Haben Sie kürzlich eine Bestellung bei Beddenleeuw aufgegeben? Wir schätzen Ihre Meinung und Bewertung sehr!
Bewerten Sie unsMeine Erfahrung: Sehr gut. Produkt: ist gut. Entspricht den Anforderungen..
Mijn ervaring: Heel goed. Product: is Goed. Voldoet aan de gestelde eisen..
Nichts erhalten. Kein Kontakt möglich. Telefonnummer der E-Mail ist falsch. Mail keine Antwort, Kontaktformular keine Antwort. Ws Konkurs oder Betrug.
Niets ontvangen. Geen enkel contact mogelijk. Telefoon nummet van mail klopt niet. Mail geen reactie, contactformulier geen reactie. Ws faillissement of fraude.
Das Bett ist gut, aber der Service ist schlecht
Bed is goed maar service is slecht
Das Unternehmen geht sehr schwach mit Kommentaren und Beschwerden um. Bett wird geliefert, aber das ist alles. Ich würde dort etwas kaufen, nur für den Preis, aber für den Service oder den Rest nein. Keine Empfehlung
Het bedrijf gaat zeer zwak om met opmerkingen en klachten. Bed is geleverd maar daar is alles mee gezegd. Ik zou alleen voor de prijs daar wat kopen maar voor service of de rest nee. Geen aanbeveling
Ich habe meine Bestellung am 7. Dezember 2022 aufgegeben und heute ist der 15. Februar 2023. Bis heute habe ich zahlreiche Erinnerungs-E-Mails ohne Antwort an dieses Unternehmen gesendet. Der Chat auf der Website reagiert auch überhaupt nicht. Mein altes Bett wurde entsorgt und meine Tochter schläft seit über 2 Monaten auf dem Boden. Ich möchte jetzt nur wissen, ob es möglich ist, mein Geld zurück zu bekommen, wenn es nicht an mich versendet wird. Es wird keinen weiteren Einkauf geben. Ich hoffe, meine Erfahrung kann andere Kunden daran erinnern.
I placed my order on December 7th, 2022 and today is February 15th, 2023. As of today, I have sent numerous reminder emails to this company with no response. The chat on the website is also completely unresponsive. My old bed has been disposed of and my daughter has been sleeping on the floor for over 2 months. I just want to know now if it is possible to get my money back if it doesn't ship to me. There will be no next purchase. Hope my experience can remind other customers.
Sehr schönes Bett. Am Tag der Lieferung hörte ich spät, dass es an diesem Tag nicht funktionieren würde. Auf Samstag verschoben, aber ich kann im Moment nicht. Habe versucht, anzurufen, E-Mails und SMS zu schreiben, aber keine Möglichkeit, Kontakt aufzunehmen.
Heel fijn bed. Op de dag van de levering laat gehoord dat het die dag niet ging lukken. Verzet naar een zaterdag, maar op dit moment kon ik niet. Geprobeerd te bellen, mailen en appen maar op geen enkele manier contact te krijgen.
Nun schrecklich! Am 9. Dezember bestellt und leider bezahlt. Bevorzugte Daten sauber weitergegeben. Dann Funkstille. Hat mich nach dem letzten Wunschtermin kontaktiert und sie würden am 26. Januar liefern. Allerdings hatte ich ein ungutes Gefühl dabei, also habe ich sie am 25. kontaktiert, um zu sehen, ob sie wirklich kommen, um zu liefern. Ich erhielt eine E-Mail zurück, dass ich nicht dabei war, weil niemand in meiner Nachbarschaft eine Bearbeitung hatte. Sofort storniert und es würde ungefähr 2 Wochen dauern, bis ich mein Geld zurückbekomme. Wir haben mehr als 2 Wochen und immer noch kein Geld zurück und natürlich sind sie NIRGENDWO zu erreichen! Unzählige Male gemailt, angerufen, per Chat, per Messenger, aber 0,0 Antwort. Überall wurde reklamiert, weil dies WIRKLICH NICHT möglich ist!
Nou vreselijk! 9 december besteld en helaas betaald. Netjes voorkeursdata doorgegeven. Daarna radiostilte. Na verstrijken van de laatste voorkeursdatum zelf contact opgenomen en zouden ze 26 januari komen leveren. Echter had ik er een slecht gevoel bij dus de 25ste contact opgenomen of ze echt kwamen leveren. Kreeg ik een mail terug dat ik er niet op stond want niemand in mijn buurt had met montage. Direct geannuleerd en zou ongeveer 2 weken duren voor ik mijn geld zou terug krijgen. We zijn dik 2 weken gepasseerd en nog altijd geen geld terug en uiteraard zijn ze NERGENS te bereiken! Talloze keren gemaild, gebeld, via chat, via messenger, maar 0,0 reactie. Overal zijn klachten ingediend want dit kan ECHT NIET!
