Hergestellt in den Niederlanden

Bewertungen

Haben Sie kürzlich eine Bestellung bei Beddenleeuw aufgegeben? Wir schätzen Ihre Meinung und Bewertung sehr!

Bewerten Sie uns
Durchschnittlich
7.1
Anzahl der Bewertungen
5149
Empfiehlt uns
52%
Aaf
Bed ligt lekker en ziet er goed uit, alleen late levering Das Bett ist bequem und sieht gut aus, nur verspätete Lieferung

Bestellte am 27. Dezember ein Isabella-Boxspringbett. Ein paar Tage später las ich einige Bewertungen. Die Bewertungen waren so schlecht (insbesondere über verspätete/keine Lieferung, unvollständige Lieferung und Kundenservice), dass ich sehr zögerlich wurde. Ich habe die 20 Arbeitstage gewartet, aber tatsächlich nichts über die Lieferung meines Bettes gehört. Trotzdem habe ich versucht, den Kundenservice zu kontaktieren, der, wie viele Bewertungen bereits angedeutet haben, fast unmöglich zu erreichen ist. Telefon wurde nicht abgenommen. Unmittelbar danach schickte ich eine NEAT-E-Mail mit der Frage, ob sie ein Update zu meiner Bestellung geben könnten und wann sie geliefert werden kann. Innerhalb von 5 Minuten erhielt ich eine Antwort mit einem Lieferdatum (02-02). Zwei Tage vor der Lieferung eine Nachricht erhalten, dass sich die Lieferung verzögert und auf (heute: 04-02) verschoben wird. Wieder hatte ich Angst, dass die Lieferung nicht stattfinden würde, aber heute um 10:00 Uhr standen sie wie vereinbart vor meiner Tür. Das Bett ist ordentlich zusammengestellt, sieht gut aus und ist bequem. Obwohl es eine Weile gedauert hat, bin ich froh, dass ich hier bestellt habe. Vor allem für das Preis-Leistungs-Verhältnis. Schade, dass viele mit dieser Firma schlechte Erfahrungen gemacht haben. Ich rate jedem, der mit dem Unternehmen Kontakt aufnehmen möchte, eine E-Mail zu senden. Sie gehen nicht ans Telefon, aber sie antworten auf E-Mails.

27 december een isabella boxspring besteld. Paar dagen daarna maar eens wat recensies gaan lezen. De recensies waren zo slecht (met name over veel te late/ geen levering, incomplete levering & klantenservice) dat ik enorm huiverig werd. Ik heb de 20 werkdagen afgewacht, maar inderdaad niks vernomen over de levering van mijn bed. Toch maar geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice die overigens zoals velen recensies al aangaven vrijwel niet bereikbaar is. Telefoon werd niet opgenomen. Direct er achteraan een NETTE mail gestuurd met de vraag of zij een update konden geven over mijn bestelling en wanneer deze bezorgd kan worden. Binnen 5 minuten kreeg ik hier een reactie op met een leveringsdatum (02-02). Twee dagen voor levering een bericht gekregen dat de levering vertraagd was en verplaatst zou worden naar (vandaag : 04-02). Opnieuw was ik bang dat de levering niet plaats zou vinden, maar vandaag om 10:00 stonden ze zoals afgesproken aan mijn deur. Bed is netjes in elkaar gezet, ziet er goed uit en ligt heerlijk. Ondanks dat het even mocht duren ben ik blij dat ik hier heb besteld. Zeker voor de prijs/kwaliteit verhouding. Jammer dat er velen zijn die een slechte ervaring hebben met dit bedrijf. Ik raad iedereen aan die contact wil zoeken met het bedrijf om te mailen. Telefoon wordt inderdaad niet opgenomen maar op (nette) mails reageren ze wel.

Originaltext ansehen Arnhem - 04 february 2023
Betalende Klant
Afspraken niet nakomen, geen reactie op verzoeken, bezorging laat en incompleet Nichteinhaltung von Terminen, keine Reaktion auf Anfragen, Lieferung verspätet und unvollständig

Ich habe meine bevorzugten Liefertermine angegeben, aber nie eine Antwort erhalten. Auch nicht auf meine E-Mail, in der ich nach dem Liefertermin frage. Als diese Tage alle vergangen waren, vergingen einfach neue bevorzugte Tage. Dann endlich ein Datum, aber keine Uhrzeit: „Irgendwo zwischen 08.00 und 22.00“. Um 19 Uhr eine Mail, dass der Zusteller an diesem Tag nicht kommt, aber irgendwann am nächsten Tag. Wieder warf ich meine Agenda um, um die Tür öffnen zu können. Glücklicherweise tauchte der Truck in der zweiten Nacht auf, aber der Fahrer weigerte sich, beim Heben der Teile aus dem Auto zu helfen, also durften wir uns durch den Regen schleppen, während der Fahrer trocken in seinem Auto blieb. Die Lieferung war auch unvollständig, da der Topper fehlte. Immer noch keine Antwort von Beddenleeuw, auch nicht nach wiederholten Erinnerungen von mir, den Topper zu liefern. Seltsam schlechter Service.

Ik heb mijn voorkeursdagen voor bezorging doorgegeven, maar daar nooit een reactie op gehad. Ook niet op mijn email waarin ik naar de bezorgdatum informeer. Toen die dagen allemaal waren verstreken dan maar nieuwe voorkeursdagen doorgegeven. Toen eindelijk wel een datum, maar geen tijd: "Ergens tussen 08.00 en 22.00". Om 19.00 uur een email dat de bezorger die dag toch niet zou komen, maar ergens de volgende dag. Opnieuw mijn agenda omgegooid om de deur open te kunnen maken. De vrachtwagen verscheen de tweede avond gelukkig wel, maar de chauffeur weigerde mee te helpen de onderdelen uit de wagen te tillen en dus mochten we zelf slepen door de regen terwijl de chauffeur droog in zijn wagen bleef. De bezorging was ook nog incompleet, want miste de topper. Nog steeds geen reactie van Beddenleeuw, ook niet na herhaalde reminders van mij om de topper te leveren. Bizar slechte service.

Originaltext ansehen Amstelveen - 04 february 2023
Cor
Bij een melding/ klacht wordt totaal niet gereageerd. Bellen heeft geen enkele zin. Auf eine Meldung/Beschwerde wird überhaupt nicht reagiert. Anrufen ist zwecklos.

Auf eine Meldung/Beschwerde wird überhaupt nicht reagiert. Anrufen ist zwecklos. Nach einem Band wird die Verbindung einfach getrennt.

Bij een melding/ klacht wordt totaal niet gereageerd. Bellen heeft geen enkele zin. Na een bandje wordt gewoon de verbinding verbroken.

Originaltext ansehen Koevoets - 04 february 2023
Leroy
Producten zijn goed communicatie en levering een ramp. Produkte sind gute Kommunikation und Lieferung eine Katastrophe.

