Hergestellt in den Niederlanden

Bewertungen

Haben Sie kürzlich eine Bestellung bei Beddenleeuw aufgegeben? Wir schätzen Ihre Meinung und Bewertung sehr!

Bewerten Sie uns
Durchschnittlich
7.1
Anzahl der Bewertungen
5149
Empfiehlt uns
52%
Despina
Snelle service alleen hoofdbord sluit niet aan Fast Service nur Hauptplatine verbindet sich nicht

Bett innerhalb von 5 Werktagen geliefert. Schade nur, dass der Lieferant nur ein Bett trägt. Hatte auch keinen Topper, habe dies gemeldet und am nächsten Werktag erhalten. Das Kopfteil des Bettes schließt nicht bündig mit dem Bett ab. Habe dies gemeldet, aber noch keine Antwort.

Bed binnen 5 werkdagen bezorgd. Alleen wel sneu dat de bezorger alleen een bed sjouwt. Tevens geen topper gehad, dit gemeld en volgende werkdag in huis. Hoofdbord bed past niet aansluitend op het bed. Dit gemeld maar tot op heden geen reactie.

Originaltext ansehen Rotterdam - 28 february 2023
Marcel
Zeer slecht .ik koop daar nooit meer Sehr schlecht, ich werde dort nie wieder kaufen

Firma nicht erreichbar Reagiert auf nichts Erst nach der Benachrichtigung, dass ich Betrug melden werde, können sie reagieren

Bedrijf niet te bereiken.reageert nergens op Pas na melding dat ik aangifte ga doen van oplichting kunnen ze wel teageren

Originaltext ansehen Ijmuiden - 28 february 2023
robin bloem
prima ligt heerlijk fein ist lecker

alles lief gut

alles prima verlopen

Originaltext ansehen Enschede - 28 february 2023
Stijn
Belabberd slecht, verdiend die halve ster niet eens Mies, verdient nicht einmal einen halben Stern

Bett bestellt, musste monatelang warten, Versprechen oder Versprechen wurde von Bettlöwen gemacht, wurde nie erfüllt. Geradezu skandalös. Nach monatelanger Bestellung endgültig storniert, wertloses Unternehmen.

Bed besteld, maanden op moeten wachten, belofte of belofte werd gedaan door beddenleeuw, werd nooit nagekomen. Ronduit schandalig. Uiteindelijk na maanden bestelling geannuleerd, waardeloos bedrijf.

Originaltext ansehen Breda - 28 february 2023
Carla
Bezorging prima, terugkoppeling slecht! Lieferung gut, Feedback schlecht!

Lieferung war in Ordnung. Hatte Beddenleeuw zweimal eine E-Mail geschickt, keine Antwort erhalten! Frage bezog sich auf die Matratzen, nichts erhalten nada, dafür gebe ich einen Stern!

Bezorging was prima. Had Beddenleeuw twee keer gemaild, geen enkele reactie ontvangen! Vraag was over de matrassen, niks nada ontvangen, daar geeft ik een ster voor!

Originaltext ansehen Amsterdam - 28 february 2023
Monica
Goed bed voor een mooie prijs Gutes Bett für einen guten Preis

Bestellung: hat gut geklappt Telefonisch erreichbar: schlecht Lieferung : 1. Termin wegen Geschäftigkeit nicht eingehalten Zeitfenster: ganztägig Letzte Lieferung verlief gut und hilfsbereiter Kurier!

Bestelling : goed gegaan Telefonisch bereikbaar :slecht Levering : 1e afspraak niet nagekomen wegens drukte Tijdslot : hele dag Uiteindelijke levering is goed gegaan en behulpzame koerier !

Originaltext ansehen Almere - 28 february 2023
Dominique
Slechte service Schlechter Service

Wir hatten ein Problem mit einem Beddenleeuw-Bett, die Teile passten nicht zusammen. Mehrmals angerufen und gemailt, aber keine Antwort bekommen. Wir haben dies schließlich beim Streitbeilegungsausschuss angesprochen, und nur so haben sie auf unsere Anfragen reagiert und das Problem gelöst. Es ist nicht normal, dass ein solches Verfahren erforderlich ist, um eine Antwort vom Kundendienst zu erhalten. Wir verbringen viel Zeit damit. Ich würde Beddenlion niemandem empfehlen.

