Hergestellt in den Niederlanden

Bewertungen

Haben Sie kürzlich eine Bestellung bei Beddenleeuw aufgegeben? Wir schätzen Ihre Meinung und Bewertung sehr!

Bewerten Sie uns
Durchschnittlich
7.1
Anzahl der Bewertungen
5149
Empfiehlt uns
52%
Henk
Gewoon goed Einfach gut

Wie vereinbart

Zoals afgesproken

Originaltext ansehen Alkmaar - 31 january 2023
Sharon
Slecht Schlecht

Einfach nicht erreichbar und Absprachen werden nicht eingehalten. Am Tag der Lieferung den ganzen Tag zu Hause geblieben und dann ist niemand ohne Nachricht aufgetaucht. Glücklicherweise kam das Bett ein paar Tage später. Nur schläft es nicht wirklich gut für mich, also möchte ich ein anderes Bett, aber ich kann dich nicht wieder bekommen. Wenn Sie nach Bewertungen suchen, ist es möglicherweise klug, die Bewertungen im Internet zu lesen, da es viele davon gibt und alle gleich denken.

Gewoon niet te bereiken en afspraken worden ook niet nagekomen. Hele dag thuis gebleven op de dag van levering en vervolgens is er niemand op komen dagen zonder bericht. Paar dagen later is het bed gelukkig toch gekomen. Alleen het slaapt voor mij niet echt goed waardoor ik een ander bed wil maar ik krijg jullie wederom weer niet te pakken. Als jullie op zoek zijn naar recensie’s is het misschien slim om de recensies op internet te lezen want daar staan er genoeg en iedereen denkt er hetzelfde over.

Originaltext ansehen Apeldoorn - 31 january 2023
Marlene
Communiceren niet nicht kommunizieren

Bettlöwe war nach Bestellung und Bezahlung nicht verfügbar. Telefon wurde nicht beantwortet, E-Mail wurde nicht beantwortet, E-Mail-Adresse des Kundendienstes existierte nicht mehr. Ich wurde erst nach eingeschriebenem Brief angerufen.

Beddenleeuw bleek na bestellen en betaling niet bereikbaar. Telefoon werd niet opgenomen, op mail niet gereageerd, klantenservice mailadres bestond niet meer. Pas na aangetekende brief werd ik gebeld.

Originaltext ansehen Den Haag - 31 january 2023
A
Kut bedrijf Scheiß Firma

Bett am 5. Januar 2023 bestellt, ordentlich eine E-Mail für meine bevorzugten Tage erhalten. Das Bett würde innerhalb von 10 Tagen geliefert werden, zu Stoßzeiten 20 Tage. Jetzt seit 4 Wochen getrennt. Kein Bett geliefert. Mehrmals per E-Mail, keine Antwort, mehr als 40 Mal angerufen. Keine Antwort. Ich kann diesen Bettladen wirklich nicht empfehlen. Mail an Bettenlöwe geschickt, dass ich den Kauf storniere. Ich frage mich, ob ich jetzt eine E-Mail bekomme. Wir gehen trotzdem in den Laden. Fortsetzung folgt.

Bed besteld 5 januari 2023, netjes een mail gehad voor mijn voorkeur dagen. Binnen 10 dagen zou het bed geleverd worden bij drukte 20 dagen. Inmiddels 4 weken verdeeld. Geen bed geleverd. Meerdere malen mails gestuurd geen reactie meer dan 40 keer gebeld. Geen respons. Ik raad deze beddenzaak echt af. Mail gestuurd naar bedden leeuw dat ik van de koop af zie. Zal mij benieuwen of ik nu wel een mail krijg. We gaan nog naar de winkel. Wordt vervolgd.

Originaltext ansehen Muiden - 31 january 2023
Peter
Geen levering en geen contact Keine Lieferung und kein Kontakt

Keine Betrüger mehr

Nooit meer oplichters

Originaltext ansehen Roermond - 31 january 2023
Hilde
Slecht Schlecht

Am 14. Januar ein Bett bestellt. Angerufen, keine Antwort per E-Mail .... gehen Sie einfach in den Laden.

14 januari een bed besteld .Gebeld ,gemaild geen gehoor ....ga maar eens naar de winkel.

Originaltext ansehen Burgh-Haamstede - 31 january 2023
Gerrit
Snelle levering en zeer goed bed. Schnelle Lieferung und sehr gutes Bett.

Nach der Bestellung wird wegen der Lieferung kontaktiert und das Bett wird daher innerhalb von 7 Tagen nach der Bestellung geliefert. Der Kontakt verlief reibungslos und alles wurde per SMS weitergeleitet. Sie haben nur die Beine des Bettes vergessen, aber ich habe sie sofort informiert (SMS) und 2 Tage später wurden sie zu mir nach Hause geliefert. Keine Rückenprobleme mehr und gut schlafen! Empfehlen Sie jedem, hier ein Bett zu kaufen, da der Preis sehr gut ist und Sie auch Qualität dafür bekommen. Inzwischen ein 2. Bett für meinen Sohn bestellt. Sehr zufrieden!!

Na bestelling zelf contact op genomen over de levering en het bed is dan ook binnen de 7 dagen geleverd na bestelling. Contact liep vlot en alles nog eens per sms doorgegeven. Enkel de poten van het bed waren ze vergeten maar dit heb ik meteen laten weten (sms) en 2 dagen later zijn deze aan huis geleverd. Geen rugklachten meer en slaapt uitstekend! Raad iedereen aan hier een bed te kopen aangezien de prijs zeer goed is en je er ook nog eens kwaliteit voor krijgt. Ondertussen een 2e bed besteld voor mijn zoon. Zeer tevreden!!

Originaltext ansehen Roermond - 31 january 2023
Sandra
Goed bed,klantenservice slecht bereikbaar Gutes Bett, Kundenservice schwer zu erreichen

Produkt in gutem Zustand und pünktlich geliefert. Damit zufrieden.. Ich habe mindestens 10 Tage lang versucht, den Kundendienst zu erreichen, und konnte noch nie mit einem einzigen Mitarbeiter sprechen! Sie erhalten ein Band und dann wird die Verbindung getrennt.Sie würden denken, dass diese Firma Sie betrügt.

Product goed en optijd geleverd.Daarover tevreden dus.. De klantenservice heb ik zeker 10 dagen proberen te bereiken en nooit ook maar 1 medewerker kunnen spreken! Je krijgt een bandjes horen en dan wordt de verbinding verbroken.Je zou denken dat dit bedrijf je oplicht hierdoor.

