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Bewerten Sie unsSchnelle Lieferung. Gute Qualität und gutes Preis-Leistungs-Verhältnis! Sehr zufrieden!!
Snelle levering. Goede kwaliteit, en verhouding prijs-kwaliteit! Zeer tevreden!!
Viele Anrufe werden nicht beantwortet, E-Mails werden kaum beantwortet, aber das Bett ist schön
Heel veel keren gebel wordt niet op genomen mails wordt bijna niet op gereageerd maar het bed is mooi
Ich habe 3x gemailt, 5x angerufen, Keine Antwort oder Rückruf wegen Rücksendung eines Toppers. Ich habe in meiner E-Mail selbst einen Vorschlag gemacht, aber keine Antwort erhalten. Außer einfach nur schlecht. Daher nicht zu empfehlen.
Ik heb 3x gemaild, 5x gebeld, Geen reactie of een belletje terug gehad, voor een retour van een topper. Ik heb in mijn mail zelf nog een voorstel gedaan maar krijg nergens geen antwoord op. Buiten gewoon slechte zaak dit. Daarom geen aanrader.
Das Bett an sich ist in Ordnung. Das Oberdeck rutscht in alle Richtungen und passt auch nicht
Het bed zelf in orde . Het topdek schuift alle kanten op hij past ook niet
Wir mussten mit 2 Wochen Verspätung in den Laden fahren, um einen Termin für die Lieferung zu bekommen. Keine Entschädigung erhalten
Wij zijn naar de winkel moeten rijden om daar afspraak voor levering te krijgen 2 weken te laat. Geen compensatie gekregen
Ich habe 3 bis 4 Mal eine E-Mail wegen meines gelieferten Bettes ohne Schrauben für diese Beine geschrieben. Ich habe viele Male deswegen angerufen, aber nie eine Antwort. Ich bin zutiefst enttäuscht, nicht einmal eine Antwort per Telefon
Ik heb 3tot 4 keer gemaild over mijn geleverde bed zonder schroeven vooor die poten ik heb vaak erover gebeld maar nooit een reactie ik ben diepppp teleur gesteld zelfs telefonisch geen reactie
Nach vielen schwierigen E-Mail-Kontakten und etlichen falsch übermittelten Daten kam die Lieferung dennoch zu einem Zeitpunkt an, an dem ich angegeben hatte, dass ich nicht zu Hause sei. Ich würde auch einen Zeitblock von zwei Stunden per E-Mail erhalten, in dem der Zusteller vorbeikommen würde, dann würde ich einen Block von nicht weniger als 14 Stunden weiterleiten, in dem ich zu Hause sein musste (8:00 - 22:00) . Also habe ich die Lieferung verpasst und in der Zwischenzeit habe ich mein Bett immer noch nicht erhalten.
De bezorging is na veel moeizaam mail contact en een aantal fout doorgegeven data nogsteeds langs gekomen op een moment waarvan ik had aangegeven dat ik niet thuis was. Ik zou ook een tijdsblok van twee uur gemaild krijgen waarin de bezorger langs zou kome, vervolgens krijg ik een blok van maar liefst 14 uur doorgestuurd waarin ik thuis moest zijn (8:00 - 22:00). De bezorging had ik dus gemist en ondertussen heb ik mijn bed nog steeds niet binnen.
Ich habe vor einem Monat am 18. Dezember ein Bett bestellt und sollte geliefert werden, immer noch nichts gehört oder geliefert und nirgendwo können wir uns mit dieser Betrugsfirma in Verbindung setzen. Ich möchte mein Geld zurück und kann es nirgendwo stornieren. Ich möchte, dass Sie mich unter folgender E-Mail-Adresse kontaktieren: eeckhout-amal@hotmail.com, meine Bestellnummer endet mit: 396 mein Produkt war: Boxspring Isabella x 1 also will ich mein Geld zurück!! Ich habe mich sehr bemüht, keine Antwort!!
Ik heb maand geleden op 18 december een bed besteld en zou geleverd moeten worden nog steeds niks gehoord of opgeleverd en nergens kunnen we in contact komen met deze oplichting bedrijf. Ik wil mijn geld terug en ik kan het nergens annuleren ik wil graag dat jullie contact met me opnemen op e-mailadres is: eeckhout-amal@hotmail.com, mijn bestelnummer eindigt op: 396 mijn product was: boxspring Isabella x 1 dus ik wil mijn geld terug!! Ik heb heel veel moeite gedaan voor geen enkele reactie!!
Super nette und schöne Betten für einen super netten Preis! Die Lieferung erfolgte schnell, vollständig und ordentlich. Ich fand es ziemlich aufregend, Betten online zu kaufen, aber ich habe es definitiv nicht bereut! Habe Beddenleeuw bereits Freunden empfohlen.
Superfijne en mooie bedden voor een supermooie prijs! Levering was snel, compleet en netjes. Vond het nogal spannend om online bedden te kopen, maar zeker geen spijt van! Heb Beddenleeuw ook al aangeraden aan vrienden.