Es wäre schön gewesen, durch Updates über die Bestellung und Lieferzeit informiert zu werden. Jetzt weißt du nichts und bekommst plötzlich ein Update, dass dein Bett zwischen 8.00-22.00 geliefert wird Und kein kleinerer Zeitraum. Jetzt habe ich mir den Tag frei genommen und den ganzen Tag darauf gewartet, am Abend zu hören, dass sie sich verspäten und einen Tag später kommen. Anrufen bringt nichts, niemand hebt ab. Dies sorgt für eine schlechte Erfahrung, während die Produkte sehr gut sind. An der Bettrückwand und den Matratzen habe ich nichts auszusetzen. Und erfüllt die Erwartungen.

Het had fijn geweest om op de hoogte gehouden worden van de bestelling en levertijd door updates. Nu weet je niks en krijg je op eens een update dat je bed geleverd wordt tussen 8.00-22.00 En geen kleiner tijdvak. Nu heb ik vrij genomen en de hele dag gewacht om in de avond te horen dat ze vertraagd zijn en dat ze een dag later komen. Bellen heeft geen zin niemand neemt op. Dit zorg voor een slechte ervaring terwijl de producten zeer goed zijn. Het bed achterwand en matrassen heb ik geen klachten over. En voldoet aan de verwachtingen.

Originaltext ansehen Spijkenisse - 04 february 2023
L.J.
Kopen via de winkel loopt goed Der Kauf über den Laden läuft gut

Trotz der negativen Bewertungen, die online zu finden sind, habe ich mich entschieden, im Laden nachzusehen. Dort wurde ich hervorragend beraten und das Bett sofort ohne Anzahlung bestellt und den Liefertermin sofort vereinbart. Die Lieferung erfolgte am Freitag, den 13., aber das Bett wurde ordentlich verpackt am vereinbarten Tag geliefert. Das Bett wurde ohne Probleme aufgebaut und ist in Ordnung. Im Laden wurde eingeräumt, dass sie aufgrund des enormen Andrangs telefonisch und online nur schwer zu erreichen sind.

Ondanks de negatieve recensies die online te vinden zijn, heb ik er voor gekozen om in de winkel te gaan kijken. Daar ben ik prima geholpen en heb gelijk het bed besteld, aanbetalen hoeft niet, en direct de leverdatum afgesproken. Levering was op vrijdag de 13de, maar op de afgesproken dag is het bed netjes verpakt geleverd. Bed is zonder problemen in elkaar gezet en ligt prima. Wel werd in de winkel toegegeven dat ze telefonisch en online slecht bereikbaar zijn door de enorme drukte.

Originaltext ansehen Broek op Langedijk - 04 february 2023
Mia
Bezorging kan beter Lieferung könnte besser sein

Die Betten sind in Ordnung, aber der Lieferservice nicht. Sie liefern trotz Aufzug nicht nach oben und zwischen 20 und 22 Uhr ist sehr lang. Ich denke, sie können einen Tagesteil festlegen.

De bedden zijn prima alleen de bezorgdienst niet. Ze bezorgen niet boven ondanks een lift en tussen 8 en 10uur s'avonds is wel erg lang. Ze kunnen toch wel een dagdeel bepalen denk ik.

Originaltext ansehen Rotterdam - 04 february 2023
S
Verschrikkelijke bezorging én geen reactie per email Schreckliche Lieferung und keine Antwort per E-Mail

Erster Eindruck des bestellten Bettes ist in Ordnung. Aber die Lieferung ist die Hölle!!! Erst hört man nach der Bestellung einfach nichts, dann bekommt man eine Mail mit Tag und Zeitfenster. Aber dieses Zeitfenster ist zwischen 8 und 20 Uhr. Und das Witzige ist: Es wird nicht am Tag selbst angepasst, der Schlitz wird also nicht kleiner. In meinem Fall erhielten wir um 17 Uhr eine E-Mail, dass der Fahrer eine Panne hatte. Sie würden am nächsten Tag liefern, aber keine Zeit, nichts. Als ich per E-Mail schrieb, dass ich eine Uhrzeit verlangte, weil ich den ganzen Tag umsonst zu Hause gewartet hatte, antwortete niemand mehr. Schließlich arrangierte jemand, dass er am nächsten Tag zu mir kommen und sich zu mir setzen würde, um darauf zu achten, wann das Bett geliefert wurde. Der Lieferbote kommt irgendwo an, wirft die Betten aus dem LKW und trotz der Bitte um Hilfe, sie hineinzustellen, weil der Auftragnehmer ein Herzpatient ist, hat der Lieferbote ihn angesehen und ist weggegangen! Meine Betten waren da draußen! Kurz gesagt: Sie möchten hier bestellen? Ich rate davon ab! Lieferung ist scheiße, Kontakt mit der Firma ist scheiße. Sei gewarnt!

Eerste indruk van het bestelde bed is oké. Maar de bezorging is een hel!!! Eerst hoor je een na de ebestelljng gewoon niks, dan krijg je een mail met een dag en tijdslot. Maar dat tijdslot is tussen 8.00-20.00uur. En het gekke is: die wordt niet aangepast op de dag zelf dus het slot wordt niet kleiner. In mijn geval kregen we om 17uur een mail dat de chauffeur pech had. Ze zouden de dag erna bezorgen, maar geen tijd erbij niks. Toen ik mailde dat ik dan een tijd eiste omdat ik al een hele dag voor niks had zitten wachten thuis, reageerde niemand meer. Uiteindelijk iemand geregeld om de dag erna bij mij te komen zitten opletten op wanneer bet bed werf bezorgd. Komt de bezorger ergens aan, gooit de bedden uit de vrachtwagen en ondanks de vraag om hulp het ff binnen te zetten omdat de aannemer hartpatiënt is, keek de bezorger hem aan en liep weg! Daar stonden mijn bedden buiten! Kortom: wil je hier bestellen? Ik raad het je af! De bezorging is bagger, contact met het bedrijf is bagger. Wees gewaarschuwd!

Originaltext ansehen Beekdaelen - 03 february 2023
Joshua
Top bedrijf! Top Unternehmen!

Schönes Bett für meine Tochter und innerhalb von 1 Woche geliefert.

Mooi bed voor mijn dochter en binnen 1 week geleverd.

Originaltext ansehen Zaltbommel - 03 february 2023
Richard Tönnissen
Slechte klantenservice Schlechter Kundenservice

...

...

Originaltext ansehen Vierlingsbeek - 03 february 2023
Gerda
Heerlijk bed Isabelle Schönes Bett Isabelle

Das Bett ist sehr schön, das Personal freundlich, aber telefonisch schwer zu erreichen.

Het bed is héél fijn, het personeel vriendelijk, maar telefonisch slecht bereikbaar.