Originaltext ansehen Roermond - 31 january 2023
Hartog
Niks geleverd!!! Nichts geliefert!!!

Zeitfenster zwischen 08:00 und 22:00 Uhr Wenn Sie nicht zu Hause sind, zahlen Sie 75 Euro! Abgehoben für 8 Stunden bei 22.48 p/h Und ja ... wir sind auch die Sjaak, nichts besorgt, keine E-Mail, kein Anruf. Wenn wir die einzigen wären, könnte ich es vielleicht noch verstehen, aber das scheint eine Gewohnheit in Ihrem Unternehmen zu sein. Autistischer Sohn freut sich auf sein neues Bett, total nervös…nichts nakkes nada. Kein neues Bett und altes Bett weggeworfen. Wie lösen Sie das? Kann ich meine erfassten Stunden irgendwo geltend machen? Wird es eine Entschädigung in Form eines Bettbezugs geben? Natürlich nicht, du machst was du willst. Anrufen bringt nichts, die Verbindung bricht ab, weil so viel los ist ... ja bei Reklamationen!!! Bin wütend!!!

Tijdslot tussen 08:00 en 22:00u Bent u niet thuis dan betaald u 75 euro! Vrij genomen 8uurtjes a 22,48 p/u En ja hoor…ook wij zijn de Sjaak,niks bezorgd,geen mailtje,geen telefoontje . Zouden wij nou de enige zijn,dan snap ik het misschien nog, maar dit schijnt een gewoonte te zijn bij jullie bedrijf. Autistische zoon uitgekeken naar zijn nieuwe bed,helemaal nerveus…niks nakkes nada. Geen nieuw bed en oude bed weggegooid. Hoe lossen jullie dit op? Kan ik ergens mijn opgenomen uren claimen? Komt er een compensatie in de vorm van een dekbedovertrek? Nee natuurlijk niet,jullie doen waar jullie zin in hebben. Bellen heeft geen zin,de verbinding word verbroken omdat het zo druk is…ja met klachten!!! Ben woest!!!

Originaltext ansehen Rotterdam - 31 january 2023
J
Prima bed en snelle levering Tolles Bett und schnelle Lieferung

Bett vor Weihnachten Ende Dezember bestellt und bereits in der ersten Januarwoche angekommen. Das Bett erfüllt die Erwartungen und sieht schön und solide aus. Das Bett schläft auch nach ein paar Wochen Schlaf gut.

Bed eind december voor de kerst besteld en eerste week van januari al binnen. Bed voldoet aan de verwachtingen en ziet er mooi en degelijk uit. Bed slaapt prima ook na een paar weken slapen.

Originaltext ansehen Hilversum - 30 january 2023
Lars
Prima bed Tolles Bett

Bob geht es gut. Die Kommunikation und Flexibilität bei der Lieferung ist nicht die beste. Übrigens alles pünktlich erhalten. Man sollte es nicht eilig haben, aber alles in allem gut genug.

Beb is prima. Communicatie en flexibiliteit in levering is niet best. Overigens redelijk op tijd alles ontvangen. Je moet geen haast hebben, maar goed alles bij elkaar een voldoende.

Originaltext ansehen Amersfoort - 30 january 2023
Damy
Kansloos Keine Chance

Ich habe noch nicht einmal etwas erhalten, und das Band auf deinem Handy hat keine Chance. Ich verstehe, dass es besetzt ist, und ich zeige dieses Verständnis jederzeit, aber Ihr Telefon wurde ununterbrochen weitergeleitet. Das ist traurig für ein Unternehmen wie Sie. Auch wenn es beschäftigt ist, lass uns etwas hören. Wie auch immer, solange ich noch nichts erhalten habe, wird die Bewertung auch schlecht bleiben. Schönen Tag

Ik heb nog niet eens iets ontvangen, en dat bandje van jullie telefoon is nog meer kansloos. Ik snap dat het druk is en dat begrip toon ik ten alle tijden maar jullie telefoon is non stop doorgeschakeld. Dat is voor een bedrijf als jullie toch wel in en in triest. Ook al is het druk, laat allicht wat horen. Maar goed, zolang ik nog niks ontvangen heb, zal de beoordeling ook wel bagger blijven. Fijne dag verder

Originaltext ansehen Kerk Avezaath - 30 january 2023
Suze
Geen enkele reactie op mail en telefoon Keine Reaktion auf E-Mail oder Telefon

Bettlöwe Ich möchte wissen, wann mein bestelltes Bett von meinem Sohn ankommt. Maile und rufe seit Wochen an, aber immer noch keine Antwort.. leider alle nervigen Kommentare zu spät auf Facebook gesehen... Ich hoffe, ich habe mein Geld nicht verloren, es ist heutzutage alles teuer genug. Meine Bestellnummer 10010983

Beddenleeuw Ik wil graag weten wanneer mijn bestelde bed van mijn zoon komt. Al weken mailen en bellen maar steeds geen reactie.. helaas alle vervelende reacties te laat op Facebook gezien... Ik hoop niet dat ik mijn geld kwijt ben, tis allemaal al duur genoeg tegenwoordig. Mijn ordernummer 10010983

Originaltext ansehen Almere - 30 january 2023
Ilona
Goede communicatie tijdig geleverd Gute Kommunikation pünktlich geliefert

Ich habe die Bestellung aufgegeben und erst dann die Bewertungen angeschaut. Ich habe eine E-Mail erhalten, in der erklärt wurde, dass die Lieferzeit etwas später als im Voraus angegeben war. Nachdem ich erklärt hatte, dass ich das Bett für eine bestimmte Zeit benötige, wurde ich ziemlich schnell angerufen und das Bett wurde am vereinbarten Tag geliefert. Sieht vor allem für das Geld super aus. Der mitgelieferte Topper ist sehr dünn, aber Sie haben ihn kostenlos bekommen. Vielleicht einen besseren Topper bestellen! Sehr zufrieden !

Ik had de bestelling geplaatst en pas daarna naar de reviews gekeken. Ik kreeg een e-mail met uitleg dat de levertijd iets later was dan vooraf vermeld. Na uitleg dat ik het bed voor een bepaalde tijd nodig had werd ik vrij snel gebeld en is het bed keurig op de afgesproken dag bezorgd. Ziet er prima uit zeker voor het geld. Meegeleverde topper is erg dun, maar die kreeg je er gratis bij. Misschien dan wel een betere topper erbij bestellen! Zeer tevreden !