Es ist sehr schön, dass wir dieses Bett in Raten bezahlen konnten und das Bett pünktlich geliefert wurde. Als ich das Gefühl hatte, dass es etwas lange dauerte und ich Beddenleeuw kontaktierte, erhielt ich schnell eine Antwort und einen Termin. Die Lieferung war in Ordnung, da der Zusteller die Artikel in die Halle gestellt und mich vor zu schweren Teilen gewarnt hat. Der Aufbau des Bettes verlief reibungslos und das Schlafen darauf war wunderbar! Alles in allem zufrieden!
Het is heel fijn dat we dit bed in termijnen konden betalen en dat het bed op tijd werd geleverd. Toen het voor mijn gevoel een beetje lang duurde en in contact zocht met Beddenleeuw, kreeg ik vlot reactie en een datum. De levering was fijn, want de bezorger zette de spullen in de hal en waarschuwde me voor te zware onderdelen. Het bed in elkaar zetten ging vlot en erop slapen was heerlijk! Al met al tevreden!
Boxspringbett bestellt, innerhalb von 2 Wochen ordentlich geliefert. Das Bett ist bequem und sieht gut aus. Exzellenter Service.
Boxspring besteld, is keurig binnen 2 weken geleverd. Bed ligt heerlijk en ziet er mooi uit. Prima service.
Am 13. Dezember ein Bett bestellt, aber bis jetzt (10. Januar) nichts erhalten oder gehört. Der Kundenservice ist nicht erreichbar und es gibt keine Antworten auf E-Mails. Dies ist das vierte Bett, das ich bei Beddenleeuw bestelle, aber ich habe noch nie so lange auf eine Antwort gewartet.
Op 13 december een bed besteld, maar tot op heden (10 januari) niets ontvangen en of gehoord. Klantenservice is geheel onbereikbaar en op mails komen geen reacties. Dit is het vierde bed wat ik bij Beddenleeuw bestel, maar nog nooit zolang gewacht zonder reactie.
Nicht pünktliche Lieferung, praktisch keine Kommunikation, nur eine Antwort nach mehreren E-Mails. Telefonisch überhaupt nicht erreichbar.
Niet op tijd levering, nagenoeg geen communicatie, pas na meerdere mails een reactie. Telefonisch geheel niet te bereiken.
Gutes Bett für den Preis
Goed bed voor de prijs
Habe ein gutes Bett für ein Sommerhaus gekauft Lieferung und Montage in Ordnung sowie die korrekte Information und Erklärung während der, wegen Telefon und E-Mail nicht erreichbaren, Besuch im Showroom / Kundendienst Wir waren aufgrund der negativen Bewertungen sehr skeptisch, wurden aber von unseren eigenen Erfahrungen positiv überrascht
Voor zomerhuis prima bed gekocht Bezorging en montage prima in orde evenals de correcte informatie en uitleg tijdens het, wegens telefonische en per mail onbereikbare, bezoek aan de showroom/ klantenservice We waren zeer sceptisch gezien de negatieve reviews maar waren positief verrast doir eigen ervaring
Zunächst entschuldige ich mich für die frühere schlechte Bewertung. DAS WAR FALSCH Heute zum vereinbarten Termin ein wunderschönes Bett erhalten 18.12. Bett über bol.com bei Bettlöwe gekauft Liefertermin am gleichen Tag erhalten (VON BOL.COM) UND HIER LÄUFT ES FALSCH auf Nachricht von Bettlöwe warten, es wird ein Liefertermin mit Ihnen vereinbart Und wenn Sie nach 4 Wochen bestellen, ich habe nichts gehört, dann rufen Sie sie an. Ich habe mit ihnen gegen 11 Uhr gesprochen, nachdem ich dreimal angerufen hatte, und alles war in kürzester Zeit arrangiert. VERSTEHEN SIE GUT Beddenleeuw ist das billigste in den Niederlanden, so sie wird sehr beschäftigt sein und wie viele andere Unternehmen Personalmangel haben. Ich bin auch beim Lesen der Bewertungen in Panik geraten. Ungerechtfertigt. Die Bestellung eines neuen, schönen, billigen Bettes dauert nur eine Weile. Also noch einmal meine Entschuldigung für den Bettlöwen. Hab jetzt am 10.Jan einen Termin beim Bettlöwen Also nach 4 Wochen ein neues günstiges schönes Bett, Maß und Farbe stimmt ziemlich schnell SO NUR GEDULD HABEN Mvg John
Als eerste mijn excuses voor eerdere slechte review DIT WAS ONTERECHT Vandaag een mooi bed ontvangen op afgesproken datum 18 dec een bed gekocht via bol.com bij de beddenleeuw De zelfde dag een bezorg afspraak ontvangen (VAN BOL.COM) EN HIER GAAT HET DUS FOUT wacht op een bericht van de beddenleeuw deze maakt een afleverdatum met je En als je na 4 weken niks heb gehoord ,bel ze dan .ik heb ze rond 11uur na 3x bellen gesproken en was alles zo geregeld BEGRIJP GOED Beddenleeuw is de goedkoopste van Nederland dus zullen ze het erg druk hebben en net als vele anderen bedrijven personeel tekort hebben . Ook ik raakte in paniek door het lezen van de reviews .Onterecht dus Een nieuwe ,mooi,goedkoop bed bestellen duurt gewoon even Dus nog maals mijn excuus voor de beddenleeuw . Heb nu een afspraak met de beddenleeuw op 10 jan Dus na 4 weken een nieuw goedkoop mooi bed ,opmaat en kleur is best snel toch DUS HEB GEWOON GEDULD Mvg John
Nach der Bestellung eines Bettes und der Zahlung erfolgte keine Kommunikation mehr über die Lieferzeit / den Tag. Mail->keine Antwort, Anruf->immer das gleiche Band hören. Erst nach erheblichem Druck in einer scharfen E-Mail wurden wir kontaktiert und ein Liefertag angekündigt. Wir haben dann einen Tag vorher eine Lieferzeitangabe zwischen 8:00 und 22:00 Uhr erhalten. Es schien wie ein Witz! Nach E-Mails und vielen Anrufen konnten wir offensichtlich niemanden erreichen. Das Bett wurde schließlich geliefert, aber sie haben die Bettdecke vergessen. Es wurde schließlich per Post verschickt. Aber wirklich, was für ein schlechter Service. Wir werden hier nie wieder bestellen!