Originaltext ansehen Helmond - 03 february 2023
Aalbers
Slecht Schlecht

Wir raten dringend von dieser Firma ab. Das Bett wurde später als vereinbart geliefert und dann stellten wir fest, dass die Bestellung nicht vollständig war und das Kopfteil nicht passt. Nach anderthalb Wochen täglichem Kontakt per Telefon und E-Mail hören wir einfach nichts. per Telefon nur Bänder, dass es zu beschäftigt ist und keine Antwort per Mail.

We raden dit bedrijf ten sterkste af. Het bed is later geleverd dan afgesproken en toen kwamen we er achter dat de bestelling niet compleet was en dat het hoofdbord niet past. Na anderhalve week dagelijks telefonisch en per mail contact te zoeken horen we gewoon niets. telefonisch alleen bandjes dat het te druk is en geen reactie per mail.

Originaltext ansehen Arnhem - 03 february 2023
i.
Top oben

Habe am 03.12 ein Bett bestellt. Trotz all der Kunden, die gekommen sind, um eine Geschichte im Showroom zu bekommen. Die Mitarbeiter des Showrooms hatten es sehr satt, weil sie auch nicht wussten, was auf sie zukam. Es hatte wirklich etwas mit ihnen zu tun. (Die Aggressivität mancher Leute !!) aber davon mal abgesehen..... (Mitarbeiter, der an diesem Samstag dort war. War sein 4. Tag im Job) Liefertermin erst Weihnachten geplant wegen Weihnachtsgeschenk für meine Tochter. Leider verstärkten sich die gewählten Daten Einen Tag später angerufen, mit einem harten Kopf nach all den Reaktionen hier ... aber zu meiner Überraschung wurde es beantwortet. Der Junge, der mit mir sprach, war sehr freundlich und hilfsbereit. Am Montag, dem 9. Januar, planten wir die Lieferung. Und wie telefonisch besprochen, würde dies innerhalb von 5 Minuten per E-Mail bestätigt werden, auch E-Mail erhalten.. Jetzt warte ich auf Lieferung, wenn alles gut geht, sollte ich 2 Tage im Voraus eine Bestätigungs-E-Mail mit Zeitangabe erhalten Ich habe am Sonntag, den 01.08.2023 eine E-Mail mit einem Zeitblock von 08:00 bis 22:00 Uhr erhalten, ein guter Zeitraum. Montag 01.09.2023 Ich erhielt gegen halb 1 einen Anruf, dass der Zusteller in 10 Minuten da sein würde. Der Lieferant hat alles ordentlich reingelegt. Wir sind gemeinsam den Lieferschein durchgegangen, weil das Kopfteil schief lag, wir Zweifel an der Größe hatten, der Zusteller hat das Kopfteil zur Bestätigung ordentlich hingelegt und die Kartons davor gestellt. Wir sind ein zufriedener Kunde. Danke Beddenlion für das schöne Bett

3 Dec een bed besteld. Ondanks alle klanten die verhaal kwamen halen in de showroom. Medewerkers showroom waren er goed ziek van omdat hun ook niet wisten wat op hun af kwam.had t echt met hun te doen.. (De agressiviteit van sommige mensen !!)maar dat terzijde..... ( Medewerker die er die zaterdag was. Was zijn 4e werkdag) Leverdatum pas tegen kerst gepland ivm Kerstcadeau voor mijn dochter. Helaas waren de gekozen datums versterken Dag later gebeld, met hard hoofd na alle Reacties hier..maar tot mijn verbazing werdt er opgenomen. De jongen die mij te woord stond was erg vriendelijk en behulpzaam maandag a.s. 9 januari hebben we de bezorging gepland. En zoals telefonisch besproken zou dit via de mail bevestigd worden binnen 5 min ook mail ontvangen.. nu wachten op levering als het goed is moet ik 2 dagen van tevoren een bevestigingsmail met tijd indicatie ontvangen Zondag 8-01-2023 mail ontvangen met tijdsblok 08:00-22:00 ruime tijdsvak wel. Maandag 09-01-2023 kreeg ik rond half 1 een telefoontje dat de bezorger er met 10 min zou zijn. Bezorger heeft alles netjes binnen gezet. Samen de pakbon nog even doorgenomen, omdat hoofdbord op zijn kant stond twijfelde we over de maat, de bezorger heeft nog even ter bevestiging het hoofdbord goed neer gezet en de boxen ervoor gezet. Wij zijn een tevreden klant. Bedankt Beddenleeuw voor het prachtige bed

Originaltext ansehen Beuningen - 03 february 2023
Kirsten
Slechste ervaring met een bedrijf ooit Schlechteste Erfahrung mit einem Unternehmen aller Zeiten

Was für eine schreckliche Firma, ich konnte sie nach 2 Monaten Bestellung nicht mehr bestellen! Das Erreichen von 2 ganzen Monaten ist wirklich inakzeptabel. Ihre Entschuldigung ist nicht genug Personal. Tut mir leid, aber alle Unternehmen müssen sich damit befassen Wie lange dauert die Beantwortung einer E-Mail !! Sie riefen mich an, um einen Termin zu vereinbaren, also musste mein Bett nach 3 Monaten endlich dem Lieferwagen hinterherlaufen, weil sie die Hauptplatine vergessen hatten aber es fehlte nicht das komplette Bettwäscheset, sie hatten es nicht dabei, also dramatisch, dann musste ich sie erneut anrufen, was unmöglich ist, sofort Voicemail, genau wie die Monate zuvor. Dann endlich Kontakt nach dem Senden von 2 Millionen E-Mails Dienstag würden sie es an die Strecke liefern und verfolgen, es hieß geliefert, aber nicht gewesen, und nicht geliefert. Also rief ich sie an, die Schuld lag bei mir, dass er geliefert wurde!!!! jetzt kämen sie die 2. wieder nicht gewesen jetzt kommen sie so die 6. jetzt bin ich gespannt Tipp hier nie bestellen!!

Wat een vreselijk bedrijf ik kon ze na plaatsen order 2 maanden! Niet bereiken 2 hele maanden dat is echt onacceptabel excuus van hun is weinig personeel sorry hoor maar alle bedrijven hebben hier mee te maken hoelang duurt nu 1 e-mailtje beantwoorden !! ze belden me voor het maken van een afspraak dus na 3 maand eindelijk mijn bed moest wel achter de bestel bus aanrennen omdat ze het hooftbord vergeten waren maar echter niet compleet dekbeddenset ontbrak hadden ze niet bij hun dus drama toen moest ik hun weer bellen wat onmogelijk is meteen voicemail net als de maanden ervoor Toen eindelijk contact na sturen van 2 miljoen emails dinsdag zouden ze het komen leveren bij de track en tracé stond bezorgt maar niet geweest, en niet bezorgt . Dus ik hun bellen lagen de schuld bij mij dat hij wel bezorgt was!!!! Nu zouden ze de 2e komen weer niet geweest nu komen ze dus de 6e nou ben benieuwd Tip bestel hier nooit !!