Originaltext ansehen Nijverdal - 30 january 2023
Kathy
Goede service Guter Service

Die Lieferung verlief reibungslos

De levering is vlot verlopen

Originaltext ansehen Antwerpen - 30 january 2023
Kim
Belabberd Lausig

Beddenlion gibt an, ein Bett innerhalb von 19 Werktagen zu liefern. Nichts davon ist wahr. Habe im November ein Bett bestellt. Habe noch nichts erhalten. Emails werden auch nicht beantwortet. Ich habe eine allgemeine Antwort erhalten, dass sie unterbesetzt sind und um Geduld bitten. Wir sind jetzt fast und Februar noch nichts. Sie können Beschwerden über eine externe Stelle einreichen, für die Sie Geld bezahlen müssen. Ich erwäge, Radar oder den Verbraucherverband anzurufen

Beddenleeuw geeft aan binnen 19 werkdagen een bed te leveren. Daar is niets van waar. In november een bed besteld. Nog niets ontvangen. Ook op mails wordt de niet geantwoord. Ik heb een algemeen antwoord gehad dat ze te weinig personeel hebben en geduld vragen. We zitten nu bijna en februari nog steeds niets. Klachten kan je via een extern bureau indienen waar je geld voor moet betalen. Ik overweeg radar in te gaan schakelen of de Consumentenbond

Originaltext ansehen Purmerend - 30 january 2023
Simone Henzen
Zeer slechte communicatie en service Sehr schlechte Kommunikation und Service

HIER KAUFEN DIE LEUTE NIE ETWAS. Ich habe unser Bett im Dezember bestellt und es sollte innerhalb von 10 Tagen geliefert werden. Wir haben bereits bezahlt. Bett würde 3 Wochen später geliefert, am Tag der Lieferung freigenommen und sie sagten beiläufig, dass der Stoff nicht geliefert worden sei und dass das der Grund für die Terminverschiebung sei, als ob sie das vorher nicht gewusst hätten und ich glaube das auch nicht. Wenn sie versuchen anzurufen, trennen sie jeden Tag den ganzen Tag, wenn besetzt ist, und rufen ein anderes Mal zurück, also ist nichts in Ordnung. Die E-Mail von ihnen wurde 7 Mal nicht beantwortet und meine Beschwerde an den Kundendienst wurde erneut nicht beantwortet. Ging zu beschwerde.nl und die Beschwerde wurde von Beddenleeuw abgelehnt. Sie nehmen Kunden überhaupt nicht ernst. Ich habe vor, Rechtshilfe in Anspruch zu nehmen, um mein Geld zurückzufordern. Ich bin fertig mit diesen Asos

MENSEN HIER NOOIT WAT KOPEN. Ik heb in december ons bed besteld en zou binnen 10 dagen geleverd worden. We hebben al betaald. 3 weken later zou bed geleverd worden, op de dag van levering vrij genomen van het werk en zeiden ze doodleuk dat de stof niet was geleverd en dat dat de reden zou zijn van verzetten afspraak, alsof ze dat niet eerder wisten en ik geloof dit ook niet. Proberen te bellen, ze verbreken iedere dag de hele dag door de verbinding, met dat het druk is en bel maar een ander moment terug, klopt dus niks van. Op de email van hun word niet gereageerd 7 keer over en mijn klacht bij klantenservice word niet op gereageerd wederom. Naar klacht.nl gegaan en klacht is afgewezen door Beddenleeuw. Ze nemen klanten absoluut niet serieus. ik ben van plan de rechtsbijstand te bellen om het af re dwingen om mijn geld terug te eisen. Ben er helemaal klaar mee met deze aso's

Originaltext ansehen Apeldoorn - 30 january 2023
Trudy Van de Kraats
boxspring Isabella Boxspring Isabella

Ich habe dieses Boxspringbett bestellt und wegen der Halbpreiswochen sofort pro IDEAL bezahlt. Das Bett wurde am 22.12.2022 bestellt und am 3. Januar 2023 geliefert. Allerdings ... wurde das Kopfteil gegen das Fußteil getauscht. Dieses Trittbrett ging mit dem Zusteller zurück. Der übrigens sehr freundlich war. Das Mainboard sollte geliefert werden, aber nach 2 Mails immer noch nichts und keine Antwort. Mitleid! Ansonsten 5 Sterne wert. Ich hoffe immer noch, etwas zu hören!

Ik heb deze boxspring besteld en meteen per IDEAL betaald vanwege de halve prijs weken. Het bed is op 22- 12- 2022 besteld en op 3 januari 2023 geleverd. Echter ...het hoofdbord was verwisseld met het voetenbord. Dit voetenbord ging weer mee retour met de bezorger. Die overigens heel vriendelijk was. Het hoofdbord zou nageleverd worden, maar na 2 mailtjes nog steeds niets gehoord en geen antwoord gekregen. Erg jammer! Anders 5 sterren waard. Ik hoop nog steeds iets te horen!

Originaltext ansehen Utrecht - 30 january 2023
Anonymous
Good bed, poor communication Gutes Bett, schlechte Kommunikation

Das Bett dauerte zwischen Bestellung und Lieferung über Monate, ohne dass eine Mitteilung über die Verzögerung erfolgte. Dadurch fühlt sich der Service wie Betrug an. Ich bin jedoch zufrieden mit dem Bett und der Matratze, die angekommen sind.

The bed took over month between order and delivery with no communication to inform about the delay. This makes the service feel like scam. However, I'm happy with the bed and mattress that arrived.