Na het bestellen van een bed en de betaling voldaan te hebben, was er geen communicatie meer over de leveringstijd/ dag. Mailen-> geen reactie, bellen-> eeuwig hetzelfde bandje te horen. Pas na behoorlijk de druk erop te zetten in een pittige mail werd er contact met ons opgenomen en werd er een bezorgdag bekend. Vervolgens kregen we een dag van tevoren een indicatietijd van bezorgen, tussen 8.00 uur en 22.00 uur 's avonds. Het leek wel een grap! Na mailen en heel veel bellen kregen we uiteraard niemand te pakken. Bed is uiteindelijk wel geleverd, maar het dekbed waren ze vergeten. Dat is uiteindelijk nagestuurd per post. Maar echt, wat een slechte service. Hier bestellen we nooit meer!
Ich habe am 27. November ein Boxspringbett bestellt, in der Zwischenzeit habe ich 1 Standard-E-Mail erhalten, dass es sehr beschäftigt ist. Nach einigen Wochen des Wartens habe ich eine E-Mail geschickt, um zu fragen, ob mehr bekannt ist, aber ich habe keine Antwort erhalten. Auch per Telefon nicht erreichbar und Chat ist auch nie erreichbar. Ich muss jetzt rechtliche Schritte einleiten, weil die Zahlungsmethode in3 durchlaufen wurde und sie mich jetzt zur Zahlung auffordern. Der Kundenservice ist also wirklich katastrophal und das fühlt sich sogar ein bisschen so an, als wäre man betrogen worden.
Ik heb op 27 november een boxspring besteld, ik heb in de tussentijd 1 standaard mail ontvangen dat het erg druk is. Na een aantal weken wachten een mail terug gestuurd met de vraag of er al meer bekend is, maar ik krijg geen enkele reactie. Telefonisch ook niet bereikbaar en chat is ook nooit bereikbaar. Ik sta nu op het punt om juridische stappen te moeten ondernemen omdat de betaalmethode via in3 is gegaan, en zij nu wel van mij eisen dat ik betaal. Klantenservice is dus werkelijk waar rampzalig en dit neigt zelfs een beetje richting het gevoel krijgen dat je bent opgelicht.
Völlig unerreichbar. Musste anderthalb Stunden zum Standort fahren, um einen Liefertermin zu vereinbaren. Das ging zum Glück reibungslos und gut. Bett auch zufrieden. Aber Erreichbarkeit, nachdem Sie die Bestellung online aufgegeben haben, ist ZeRo
Totaal niet te bereiken. Naar de locatie op anderhalf uur afstand moeten rijden om een bezorgafspraak geregeld te krijgen. Dat is gelukkig wel netjes en goed gegaan. Bed ook tevreden over. Maar bereikbaarheid nadat je online de bestelling hebt gedaan is ZeRo
Lassen Sie Anfang Dezember 2022 ein Isabella Boxspringbett liefern. Reklamation per Webformular und E-Mail eingereicht (ein Bein, das sich nicht einschrauben ließ und eine falsche Größe des Toppers), aber noch keine Antwort erhalten. Sie sind telefonisch nicht erreichbar. Schlechter Service.
Begin december 2022 een Isabella boxspring laten bezorgen. Klacht ingediend ( een poot die er niet ingedraaid kon worden en verkeerde maat topper) via webformulier en mail, maar nog altijd geen reactie ontvangen. Telefonisch zijn jullie niet te bereiken. Slechte service.
Mein Bett wurde zum vereinbarten Termin geliefert, war aber nicht komplett An den Ecken des Bettes fehlen Löcher. Jetzt kann ich also keine Beine mehr unter das Bett legen. Ich habe in der Zwischenzeit 3 E-Mails gesendet und ich weiß nicht, wie oft ich angerufen habe, aber sie antworten einfach nicht. Egal, ob Sie sofort um 09:00 Uhr oder um 14:00 Uhr anrufen, sie sind immer zu beschäftigt, um ans Telefon zu gehen, die Verbindung wird einfach getrennt. Als letzten Ausweg, mich zu melden, ich habe meine zweite Rate noch nicht bezahlt. Ich schicke jetzt einen Einschreibebrief.