We hadden een probleem met een bed van Beddenleeuw, de stukken pasten niet bij elkaar. Meerdere keren gebeld en gemaild, maar we kregen geen reactie. Uiteindelijk hebben we dit bij de Geschillencommissie aangekaart en het was alleen via deze manier dat ze op onze verzoeken hebben gereageerd en het probleem hebben opgelost. Het is niet normaal dat zo een procedure nodig is om een reactie van de klantenservice te krijgen. We zijn hier erg veel tijd aan kwijt. Ik zou niemand Beddenleeuw aanraden.

Originaltext ansehen Amsterdam - 27 february 2023
Annemieke
Goed en goedkoop bed, maar levertijd duurde heel lang Gutes und günstiges Bett, aber Lieferzeit hat lange gedauert

Die Lieferzeit betrug fast 2 Monate, in denen die Kontaktaufnahme schwierig war. Aber am Ende ein schönes Bett gut geliefert

Levertijd was bijna 2 maanden, waarin je moeilijk contact kreeg. Maar uiteindelijk een mooi bed goed bezorgd

Originaltext ansehen Mortel - 27 february 2023
Suus
Bedden zijn prima, klantenservice niet Die Betten sind in Ordnung, der Kundenservice nicht

2 Betten Ende Januar bestellt, diese würden am 1. Februar geliefert. Spitze! Schön und schnell sehr schön. Am Mittwoch, 1. Februar, wurde 1 Bett komplett geliefert, das andere Bett war nicht komplett. Am nächsten Tag wurde ich angerufen, um einen Termin für die Nachlieferung zu vereinbaren, aber leider erschien niemand zum vereinbarten Termin. Angerufen, gemailt, aber keine Antwort und bisher das fehlende Teil nicht erhalten. So schade, denn die Betten sind wirklich gut und sehen sehr schön und ordentlich aus!

Eind januari 2 bedden besteld, deze zouden 1 februari geleverd worden. Top! Lekker snel heel fijn. Woensdag 1 februari is 1 bed compleet geleverd, het andere bed was niet compleet. Volgende dag ben ik gebeld om een afspraak te maken voor de nalevering, maar helaas is op de afgesproken datum niemand komen opdagen. Gebeld, gemaild maar geen gehoor en tot op heden ook het missende onderdeel niet ontvangen. Zo jammer want de bedden zijn echt prima en zien er heel leuk en netjes uit!

Originaltext ansehen Ede - 27 february 2023
Anke
Een grote ellende Ein großes Elend

Eigentlich eine lange Geschichte, aber kurz gesagt, unerreichbar, schlechte Kommunikation, Vereinbarungen nicht einhalten und nicht auf Kundenwünsche eingehen. Wirklich ein großes Durcheinander. Nie wieder würde ich hier etwas bestellen.

Eigenlijk een lang verhaal maar in het kort, niet te bereiken, slechte communicatie, komen geen afspraken na en luisteren niet naar wensen van klant. Echt een grote ellende. Ik zou hier nooit meer iets bestellen.

Originaltext ansehen Bladel - 26 february 2023
Sharon
Nooit meer Nie wieder

Es gibt keinen Kontakt, wenn Sie bezahlt haben, gibt es Ihnen Stress, dass Sie Ihr Geld verloren haben. Ganztägiges Zeitfenster und keine Show. Sie kamen zum 3. Zeitfenster. Sind die Betten super. Aber ich werde NIE wieder bei ihnen bestellen. Die Lieferung dauert viel länger als angegeben.

Er is geen contact te krijgen, als je betaald hebt, geeft t stres dat je je geld kwijt bent. Tijdslot van volledige dag en komen niet opdagen. Bij 3e tijdslot kwamen ze wel. Zijn de bedden super. Maar ik bestel NOOIT meer bij hun. De levering duurd veel langer dan gezegd word.

Originaltext ansehen Etten-Leur - 25 february 2023
Nima
3 boxsprings besteld,gewoon meer werken aan levering en contact! 3 Boxspringbetten bestellt, einfach mehr an Lieferung und Kontakt arbeiten!

Habe 3 Boxspringbetten bestellt, Die Bestellung wurde nicht zum vereinbarten Termin geliefert, 3 Tage später wurde sie ohne Benachrichtigung geliefert ... am Ende immer noch zufrieden mit meinem Kauf.

Heb 3 boxsprings besteld, Bestelling werd op de afgesproken datum niet geleverd,3 dagen later werd er zonder verwittiging toch geleverd…uiteindelijk toch blij met mijn aankoop.