Originaltext ansehen Delft - 29 january 2023
Sherney Van der kolk - reinders
Slechte service Schlechter Service

Wir haben unser Bett am 7. Januar bestellt. Nachdem ich diese Bestellung aufgegeben hatte, las ich einige Tage später all die schlechten Bewertungen. Eine Woche später wurden wir angerufen und unser Bett konnte am 26. Januar geliefert werden. Nun, das hat uns sehr gefreut und der Service war sehr schnell. Der 26. Januar saß den ganzen Tag zu Hause und sah niemanden. Ab ca. 4 Uhr fingen wir an zu telefonieren und um 16.50 Uhr war endlich jemand am Telefon. Ja, tut mir leid, Ma'am, es gab einen Fehler, Sie waren nicht auf der Liste. Okay, schön, dass wir uns und Sie jetzt darum kümmern müssen. Wie der Mitarbeiter damals angab, taten sie alles, was sie konnten, und würden am 28. Januar zwischen 10 und 2 Uhr wieder liefern. Okay, gut, dann weiter. Am 27. Januar hatten wir immer noch keine Bestätigung dafür, also rief ich um 15.40 Uhr an. insgesamt 38 mal angerufen und dann war es 17.01 und die leitung ist gesperrt..... haben alle unsere Termine am 28. Januar abgesagt, so dass wir zu Hause sind, aber bis 2 Uhr niemand da war. alles wieder ins Schlafzimmer gestellt, damit wir normal schlafen konnten. Bis es plötzlich um 19 Uhr an der Tür klingelte und unser Bett da war. Sehr seltsam, dass Sie Ihre Kunden nicht auf dem Laufenden halten und gut, dass ich zu Hause war, sonst hätte ich mein Bett noch nicht gehabt. Die 2 Männer, die das Bett aufstellten, waren sehr freundlich, soweit sie uns hören und verstehen konnten, da sie Ausländer waren. Aber sie haben einen guten Job gemacht. Aber im Gegensatz zu dem Service, den das Unternehmen selbst anbietet, sind wir sehr enttäuscht. Für das nächste Mal nicht zu empfehlen. Sagen Sie den Kunden einfach Bescheid, wenn es ausfällt oder der Termin später ist und machen Sie etwas über den Telefonservice, denn das ist einfach wirklich nicht normal. Es kann in jedem Unternehmen viel los sein, aber das ist eine schlechte Ausrede.

Wij hebben ons bed besteld op 7 januari. Nadat ik deze bestelling had gedaan las ik een paar dagen later alle slechte reviews. Een week later werden we gebeld en kon ons bed op 26 januari geleverd worden. Nou dat vonden wij heel erg fijn om te horen en erg snelle service. 26 januari hele dag thuis gezeten en niemand gezien. Vanaf een uurtje of 4 zijn wij maar eens gaan bellen en uiteindelijk kregen we om 16.50 eindelijk iemand aan de telefoon. Ja sorry mevrouw er is een fout gemaakt u stond niet op de lijst. Oke, fijn dat wij hier zelf achteraan moeten en u nu. Zoals de medewerkster toen aangaf hebben ze er van alles aan gedaan en zouden ze opnieuw leveren op 28 januari tussen 10 en 2. oke prima vooruit dan maar. 27 januari hadden we hier nog steeds geen bevestiging van dus om 15.40 ben ik gaan bellen. in totaal 38x keer gebeld en toen was het 17.01 en is de lijn gesloten..... op 28 januari al onze afspraken afgezegd zodat we thuis zijn maar tot 2 uur is er niemand geweest. alles maar weer terug in de slaapkamer gezet zodat we normaal konden slapen. Tot opeens om 19.00 aangebeld werd en daar was ons bed. Heel raar dat jullie je klanten niet even op de hoogte houden en maar goed dat ik thuis was anders had ik nog mijn bed niet gehad. De 2 mannen die het bed hebben neergezet waren heel vriendelijk voor zover ze ons konden verstaan en begrijpen aangezien ze buitenlands waren. Maar ze hebben goed werk geleverd. Maar in tegen deel de service die het bedrijf zelf bied zijn wij zwaar teleurgesteld. geen aanrader voor een volgende keer. Laat gewoon de klanten wat weten als het niet doorgaat of de afspraak later word en doe wat aan de telefoon dienst want dat is gewoon echt niet normaal. Bij ieder bedrijf kan het druk zijn maar dat is een slecht excuus.

Originaltext ansehen Sittard - 29 january 2023
Soeroedj
Snel maar... Incompleet Schnell... Unvollständig

Telefonisch nicht erreichbar und keine Antwort auf Fragen im Chat oder E-Mails. Hatte Anspruch auf 10 Prozent Rabatt und eine Top-Matratze, aber ... NICHT erhalten :(

Telenisch niet te bereiken en geen reactie op vragen in de chat als mails. Had recht op 10 procent korting en een topdek matras, maar... NIET gekregen:(

Originaltext ansehen Almere - 28 january 2023
Mariëlle
Waardeloos en onbetrouwbaar Wertlos und unzuverlässig

Zwei Betten im November bestellt und (leider) bezahlt. Große Ungewissheit über Lieferung. Bettlöwe unerreichbar. Zwei Monate nach Bestellung 1 Bett an die falsche Adresse geliefert. Zweites Bett wurde nie geliefert. Der Fahrer sprach kein Englisch, Deutsch oder Niederländisch (nicht zur Verständigung). Wir werden der Situation hoffnungslos ausgeliefert und erwägen, einen Anwalt zu beauftragen, um es legal zu lösen

In november twee bedden besteld en (helaas) betaald. Veel onduidelijkheid over levering. Beddenleeuw onbereikbaar. Twee maanden na bestelling 1 bed geleverd op het verkeerde adres. Tweede bed nooit geleverd. Chauffeur sprak geen Engels, Duits of Nederlands ( niet mee te communiceren). We worden hopeloos van de situatie, overwegen een advocaat in te schakelen om het dan maar juridisch op te lossen

Originaltext ansehen Weesp - 28 january 2023
Kelly
Slecht bereikbeer, geen communicatie Schlechter Empfang, keine Kommunikation

Das obige sagt genug

Bovenstaand zegt genoeg

Originaltext ansehen Hoogvliet - 28 january 2023
Linda
Alles was goed Alles war gut

Alles bestens, Lieferung wenige Stunden später. Aber am Ende sah es toll aus, Djw

Alles was goed , de levering een paar uurs later . Maar uiteindelijk zag het er super uit , Djw

Originaltext ansehen België - 28 january 2023
Anja
Erg late levering, maar wel bed ontvangen Sehr späte Lieferung, aber Bett erhalten

2 Wochen später erhalten, als der Termin für das 1. Semester. Geben Sie nicht sofort an, dass das Bett innerhalb so vieler Werktage geliefert werden kann. Sie können dem, was auf der Website steht, nicht gerecht werden. Inzwischen wurde alles auf 20 Arbeitstage eingestellt. Aber in der Zwischenzeit kommt keine Kommunikation von Ihnen. Und dann den Liefertag von 8 bis 22 Uhr ausliefern. Ich war den ganzen Weg zu Hause und ja, kein Bett wurde um 22 Uhr geliefert. Wieder keine Kommunikation von Ihnen. Am nächsten Tag um 15 Uhr war ein LKW mit unseren Sachen da. Wir haben uns riesig gefreut, dass das Bett endlich angekommen ist. Und dann drohen Sie auch, 75 € Bett zu zahlen, wenn Sie nicht zu Hause sind. Tun Sie zuerst etwas über Ihren Service!