Mijn bed is geleverd op de afgesproken datum, maar was niet compleet Er ontbreken gaten op de hoeken van het bed. Zodat ik nu geen poten kan plaatsen onder het bed. Ik heb ondertussen 3 mails gestuurd en ik weet niet hoeveel keer gebeld, maar ze nemen gewoon niet op. Of je nu gelijk om 09.00 uur belt of om 14.00 uur s'middags ze zijn altijd te druk om de telefoon op te nemen, de verbinding wordt gewoon verbroken. Als laatste red middel om in contact te komen, heb ik mijn tweede termijn nog niet betaald. Ik ga nu maar een aangetekende brief sturen.
Lieferfahrer war 4 Stunden zu spät. Wäre schön, wenn das angegeben wäre. Blieb jetzt den ganzen Tag zu Hause und dachte, er käme nicht mehr. Netter Lieferant, entschuldigt. 1 Nachttisch fehlt. Ich bin hingefahren und es war super sauber gelöst. Nach all den schlechten Bewertungen, die wir gelesen hatten, erleben wir das wirklich nicht so!!!!
Bezorger was 4 uur te laat. Zou fijn zijn als dat aangegeven was. Nu de hele dag thuis gebleven, en dacht dat ie niet meer kwam. Wel nette bezorger, verontschuldigde zich. Miste 1 nachtkastje. Ben daar heen gereden en werd super netjes opgelost. Na alle slechte reviews die we hadden gelezen, ervaren wij het echt niet zo!!!!
Das Bett wurde am 21. November 2022 geliefert und ist seitdem bereits damit beschäftigt, uns zu kontaktieren, da wir nicht die richtigen Beine erhalten haben, aber egal, was wir anrufen oder per E-Mail senden, nichts, keine Antwort, daher lässt diese schlechte Bewertung sie Sie zuerst kontaktieren
Bed geleverd op 21 november 2022 en sedert dien al bezig met contact te zoeken want we hebben niet de juiste poten geleverd gekregen maar wat we ook doen bellen of mailen niks geen reactie vandaar deze slechte beoordeling laar ze eerst maar eens contact opnemen
Habe 2 mal einen Liefertermin bekommen. Zum ersten Mal nicht gekommen Beim zweiten Mal auftauchen, auch nicht auftauchen und ich kann diese Betrüger nicht fangen, die Sie sind !!! Finger weg von dieser Firma. Ich fordere sofort mein Geld zurück. Du Sie müssen das Bett nicht mehr liefern, wenn Sie es noch vorhatten!! Wenn Sie dies lesen, kontaktieren Sie mich, weil ich mein Geld zurück will !!!
2 keer een bezorgdatum gekregen. Eerste keer niet komen Opdagen 2 de keer ook niet komen opdagen en ik krijg hun niet te pakken stelletje oplichters dat jullie zijn!!! Blijf weg van dit bedrijf. Ik eis mijn geld terug onmiddelijk. Jullie Hoeven het bed niet meer te bezorgen als jullie dat nog van plan waren!! Als jullie dit lezen neem contact op met mij want ik wil mijn geld terug !!!
Wir werden es wegen Umzug erst Ende März 2023 auspacken!!!
Eind maart 2023 gaan we het pas uitpakken ivm verhuizing!!!
Wir hatten ein Bett bestellt und nichts mehr gehört.. versuchte mehrmals Kontakt aufzunehmen, was unmöglich war. Der Versuch, das Bett zu stornieren, schlug ebenfalls fehl und sie würden das Bett auf einmal liefern. Versuchen Sie erneut, Kontakt aufzunehmen, um zu erklären, dass dies nicht erforderlich war. Die weitere Handhabung war ordentlich. Als wir das Bett abgelehnt hatten, nahmen sie das Bett ohne Probleme mit und meldeten es Klarna zurück
We hadden een bed besteld verder niks meer gehoord.. meerdere malen contact proberen te leggen wat op geen mogelijkheid lukte. Bed proberen te annuleren ook niet gelukt en in eens zouden ze het bed bezorgen. Weer contact proberen te leggen om uit te leggen dat het niet mee hoefde. Verder afhandeling was wel netjes. Toen we het bed hadden gewijgerd hebben ze zonder problemen het bed mee genomen en bij klarna retour gemeld
Eine sehr gute Qualität, Bett war für meine Tochter und sie schläft wunderbar darauf. Auch die Lieferung verlief ohne Probleme. Der Service könnte etwas besser sein. Der von mir genannte Liefertermin kam leider nicht zustande, da ein Krankenhaustermin eigentlich hätte stattfinden müssen und dieser nicht berücksichtigt wurde, daher erfolgte die Lieferung drei Wochen später.
Een heel goede kwaliteit, bed was voor mijn dochter en ze slaapt er heerlijk op. Ook de levering verliep zonder problemen. De service kan wel iets beter. Helaas kwam de door mij genoemde leverdatum niet uit ivm een ziekenhuisafspraak die echt moest doorgaan en daarover werd niet meegedacht, levering vond daardoor drie weken later plaats.
Guter Service
Goede service
Alles lief nach Plan, gute Betten zu einem guten Preis!
Alles volgens wens verlopen, goede bedden voor een goede prijs!
