel alles betaald!!! Contact met beddenleeuw is onmogelijk. Bestel hier niks, je bent je geld kwijt en ze leveren niks. Ongelofelijk dat dit bedrijf nog bestaat!!!! Nog nooit zo'n slecht en onbetrouwbaar bedrijf meegemaakt.

Originaltext ansehen Best - 02 january 2023
Carola Daniels
Niks op aan te merken Nichts zu beachten

Ordentlich arrangiert

Netjes geregeld

Originaltext ansehen Oosterhout - 02 january 2023
Kaylee
Als ik 0 sterren kon geven had ik dat gedaan Wenn ich 0 Sterne geben könnte würde ich es tun

Habe gerade den Kundenservice telefonisch kontaktiert, nachdem auf mehrere E-Mails keine Antwort erfolgt war. Die Angestellte war unhöflich und erhob ihre Stimme, als ich (in einem normalen Tonfall) anzeigte, dass es mir sehr leid tat, dass sie die Lieferzeit überschritten hatten. Ich fragte sie, ob sie das Gespräch normal fortsetzen oder einen Kollegen ans Telefon schalten könne. Sie gab an, dass sie es nervig findet, dass sie mir zweimal erklären muss, dass sie beschäftigt sind. Unglaublich, dass Kunden so behandelt werden, super unprofessionell, ich habe keine Worte dafür. Ich habe bereits bestellt und bezahlt und muss mich mehrfach wegen der Lieferzeit erkundigen. Der Mitarbeiter sagte, wenn ich früher anrufe, könnte ich früher einen Termin vereinbaren, also bin ich selbst schuld. Bizarr, dass man länger warten muss, wenn man sich auf einen Webshop verlässt und diesen nicht mit Telefonaten überlastet. Ich rate jedem, hier zu bestellen. Keine Ahnung wann meine Bestellung jetzt kommt, da hat der Mitarbeiter verärgert aufgelegt. Ich schlage vor, dass sie dieser Dame zuerst ein Telefontraining geben, anstatt die Auszubildenden Kunden so behandeln zu lassen.

Zojuist telefonisch contact opgenomen met de klantenservice, nadat ik op meerdere e-mails geen reactie heb ontvangen. De medewerker was brutaal en verhefde haar stem, omdat ik (op een normale toon) aangaf dat ik het erg vervelend vond dat ze de levertijd ruim hebben overschreden. Ik heb haar gevraagd of ze het gesprek normaal kon voortzetten, of een collega aan de lijn kon geven. Zij gaf aan dat zij het vervelend vind dat ze mij tweemaal moet uitleggen dat ze het druk hebben. Ongelofelijk dat er zo met klanten wordt omgegaan, super onprofessioneel ik heb er geen woorden voor. Ik heb reeds besteld en betaald en moet zelf meermaals contact opnemen om naar de levertijd te informeren. De medewerkster zei dat als ik eerder had gebeld, dat ik dan eerder een afspraak kon maken, dus dat het m’n eigen schuld is. Bizar dat als je vertrouwd op een webshop en ze niet overlaad met telefoontjes je juist langer moet wachten. Ik raad iedereen af om hier te bestellen. Geen idee wanneer mijn bestelling nu komt, aangezien de medewerkster boos heeft opgehangen. Ik stel voor ze deze dame eerst een telefoontraining geven, in plaats van de stagiairs zo met klanten om te laten gaan.

Originaltext ansehen Den Haag - 02 january 2023
Marije
Beddengoed nog steeds niet geleverd Bettwäsche immer noch nicht geliefert

Das Bett wurde geliefert (in 3 Mal), aber ich habe immer noch nicht die Bettdecke mit den Kissen erhalten. Der Kundenservice ist nicht erreichbar und auf E-Mails wird nicht geantwortet. Kann ich meine Bettdecke + Kissen noch erwarten? Ansonsten möchte ich mein Geld zurück.

Het bed is geleverd (in 3 keer) maar ik heb nog steeds het dekbed met de kussens niet gekregen. Klantenservice is niet te bereiken en ook op de mails wordt niet gereageerd. Kan ik mijn dekbed + kussens nog verwachten? Anders zie ik graag mijn geld terug.

Originaltext ansehen Tolbert - 02 january 2023
Isabelle
Geen communicatie en geen product Keine Kommunikation und kein Produkt

Anfang Dezember bestellt, 4 Wochen später nichts erhalten. Keine Reaktion auf Anrufe oder E-Mails. Ich kann die Bestellung auch nicht stornieren. Ich habe am 27. Dezember eine E-Mail erhalten, dass es an diesem Tag geliefert wird. Aber nichts. Ich empfehle wirklich nicht hier zu bestellen.

Begin december besteld, 4 weken later niks ontvangen. Geen reactie op bellen of mailen. Ik kan de bestelling ook niet annuleren. 27 december wel een mail gehad dat het die dag bezorgd zou worden. Maar niks. Ik raad het echt niet aan om hier te bestellen.

Originaltext ansehen Almere - 01 january 2023
Emma
Prima Fein

Schönes Bett. Klarer Kontakt, wenn die Lieferung ankommt.

Fijn bed. Duidelijk contact wanneer de levering komt.

Originaltext ansehen Ootmarsum - 31 december 2022
Stephanie
Slecht Schlecht

Ich wünsche Abholung dieses Artikels und Geld zurück.

Ik wens ophaling van dit item en geld terug.

Originaltext ansehen Bredene - 31 december 2022
GJ
Scherp geprijsd, snelle levering. Preisgünstig, schnelle Lieferung.

Kundenservice war gut zu erreichen. Hatte ein kleines Problem, das zufriedenstellend gelöst wurde.