2 weken later ontvangen, dan de 1e termijn afspraak. Geefniet direct aan dat het bed binnen zoveel werkdagen geleverd kan worden. Jullie kunnen niet waar maken wat op de site staat. Ondertussen werd alles aangepast naar 20 werkdagen. Maar is in die tussentijd geen communicatie van uit jullie. En dan de bezorgdag van 8 tot 22 uur bezorgen. Gehele thuis geweest en jahoor geen bed geleverd om 22 uur. Ook wederom geen communicatie vanuit jullie. Volgende dag om 15 uur stond daar een vrachtwagen met onze spullen. Wat waren wij blij dat het bed alsnog gekomen was. En dan dreigen jullie ook bed als je niet thuis bent om €75 betalen. Ga eerst maar iets aan jullie service doen!

Originaltext ansehen Wesepe - 28 january 2023
Marco
Nog nooit zulke slechte service meegemaakt Noch nie so einen schlechten Service erlebt

Es gibt keine Möglichkeit, das Beddenleeuw zu erreichen. Telefonisch, per Chat, Kontaktformular und E-Mail nicht erreichbar, keine Antwort. Die Lieferung des Bettes erfolgt sicherlich nicht innerhalb von 2 Wochen, wie auf der Website angegeben. Die Frage an Beddenleeuw, wann Ihr Bett geliefert wird, wird komplett ignoriert. Endlich, nach fast 2 Monaten, wurde ein Teil des Bettes mit Beschädigung geliefert. Jetzt sind wir einen Monat weiter und haben natürlich keine Antwort auf die Frage erhalten, wann der Rest des Bettes geliefert wird und wie der Schaden behoben wird. So konnten wir das Bett noch nicht nutzen.

Op geen enkele manier is de Beddenleeuw te bereiken. Telefonisch onbereikbaar, via chat, contactformulier en via mail wordt er niet gereageerd. Levering van het bed is zeker niet binnen 2 weken zoals vermeld op de website. De vraag aan Beddenleeuw wanneer je bed wordt geleverd, wordt volledig genegeerd. Uiteindelijk na bijna 2 maanden is een gedeelte van het bed geleverd met schade. Nu zijn we een maand verder en hebben we uiteraard geen enkele reactie ontvangen op de vraag wanneer de rest van het bed wordt geleverd en hoe de schade opgelost wordt. Het bed hebben we dus nog niet in gebruik kunnen nemen.

Originaltext ansehen Oud-Beijerland - 28 january 2023
kitty
Prima bed Tolles Bett

Tolles Bett innerhalb einer Woche geliefert!! Nur ein Minuspunkt der Lieferservice nervt! Auto auf die andere Straßenseite gestellt, auf die Heckklappe gestellt, telefoniert und meinen Mann alles alleine tragen lassen, daher 1 Stern für den Lieferservice!!

Prima bed binnen een week bezorgd!! Alleen een min punt de bezorgdienst is klote! Kwam aanrijden zet de auto aan de andere kant van de straat gaat op zijn laadklep staan lekker op zijn telefoon bezig en laat mijn man in zijn eentje alles sjouwen dus 1 ster voor de bezorgdienst!!

Originaltext ansehen Den Haag - 28 january 2023
Anoniempje
Tering tyfus winkel. Tering Typhus Shop.

MENSCHEN GEHEN NICHT EINMAL HIER! SIE BETRETEN DEN LADEN UND DANN SIND 10 KUNDEN MIT BESCHWERDEN. HIER WERDEN SIE GENÄHT. ICH HABE 3 MONATE AUF MEIN GELD GEWARTET. KREBSGESCHÄFT, KREBS-BESITZER. Aber der Junge im Lagerhaus, der mir geholfen hat, war wirklich süß, midushi.

MENSEN GA HIER NIET EENS NAAR TOE! JE KOMT AL IN DE WINKEL EN DAN ZIJN ER 10 KLANTEN MET KLACHTEN. JE WORDT HIER GENAAID. IK HEB 3 MAANDEN GEWACHTEN OP ME GELD. KANKER WINKEL, KANKER EIGENAAR. Maar de jongen in de magazijn die me hielp was wel echt een schatje, midushi.

Originaltext ansehen Den haag - 28 january 2023
Suzy
Kut Muschi

Bis mein Freund nicht den ganzen Weg zu Ihrer Firma gefahren ist, ich mein Bett nicht bekommen habe, verdammte 2 Monate auf mein Bett gewartet habe, keine Entschuldigung oder einen Rabatt bekommen habe, NICHTS. Die Betten sind schön zum Schlafen, aber ich würde niemals den schlechtesten Service aller Zeiten empfehlen.

Totdat mijn vriend niet hellemaal naar jullie bedrijf is gereden heb ik me bed niet gekregen heb fucking 2 maanddn op me bed gewacht geeeneejs een sorry gekregen of korting NIKS. Bedden zijn wel lekker om op te slapen maar zou jullie nooit aanraden slechtse service ever.

Originaltext ansehen Den haag - 28 january 2023
Lucia
Prima Fein

Gute Qualität und Preis, sehr gut verpackt und freundlicher Lieferant.

Goede kwaliteit en prijs, heel goed ingepakt en vriendelijke bezorger.

Originaltext ansehen Asten - 28 january 2023
M.W Hovestad
Niet bereikbaar Nicht erreichbar

Vor kurzem eine Topper-Matratze bestellt und immer noch nichts erhalten. Mehrere Male eine E-Mail gesendet, telefonisch kontaktiert und sogar eine Nachricht per Chat hinterlassen. Aber leider keine Reaktion. Denke darüber nach, in den Ausstellungsraum zu gehen und zu sehen, ob ich es dort abholen kann.

Heb onlangs een topper matras besteld en nog steeds niets ontvangen. Meerdere keren een email gestuurd, telefonisch contact gezocht en zelfs via de chat een bericht achter gelaten. Maar helaas geen enkele reactie. Denk erover om maar even naar de showroom te gaan om te kijken of ik het daar kan ophalen.