Nachdem ich vorbeigeschaut habe, weil ich mich mit ihm in Verbindung gesetzt habe. Meine Matratze wurde innerhalb einer Woche geliefert. So eine Schande, dass sie so viele verärgerte Kunden haben, weil sie nicht kommunizieren
Na dat ik langs ben geweest omdat ik hem contact kreeg. Werd binnen een week toch mijn matras geleverd. Zo zonde dat ze zoveel boze klanten hebben door niet te communiceren
Die Bestellung des Bettes war kein Problem. Bett sollte auf Lager sein, aber die Lieferung wurde seitdem dreimal storniert!!! Bei der Lieferung haben sie das Bett mit zwei Personen vor den Aufzug gestellt, ich wohne im ersten Stock und war ganz alleine! Schließlich musste jemand anrufen, um mir zu helfen, das Bett im Haus wegen des schweren Hebens (elektrisches Bett) zu holen. Keine Aufbauanleitung, nichts ... endlich über einen anderen Anbieter gefunden, wie man ein elektrisches Bett zusammenbaut.
Bestellen van het bed was geen probleem. Bed zou op voorraad zijn, maar de levering is daarna driemaal afgezegd!!! Bij aflevering hebben ze met twee personen het bed voor de lift neergezet, ik woon op de eerste verdieping en was helemaal alleen! Heb uiteindelijk iemand moeten bellen om me te helpen het bed in huis te krijgen ivm de zware tillen (elektrisch bed). Geen montagehandleiding, niks ... uiteindelijk via een andere aanbieder gevonden hoe een elektrisch bed te monteren.
Das Bett haben wir pünktlich und in Ordnung erhalten, aber die telefonische Erreichbarkeit lässt zu wünschen übrig.
Wij hebben bed op tijd en in orde ontvangen, echter laat de telefonische bereikbaarheid de wensen over.
Unmöglich zu erreichen, schließlich Bestellung storniert. Zum Glück habe ich mein Geld zurückbekommen
Onmogelijk te bereiken, uit eindelijk bestelling geannuleerd. Gelukkig wel m’n geld terug gekregen
Das Bett wurde wie vereinbart pünktlich geliefert, nur der Zeitplan für die Lieferung liegt nicht zwischen zwei Stunden sondern von 8 bis 20 Uhr und den Kundenservice konnte ich nie erreichen. Für den Preis ist das Bett eine gute Anschaffung, meine Tochter schläft gut darauf.
De bed is optijd volgens afspraak geleverd ,alleen de tijd schema voor de levering is niet tussen twee uren maar van 8 uur ochtends tot 8 uur avonds en de klantenservice heb ik nooit kunnen bereiken . De is voor de prijs is het bed een goede koop mijn dochter slaap er goed op.
Gutes Angebot, unkomplizierte Terminabsprache.
Fijne aanbieding, makkelijk een leveringsafspraak in te plannen.
Völlig einfach nicht erreichbar, also nicht, dass sie eine lange Warteschlange haben. NEIN einfach nicht verfügbar. Am Ende kam das Produkt an. Es stellte sich als beschädigt heraus und wurde zurückgeschickt. Ich sollte vor einem Monat wegen einer Nachbestellung zurückgerufen werden, das ist nicht passiert. Also habe ich woanders gekauft.
Totaal gewoon niet bereikbaar, dus bedoel niet dat ze een lange wachtrij hebben. NEE gewoon niet bereikbaar. Uiteindelijk kwam het product toch.. bleek het beschadigd te zijn en is weer mee retour gegaan. Ik zou een maand geleden teruggebeld worden voor een nalevering, niet gebeurd.. dus maar elders gekocht.
Ich habe mein Bett Ende Oktober bestellt, nirgendwo auf der Website stand, dass Personalmangel herrscht. Also bin ich davon ausgegangen, dass das Bett innerhalb von 10 Tagen geliefert wird. Nach diesen 10 Tagen dachte ich, vielleicht lag es an der Eile, dass mein Bett später geliefert wurde. Denn es gab eine Aktion und natürlich kommen viele Leute dazu. Nach 4 Wochen dachte ich, es dauert ziemlich lange, ich habe so oft versucht anzurufen und alle möglichen E-Mails geschickt. Aber ich bekam keine Antwort. Ich habe dann die schlechten Bewertungen auf Facebook von allen möglichen Leuten gelesen. Also hatte ich große Angst, dass mein Bett nie ankommen würde. Nach 5 Wochen erhielt ich eine E-Mail, dass mein Bett ein paar Tage später ankommen würde, mit einem Zeitfenster von 8 bis 22 Uhr. Ich fand das sehr nervig, weil man den ganzen Tag zu Hause bleiben muss. Die Kopfteile waren nicht im Lieferumfang enthalten. Sie kamen einen Monat später an. Also meine Erfahrung mit dieser Firma war schlecht. Aber zum Glück habe ich mein Bett bekommen. Weil ich im Internet gelesen habe, dass Leute im September bestellt haben, aber immer noch nichts erhalten haben.
Ik heb mijn bed eind oktober besteld, op de website stond nergens dat er personeelstekort was. Dus ik ging ervan uit dat het bed binnen 10 dagen wel geleverd zou worden. Na die 10 dagen, dacht ik dat het misschien door de drukte kwam dat mijn bed later geleverd werd. Want er was een actie en daar komen natuurlijk veel mensen op af. Na 4 weken vond ik het best lang duren, ik heb zovaak geprobeerd te bellen allerlei mails gestuurd. Maar ik kreeg geen antwoord. Ik las daarna de slechte recensies op facebook van allerlei mensen. Dus ik was heel bang dat mijn bed nooit zou aankomen. Ik kreeg na 5 weken een mail dat mijn bed een paar dagen later zou aankomen, met een tijdsvak van 8uur ochtend tot 22uur avond. Dit vond ik heel irritant want je moet de hele dag thuis blijven. Bij de levering bleek de hoofdborden niet bij te zitten. Die kwamen pas een maand later. Dus mijn ervaring met dit bedrijf was slecht. Maar gelukkig heb ik mijn bed gekregen. Want op internet lees ik dat mensen besteld hebben in september, maar nog steeds niets hebben ontvangen.