Originaltext ansehen Doetinchem - 03 february 2023
Lydia
Verschrikkelijk Schrecklich

Bett bestellt, ich erhalte später eine Auswahl an Lieferterminen. Entscheidungen getroffen, schließlich würden sie bis zu 2 Mal kommen. Mit einer Zeitebene von 08:00-22:00! Niemand gesehen. Per E-Mail nicht erreichbar, Messenger auch keine Antwort. Ich bekomme ein Tonband am Telefon und die Verbindung wird getrennt. Voll und ganz traurig wie das geht, und das Beste ist.. hab immer noch kein Bett! Wir sind jetzt 6 Wochen weiter.. gemeldet. Kurz gesagt, hier nichts bestellen! Dieser Firma ist kein Stern würdig

Bed besteld, krijg ik later een keuze voor bezorgdatums. Keuzes gemaakt, uiteindelijk zouden ze tot 2 keer toe komen. Met een tijdsvlak van 08:00-22:00! Niemand gezien. Geen contact via mail te krijgen, messenger ook geen reactie. Telefonisch krijg ik een bandje en wordt de verbinding verbroken. In en in triest hoe dit gaat, en mooiste is.. heb nog steeds geen bed! Inmiddels zijn wij al 6 weken verder.. aangifte gedaan. Kortom, bestel hier NIKS! Geen ster waardig dit bedrijf

Originaltext ansehen Zevenhuizen - 03 february 2023
salima
Topkwaliteit voor een scherpe prijs Top-Qualität zu einem konkurrenzfähigen Preis

Große Auswahl, schnelle Lieferung, freundlicher Lieferant,

Veel keuze, snelle levering, vriendelijke bezorger,

Originaltext ansehen Nieuw-Vennep - 02 february 2023
Marc
Perfect! Perfekt!

Alles in bester Ordnung!

Alles tiptop in orde!

Originaltext ansehen Pelt - 02 february 2023
Marco
Vervelend dat er totaal geen communicatie is. Ärgerlich, dass überhaupt keine Kommunikation stattfindet.

Um Klarheit über den Liefertermin zu bekommen, haben wir viele Telefonate und E-Mails verschickt. Es kam überhaupt keine Antwort. Am Ende wurde eine E-Mail an www.beddentransport.nl beantwortet. Der von uns bestellte TV-Schrank wurde von einem äußerst freundlichen Mann geliefert.

Om duidelijkheid te krijgen over de leverdatum, hebben wij vele telefoontjes en mailtjes gestuurd. Daarop werd helemaal niet gereageerd. Uiteindelijk werd een mail naar www.beddentransport.nl wel beantwoord. De tv-kast die wij hebben besteld, werd door een uiterst vriendelijke man geleverd.

Originaltext ansehen Assendelft - 02 february 2023
Birgit
Waardeloos Wertlos

Kundenservice nicht erreichbar, keine Antwort auf E-Mails e. D. Bekomme hier nichts

Klantenservice onbereikbaar, geen reactie op mails e. D. Hier niets halen

Originaltext ansehen Enschede - 02 february 2023
Annemarie
Ik heb helemaal nog geen bed geleverd gekregen Ich habe überhaupt kein Bett bekommen

Warte seit mehr als einem Monat, niemand ist telefonisch oder per E-Mail zu erreichen, man bekommt keine Antwort.

Al meer dan een maand aan het wachten, je kan niemand bereiken niet telefonisch en ook niet via mail je krijgt geen antwoord.

Originaltext ansehen Diepenbeek - 02 february 2023
Biza
Zeer slecht Sehr schlecht

Ich habe meine Bestellung immer noch nicht vollständig erhalten. Die Bestellung wurde am 21.11.22 aufgegeben, also sehr schlechter Service !!! Sie sind auch nie erreichbar, also frage ich mich, ob ich meine Bestellung jemals vollständig erhalten werde. Halber Stern ist für diese Bewertung schon zu viel!

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet volledig ontvangen. Bestelling is geplaatst op 21-11-22 dus hele slechte service !!! Ze zijn ook nooit bereikbaar dus ik ben benieuwd of ik ooit nog mijn bestelling volledig krijg. Halve ster is al te veel voor deze beoordeling!

Originaltext ansehen Maassluis - 02 february 2023
Matthew
Wel betalen, maar geen bedden Bezahlen, aber keine Betten

Keine Form der Kommunikation. Habe vor 5 Wochen 2 Betten bestellt. Mehrere E-Mails verschickt und Telefonate geführt. Bisher nichts gesehen oder gehört. Aus diesem Grund habe ich beschlossen, die Arbeitsweise von Beddenleeuw verschiedenen Behörden zur Kenntnis zu bringen.

Geen enkele vorm van communicatie. 5 weken geleden 2 bedden besteld. Meerdere emails gestuurd en belletjes gepleegd. Tot op heden niks gezien of gehoord. Hierdoor heb ik besloten de werkwijze van Beddenleeuw bij verschillende instanties onder de aandacht te brengen.

Originaltext ansehen Berkel en Rodenrijs - 02 february 2023
Rick
Slecht en onbereikbaar Schlecht und unerreichbar

Anfang November bestellt und eine E-Mail erhalten, dass es etwas länger dauert. Kein Problem zu verstehen, dass es zu dieser Zeit beschäftigt sein würde. Nachdem ich 2 Monate lang nichts gehört hatte, habe ich immer noch eine E-Mail gesendet und angerufen und nichts gehört, endlich jemand an der Leitung. Nach 3 Monaten habe ich endlich mein Bett bekommen, aber nicht einmal eine Anleitung bekommen, wie man das Bett zusammenbaut. Was für ein Witz diese Firma ist. Und kann sie auch nicht erreichen, um nach einem Handbuch zu fragen

Besteld in begin november en kreeg een mail dat het wat langer duurde. Geen probleem snap dat het druk zou zijn in die tijd. Na 2 maanden niks horen toch maar mailen en bellen niks te horen gekregen, eindelijk iemand aan de lijn. Na 3 maanden eindelijk mijn bed maar kreeg niet eens een handleiding hoe ik het bed in elkaar moet zetten. Wat een grap is dit bedrijf. En kan ze ook niet bereiken om te vragen om een handleiding

Originaltext ansehen Vianen - 02 february 2023
n
Belachelijk Lächerlich

Bett nicht erhalten und kann sich nicht mit ihnen in Verbindung setzen. Angerufen, E-Mail, Nachrichten auf Facebook. Dezember bestellt. Kein Geld und kein Bett. Lächerlich das! Ich möchte mein Geld zurück oder ich möchte das bestellte Bett so schnell wie möglich erhalten. B

Bed niet ontvangen en krijg maar geen contact met ze. Gebeld, gemaild, berichten op Facebook. In december besteld. Geen geld en geen bed. Belachelijk dit! Ik wil mijn geld terug of zo snel mogelijk het bed binnen krijgen die ik heb besteld. B

Originaltext ansehen Gouda - 02 february 2023
Edwin
mooie prijs,slecht bereikbaar Guter Preis, schwer zu erreichen

Wir haben für unsere Tochter ein Boxspringbett zu einem sehr guten Preis bestellt. Es wurde zum vereinbarten Zeitpunkt geliefert, nur die kostenlose Bettdecke war nicht dabei, es würde später geliefert und das ist passiert. Am nächsten Tag das Bett zusammengebaut, aber das Kopfteil passte nicht, also habe ich angerufen und eine E-Mail geschickt, aber bis jetzt nichts davon gehört. Und das ist schon ein paar Wochen her.