Originaltext ansehen België - 26 february 2023
Sandra
Slechte service Schlechter Service

Schlechter Service Kundenservice ist fast nicht zu erreichen. Die Lieferzeit ist viel länger als angegeben. Aber das Schlimmste ist, dass Sie erst am letzten Tag über die Lieferung Ihres Bettes informiert werden. Dann wird es verschoben, dass Sie benachrichtigt werden. Aber es wird auch verzögert, dass es nicht benachrichtigt wird. Dann kommt jemand, um zu liefern, der kein Wort Niederländisch spricht. Was nicht geliefert wurde, wurde ordentlich nachgeliefert

Slechte service klantenservice is bijna tot niet te bereiken. Levertijd is veel langer dan word gezegd. Maar het ergste is dat je niet word geïnformeerd hoe het zit met je levering van je bed tot de laatste dag. Dan word het nog eens uitgesteld dat je wel verwittigd word. Maar het word ook nog eens uitgesteld dat niet verwittigd word. Vervolgens komt er iemand leveren die geen enkel woord Nederlands kan. Iets dat niet geleverd was is wel netjes achteraf geleverd

Originaltext ansehen Koewacht - 26 february 2023
Janick
Te lang wachten en bijna niet te bereiken! Zu lange Wartezeiten und fast unmöglich zu erreichen!

Ich habe am 31.12.2022 ein Bett bestellt. Beddenlion gibt eine durchschnittliche Lieferzeit von 10 Tagen an, die bis zu 20 Tage dauern kann. Ich habe 30 Tage gebraucht!! Und jedes Mal, wenn ich anrief, kam keine Antwort, unglaublich schlimm! Schwer zugänglich heißt nicht nicht barrierefrei! Jedenfalls bekomme ich nach 25 Tagen die Nachricht, dass mein Bett am 31.01 geliefert wird. Ich erhalte am 02.01. eine E-Mail, in der steht: „Das Bett kann aufgrund der Umstände nicht an dem genannten Datum geliefert werden, es wird auf den 02.03. verschoben. Als ich in einer E-Mail angab, dass ich ziemlich sauer wegen der war Durch die lange Wartezeit und den fehlenden Kontakt bekam ich eine unhöfliche Antwort zurück: „Ja, wir können auch nicht anders. Dein Bett wird am 03.02. kommen, du wartest nur.“ Ich fühlte mich so respektlos behandelt!!! Und am 02.03. wurde mein Bett WIEDER NICHT geliefert! Ich fuhr dann zu ihrer Zentrale und holte mir von einer der Angestellten eine Geschichte. Sie gab an, dass es nicht genügend Fahrer gibt und dass mein Bett in der folgenden Woche geliefert würde. Dies geschah auch dann und das Bett selbst ist in Ordnung, nichts zu beanstanden. Aber willst du hier ein Bett bestellen??? Dann überlegen Sie es sich zweimal

Ik had op 31-12-2022 een bed besteld. Beddenleeuw geeft aan dat er een gemiddelde levertijd van 10 dagen is, wat kan uitlopen tot 20 dagen. Bij mij heeft het 30 dagen geduurd!! En elke keer als ik belde werd er niet opgenomen, ongelofelijk slecht! Slecht bereikbaar betekent niet, niet bereikbaar! Afijn, na 25 dagen krijg ik toch een keer het bericht dat mij bed op 31-01 wordt geleverd. Krijg ik op 01-02 een mailtje waarin staat ''het bed kan door omstandigheden niet op de gezegde datum worden geleverd, deze wordt verplaatst naar 03-02. Toen ik in een mail aangaf dat ik nogal boos was i.v.m. de lange wachttijd en gebrek aan contact kreeg ik een onbeschofte reactie terug: ''Ja, wij kunnen er ook niks aan doen. Uw bed komt op 03-02 u wacht maar af'' Ik voelde mij zo respectloos behandeld!!! En op 03-02 werd mijn bed WEDEROM NIET geleverd! Ik ben toen naar hun hoofdkantoor gereden en ben verhaal gaan halen bij een van de medewerkers, zij gaf aan dat er te weinig chauffeurs zijn en dat mijn bed de komende week definitief werd geleverd. Dit is toen ook gebeurd en het bed zelf is prima, niks over te klagen. Maar wil je hier een bed bestellen??? Denk dan vooral 2x na

Originaltext ansehen Udenhout - 26 february 2023
Linsey
Levering niet zoals afgesproken Lieferung nicht wie vereinbart

Sehr bedauerlich, dass die Lieferzeiten nicht eingehalten wurden, Freitag, 3. Februar. das bett sollte nicht geliefert werden, das bett wurde erst am sonntag geliefert. Inzwischen habe ich keinen Anruf erhalten, dass das Bett nachgeliefert wird, und da die Firma einen den ganzen Tag zu Hause bleiben lässt, fand ich das sehr schade, die Firma ist am Wochenende nicht erreichbar. Es ist, dass das Boxspringbett sehr schön und schön ist, dass ich mehr als ausreichend bewertet habe.