Nach einem Monat ab Bestelldatum kam meine Bestellung an. Wir haben lange gewartet und mehrmals angerufen. Ich wurde richtig wütend. Aber jetzt bin ich rundum zufrieden und wir schlafen sehr gerne auf dem Bett.
Na een maand van de besteldatum kwam mijn bestelling eraan. We hebben lang gewacht en heel veel keer gebeld. Ik werd echt boos. Maar nu ben ik helemaal tevreden en wij vinden het slapen op het bed heerlijk.
Bankiert
Bebankt
Dies ist das erste und letzte Mal, dass ich hier etwas kaufe. Es gibt keinen Kontakt, Sie können weder Bettlöwe fahren, noch das Transportunternehmen, beide bemühen sich nicht, uns Bescheid zu geben. Ich werde bis Ende Februar warten, wenn ich bis dahin nichts erhalten habe, werde ich es am 25. Januar zur Polizei bringen bestellt und bezahlt. Aber nichts mehr gehört. Chat ist auch nutzlos, es heißt, sie antworten innerhalb einer Stunde, ich bin immer noch nichts 1 Tag später. Also ich kann diese Firma definitiv nicht empfehlen.
Bij deze is het de 1ste en laatste keer dat ik hier iets koop . Contact is er niet je kan zowel beddenleeuw als het transport firma niet berijden geen van beide doe moeite om iets te laten weten ik wacht nog af tot eind februari als ik dan niets heb ontvangen ga ik er mee naar de politie op 25 januari besteld en betaald . Maar niets meer gehoord . Chat heeft ook geen nut er staat binnen het uur antwoorden ze ik ben 1 dag verder nog niets . Ik raad dit bedrijf dus zeker niet aan .
Ich bestelle mein Bett im November Nach ein paar Monaten erhalte ich endlich mein Bett und es hat die falsche Größe Ich versuche, im Geschäft anzurufen, und ich sende auch einige E-Mails, und natürlich geht niemand ans Telefon und sendet auch E-Mails zurück Ich möchte nur dieses Bett zurückgeben, ich bekomme mein Geld zurück!!!!!
I order my bed in November After few months I receive finally my bed and it’s wrong size I’m trying to call to the store and also I send few emails and of course no one pick up the phone and also send email back I just want to return this bed I receive my money back!!!!!
Am 31. Dezember bestellte ich ein Boxspring Nina. Der erste Liefertermin war für den 19. Januar geplant. Gegen 10.30 Uhr erhielt ich noch am Tag selbst eine E-Mail, dass die Lieferung wegen der Lieferung der Federn für das Boxspringbett nicht erfolgen könne. Der Termin ging bis zum 3. Februar. Anschließend wurde die Zustellung vom 3. Februar bis 6. Februar per E-Mail eingestellt. Kein Bett am 6. Februar, und ich erhielt die Nachricht, dass es der 14. Februar sein würde. Habe gestern den ganzen Tag gewartet. Kein Bett. Habe Beddenleeuw gemailt und gemailt, keine Antwort erhalten. Jetzt erhalte ich eine E-Mail von Beddenleeuw, in der ich gefragt werde, ob ich eine Bewertung abgeben möchte. Und dass mein Bett geliefert wurde. Mein 14-jähriges Mädchen schläft seit Wochen auf einer Matratze auf dem Boden..... Was nun?
Op 31 december heb ik een boxspring Nina besteld. De eerste datum voor levering stond gepland op 19 januari. Rond 10.30 uur kreeg ik op de dag zelf een mailtje dat de levering niet kon doorgaan vanwege levering van de veren voor de opberg boxspring. De afspraak ging naar 3 februari. Vervolgens werd de levering van 3 februari naar 6 februari gezet via de mail. Op 6 februari geen bed, en kreeg ik het bericht dat het 14 februari zou worden. Gisteren de hele dag gewacht. Geen bed. Heb Beddenleeuw gemaild en gemaild, krijg geen reactie. Nu krijg ik mail van Beddenleeuw of ik een recensie wil achterlaten. En dat mijn bed is geleverd. Mijn meisje van 14 slaapt al weken op een matras op de grond.....Wat nu?