Originaltext ansehen Veenendaal - 27 january 2023
Nonja Schuijffel
1 maand nig steeds geen bed geleverd 1 Monat immer noch kein Bett geliefert

1 Monat später haben wir ein neues Bett bestellt. Keine Antwort oder Aktualisierung und sogar Mailings werden nicht beantwortet. Telefonisch nicht erreichbar sehr seltsam, dass Kunden danach nichts mehr kaufen.

Wij hebben nieuw bed besteld zijn 1 maand verder. Geen enkele reactie of update en zelfs op mailing wordt niet gereageerd. Telefonisch onbereikbaar erg vreemd dat klanten iets kopen daarna niets meer vernemen.

Originaltext ansehen Cuijk - 27 january 2023
Shirley
Kut Muschi

Ich finde es nicht gut Ich war sehr zufrieden damit, als es ankam, bis ich es auf die Matratze legte Die Matratze ist bereits nach 2 Tagen zusammengebrochen Sie reagieren auf nichts Keine E-Mails Keine Anrufe Schwere Betrüger, wenn ich es tue Wenn ich keine neue Matratze oder mein Geld zurückbekomme, werde ich auf jeden Fall eine Beschwerde gegen die Firma einreichen

Ik vind het niet goed ik was er heel blij mee toen die binnen kwam tot ik op het matras ging leggen het matras is na 2 dagen al in gezakt jullie reageren nergens op geen mailtjes geen telefoontjes zware oplichters als ik geen nieuwe matras of me geld trug krijg ga ik zeker aangifte tegen het bedrijf doen

Originaltext ansehen Denhaag - 27 january 2023
natasja Klever
Snel Schnell

Schnelle Lieferung, gute Qualität für den Preis

Snelle levering, kwaliteit goed voor de prijs

Originaltext ansehen MAASTRICHT - 27 january 2023
La-Jaime
Kwalitatief uitermate teleurstellend. Qualitativ äußerst enttäuschend.

1 Stern ist schon zu viel. Am 3. Januar ein Bett bestellt und bisher kein Bett. Ich habe sie mehrmals angerufen und bekomme jedes Mal die gleiche Scheiße. Auf E-Mails reagieren sie auch nicht. Aber haben Sie Zeit, die Rechnung zu senden. Ich werde morgen in die Filiale gehen und verlangen, dass sie das Bett innerhalb einer Woche liefern!! Andernfalls werde ich die Bestellung stornieren.

1 ster is al te veel. 3 jan een bed besteld en tot op heden nog geen bed. Ik heb ze meerdere keren gebeld en krijg elke keer het zelfde kut bandje. Ook op de mails reageren ze niet. Maar wel tijd hebben om de factuur te sturen. Ik ga morgen naar de vestiging toe en eisen dat ze het bed gaan leveren binnen een week!! Anders annuleer ik de bestelling.

Originaltext ansehen Zoetermeer - 27 january 2023
Ive
Geduld Geduld

Ging Anfang Januar in den Showroom, um das Bett zu bestellen, und nicht online. Nette Frau, aber auch mit den Händen in den Haaren dorthin gegangen, es wird zu viel bestellt, aber zu wenig Zusteller. Ich habe sofort einen Liefertermin bekommen. Alles war ordentlich arrangiert und wird daher an der Tür bezahlt. Das Bett sollte eigentlich gestern ankommen, aber ich habe eine Mail bekommen, dass es heute geliefert wird, davon bin ich nicht ausgegangen, da ich natürlich schon viele negative Reaktionen gelesen hatte. Um halb fünf stand der Zusteller vor der Tür, konnte kein Niederländisch und konnte sich daher nicht wirklich mit dem Zusteller verständigen. Das Bett wurde ordentlich hineingebracht. Aber ich denke, es liegt nicht so sehr am Bettlöwen, sondern am Fahrdienst. Warte mal Leute, es kommt rein, nur die Frage ist nur wann

Begin januari naar de showroom gegaan om het bed te bestellen, en niet online. Aardig vrouw maar liep daar ook met haar handen in het haar, er word teveel besteld maar te weinig bezorgers. Ik kreeg gelijk een bezorg datum. Alles was netjes geregeld en zal dan ook afrekenen bij de deur. Het bed zou eigelijk gisteren komen maar ik kreeg een mailtje dat hij vandaag afgeleverd zou worden, ik ging daar niet vanuit omdat ik natuurlijk al veel negatieve reacties had gelezen. Om half 4 stond de bezorger aan de deur, kon geen nederlands dus niet echt kunnen communiceren met de bezorger. Bed werd netjes naar binnen gebracht. Maar ik denk dat het niet zo zeer aan beddenleeuw ligt maar aan de transport dienst. Even geduld mensen, het komt binnen alleen de vraag is gewoon wannee

Originaltext ansehen Zevenbergen - 27 january 2023
Ellen
Service en communicatie staat niet in het woordenboek van Beddenleeuw Service und Kommunikation stehen nicht im Wörterbuch von Beddenleeuw

Beddenleeuw ist weder telefonisch noch per E-Mail erreichbar. Darüber hinaus ist eine Kommunikation über die Lieferung des Bettes nicht möglich. Sehr ärgerlich, da das Bett in einem Zeitblock von 08:00 - 22:00 geliefert wird und man einen ganzen Tag zu Hause bleiben muss. Beddenleeuw täte auch gut daran, seine automatischen E-Mails (während Stoßzeiten) abzuschalten, wenn sie nicht persönlich erreichbar sind, und niemals auf eine E-Mail zu antworten. Während ich darauf wartete, ob ich mein Bett jemals erhalten würde, war ich sehr froh, mich dafür entschieden zu haben, danach zu bezahlen. Es ist sehr stressig, wenn Sie nicht wissen, ob Sie ein Produkt im Wert von mehreren hundert Euro erhalten oder nicht. Am Ende bin ich sehr zufrieden mit dem Bett. Aber aufgrund fehlender Kommunikation und Service rate ich jedem davon ab, hier zu bestellen. Du weißt einfach nicht, wo du stehst. Beddenleeuw bricht alle Regeln, wenn es um Service, Kundenfreundlichkeit und Marketing geht.