Aktion über Kruidvat, beim ersten Termin nicht erschienen, auch beim zweiten Termin nicht. Danach war nichts mehr zu hören, keine telefonische Verständigung möglich und keine Reaktion auf E-Mail. Ich habe eine E-Mail erhalten, dass die Bestellung abgeschlossen wurde, etwas ganz Besonderes.
Actie via Kruidvat, niet verschenen op de eerste afspraak, ook niet op de tweede afspraak. Daarna niets meer gehoord, geen communicatie mogelijk via telefoon en op e-mail wordt niet gereageerd. Wel een mail gekregen dat de bestelling is afgerond, heel bijzonder.
Abgesehen von der Tatsache, dass sie sagten, dass sie ein 2-Stunden-Fenster für die Lieferung geben und es dann auf 12 gestellt haben, haben sie uns am Ende des Tages angerufen, um uns mitzuteilen, dass dies morgen passieren wird (ein weiteres 12-Stunden-Fenster, das wir nirgendwo hingehen konnten weil sie sagen, dass Sie 75 Euro Gebühr zahlen müssen, wenn Sie nicht da sind). Als sie schließlich kamen, HATTEN SIE DIE BEINE NICHT BRINGT – vermutlich würden sie am nächsten Tag ankommen, aber einen Monat später haben wir immer noch keine Beine und das Bett berührt den Boden. Das Bett ist gut genug, aber ich wünschte, die Kundenbetreuung wäre besser
Apart from the fact that they said they will give a 2 hours window for delivering and then they turned it to 12, in the end of the day they called to tell us this will happen tomorrow (another 12 hour window we couldn't go anywhere cause they say you have to pay 75 euros fee if you are not there). When they finally came, they DID NOT BRING THE LEGS -supposingly they would arrive the next day, but one month later we still have no legs and we have the bed touching the floor. The bed is good enough but wished their costumer support was better
Feines, wunderbares Bett, nur keine Verständigung bei Bestellung möglich, keine Telefonreichweite, kein E-Mail-Kontakt, nichts, also das könnte viel besser sein.. Nach 8 Tagen habe ich über Umwege mit dem Chef gesprochen und nach 2 Tagen wurde mein Bett geliefert.
Prima,heerlijk bed,alleen bij het bestellen geen communicatie mogelijk, geen telefoon bereik, geen mail kontakt niks,dat kan dus veel beter.na 8 dagen via omwegen de baas gesproken en na 2 dagen daarna me bed geleverd.
Stressig, da ich nicht wusste, ob es kommt und wann, dann eine halbe Bestellung! Aber das Bett ist sehr erschwinglich und gut und schön! Also Produkt eine 10! Service und Kundenservice eine 3! Ich habe die Menschenmassen und das Zeug und das Personal verstanden, aber es irgendwo hingestellt, dass die Wartezeiten länger sind! !
Stressvol omdat ik niet wist of het wel kwam en wanneer , vervolgens een halve bestelling! Maar het bed is wel heel betaalbaar en goed en mooi! Dus product een 10! Service en Klantenservice een 3! Ik snapte de drukte enzo en personeel maar zet het ergens neer dat de wachttijden langer zijn!!
Die Lieferung erfolgte verspätet und außerhalb der angegebenen Termine. Das Bett wurde einwandfrei geliefert. Qualität im Verhältnis zum Preis. Das Bett ist in Ordnung, erwarten Sie nicht, dass es länger als 4 Jahre hält Kundenservice ist nicht genug, sie können Verzögerungen und Aktualisierungen besser auf der Website veröffentlichen. sei einfach transparent
Levering is te laat geweest en buiten opgegeven data. Bed is verder in goede orde geleverd. kwaliteit in verhouding van de prijs. Bed ligt verder prima, verwacht niet dat ie meer dan 4 jaar mee zal gaan klantenservice dikke onvoldoende, ze kunnen op website beter vertragingen en updates zetten. wees gewoon transparant
Ich hatte innerhalb von 3 Tagen ein Bett bestellt, das ich storniert hatte, weil ich schlechte Kritiken gelesen hatte, aber nach 2 Wochen erhielt ich dieses Bett immer noch, obwohl ich viel storniert und per E-Mail geschickt hatte, dann hatte ich dieses Bett bei der Lieferung abgelehnt. Der Fahrer nahm meine Bestellung zurück, aber laut Bettlöwe Meine Bestellung wurde geliefert und ich muss noch bezahlen. Sie greifen nie zum Telefon und beantworten keine E-Mails. Ich würde nie wieder etwas von dieser Website bestellen, sie sind Betrüger
Ik had bed besteld binnen 3 dagen had ik toch geannuleerd omdat ik slechte reviews had gelezen maar na 2 weken had ik die bed toch gekregen ondanks ik had geannuleerd en heel veel gebeld gemaild vervolgens had ik die bed bij levering afgewezen chauffeur heeft mijn bestelling terug genomen maar volgens beddenleeuw is mijn bestelling geleverd en moet ik toch betalen. Ze nemen nooit telefoon op en ze beantwoorden ook geen emails. Ik zou nooit meer iets gaan bestellen op deze website het zijn oplichters
Bett bestellt hat eine E-Mail erhalten, in der steht, dass Sie mindestens 3 Tage für die Liefertage auswählen müssen. Danach erhalten Sie 24 Stunden vtv eine E-Mail mit der "konkreten" Lieferzeit, hier war es zwischen 08:00-22:00. Ich finde es sehr speziell, dass man erst 24 Stunden vorher eine E-Mail bekommt und dann auch noch den ganzen Tag zu Hause bleiben muss. Ich gehe davon aus, dass man bei dieser Firma nicht einfach 24 Stunden im Voraus um einen freien Tag bitten kann. Und wenn Sie eine E-Mail mit Fragen senden, erhalten Sie einfach keine Antwort.