Habe mein Boxspringbett nach knapp 2 Monaten geliefert. Jetzt zeigt sich nach der Montage, dass nicht alles geliefert wurde. Boxen, Topper, Kopf- und Fußteil, aber keine Matratzen. So schläft man nicht!!!! Versuche seit Tagen telefonisch Kontakt aufzunehmen, verschiedene E-Mail-Adressen und E-Mails aber leider keine Antwort. Auch per Chat versucht, aber leider! Da bleibt mir nichts übrig, in den Showroom zu kommen und die Matratzen persönlich abzuholen.
Na bijna 2 maanden mijn boxspring geleverd. Nu blijkt na het monteren dat niet alles is geleverd. Wel boxen, topper, hoofd en voetboord maar geen matrassen. Is geen slapen zo!!!! Probeer al dagen in contact te komen telefonisch, verschillende emailadressen en emails maar helaas geen reactie. Per chat ook geprobeerd maar helaas! Rest mij niets om naar de showroom te komen en persoonlijk de matrassen maar op te gaan halen.
Sehr zufrieden mit den Betten und der Lieferung!
Zeer tevreden over de bedden en de levering!
Telefon nicht erreichbar keine 1 Person, die ans Telefon geht
Telefoon niet te bereiken geen 1 persoon die de telefoon opneemt
Habe im Dezember ein Bett bestellt und trotz langer Lieferzeit alles gut geklappt. Unterstützt von einem netten Kundendienstmitarbeiter namens Diko. Ich hatte wirklich das Gefühl, dass es diesem Jungen etwas bedeutet, wenn die Leute gut und ordentlich geliefert werden. Außerdem ist das Bett wunderbar und trotz der langen Lieferzeit und des Andrangs empfehle ich diese Firma.
In december een bed besteld en ondanks de lange levertijd alles goed gegaan. Geholpen door een aardige klantenservice medewerker genaamd Diko. Had echt het gevoel alsof het voor deze jongen wat betekent als mensen goed en netjes geleverd krijgen. Verder ligt het bed heerlijk en ondanks de lange levertijd en drukte raad ik dit bedrijf aan.
Bestellung am 7. Dezember aufgegeben, bevorzugte Tage verstrichen und dann wochenlang nichts gehört. Ich habe insgesamt 113 E-Mails verschickt, bevor ich mein Bett am 10. Februar erhalten habe. Eine Kommunikation mit dieser Firma ist fast unmöglich. Sie halten ihre Liefervereinbarungen nicht ein, die Lieferung wurde 3x verschoben, also musste ich mich verabschieden. Das einzig Positive, was ich über diese Firma sagen kann, ist, dass der Lieferant sehr freundlich war. Hier würde ich definitiv nicht bestellen! Wenn Sie eine Bestellung aufgegeben haben, würde ich eine E-Mail an info@beddentransport.nl und customerservice@beddenleeuw.nl senden. Sie antworten überhaupt nicht auf die E-Mail-Adresse auf der Website. Auch das Anrufen der Telefonnummer auf der Website ist nutzlos.
Bestelling geplaatst op 7 december, voorkeursdagen doorgegeven en daarna weken niets meer gehoord. Heb in het totaal 113 mails gestuurd voor ik mijn bed heb mogen ontvangen op 10 februari. Communicatie met dit bedrijf is haast onmogelijk. Ze komen hun leverafspraken niet na, levering is 3x verplaatst waardoor ik verlof heb moeten nemen. Het enige positieve dat ik van dit bedrijf kan zeggen is dat de bezorger zeer vriendelijk was. Ik zou hier zeker geen bestelling plaatsen! Indien je een bestelling geplaatst hebt zou ik mailen naar info@beddentransport.nl en klantenservice@beddenleeuw.nl. Op het mailadres op de site reageren ze al helemaal niet. Bellen naar het telefoonnummer dat op de website staat haalt ook niets uit.
Ich habe vor mehr als 3 Monaten ein Bett bestellt und es ist noch nicht angekommen
Heb meer dan 3 maanden geleden een bed besteld en nog niet binnen
Das Bett ist sehr bequem und sehr bequem. Nur der Kontakt mit der Firma ist wertlos. Ich erhielt das Versanddatum und ein Zeitfenster von 8 bis 22 Uhr, was natürlich unmöglich war. Unerwartet musste ich ins Krankenhaus und fragte nach einer genaueren Uhrzeit, nach 20 Anrufen und 4 E-Mails erhielt ich immer noch keine Antwort.
Het bed bevalt heel goed en ligt erg lekker. Alleen het contact met het bedrijf is waardeloos. Ik kreeg de verzenddatum door en een tijdslot van 8.00 tot 22.00 binnen, al eigelijk niet te doen natuurlijk. Onverwachts moest ik naar het ziekenhuis en vroeg een specifiekere tijd, na 20 keer gebeld en 4 keer gemaild te hebben kreeg ik nog geen reactie.