Telefonisch en per e-mail is Beddenleeuw niet te bereiken. Daarnaast is communicatie over de levering van het bed niet mogelijk. Erg vervelend, omdat het bed in een tijdsblok van 08.00 - 22.00 uur wordt geleverd en je hier een gehele dag voor thuis moet blijven. Beddenleeuw zou er daarnaast goed aan doen om (in drukke tijden) hun automatische e-mails uit te schakelen, wanneer zij persoonlijk niet te bereiken zijn en nooit antwoorden op een e-mail. Ik was tijdens het afwachten of ik mijn bed ooit zou ontvangen érg blij voor achteraf betalen te hebben gekozen. Het is erg stressvol wanneer je niet weet of je een product van honderden euro’s wel of niet ontvangt. Uiteindelijk ben ik best tevreden met het bed. Maar vanwege ontbrekende communicatie en service raad ik iedereen af hier te bestellen. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Beddenleeuw overtreedt alle regels als het gaat om service, klantvriendelijkheid en marketing.

Originaltext ansehen Assen - 26 january 2023
Kelly
Slechte service Schlechter Service

Nicht erreichbar Mail wird kaum beantwortet Der Liefertermin wurde verschoben, ohne mich zu benachrichtigen. Nach mehreren Mails bekam ich eine Antwort.

Niet te bereiken Mail wordt nauwelijks tot niet beantwoord Leverdatum werd verschoven zonder mij op de hoogte brengen. Na meerdere mails kreeg ik antwoord.

Originaltext ansehen De zilk - 26 january 2023
Daphne Sluis
Totaal niet bereikbaar! Völlig unerreichbar!

Ich habe die Bestellung mehrmals storniert, ohne jegliche Reaktion Dann hämmert der Lieferbote wie ein Idiot an unsere Haustür

Ik heb meerdere malen de bestelling geannuleerd totaal geen reactie Vervolgens staat de bezorger als een idioot op onze voordeur te rammen

Originaltext ansehen Alkmaar - 26 january 2023
Ilona
Bezorging netjes Lieferung ordentlich

Es gibt keinen Kontakt mit Bettlöwen. Die Bestellung ist einfach, aber dann hört es auf ... habe den falschen Topper erhalten, aber keine Antwort von Bed Lion. Hätte gerne eine Lösung aber die wird nicht kommen... Das war einmal aber nie wieder

Er is geen contact te krijgen met beddenleeuw. Bestellen is simpel maar daarna houdt het op... verkeerde topper ontvangen maar geen enkele reactie vanuit beddenleeuw. Wil graag een oplossing maar dat gaat er niet komen...Dit was eenmalig maar nooit meer

Originaltext ansehen Waddinxveen - 26 january 2023
Veerle
verschikkelijk !! entsetzlich!!

Falsches Bett geliefert. Man erreicht niemanden, weder telefonisch (die Verbindung wird automatisch getrennt), noch per E-Mail (man bekommt einfach keine Antwort). Erst nach vier Wochen täglicher Versuche erhielt ich eine E-Mail zurück, in der stand, dass es sehr beschäftigt und nicht genug Personal sei, und ein Kollege rief mich wegen der falschen Lieferung an. Ich warte noch und versuche es später noch einmal. Diesen Service habe ich bei einer Online-Bestellung noch nie erlebt! Kein Lebenszeichen nach so vielen Wochen.... Ich frage mich, ob das in Ordnung sein wird!

Een verkeerd bed werd geleverd. Je kunt niemand bereiken, niet telefonisch (de verbinding wordt automatisch afgebroken), niet via email (je krijgt gewoon geen antwoord). Pas na vier weken dagelijks proberen heb ik een email terug gekregen met de melding dat het zeer druk is en te weinig personeel en een collega ging me opbellen ivbm de verkeerde levering. Ik wacht nog steeds en doe straks een zoveelste poging. Deze service heb ik nog nooit meegemaakt voor een online bestelling ! Na zoveel weken geen teken van leven.... ik ben benieuwd of dit nog in orde komt !

Originaltext ansehen Vandenbroucke - 26 january 2023
Lauren
Slechte communicatie ooit Schlechte Kommunikation überhaupt

Bestellt am 17. Nov. Erhalten am 4. Jan. Am Ende haben sie auch vergessen, meine Hocker zu liefern, die am 18. Januar geliefert wurden, weil ich endlich jemanden an der Leitung hatte, indem ich 6 Mal hintereinander anrief. Das Bett ist sicherlich gut, aber die Matratzen sind nicht gleich hoch, so dass das Bett nach unten geneigt ist, was etwa 2/3 cm beträgt. Darauf freue ich mich natürlich sehr. Wenn Sie als Unternehmen damit nicht mehr umgehen können, schließen Sie die Seite, um zunächst alle Bestellungen zu bearbeiten. Wir haben eine allgemeine E-Mail erhalten, es tut uns leid, dass es besetzt ist. Überall so schlimm!

17 nov besteld 4 Jan ontvangen. Uiteindelijk waren ze ook mijn hockers vergeten te leveren nageleverd om 18 Jan omdat ik door 6 keer achter elkaar te bellen iemand eindelijk aan de lijn kreeg. Bed is zeker wel goed maar de matrassen zijn niet even hoog waardoor het bed afloopt die is zo’n 2/3 cm. Hier baal ik natuurlijk enorm van. Als je als bedrijf het niet meer aankan dan gooi je de site dicht om eerst alle bestellingen af te handelen. We kregen een algemene mail sorry het is druk. Dus overal slecht!

Originaltext ansehen Haarlem - 26 january 2023
Ronny
Onbeschrijflijk dramatisch slecht! Nog niet eens 1 ster waard. Unbeschreiblich schlecht! Nicht mal 1 Stern wert.

Seit meinem Online-Einkauf vor anderthalb Monaten habe ich nichts mehr von Beddenleeuw gehört! Ich habe selbst mehrere E-Mails verschickt und Dutzende von Telefonaten geführt, aber E-Mails werden nicht beantwortet und ich glaube nicht einmal, dass sie überhaupt gelesen werden. Sie sind an keinem Tag zu jeder Zeit telefonisch erreichbar. Man bekommt immer (!!!) die automatische Meldung, dass es sehr voll ist!!!! Ich war schon einmal dort und es ist ziemlich schlimm. Es gibt 1 Dame, die herumläuft, um Ihnen ein Bett zu verkaufen, und das war's!! Ich gehe nächste Woche und ich nehme; Polizei für PV und Gerichtsvollzieher für maximale Beschlagnahme! Das verdient den Namen 'Firma' nicht!! Leute, haltet euch so weit wie möglich davon fern und kauft woanders ein, wo es zuverlässig ist und wo der Kunde kommunizieren kann und über sein Produkt/Lieferung auf dem Laufenden gehalten wird!!