Bed besteld kreeg een mail binnen met dat je minimaal 3 dagen moet uitkiezen voor de bezorg dagen. Daarna krijg je dus 24 uur vtv een mail met de “specifieke” levertijd hier stond tussen 08:00-22:00. Vind het erg bijzonder dat je dus pas een mail 24 uur van te voren krijgt en dan moet je dus ook nog eens heel de dag thuis blijven. Ik ga er vanuit dat je bij dit bedrijf ook niet zomaar 24 uur van te voren een dag vrij kan vragen. En als je ene mail stuurt met vragen krijg je simpelweg geen antwoord.
Wir haben oft E-Mails geschrieben und den Kundenservice angerufen. Wir wollten etwas ändern. Es ist einfach unmöglich, mit diesen Leuten in Kontakt zu treten. Auffällig war, als wir damit drohten, in den Showroom zu kommen, um deutlich zu machen, was wir ändern wollten, und dann plötzlich der Kundendienst antwortete, „dass sie sich bedroht fühlen und die Polizei rufen würden“. Haha! Die Polizei! Weil jemand mailt, dass er in den Showroom kommt, um eine Geschichte zu bekommen. Dann weißt du, dass du einen sehr schlechten Service erbringst, wenn du sofort denkst, dass dort die Dinge eskalieren und die Polizei eingreifen muss! Betten sind für dieses Geld in Ordnung. Bei uns sind es Kinderbetten, für Erwachsene würde ich sie nicht empfehlen.
Wij hebben vaak gemaild en gebeld naar de klanten service. We wilden een wijziging doorvoeren. Het is simpelweg onmogelijk om contact met deze mensen te krijgen. Wat frappant was, is toen we dreigenden naar de showroom te komen om aldaar duidelijk te gaan maken wat we wilden wijzigen, toen reageerde de klanten service ineens “dat ze zich bedreigd voelde en de politie zouden bellen”. Haha! De politie! Omdat iemand mailt dat hij naar de showroom komt om verhaal te halen. Dan weet je dat je héél slechte service verleent als je meteen denkt dat het aldaar escaleert en de politie erbij moet komen! Bedden zijn prima voor dit geld. Het zijn bij ons kinderbedden, voor volwassenen zou ik ze niet adviseren.
Die Bestellung verlief reibungslos, die Kommunikation zur Lieferung in einem Wort: BAGGER! Telefonisch nicht erreichbar, keine Antwort per E-Mail und keine Antwort auf das Kontaktformular......genau.....keine Antwort. Endlich eine Lieferzeit nach 2 Besuchen in der Filiale in Zaltbommel, aber selbst sie konnten das nicht erkennen. Wo ich "der Erste des Tages" sein sollte, wurde das Bett erst nach 15 Uhr geliefert, weil wir die erste Adresse waren.....auf der 3. Etappe an diesem Tag Was das Bett betrifft; gutes Bett und Preis-Leistungs-Scores wirklich ok. Ansonsten einfach KEINE Sterne bekommen.
De bestelling ging soepel, de communicatie over levering in 1 woord: BAGGER! Telefonisch niet bereikbaar via mail wordt niet gereageerd en op het contactformulier......precies.....geen reactie. Uiteindelijk na 2 bezoekjes aan het filiaal in Zaltbommel een bezorgtijd gekregen, maar zelfs die wisten ze niet te realiseren. Waar ik "de eerste van de dag" zou zijn, werd het bed pas na 15 uur bezorgd omdat wij het eerste adres waren.....op rit 3 van die dag Wat betreft het bed; prima bed en prijs- kwaliteit scoort echt wel oké. Anders domweg GEEN sterren gekregen.