We hebben een boxspring besteld voor onze dochter voor een hele mooie prijs. Hij werdt geleverd op de afgesproken tijd,alleen het gratis dekbed zat er niet bij.Die zou nageleverd worden en dat is ook gebeurd. De volgende dag het bed in elkaar gezet,maar het hoofdbord paste niet,dus gebeld en gemaild,maar tot nu nog niks over gehoord. En dat is ondertussen al een paar weken geleden.

Originaltext ansehen Borne - 02 february 2023
Lorna Grace Canlas
ik heb besteld 15 Dec,tot nu,ike heb nog niet mijn bed ontvanged. Ich habe am 15. Dezember bestellt, bis jetzt habe ich mein Bett noch nicht erhalten.

Ich habe eine E-Mail vom 5. Januar, dass mein Bett exorgiert wird, oder vom 6. Januar. Aber bis ni nicht geliefert wurde, habe ich bereits eine E-Mail an Bedden Transport terur gesendet, bisher keine Antwort

Ik heb een email of 5 Jan.dat mijn bed word bexorged of 6 Jan.maar tot ni is niet bezorged, Ik heb al Bedden Transport terur email gestuur, tot nu is geen antwoord

Originaltext ansehen Delft - 02 february 2023
Moustapha
Zeer slechte tot geen service van deze zogezegde “beddenwinkel” Sehr schlechter bis kein Service von diesem sogenannten "Bettenladen"

Ich rate jedem, NICHT bei diesem respektlosen Laden zu bestellen. Angefangen hat alles mit der Bestellung eines Bettes, noch nicht mal eine Bestätigungsmail bekommen oder so?! Während wir Hunderte von Euro bezahlt haben! Nach dem Versprechen einer 10-tägigen Wartezeit habe ich nichts von diesem Geschäft gehört, bin den ganzen Weg zum Geschäft gefahren (300 km Hin- und Rückfahrt), um zu fragen, wie es mit der Bestellung aussieht, nachdem ich Dutzende von E-Mails ohne Antwort gesendet und so oft angerufen und nie bekommen habe eine Antwort!!! Frustrierend!! Als ich im Laden ankam, gaben sie mir ein Datum, an dem sie KKK ENDLICH lieferten, ich musste von 8 bis 20 Uhr für die Lieferung da sein, aber niemand lieferte ein Bett, also musste ich zurück zum Laden fahren, nachdem ich es gesagt hatte Leute, dass ich das Bett nicht mehr haben sollte, haben sie alles getan, damit die Lieferung fortgesetzt werden kann, damit sie kein Geld zurückerstatten müssen, gehen Sie woanders hin und zahlen Sie 100 € mehr, dann lassen Sie sich von diesem Shop sicherlich nicht täuschen !! Kurz gesagt, nachdem ich 2 mal zum Laden gefahren bin (2x hin und zurück sind 600KM) und so viel Kredit verloren habe, indem ich diese Schurken angerufen habe, rate ich wirklich jedem, hier nicht zu bestellen und nicht den gleichen Fehler wie ich zu machen. Nach 2 Monaten geliefert und ich bin dem Laden immer noch nicht dankbar.

Ik raad iedereen aan om NIET te bestellen van deze respectloze winkel. Het begon allemaal bij de bestelling van een bed, zelfs geen bevestigings mail gekregen of zoiets?! Terwijl we 100den euro’s hebben betaald! Na een belofte van een wachttijd van 10 dagen heb ik niets meer vernomen van deze winkel, helemaal tot de winkel gereden (300KM heen en terug) om te vragen hoe het zit me de bestelling nadat ik tientallen mails heb gestuurd zonder enig antwoord en zoveel keer opgebeld en nooit kreeg ik gehoor!!! Frustrerend!! Toen ik bij de winkel was hadden ze me een datum gegeven dat ze EINDELIJKKKK gingen leveren, ik moest dan van 8u tot 20u aanwezig zijn voor de levering, maar niemand die een bed heeft geleverd waardoor ik terug naar de winkel moest rijden, na dat ik tegen de mensen heb gezegd dat ik het bed niet meer moest hebben, hebben ze er alles aan gedaan om de levering toch te laten doorgaan zodat ze geen geld hoeven terug te storten, ga ergens anders en betaal €100 meer, dan ben je zeker ni gefopt door deze winkel!! Kort gezegd na 2 keer naar de winkel te rijden (2x heen en terug is 600KM) en zoveel beltegoed heb verloren door deze malafide mensen op te bellen raad ik echt iedereen aan om hier niet te bestellen en niet dezelfde fout te maken als ik. Na 2 maanden geleverd en ben de winkel nog steeds niet dankbaar.

Originaltext ansehen België - 01 february 2023
Marinda Gores
Ik heb er geen woorden voor!!! Zo slecht!!! Ich habe keine Worte dafür!!! So schlecht!!!

Habe das Bett überhaupt nicht. Versucht, das Bett abzubrechen. Dann schickte ich Dutzende von E-Mails und Telefonanrufen. Ich muss noch antworten. Haben Sie immer noch eine Zahlung in Klarna, die sie nicht herausnehmen. Der Fahrer, der das Bett liefern würde, rief, dass ich das Bett nicht will. Jetzt über einen Monat später immer noch keine Antwort. Vielleicht rufen sie mich jetzt an.

Heb het bed helemaal niet. Heb het bed geprobeerd te Annuleren. Vervolgens heb ik tig mails en telefoontjes gedaan. Ik moet nu nog geantwoord worden. Heb nog steeds een betaling in Klarna staan die ze er niet uithalen. De bestuurder die het bed zou bezorgen die heeft gebeld dat ik het bed niet hoef. Nu ruim een maand verder, nog geen gehoor. Misschien dat ze mij nu wel bellen.