Klantenservice was goed te bereiken. Had een kleine issue die naar tevredenheid werd opgelost.

Originaltext ansehen Duiven - 31 december 2022
Mira
Goede prijs en snelle levering Guter Preis und schnelle Lieferung

Die Erfahrung ist es wert, wiederholt zu werden

De ervaring is goed voor herhaling vatbaar

Originaltext ansehen Helmond - 31 december 2022
Michel
Nalevering kwam niet Nachlieferung kam nicht

Das Bett ist gut. Die Lieferung war in Ordnung, aber das nachbestellte Kopfteil ist nicht angekommen. Warten auf den Tag. Zum Glück würde ich per Nachnahme bezahlen. Also storniere ich die Bestellung.

Bed ligt goed. Levering daarvan was oke maar het nabestelde hoofdbord is niet gekomen. Dag op zitten wachten. Gelukkig zou ik die betalen bij levering. Nabestelling cancel ik dus.

Originaltext ansehen Oosterwolde, Fr - 31 december 2022
Daisy Hermsen
Beddenleeuw reageert nergens meer op!!! Bettlöwe reagiert auf nichts mehr!!!

Matratze ist sehr schlecht, versuche seit 3 Monaten Kontakt mit Beddenleeuw aufzunehmen. Telefonisch nicht erreichbar und auf meine E-Mails reagieren sie auch nicht!!! Nie wieder!!

Matras is zeer slecht, probeer al 3 maanden in contact te komen met Beddenleeuw. Telefonisch niet bereikbaar en op mijn mails reageren ze ook niet!!! Nooit meer!!

Originaltext ansehen Lent - 31 december 2022
Andy
Nie geliefert Nicht geliebt

Bestellen Anfang November mit angeblicher Lieferzeit von ca 2 Wochen. Ende Dezember nie noch nicht geliefert. Keine Antworten auf Nachfrage. Ubler Shop. Zuerst über PayPal Konflikt Geld zurück erhalten. Weihnachtsfest versaut, da Geschenk. Nicht hier

Bestellt Anfang November mit angeblicher Lieferzeit von ca 2 Wochen. Ende Dezember immer noch nicht geliefert. Keine Antworten auf Nachfrage. Übler Shop. Erst über PayPal Konflikt Geld zurück erhalten. Weihnachtsfest versaut, da Geschenk. Hier nie wieder

Originaltext ansehen R. - 30 december 2022
Helma
Slecht Schlecht

Lieferzeit in Ordnung. Lieferung auch ordentlich. Loch im Stoff E-Mail mit Foto wurde jedoch überhaupt nicht beantwortet !!! Ich habe vergessen, mein eigenes Fehlerkopfteil zu bestellen. Fragte, ob es nachbestellt werden könnte. Keine Reaktion. Das Bett ist in Ordnung.

Levertijd prima. Bezorgen ook netjes. Echter gaatje in de stof mail met foto gestuurd helemaal geen reactie!!! Door mijn eigen fout hoofdbord vergeten mee te bestellen. Gevraagd of het nabesteld kon worden. Geen reactie. Bed ligt prima.

Originaltext ansehen Rijswijk - 30 december 2022
Maarten mfm Jung
DIT IS GEEN WINKEL, DIT ZIJN OPLICHTERS DIES IST KEIN SHOP, DAS SIND BETRÜGER

Bett bestellt, ohne Matratze oder Beine geliefert. Keine Kommunikation mit Bettlöwe möglich. Nach mehr als einem Monat erfolglosem Versuch, sie zu erreichen, musste ich schließlich 50 Euro für ein Zugticket zum Ausstellungsraum bezahlen. Dann sagen diese Lügner, dass sie es eine Woche später liefern werden. Und das ist natürlich auch gelogen, noch kein komplettes Bett. Gib diesem Abschaum keinen Cent, er wird dir gestohlen.

Bed besteld, geleverd zonder matras of poten. Geen communicatie met beddenleeuw mogelijk. Uiteindelijk na meer dan een maand proberen ze te bereiken zonder succes,50 euro voor een treinkaartje naar de showroom moeten betalen. Dan vertellen deze leugenaars dat ze het een week later zullen leveren. En uiteraard is ook dat een leugen, nog steeds geen compleet bed. Geef dit tuig geen cent, het word je ronduit gestolen.

Originaltext ansehen Landgraaf - 30 december 2022
Linda Heijer
Bestelling incompleet beddenleeuw geeft niet thuis Bestellung unvollständiger Bettlöwe gibt nicht nach Hause

Mir fehlen noch einige Teile meiner Bestellung.. Fußteil und Bettbezug. Falsche Beine wurden ohne Schrauben geliefert. Geliefert wird am 16.12. Aber niemand kam. Beddenleeuw ist telefonisch nicht erreichbar und antwortet nicht auf E-Mails.

Ik mis nog diverse onderdelen uit mijn order.. voetbord en dekbedset. Verkeerde poten waren geleverd zonder schroeven. Zou 16 december nageleverd worden. Maar niemand kwam. Beddenleeuw is telefonisch niet bereikbaar en reageert niet op mails.

Originaltext ansehen Ravenswaaij - 30 december 2022
Audrey
Très bien!! Tres bien!!

Les lits sont de belle facture. Et la livraison s'est déroulée sans encombre. Ein Empfehlenswert.

Les lits sont de belle facture. Et la livraison s'est déroulée sans encombre. A recommander.

Originaltext ansehen Sohier - 30 december 2022

Bewertungen laden

End of content

Siehe alle Bewertungen

7.1 pasiert auf 5149 reviews
{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}