Sie geben eine Zeit im Voraus an, dies ist zu lang von 08:00 bis 22:00 Uhr, aber ansonsten guter Service, schönes Bett, super zufrieden
ze geven van tevoor een tijd door deze is te ruim van 0800-2200 maar verder goede service mooi bed super tevreden
Die Bestellung verlief reibungslos, die Lieferzeit war länger als angegeben, auf eine diesbezügliche E-Mail kam keine Antwort. Sie erhalten schließlich eine E-Mail mit einem Zeitfenster. Das war zwischen 8 und 22 Uhr. Am Ende kommt Trauzeuge erst um 19 Uhr. Lieferant sehr unfreundlich und hat sogar mit Rücknahme gedroht, weil er keine Lust hatte, die Bestellung wie vereinbart nach eigenen Regeln vor die Haustür zu bringen. 1 Bein passt nicht unter das Bett. Habe dazu keine Mail geschickt, weil ich keine Lust auf eine noch längere Lieferzeit hatte und wieder so ein zurückgebliebener Idiot als Zusteller. Liebe Leute, bitte nicht hier bestellen!
Bestellen ging mammelijk, levertijd was langer dan indicatie aangaf, als je hier over mailde kreeg je geen antwoord. Uiteindelijk krijg je een mail met een tijdslot. Dit was tussen 8 en 22 u. Uiteindelijk komt beste man pas om 19u. Bezorger zeer onvriendelijk en dreigde zelfs de bestelling weer mee terug te nemen omdat hij geen zin had om de bestelling naar de voordeur te brengen zoals afgesproken was volgens jullie eigen regeltjes. 1 pootje past niet onder het bed. Heb hier geen mail over gestuurd omdat ik geen zin had in nog langere levertijd en weer zon achterlijke idioot als bezorgee. Beste mensen bestel hier AUB niet!
Betten wurden 2 Monate zu spät geliefert, jedes Mal mit einer neuen Entschuldigung. Eventuell ohne Angabe einer Uhrzeit geliefert. Ausländischer Fahrer, der fast vergessen hätte, das 2. Bett abzustellen. Wenn wir nichts gesagt hätten, wäre er weggefahren. Ansonsten gutes Bett, netter Rabatt. Die Lieferung war so schlecht und die Kommunikation auch, dass es nicht mehr als 1 Stern verdient. Wir sind sogar 2 Stunden hin und 2 Stunden zurück zum Firmengebäude gefahren, um zu sagen, dass unsere Lieferung noch nicht angekommen ist.
Bedden werden 2 maanden te laat bezorgd met telkens een nieuw excuus. Uitiendelijk bezorgd zonder een tijdstip aan te geven. Buitenlandse chauffeur die het 2e bed bijna vergat neer te zetten. Als we niks hadden gezegd dan was hij weg gereden. Verder prima bed, mooie korting. Bezorging was zo slecht en de communicatie ook dat het niet meer dan 1 ster verdiend. We hebben zelfs 2 uur heen en 2 uur terug gereden naar het bedrijfspand om te zeggen dat onze levering nog niet in aangekomen.
ein gutes und hartes Bett hätte man ihm früher kaufen sollen.
een goed en hard bed had hem eerde moeten kopen.
Zusteller sprachen kein Holländisch, als das Bett fertig war durfte ich schauen und malen...das musste schnell gehen und die Zusteller waren weg.. Als die Herren weg waren und ich mich auf dieses Bett legte, stellte ich fest, dass die Beine locker sind!!! Bereits 3 Mal per E-Mail wegen der losen Beine und keine Antwort vom Bettlöwen oder neuen Beinen geliefert.
Bezorgers spraken geen Nederlands, toen het bed stond mocht ik kijken en tekenen… dit moest snel en weg waren de bezorgers.. Wanneer de heren weg waren en ik op dit bed ging liggen kwam ik erachter dat de poten los zitten!!! Nu al 3 keer gemaild over de losse poten en geen antwoord van beddenleeuw of nieuwe poten bezorgd..