Originaltext ansehen Doesburg - 01 february 2023
Tina
Waardeloze communicatie en levering Schreckliche Kommunikation und Lieferung

Sehr schlechte Erfahrung. Schlechte Kommunikation nach Androhung von Folgeschritten (Kasse und Radar) wurde schnell auf einen Schlag behoben. Die Lieferung ist jedoch wertlos. Zeitfenster von 8 bis 22 Uhr habe keinen Zusteller gesehen. Am Sonntag kommt ein schlecht niederländisch sprechender Zusteller, der nur ja, beschäftigt, beschäftigt sagen kann

Zeer slechte ervaring. Slechte communicatie na dreiging met vervolg stappen (kassa en rader) kon het in één keer snel. Echter de levering is waardeloos. Tijdslot van 08.00-22.00 uur geen bezorger gezien. Op zondag komt een slecht Nederlands sprekende bezorger die alleen maar kan zeggen ja busy busy

Originaltext ansehen Zuidlaren - 01 february 2023
Anoniem
Slecht en kan ze niet bereiken… Schlecht und kann sie nicht erreichen ...

Ich warte immer noch auf eine 4-Jahreszeiten-Bettdecke. Am liebsten hätte ich diese jetzt schon abgesagt, aber ich bekomme keine Gelegenheit dazu. Das Telefon wird nicht beantwortet und jede E-Mail bleibt unbeantwortet. Habe eine Deckenschachtel erhalten, die meiner Meinung nach nicht ganz gut verarbeitet ist. Zufrieden? Nein, vielleicht noch nicht …

Ik zit nog steeds te wachten op een 4-seizoensdekbed. Deze had ik inmiddels al erg graag willen annuleren, maar daarvoor krijg ik de kans niet. Telefoon word niet opgenomen en elke e-mail blijft onbeantwoord. Heb een dekenkist ontvangen die volgens mij ook niet compleet goed afgewerkt is. Tevreden? Nee, nog niet misschien…

Originaltext ansehen Anoniem - 01 february 2023
Mees
3 keer verkeerde levering of ontbrekende delen, zelf achter aan gaan dan word er werk van gemaakt. 3 mal Falschlieferung oder fehlende Teile, selbst nacharbeiten, dann wird gearbeitet.

3 mal Falschlieferung oder fehlende Teile, selbst nacharbeiten, dann wird gearbeitet. Fehlt bei der Rückkehr der Zusteller Geld, werden Sie plötzlich von der Firma angerufen. Das Bett ist in Ordnung

3 keer verkeerde levering of ontbrekende delen, zelf achter aan gaan dan word er werk van gemaakt. Als er geld mist bij terugkomst van de bezorgers word je opeens wel gebeld door het bedrijf. Bed ligt wel prima

Originaltext ansehen Hoofddorp - 01 february 2023
Maudy
Beste koop ooit! Bester Kauf aller Zeiten!

Bett Isabelle bei Bed Lion bestellt. Nachdem ich nach der Bestellung viele negative Kommentare gelesen hatte, schickte ich eine E-Mail mit meinen Bedenken. Diese E-Mail wurde ziemlich umgehend beantwortet. Liefertermin erhalten und das Bett innerhalb von 2 Wochen erhalten. Ordentlich im Voraus angerufen und hatte eine gute Erklärung. Das Bett ist wunderbar, nicht hart und schon gar nicht weich. Ich habe gezögert, aber das ist der beste Kauf aller Zeiten!

Bed isabelle besteld bij beddenleeuw. Na veel negatieve reacties gelezen te hebben na de bestelling, toch even gemaild met mijn zorgen. Deze mail werd vrij direct beantwoord. Leverdatum gekregen en binnen 2 weken het bed ontvangen. Netjes gebeld van tevoren en goede uitleg gehad. Het bed ligt heerlijk, niet hard en ook zeker niet zacht. Ik was huiverig maar dit is de beste koop ooit!

Originaltext ansehen Maarssen - 01 february 2023
Jendie feliciano
Slechte ervaring Schlechte Erfahrung

Ich habe ein Bett für 1175 € bestellt, für so einen Betrag sollten Sie auf jeden Fall verfügbar sein Aber nichts ist weniger wahr. Ich rief sie ein paar Mal an, keine Antwort. Ich habe ihnen E-Mails geschickt und sie sind immer noch unbeantwortet Mein Bett wurde nach 2 Wochen immer noch nicht geliefert und ich weiß nicht, wie lange das dauern wird

Ik heb een bed besteld voor €1175 voor zo een bedrag moet je zeker bereikbaar zijn Maar niks is minder waar ik heb hun een paar keer gebeld geen gehoor. Ik heb hun mailtjes gestuurd en ook dat blijft onbeantwoord Mijn bed is na 2weken nog steeds niet bezorgd en ik weet niet hoelang dit gaat duren

Originaltext ansehen Groningen - 01 february 2023
Martine Bosma
Snelle levering Schnelle Lieferung

Schöne Erfahrung damit. Schönes Boxspringbett zu einem sehr guten Preis, das auch schnell geliefert wurde ❤️

Fijne ervaring mee. Prachtige boxspring voor een hele mooie prijs die ook nog eens snel geleverd was❤️

Originaltext ansehen Berkel en Rodenrijs - 01 february 2023
Familie
SUPER SLECHT!! Koop hier geen bed SEHR SCHLECHT!! Kaufen Sie hier kein Bett

Wir gingen in den Ausstellungsraum (gelesen 50 m²), um die Betten anzusehen, und wurden freundlicherweise von einer Dame angesprochen. Wir haben unser Bett am 31.12. bestellt, hatten aber einen Sonderwunsch, den mussten wir auf dem Formular angeben. Gesagt, getan. Die Lieferung könnte unserer Meinung nach länger warten, da wir renovieren würden. Es war ziemlich ruhig auf der Leitung, über unseren Wunsch (wir hatten eine andere Patrone aus der alten Sammlung) versucht anzurufen: keine Antwort, Mail: keine Antwort, Kontaktformular; keine reaktion.. social media: JA reaktion! Alles nochmal erklärt, Kontakt würde hergestellt.. so nicht! Dann wurden wir angerufen, um einen Termin zu vereinbaren, okay, aber ist unser Wunsch in Erfüllung gegangen? Keine Ahnung, sagte sie, ich werde nachsehen. Datum für den 3. Februar festgelegt! Wieder keine Antwort .. dann haben wir eine E-Mail vom Transport erhalten, sorry, wir kommen am Montag, den 6. Februar. Ähm nein du kommst nicht weil wir nicht da sind, aber keine Telefonnummer.. gemailt, Bettlöwe angerufen, Social Media, Kontaktformular, wirklich alles probiert aber leider... jetzt gemailt das wir nicht hin müssen Bett und frage mich, ob sie jetzt einen Kommentar abgeben können! Wertloses Ding!!