Heel jammer dat de levertijden niet waren nagekomen, vrijdag 3febr. zou het bed geleverd worden is niet gebeurd, pas zondag is het bed geleverd. In de tussentijd heb ik geen telefoontje gekregen dat het bed later wordt geleverd, en aangezien je van het bedrijf de hele dag thuis moest blijven, vond ik dit heel jammer, bedrijf is in de weekend niet bereikbaar. Het is dat de boxspring heel fijn en mooi is dat ik een ruim voldoende heb gegeven.

Originaltext ansehen Helmond - 26 february 2023
Kim
Teleurstellend Enttäuschend

Kein Kontakt zum Unternehmen. Keine Antwort auf (diverse) E-Mails, Messenger oder Telefon (Anrufbeantworter). Das Bett kam endlich, nachdem ich 3 Tage von 08.00 bis 22.00 Uhr gewartet hatte. Und dann unerwartet geliefert. (Freundlicher Zusteller der auch nichts dafür kann). Sehr schön, dass das Bett da ist, aber der Topper ist immer noch nicht angekommen.... Also könnt ihr ihn kostenlos anbieten. Als das Bett kam, war das Auto voller Betten, aber 0 Topper. Während ich denke, dass Sie es mit jeder Combo kostenlos bekommen haben. Also wirklich meine schlechteste Online-Kauferfahrung und ich kann es niemandem empfehlen. Ich wollte keine Bewertung abgeben, aber da Sie mich bombardiert haben und darum gebeten haben. Hiermit. 0 Punkte. Aber ich hatte diese Möglichkeit nicht.

Geen contact met de firma te krijgen. Geen antwoord op (diverse) mails, messenger of telefoon (antwoordapparaat). Bed is uiteindelijk wel gekomen, na 3 dagen van 08.00 tot 22.00 gewacht te hebben. En dan onverwachts komen leveren. (Wel vriendelijke bezorger die kan er ook niets aan doen). Heel fijn dat het bed er is, maar de topper is nog steeds niet gearriveerd.... Zo kun je deze wel gratis aanbieden. Toen het bed kwam lag de wagen vol met bedden, maar 0 toppers. Terwijl je die volgens mij bij iedere combi gratis kreeg. Dus echt mijn slechtste online aankoop ervaring en ik raad het niemand aan. Ik wilde geen recensie plaatsen, maar aangezien jullie mij bestoken met de vraag dit wel te doen. Bij deze. 0 punten. Maar die optie had ik niet.

Originaltext ansehen Dronten - 26 february 2023
Anke
zeer zeer slecht sehr sehr schlecht

sehr sehr schlecht. mehrere Liefertermine erhalten. 2 Tage frei genommen. Nie jemanden gesehen. Hatte noch nie ein Produkt. Alles wurde nach zwei Monaten abgesagt. Nie wieder werde ich bei Ihnen bestellen und nie wieder Leute an Sie verweisen. alles so schlimm.

zeer zeer slecht. meerdere data gekregen voor levering. 2 dagen vrij genomen. Nooit iemand gezien. Nooit geen product gehad. Na twee maanden alles maar gecanceled. Nooit meer zal ik bij jullie bestellen en nooit zal ik mensen naar jullie doorverwijzen. zo slecht allemaal.

Originaltext ansehen g - 25 february 2023
margriet van dijck
erg lange levertijd. Werd niet bezorgt op de afgesproken dag maar en dag later sehr lange Lieferzeit. Wurde nicht am vereinbarten Tag geliefert sondern einen Tag später

auf mehrere mails keine antwort

geen reactie op diverse mails

Originaltext ansehen Leidschendam - 25 february 2023
H
Levering niet compleet en geen enkel reactie. Lieferung unvollständig und keine Antwort.