Guten Morgen, sie sind die Besten. Ich habe alles vom Schlafzimmer bis zum Wohnzimmer. Alles von der Qualität bin sehr zufrieden
Goedemorgen, ze zijn de best. ik heb alles van slaapkamer tot woonkamer. Alles van kwaliteit ik ben zeer tevreden
Ich habe im Dezember eine Bestellung aufgegeben, was schon seltsam ist, dass Sie eine E-Mail mit einer Präferenz für den Erhalt des Produkts erhalten. Ich habe diese E-Mail nicht beantwortet, erst nach 2 Wochen fand ich es seltsam, dass es so lange gedauert hat, ich habe geantwortet In der E-Mail hieß es jedenfalls in max 10 Tagen. Nach 3 Wochen hatte ich immer noch nichts gehört, habe eine Absage geschickt, die ich nicht muss. Darauf reagieren sie auch nicht. Ein paar Wochen später erhielt ich eine Amil, dass das Produkt am Montag verschickt würde, während ich es stornierte, lehnte ich das Paket ab und erhielt am nächsten Tag eine Bestätigung, dass der Betrag und die Stornierung korrigiert wurden.
Ik heb een bestelling in december geplaats, wat al raar is, dat je een mail krijgt met voorkeur voor in ontvangst nemen van product, ik heb dat mailtje niet beantwoord, pas na 2 weken vond ik het raar dat het zo lang duurde, ik heb toch het mailtje beantwoord, er stond in max 10 dagen. Na 3 weken verder nog niks gehoord, een annulering verstuurd at ik het niet hoef. Hier reageren ze ook niet op. Een paar weken later kreeg ik een amiltje dat het product maandag verstuurd zou worden, terwijk ik het geannuleerd heb, ik heb het pakketje geweigerd en de volgende dag kreeg ik de bevestiging dat het bedrag en annulering gecorrigeerd is.
Mitte Dezember bestellt, würde innerhalb von 10 Tagen geliefert. Nichts, nachdem ich 20 Mal eine E-Mail gesendet und ohne Antwort angerufen hatte, fuhr ich selbst zurück in den Laden. Sollte gar nicht dazugehören. Nach 8 Wochen endlich mein Bett bekommen. Telefonisch nicht erreichbar und antwortet nicht auf E-Mails
Besteld half december, zou binnen 10 dagen geleverd worden. Niets, na 20 keer en bellen mailen zonder enige reactie terug zelf naar de winkel gereden. Bleek de bedoeling niet eens te zijn opgenomen. Uiteindelijk na 8 weken mijn bed ontvangen. Zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op mail
Am Montag bestellt, am darauffolgenden Montag geliefert! Bett ist ausgezeichnet Qualität / Preis sehr gut und guter Lieferservice.
Op een maandag besteld de maandag daarna al bezorgd! Bed ligt prima kwaliteit/prijs zeer goed en goede bezorg service.
Sehr schönes Bett zu einem super Preis. Ich schlafe wirklich gut darauf. Lieferung war recht schnell, Aufbau einfach.
Heel fijn bed voor een super prijs. Ik slaap er echt heerlijk op. De levering was vrij snel, makkelijk in elkaar te zetten.
Bestellvorgang hat gut geklappt: Bevorzugte Liefertage nach Bestellung des Bettes angegeben. Und die Bestätigung, dass das Bett an einem dieser Tage geliefert wird. Schade (naja, eigentlich nicht aus dieser Zeit, daher nur 4 Sterne als Bewertung), dass das Bett zwischen 19 und 22 Uhr geliefert wird. Das ist natürlich kein Zeitblock für den Verbraucher. Das Bett wurde schließlich um 21:30 Uhr geliefert. Hut ab vor dem Fahrer für solche Tage und dann noch mit so einer positiven Ansprache und Hilfe!
Bestelprocedure werkte prima: na bestelling van het bed voorkeur afleverdagen opgegeven. En bevestiging dat bed op een van die dagen zou worden afgeleverd. Jammer (nou ja, eigenlijk niet van deze tijd, daarom maar 4 sterren als beoordeling) dat het bed tussen 7 en 22 uur afgeleverd zou worden. Dat is natuurlijk geen tijdblok voor de consument. Bed werd uiteindelijk om 21.30 uur afgeleverd. Petje af voor de chauffeur voor zulke dagen en dan met zo’n positieve insteek en hulp!
Schlechter Kontakt nicht zu erreichen Ich habe eine E-Mail mit der Beschwerde geschickt, dass die Hauptplatine nicht passt, weil sie in 1 cm von der Platine abweicht. Telefon fast nie erreicht, nie eine E-Mail zurückbekommen
Slecht contact krijg ze niet te pakken heb een e-mail gestuurd met de klacht dat de hooofdbord niet past om de dat het in 1 centimeter verschild van de bord telefoon bijna nooit te bereiken nooit meer een e-mail terug ontvangen
Guter schneller Service. Und ein sehr gutes Liegebett
Goede snelle service. En een heel goed liggend bed
Zwei Monate gewartet, mein altes Bett vor dem Tag der Lieferung weggeschmissen. Sie haben morgens abgesagt. Ich habe die Bestellung storniert, aber ich habe eine automatische Bestätigung von ihnen erhalten, dass ich die Bestellung erhalten habe ... Ich warte immer noch darauf, dass sie die Stornierung tatsächlich in ihrem System verarbeiten. Kann sie telefonisch nicht erreichen, sehr wenig Antwort auf E-Mail.... Ich wäre überrascht, wenn das Geschäft in 6 Monaten noch läuft.