Wij zijn naar de showroom (lees 50m2) geweest om de bedden te bekijken, werden vriendelijk te woord gestaan door een dame. 31-12 hebben we dan ons bed besteld, maar we hadden wel een speciale wens, dit moesten we vermelden op het formulier. Zo gezegd, zo gedaan. Levering kon wat ons betreft langer wachten, want we gingen verbouwen. Het was behoorlijk stil op de lijn, omtrent onze wens (we hadden een ander patroon uit de oude collectie) geprobeerd te bellen: geen gehoor, mail: geen renspons, contactformulier; geen reactie.. social media: JA reactie! Weer alles uitgelegd er zou contact opgenomen worden.. dus niet! Toen werden we gebeld om een afspraak in te plannen, okee maar is onze wens doorgekomen? Geen idee zei ze, ik ga het controleren. Datum wel vast gezet voor 3 feb! Verder weer geen gehoor.. toen kregen we een mail van het transport, sorry we komen maandag 6 feb. Uhm nee dat kom je niet want wij zijn er niet, maar geen telefoonnummer.. gemaild, gebeld naar beddenleeuw, social media, contactformulier, echt alles geprobeerd maar helaas… nu gemaild dat wij het bed niet moet hoeven, benieuwd of ze nu wel kunnen reageren! Waardeloze zaak!!

Originaltext ansehen B - 01 february 2023
Hakan
Niet bereikbaar! Nicht erreichbar!

Vor einiger Zeit wurden unsere 2 Boxspringbetten geliefert. Ich habe vergessen, dass ich beim Kauf Klarna angegeben hatte. Der Spediteur hat mich gebeten, per Banküberweisung zu bezahlen. eine Überweisung. Für mich war das kein Problem. Habe dann versucht, 1000 x Beddenleeuw sowohl telefonisch als auch per E-Mail zu erreichen. Keine Reaktion, kein Gehör. Wollte sie bitten, die Klarna zurückzuziehen, weil ich die Zahlung bei Lieferung abgeschlossen hatte. Klarna untersucht derzeit und pausiert die Zahlung, wirklich schlimm!

Enige tijd geleden zijn onze 2 boxsprings geleverd. Ik vergat dat ik bij aankoop Klarna had aangegeven. De transporteur verzocht me te betalen d.m.v. een overboeking. Voor mij was dat geen probleem. Vervolgens 1000 x Beddenleeuw geprobeerd te bereiken zowel telefonisch als met de mail. Geen reactie, geen gehoor. Wilde ze namelijk verzoeken om de Klarna in te trekken omdat ik de betaling bij levering had voltooid. Klarna heeft momenteel een onderzoek gestart en de betaling gepauzeerd, echt een slechte boel!

Originaltext ansehen Druten - 01 february 2023
Sheila
Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Noch nie so ein schlechtes Unternehmen erlebt.

Noch nie so ein schlechtes Unternehmen erlebt. Kann nicht telefonisch erreicht werden und reagiert nicht auf E-Mails oder Nachrichten über soziale Netzwerke. 2x am Liefertag erhalten. Lieferzeit von 08:00 bis 22:00, was schon ein lächerliches Fenster ist. Nicht 2 mal gewesen. Den ganzen Tag kostenlos zu Hause. Habe jetzt einen neuen Liefertag bekommen und wieder von 08:00 bis 22:00. Aber ich fürchte, ich habe mein Geld verloren.

Nog nooit zo’n slecht bedrijf meegemaakt. Zijn niet te bereiken via telefoon en reageren niet op e-mail of berichten via socials. 2x een bezorgdag gekregen. Bezorgmoment van 08:00 tot 22:00, wat al een belachelijke window is. Tot 2 maal toe niet geweest. Voor niets hele dag thuis. Nu weer nieuwe bezorgdag gekregen en weer van 08:00 tot 22:00. Maar ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.

Originaltext ansehen Spijkenisse - 01 february 2023
Frederieke
geen contact te krijgen nicht kontaktieren

Ab dem Kauf und der Zahlung im November haben wir versucht, telefonisch per E-Mail und über die Reklamations-E-Mail Kontakt aufzunehmen. Keine Reaktion und niemand geht ans Telefon. Wir haben das Bett im Januar ohne Topper bekommen. Sie würden es am nächsten Tag liefern, haben nie jemanden gesehen. wieder kein kontakt. kann bisher nicht auf dem bett schlafen weil wir noch keinen topper haben... unverschämt: kann noch niemanden erreichen und jetzt ist februar...

We hebben vanaf de aankoop en betaling in november contact proberen te krijgen telefonisch per mail en via de klachtenmail. Geen enkele reactie en telefoon neemt niemand op. we kregen het bed in januari zonder topper. die zouden ze de volgende dag bezorgen, nooit iemand gezien. wederom geen contact te krijgen. tot op heden niet op het bed kunnen slapen, want we hebben nog geen topper... schandalig: kunnen nog steeds niemand te pakken krijgen en nu is het februari...

Originaltext ansehen Borne - 01 february 2023
Wesley
Slechte communicatie van beddenleeuw Schlechte Kommunikation vom Bettlöwen

Ich habe am 6. Dezember ein Boxspringbett bei Bed Lion bestellt. Nach vier Wochen immer noch nichts geliefert. Ich habe versucht, auf allen möglichen Wegen Kontakt aufzunehmen, unzählige Male angerufen und E-Mails gesendet. Aber keine Antwort. Bin selbst aus Verzweiflung in den Ausstellungsraum gefahren (280 km auf und ab!!!), um eine Antwort zu bekommen. Endlich eine Lösung bekommen. Schade, dass ich so viel Mühe durchmachen musste, um dieses Bett zu bekommen.

Ik heb op 6 december een boxspring besteld bij beddenleeuw. Na een viertal weken nog altijd niets geleverd. Op allerlei manieren contact proberen te nemen, talloze keren gebeld en gemaild. Maar nergens reactie op. Vanuit radeloosheid zelf naar de showroom gereden (280km op en af!!!) om toch maar een antwoord te kunnen krijgen. Uiteindelijk daar wel een oplossing gekregen. Heel jammer dat ik zoveel moeite heb moeten doen om dit bed toch maar te krijgen.

Originaltext ansehen België - 01 february 2023
Jan
Slechtste bedrijf ever Schlechteste Firma aller Zeiten

Betten nicht geliefert, Firma telefonisch nicht erreichbar. Tipp für potenzielle Kunden/Opfer, nicht im Voraus bezahlen.

Bedden niet geleverd, bedrijf telefonisch niet bereikbaar. Tip voor potentiële klanten/slachtoffers, betaald niet vooraf.

Originaltext ansehen Vriezenveen - 31 january 2023
Nancy
Goede prijs kwaliteitverhouding. Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis.

Schönes Bett und schnelle Lieferung.

Fijn bed en snelle levering.

Originaltext ansehen Heerlen - 31 january 2023
Inge
Goed bed zeker voor deze prijs Gutes Bett, besonders für diesen Preis

Super gutes Bett bin super zufrieden damit

Super goed bed ben er super blij mee

Originaltext ansehen Breda - 31 january 2023
Denise
Heel slecht Sehr schlecht

Kontakt nicht möglich! Die Bestellung ist falsch und ich kann Sie nicht erreichen! Sehr nervig!!