Sinds mijn online aankoop anderhalve maand geleden niks maar dan ook helemaal niks meer gehoord van Beddenleeuw! Zelf diverse mails gestuurd en tientallen telefoontjes gepleegd, echter mails worden niet beantwoord en volgens mij zelfs niet eens gelezen. Telefonisch zijn ze op geen enkele dag op geen enkel moment bereikbaar. Je krijgt altijd (!!!) het automatisch bericht dat het uitzonderlijk druk is!!!! Ben al eens daar geweest en het is er armoe troef. Er loopt er daar 1 dame rond om u een bed te verkopen en that's it!! Ik ga volgende week langs en neem mee; politie voor PV en Gerechtsdeurwaarder voor maximale beslaglegging! Dit is de naam 'bedrijf' niet waard!! Mensen, blijf er zover mogelijk van weg en koop elders waar het wel betrouwbaar is en waar de klant wel kan communiceren en op de hoogte wordt gehouden van zijn produkt/levering!!

Originaltext ansehen Mol Belgie - 26 january 2023
Esther
Slecht Schlecht

Kein Bett erhalten. Keine Reaktion auf Telefon und E-Mail. Habe diese Bestellung storniert und auch darauf keine Antwort.

Geen bed ontvangen. Geen reacties op telefoon en mail. Heb deze bestelling geannuleerd, en ook daar geen reactie op.

Originaltext ansehen Dedemsvaart - 26 january 2023
Ronny Slangen
Ongehpoord rampzalig Unglaublich katastrophal

Wenn es immer noch Opfer gibt, die keinen Kontakt erhalten und kein Produkt erhalten, würde ich gerne wissen. Wir können alles zusammen mit dem Gerichtsvollzieher in einer Akte zusammenfassen und den Laden zwingen, Maßnahmen zu ergreifen, oder die Dinge beschlagnahmen und schließen. Sie können mir eine E-Mail an ronny.slangen@proximus.be senden ZUSAMMEN SIND WIR STARK

Indien er nog gedupeerden zijn die geen contact en geen produkt krijgen zou ik dit graag weten. We kunnen alles samen gieten in 1 dossier bij de gerechtsdeurwaarder en de winkel kunnen dwingen tot actie of anders beslaglegging en de boel sluiten. U kan me mailen via ronny.slangen@proximus.be SAMEN STAAN WE STERK

Originaltext ansehen Mol - 26 january 2023
Tim
Betaald, maar nog niks ontvangen Bezahlt aber noch nichts erhalten

Es dauert Monate, bis das Bett geliefert wird. Kann nichts hören und niemanden am Telefon erreichen. Geld weg? Habe einen Anwalt eingeschaltet

Duurt al maanden voor het bed bezorgd wordt. Horen niks en krijgen niemand aan de telefoon. Geld weg? Hebben een advocaat ingeschakeld

Originaltext ansehen Uitgeest - 26 january 2023
Patrick
Prima bedrijf Gute Firma

Bett wurde schnell geliefert. Preis/Qualität ist gut.

Bed werd snel geleverd. Prijs/kwaliteit is goed.

Originaltext ansehen Best - 25 january 2023
Simone
Bed niet geleverd Bett nicht geliefert

Bett zu Weihnachten bestellt. Tage vergingen, aber es wurde kein Bett geliefert. Sie antworten nicht auf E-Mails und sind telefonisch nicht erreichbar. Es war ein Bett, das mein 10-jähriger Sohn von seinem eigenen Geld bestellt hatte, und er hat wirklich viel Zeit dafür gespart.

Voor de kerst een bed besteld. Dagen doorgegeven maar geen bed geleverd gekregen. Ze reageren niet op mails en telefonisch kun je ze niet bereiken. Het was een bed die mijn 10 jarige zoon van zijn eigen geld had besteld waar hij echt wel een tijd voor gespaard heeft.

Originaltext ansehen Olst - 25 january 2023
Magda
Slechte service Schlechter Service

Zuerst mussten wir wochenlang auf unsere Bestellung warten und nachdem wir endlich mit jemandem gesprochen hatten, konnte es plötzlich arrangiert werden. Per Telefon, Chat oder E-Mail sehr schwer erreichbar oder besser gesagt nicht erreichbar. Dann würden eine 4-Jahreszeiten-Bettdecke, ein Kissen und ein Matratzenschoner mit dem von uns bestellten Bett geliefert. Die Bestellung kam ohne diese zusätzlichen Produkte. Nach langem Telefonat endlich mit jemandem gesprochen. Es würde arrangiert werden. Als es ankam, gab es eine normale Bettdecke anstelle einer 4-Jahreszeiten-Bettdecke. Sehr schlechter Service.

Eerst moesten wij weken wachten op onze bestelling en na eindelijk iemand te spreken kon het ineens geregeld worden. Telefonisch, chat of per mail zeer slecht bereikbaar of kan ik beter zeggen niet bereikbaar. Vervolgens zouden bij het bed wat wij besteld hadden een 4 seizoens dekbed, hoofdkussen en een matras beschermer geleverd worden. De bestelling kwam binnen zonder deze extra producten. Na lang bellen eindelijk iemand gesproken. Het zou geregeld worden. Toen het aan kwam zat er een gewoon dekbed bij ipv een 4 seizoens dekbed. Zeer slechte service.

Originaltext ansehen Tweede Exloërmond - 25 january 2023
Samira
Erg veel spijt Entschuldige vielmals

Das Bett wurde ziemlich beschädigt geliefert, viel Unterschied in den Boxen und der Matratze. So oft versucht, Bed Lion per Telefon zu kontaktieren, über die Website zu chatten, Mail-Kundenservice und Beschwerdeservice, nach 1 Monat immer noch keine Antwort, lächerlich. Nie wieder und definitiv nicht zu empfehlen!

Bed is geleverd met aardig wat beschadigingen veel verschil in de boxen en matras. Zo vaak geprobeerd contact op te nemen met beddenleeuw telefonisch, chat via de website, mail klanteservice en klachtenservice na 1 maand nog steeds geen reactie belachelijk. Nooit meer en raad het zeker niet aan!

Originaltext ansehen Holten - 25 january 2023

Bewertungen laden

End of content

Siehe alle Bewertungen

7.1 pasiert auf 5149 reviews
{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}