Twee maanden gewacht, mijn oude bed weggegooid voor de dag dat ze zouden bezorgen. Ze hebben 's ochtends afgezegd. Ik heb de bestelling geannuleerd, maar ik kreeg een automatische bevestiging van hen dat ik de bestelling heb ontvangen... Ik wacht nog steeds tot ze de annulering daadwerkelijk in hun systeem hebben verwerkt. Kan ze telefonisch niet bereiken, zeer weinig reactie op e-mail.... Het zou me verbazen als het bedrijf over 6 maanden nog steeds draait.
Keine Kommunikation. Mails werden nicht beantwortet außer 1 mal und dann mit 2 Terminen aus denen ich wählen konnte aber bei meiner Antwort keine Antwort mehr. Und Bett nicht gesehen. Konnte bei 100 Anrufen, die ich getätigt habe, 1 Mal telefonisch Kontakt aufnehmen, aber danach nichts mehr. Wie viel Geduld muss man haben. Und während ich auf dem Boden schlafe...
Niks van communicatie. Mails worden niet beantwoord behalve 1 keer en dan nog met 2 datums waaruit ik mocht kiezen maar toen ik antwoordde geen antwoord meer op. En bed niet gezien. 1 keer telefonisch kunnen contacteren op 100 telefoontjes die ik gepleegd heb maar nadien ook niks meer. Hoeveel geduld moet een mens nog hebben. En ondertussen maar op de grond slapen...
Bestellung aufgegeben am 29. Dezember 2022. Immer noch nicht erhalten. Ich will das Bett nicht mehr! Nur eine Rückerstattung wäre schön, aber ich bekomme keine Antwort auf meine E-Mails.
29 december 2022 een bestelling geplaatst. Nog steeds niet ontvangen.. ik wil het bed zelf niet meer! Gewoon een terugbetaling zou fijn zijn maar ik krijg geen reactie op mijn mails.
Das Bett kam falsch an, innerhalb einer Woche hatte ich das richtige.
Bed verkeerd aangekomen, binnen de week had ik de juiste.
Meine Kinder sind glücklich mit mir. Ich gebe 4 Sterne, weil ich 3 Tage vor meiner Lieferung eine E-Mail erhalten habe, dass es zwischen 8 und 22 Uhr geliefert wird, danach nichts mehr. Also musste ich den ganzen Tag zu Hause bleiben und sie kamen um 20 Uhr an. Sie heben nicht ab, wenn Sie anrufen.
Mijn kinderen zijn blij me. Ik geef 4 sterren omdat ik 3 dagen voor mijn levering een mail had gekregen dat het tussen 8u-22u zal geleverd worden, daarna niets meer. Dus ik moest de hele dag thuisblijven en ze kwamen om 20.00 uur aan. Ze nemen niet op als je belt.
Hätte ich die Bewertungen nur früher gelesen. Vor über einem Monat eine Matratze bestellt, nie geliefert! Keine Kontaktaufnahme möglich, Sie erhalten keine Antwort auf E-Mail und Absage. Betrüger!! Geld sammeln, aber nicht liefern
Had ik de reviews maar eerder gelezen. Ruim een maand geleden een matras besteld, nooit geleverd! Geen contact mogelijk, op mail en annulering krijg je geen reactie. Oplichters!! Wel geld innen, maar leveren ho maar
Lasst uns auf allen Medienkanälen austoben. Diese Firma sollte sofort geschlossen werden. Ich warte seit 2 Monaten auf ein Bett mit einer Lieferzeit von max. 10 Tagen. Eine Kontaktaufnahme ist in keiner Weise möglich; Beddenleeuw antwortet auf keine der vier E-Mail-Adressen, auch nicht über das Beschwerdeformular, und der Anrufbeantworter, der zwei unterschiedliche E-Mail-Adressen angibt, bricht immer die Verbindung ab. Zum Glück habe ich mich danach für die Zahlung entschieden, aber auf einer anderen Bewertungsseite sehe ich, dass Leute einfach ausgeraubt werden
We gaan maar eens even los op alle media kanalen. dit bedrijf moet per direct gesloten worden. Ik wacht al 2 maanden op een bed met levertijd van max. 10 dagen. Contact is op geen enkele wijze mogelijk; Beddenleeuw reageert op geen van de vier mailadressen , ook niet via het klachtenformulier en het antwoordapparaat wat twee verschillende mailadressen geeft verbreekt telkens de verbinding. gelukkig heb ik voor betaling achteraf gekozen maar op een andere review site zie ik dat mensen gewoon worden bestolen
gute Qualität zu einem erschwinglichen Preis
goede kwaliteit aan een betaalbare prijs
Das Bett hat eine gute Qualität Schnelle Lieferung
Bed is van goede kwaliteit Snelle levering
Die Website ist in Beschreibung und Auswahl klar. Der Aufbau des Bettes ist mühelos. Genug Auswahl. Und jetzt schlafen wir gut und wachen ausgeruht auf.