Geen contact mee te krijgen! Bestelling klopt niet en ik krijg jullie niet te pakken! Heel vervelend!!

Originaltext ansehen Wassenaar - 31 january 2023
Mats
Late levering, geen contact Verspätete Lieferung, kein Kontakt

Das Bett wurde nicht am vereinbarten Tag geliefert. Es gab keine Kommunikation über einen neuen Termin. Plötzlich bekam ich eine Nachricht, dass ich ein paar Tage später zwischen 8:00 und 20:00 für die Lieferung zu Hause sein müsste.

Het bed werd niet op de afgesproken dag geleverd. Er was geen communicatie mogelijk over een nieuwe datum. Opeens kreeg ik een bericht dat ik een paar dagen later tussen 8:00 en 20:00 thuis moest zijn voor de bezorging.

Originaltext ansehen Nijmegen - 31 january 2023
Wian
Geen enkel contact met dit bedrijf te krijgen Kein Kontakt zu dieser Firma

Anrufen, mailen spielt keine Rolle. Kontaktieren Sie dieses Unternehmen auf keinen Fall. Gut bestellt, Lieferzeit ist verstrichen und Sie erfahren nicht, wann Ihr Artikel geliefert wird und ob er überhaupt geliefert wird. Neigt zu Betrug auf allen Seiten. Schließlich 2 Stunden mit dem Auto gefahren, um den Artikel abzuholen.

Bellen, mailen maakt allemaal niet uit. Op geen enkele manier in contact te komen met dit bedrijf. Wel besteld dus, levertermijn ruimschoots verstreken en je komt er niet achter wanneer je artikel nu bezorgd word en of het überhaupt bezorgd word. Neigt aan alle kanten naar oplichtingspraktijken. Uiteindelijk zelf 2 uur in de auto gereden om het artikel op te halen.

Originaltext ansehen Steenwijk - 31 january 2023
Boel Rita
Mooi bed aan interessante voorwaarden Schönes Bett zu interessanten Konditionen

Ich habe mich für Beddenleeuw wegen der auf der Website versprochenen Lieferzeit von 2 Wochen entschieden. Das sind aber mehrere Wochen geworden und zwischenzeitlich war man weder telefonisch noch per Email erreichbar, was immer noch nervt.

Mijn keuze voor Beddenleeuw was gevallen vanwege de beloofde leveringstermijn van 2 weken op de website. Maar dat is wel meerdere weken geworden en ondertussen waren jullie nooit telefonisch of via mail bereikbaar wat toch herl irritant is.

Originaltext ansehen Temse - 31 january 2023
Danielle
Geweldig Großartig

Schönes Bett bestellt Boxspring konnte hinterher bezahlen und kam sehr schnell nach Terminvereinbarung ging super ich bin sehr zufrieden danke

Mooi bed besteld boxspring kon achteraf betalen en kwam zeer snel binnen op afspraak ging super ben heel tevreden dank je wel

Originaltext ansehen Bergen op Zoom - 31 january 2023
Krista Wanders
Tevreden Zufrieden

Super zufrieden mit meinem Bett! Die einzige Sache war, dass sie zu einem festgelegten Datum kamen und ich mir dafür eine Auszeit genommen hatte, und sie kamen nicht wegen Produktionsproblemen, aber das war am Tag danach. Musste selbst zurückrufen. Aber am nächsten Tag ordentlich pünktlich hingelegt und ins Bett gelegt schlafe ich super!

Superblij met mijn bed! Enige is dat ze zouden komen op een vastgestelde datum en ik daar vrij voor had genomen, en ze niet kwamen wegens productieprobleem maar dat werd dag erna. Moest daar wel zelf achteraan bellen. Maar dag erna netjes op tijd en bed neergezet ik slaap top!

Originaltext ansehen Heerhugowaard - 31 january 2023
L
Achteraf prima! Gut danach!

Hat lange gedauert, bis ich meine Bestellung bekommen habe, Bewertungen noch einmal gelesen und plötzlich alle schlechten Bewertungen gesehen ... lange Lieferzeit, Bestellung nicht vollständig usw. Ich habe also schon die Luft angehalten. Aber am Ende ist alles gut ausgegangen! Habe gerade eine Nachricht bekommen wann sie kommen und ich bin super zufrieden mit meinem Bett!!

Duurde lang voordat ik mijn bestelling kreeg, reviews opnieuw gelezen en zag ineens allemaal slechte reviews...lange levertijd bestelling niet compleet etc. Dus hield mijn hart al vast. Maaaaar uiteindelijk is alles goed gekomen! Kreeg gewoon bericht wanneer ze zouden komen en ben super tevreden met mijn bed!!

Originaltext ansehen Heerhugowaard - 31 january 2023
Emiel van Esch
Mooi bed, slecht bereikbaar Schönes Bett, schlecht zugänglich

Nachdem ich ein Bett online bestellt und unterschiedliche Liefertermine mitgeteilt hatte, stellte sich heraus, dass die Lieferzeit aufgrund der Nachfrage länger als üblich war. Das ist jetzt kein Problem, aber da Beddenleeuw nicht erreichbar ist und die Daten, die wir weitergegeben haben, bereits weitergegeben wurden, wusste ich nicht, wann unser Bett kommen würde. Das Bett ist gut, vor allem für das Preis-Leistungs-Verhältnis

Na online een bed besteld te hebben en verschillende leverdata door te hebben gegeven, bleek er ivm de vraag een langere levertijd dan normaal op te zitten. Nu is dat geen probleem, maar omdat Beddenleeuw onbereikbaar is en de doorgeven data al verstreken waren wist ik niet wanneer ons bed zou komen.. Bed is wel goed, zeker voor de prijs kwaliteit verhoudingen

Originaltext ansehen Schijndel - 31 january 2023
Mellany Post
Slecht bedrijf KOOP HIER NIKS !!!!! Schlechte Gesellschaft KAUFEN SIE HIER NICHTS!!!!!

Am 28. Dezember ein Bett über die Website bestellt, wird es innerhalb von 10 Tagen geliefert, dies ist jedoch nicht der Fall und sie sind in keiner Weise erreichbar. Dann eine E-Mail mit der Bitte um Stornierung gesendet, aber auch darauf wird nicht geantwortet.

28 December een bed besteld via de site , deze zal binnen 10 dagen geleverd worden echter is dit niet het geval en zijn ze op geen enkele manier te bereiken. Vervolgens een mail gestuurd om de order te annuleren maar hier zal ook wel niet op gereageerd worden .

Originaltext ansehen Klazienaveen - 31 january 2023

Bewertungen laden

End of content

Siehe alle Bewertungen

7.1 pasiert auf 5149 reviews
{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}