• Am 12. Dezember ein Bett bei Beddenleeuw gekauft. • Am 16. Dezember eine Lieferbestätigung per E-Mail vor dem 30. Dezember. • Am 30. Dezember alles vor der Tür, aber kein Bed Lion. Den ganzen Tag gewartet. Telefonischer Kontakt: ca. 10 mal in der Warteschleife wegen 'großem Andrang' und dann bricht die Verbindung ab. Keine Antworten auf E-Mail oder Chat. • Am 31. Dezember der Anrufbeantworter, dass sie bis Montag, 2. Januar 2023 geschlossen sind. Sofortige Inverzugsetzung per Einschreiben. Beim Lesen der anderen Trustpilot-Rezensionen habe ich das Gewitter schon etwas heraufziehen sehen. • Am 2. Januar eine Entschuldigung per E-Mail von Beddenleeuw und das Angebot, das Bett in Woche 2 zu liefern. Ich lehne ab, weil ich die ganze Woche beschäftigt bin und das Bett bis Samstag, den 7. Januar haben möchte. • Fünfzehn Minuten (!) später telefoniert ein Mitarbeiter des Kundendienstes von Beddenleeuw. Bei der Lieferung gibt es ein kleines Problem: Es gibt keine Federn für die Matratzen und das dauert auch 6 Wochen, bis sie ankommen. Laut der Kundendienstdame hätte das auch die Planungsdame wissen müssen. Damit war bereits am 16. Dezember bekannt, dass das Bett nicht in Produktion genommen werden kann. Ich will mein Geld zurück. Die betreffende Dame sieht sich zuerst eine andere Bestellung an und findet den von mir genannten Betrag falsch, aber zum Glück kann sie in einem „anderen Verkaufssystem“ den richtigen Betrag finden. Sie ist jedoch der Meinung, dass die 9,05 € für den Einschreibebrief nicht in der Rückerstattung enthalten sind, weil Beddenleeuw „nicht darum gebeten hat“. Ich habe es auch nicht zurückbekommen. Was ich daraus gelernt habe: Beddenleeuw wusste schon lange von den Problemen mit der Teileversorgung, sonst wäre das Bett in der vergangenen Zeit für mich gebaut worden. Sie lassen Kunden bewusst hängen und zählen auf das Wohlwollen und die Wartebereitschaft zumindest eines Teils ihrer Kundschaft. Dieser Umsatz wird wahrscheinlich Löcher im Budget stopfen und überfällige Rechnungen bezahlen (
• Op 12 december bij Beddenleeuw een bed gekocht. • Op 16 december een bevestiging per mail van levering voor 30 december. • Op 30 december van alles aan de deur maar geen Beddenleeuw. De hele dag gewacht. Telefonisch contact: een keer of 10 in de wachtrij wegens ‘grote drukte’ en dan de verbinding verbroken. Geen reacties op mail of chat. • Op 31 december het antwoordapparaat dat ze gesloten zijn tot en met maandag 2 januarti 2023. Direct een ingebrekestelling verzonden per aangetekende brief. Ik zag de bui al een beetje hangen toen ik de andere Trustpilot-recensies las. • Op 2 januari een excuus per mail van Beddenleeuw en het aanbod om het bed in week 2 te leveren. Ik weiger want ik ben die hele week bezet en wil het bed uiterlijk zaterdag 7 januari hebben. • Een kwartier(!) later een medewerker van Beddenleeuw-klantenservice aan de telefoon. Er is een klein probleem met de levering: er zijn geen veren voor de matrassen en dat duurt ook nog wel 6 weken voordat die er zijn. Volgens de dame van de klantenservice had de dame van de planning dat ook moeten weten. Dat betekend dat op 16 december al bekend was dat het bed niet in productie genomen kon worden. Ik wil mijn geld terug. De dame in kwestie kijkt eerst bij een andere bestelling en vind het bedrag dat ik noem onjuist, maar gelukkig, kijkend in een ‘ander verkoopsysteem’ kan ze het juiste bedrag vinden. De €9,05 voor de aangetekende brief vind ze echter buiten de restitutie vallen omdat Beddenleeuw daar ‘niet om heeft gevraagd’. Ik heb deze ook idd niet retour ontvangen. Wat ik hiervan heb geleerd: Beddenleeuw wist al veel langer van de problemen met de levering van onderdelen want anders was het bed in de achterliggende periode wel voor me gebouwd. Ze laten de klanten bewust hangen en rekenen op goedwillendheid en bereidheid om te wachten van in ieder geval een deel van hun klandizie. Met die omzet worden waarschijnlijk gaten in de begroting gedicht en achterstallige rekeningen betaald (
Schlechte Erfahrung, nicht per Telefon oder E-Mail erreichbar, viel längere Lieferzeit als angegeben, aber das Schlimmste ist, dass Sie sich NICHT mit ihnen in Verbindung setzen
Slechte ervaring , niet bereikbaar per telefoon of mail, veel langere levertijd dan ze zeggen maar t ergste is dat je GEEN contact met ze krijgt
Ich habe immer noch keine Bettdecke erhalten. Und beim letzten Mal haben wir den ganzen Tag auf die Lieferung des Bettes gewartet, also kam es erst eine Woche später….
Ik heb tot heden nog steeds geen dekbed ontvangen. En vorige keer de hele dag gewacht op de levering van het bed kwam dus niet pas een week later….
radar@avrotros.nl kas@bnnvara.nl aktivieren, das sind unlautere Praktiken!!! Nicht zu trauen!!! kann nicht stornieren, nicht erreichbar!! Ich will mein Geld zurück!!!
radar@avrotros.nl kassa@bnnvara.nl inschakelen, dit zijn malafide praktijken!!! Niet te vertrouwen!!! annuleren gaat niet, niet te bereiken!! Ik wil mijn geld terug!!!