De website is duidelijk in omschrijving en keuzes. Assembleren van het bed gaat moeiteloos. Keuze genoeg. En vooralsnog slapen we heerlijk en worden we uitgerust wakker.
Lieferzeit wären 2 Wochen, nach 4 Wochen bin ich selbst nach Zaltbommel gefahren, da sie nicht erreichbar waren. Habe einen Liefertermin vereinbart. Bettdecke und Fußteil fehlten. Wieder nach Zaltbommel gefahren, das Trittbrett abgeholt. Bettdecke ist nach 4 Wochen immer noch nicht angekommen. Ich bin telefonisch nicht erreichbar und bekomme auch keine Antwort per E-Mail. Glücklicherweise habe ich mich entschieden, danach zu bezahlen, also warte ich geduldig
Leverijd zou 2 weken zijn, na 4 weken maar zelf naar Zaltbommel gereden omdat ze onbereikbaar waren. Afspraak voor levering gemaakt. Dekbed en voetenbord ontbrak. Weer naar Zaltbommel gereden, voetenbord opgehaald. Dekbed is nu 4 weken later nog altijd niet binnen. Telefonisch niet bereikbaar en per mail krijg ik ook geen reactie. Gelukkig gekozen voor achteraf betalen, dus ik wacht rustig af
Ich habe hier am 24-12 mein Bett bestellt, das dann aufgrund der 10-tägigen Lieferzeit genau während meines Umzugs geliefert werden konnte. Zumindest dachte ich das. Bewertungen waren damals gut. Bestellung und Bezahlung verliefen reibungslos, Wunschtermine auch, diese verliefen jedoch irgendwann ohne Nachricht. Schließlich schickte ich mir eine E-Mail und es würde am 30. Januar zwischen 8:00 und 22:00 Uhr zugestellt. Auf die Frage, ob dafür ein kleineres Zeitfenster vergeben werden könnte, kam jedoch nie eine Antwort. 30. Januar, wartete bereits ab 8:00 Uhr und rief nicht weniger als 38 Mal von 15:30 bis 16:30 Uhr an. Bis heute ist niemand ans Telefon gegangen. Schließlich erhielt ich eine E-Mail, dass die Lieferung aufgrund der Umstände auf den 31. Januar verschoben werden musste. Ich schickte eine E-Mail zurück, dass ich gerne eine Frist sehen würde, bevor ich den Urlaub vereinbaren würde. (was normalerweise nicht nur einen Tag im Voraus möglich ist) hatte keine Antwort, wird aber am 31. Januar um 11:05 Uhr an der Tür sein. Und Sie haben es erraten ... Ich war natürlich nicht zu Hause. Mehrmals per E-Mail, wann das Bett geliefert werden könnte und dass ich sonst stornieren werde. Achja, und zwischendurch auch noch eine Mail bekommen, dass meine Bestellung abgeschlossen sei. Habe auch nie eine Antwort darauf bekommen. Nächster Liefertermin 13. Februar. Heute ist der 13. Februar, ich sitze jetzt auf der Couch und warte auf euch, während ich diese Nachricht schreibe. Nachdem Sie mir den 13. Februar als Liefertermin genannt haben, habe ich natürlich wieder Urlaub arrangiert :) Letzte Woche habe ich mindestens dreimal zur Bestätigung gemailt. aber gestern KEIN Zeitfenster erhalten.. Gestern war natürlich auch Sonntag, daher ist die Reaktionszeit noch kürzer als an Werktagen. Ich hoffe wirklich, dass Sie heute mit einer vollständigen, unbeschädigten Bestellung vor meiner Tür stehen. Andernfalls werde ich Rechtshilfe in Anspruch nehmen und mich den verschiedenen Links, die unter mir gepostet wurden, in einer Überprüfung anschließen. Ich bin damit fertig. Bald ist mein Urlaub weg, weil du deine Termine nicht einhältst.
24-12 had ik hier mijn bed besteld, deze kon dan precies tijdens mijn verhuizing geleverd worden ivm de 10 dagen levertijd. Althans dat dacht ik. Reviews waren toen goed. Bestellen en betalen ging vlot, voorkeursdatums tevens ook echter zijn deze uiteindelijk verstreken zonder enig bericht. Uiteindelijk zelf gemaild en zou het 30 januari tussen 8:00-22:00 geleverd worden. Gevraagd of hier een kleinere tijdsvak voor gegeven kon worden maar hier is nooit een reactie op gekomen. 30 januari al van 8:00 zitten wachten en van 15:30 tot 16:30 maar liefst 38 keer gebeld. Tot op de dag van vandaag niemand aan de telefoon gekregen. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat door omstandigheden de bezorging verplaatst moest worden naar 31 januari, hierop terig gemaild dat ik graag een tijdsvak tegemoet zag alvorens ik verlof zou gaan regelen. (Wat nornaliter ook niet zomaar een dag van te voren kan) geen reactie op gehad maar staan vervokgens 31 jan om 11:05 aan de deur. En je raadt het al.. ik was natuurlijk niet thuis. Weer meermaals gemaild wanneer het bed geleverd kon worden en dat ik anders ga annuleren. Oh, en tussendoor ook nog een mail gehad dat mijn bestelling was afgerond. Ook hier nooit meer een reactie op gehad. Volgende leverdatum 13 februari. Het is vandaag 13 februari, ik zit nu op de bank te wachten op jullie terwijl ik dit bericht schrijf. Nadat jullie mij 13 februari als leverdatum gaven heb ik natuurlijk weer verlof geregeld :) vorige week nog zeker drie keer gemaild voor bevestiging. maar gister GEEN tijdsvak ontvangen.. Gister was natuurlijk ook zondag dus dan is de kan op reactie nog minder dan dat het op werkdagen is. Ik hoop echt van harte dat jullie vandaag aan mijn deur staan met een compleet, onbeschadigde bestelling. Anders ga ik rechtsbijstand inschakelen en mij aansluiten bij de verschillende linken die hier beneden mij in een review zijn geplaatst. Ben er klaar mee. Straks al mijn verlof weg omdat jullie je afspraken niet na komen.
Meine Bestellung wurde 1 Woche später geliefert
Mijn bestelling 1 week later bezorgd
Hervorragende Qualität und wie vereinbart geliefert
Prima kwaliteit en volgens afspraak geleverd
Nachdem ich das Bett bestellt hatte, erhielt ich eine E-Mail mit Lieferterminen. Von Anfang an war sehr klar, dass sie aufgrund des extremen Andrangs schwer zu erreichen waren. Nach 10 Tagen habe ich eine E-Mail geschickt, um zu fragen, ob sie ein Datum wüssten. Ich bekam sofort eine Antwort zurück, in der angegeben wurde, wann ich eingeplant war. Einen Tag vor dem Liefertermin erhielt ich eine E-Mail mit der Angabe, in welchem Zeitraum sie ankommen würden. Sie kamen pünktlich an und das Bett war schnell und gut aufgebaut.
Nadat ik het bed besteld had kreeg ik een email over bezorgdata. Vanaf het begin was het meteen erg duidelijk dat ze moeilijk bereikbaar waren vanwege extreme drukte. Na 10 dagen even gemaild om te vragen of ze een datum wisten. Ik kreeg meteen een reactie terug waarin stond wanneer ik ingepland was. Een dag voor de bezorgdatum kreeg ik een email wanneer stond in welk tijdvak ze zouden komen. Ze kwamen mooi op tijd en het bed was snel en goed inelkaar gezet.
Top Produkt
Top product
Gute Erfahrung, ein Unternehmen ohne Ausreden und sehr schnell verfügbar.
Goede ervaring een bedrijf zonder smoesjes en zeer snel leverbaar..
Zufrieden mit dem Produkt, aber der Kundenservice ist scheiße. Ich kann sie einfach nicht erreichen, weder per Mail noch telefonisch. Das Bett kam viel später, das kann passieren, aber kommuniziere das.
Tevreden over het product, maar de klantenservice is om te huilen. Gewoon geen contact mee te krijgen, niet via mail en telefoon al helemaal niet. Bed kwam veel later, dat kan gebeuren, maar communiceer dat.