Was für eine Scheißfirma. Absprachen werden getroffen und nicht eingehalten. Ich warte immer noch auf eine Ganzjahresdecke, 2 Kissen, 2 Hocker und eine 4 cm Kaltschaumauflage. Ich warte jetzt seit 4 Monaten darauf, aber sie sind nicht mehr erreichbar. Wenn ich noch Zeit habe, gehe ich mit einer Fledermaus dorthin, um meine Sachen zu sammeln. Ich bin fertig mit diesen beschissenen Leuten. Glauben Sie nicht mehr, dass Reden einen Sinn hat.

Wat een schijt bedrijf. Afspraken worden gemaakt en worden totaal niet nagekomen. Ik wacht nog op een all season dekbed, 2 kussens, 2 hokkers, en een 4 cm koudschuim topper. Ik wacht er nu al 4 maand op maar ze zijn niet meer te bereiken. Wanneer ik tijd over heb ga ik er met een knuppel heen op mijn spullen op te halen. Ik ben er helemaal klaar mee met dit kut volk. Geloof niet dat praten nog enkele zin heeft.

Originaltext ansehen Haaksbergen - 24 february 2023
Esther
Zeer slechte service Sehr schlechter Service

Meine Erfahrung mit Bettlöwen ist sehr schlecht. Keine Lieferung an angegebenen Wunschtagen, keine Reaktion auf E-Mails, telefonisch sehr schlecht zu erreichen. Nach etwa einem Monat konnten wir nur Kontakt aufnehmen. Sehr unflexibel bei Liefermöglichkeiten. Zeitblock zwischen 8:00 und 22:00 Uhr Nach einem ganzen Tag des Wartens erhielt ich um 21 Uhr eine E-Mail, dass eine Zustellung an diesem Tag nicht möglich sei. Und dann nur noch die Ansage, dass die Lieferung am nächsten Tag erfolgt (ohne Zeitangabe). Kurz gesagt, ich werde nie wieder ins Bett gehen.

Mijn ervaring met beddenleeuw is zeer slecht. Op aangegeven voorkeursdagen is niet geleverd, op email wordt niet gereageerd, telefonisch zeer slecht bereikbaar. Na ca. een maand pas gelukt om contact te leggen. Zeer inflexibel in leveringsmogelijkheden. Tijdblok tussen 8.00 en 22.00 uur. Na een hele dag wachten om 21.00 uur een email krijgen dat het toch niet lukt om die dag te leveren. En vervolgens alleen de mededeling dat er de volgende dag geleverd wordt ( zonder tijdindicatie). Kortom, ik ga nooit meer naar beddenleeuw.

Originaltext ansehen Roosendaal - 24 february 2023
Laura
Goede service snelle levering Guter Service schnelle Lieferung

Ein schönes Boxspringbett bestellt, wurde pünktlich per E-Mail über die Lieferung informiert, ich bin zufrieden

Heb een prachtig boxspring besteld werd netjes op tijd gemaild over de levering ben blij

Originaltext ansehen Utrecht - 24 february 2023
Ge Suurd
SUPER SLECHT SEHR SCHLECHT

Bett bestellt, bezahlt und nicht geliefert Kein Kontakt möglich reagiert nicht auf Telefon, Mail und Chat

Bed besteld betaald en niet geleverd Geen contact mogelijk reageerd niet op telefoon, mail en chat

Originaltext ansehen De Kiel - 24 february 2023
D van Woudenberg
Zeer slecht, en zo jammer Sehr schade und so schade

Erstens behaupten Sie, dass das Bett geliefert wurde, aber wir liegen seit über einem Monat auf dem Boden, kein Bett. Telefonisch nicht erreichbar, es sei denn man ist sehr hartnäckig und hat unendlich viel Geduld. 1 x einen Tag frei genommen, für die Lieferung, umsonst, das 2. Mal einen ganzen Samstag zu Hause verbracht für eine Lieferung, die nicht gebracht wurde, also wieder nichts. Ziehen Sie eine Wahl von Beddenlion in Betracht oder ziehen Sie den Stecker bei dieser Firma, und wenn nicht, nehmen Sie die Dinge wirklich um 180 Grad in die andere Richtung!

Ten eerste beweren jullie dat het bed is geleverd, maar wij liggen al ruim een maand op de grond, geen bed. Telefonisch niet te bereiken, tenzij je dus heel volhoudend bent, en een eindeloos geduld hebt. 1 x een vrije dag genomen, voor de levering, voor niks, de 2de keer een hele zaterdag thuis gezeten voor een niet gebrachte levering, dus weer niks. Overweeg een keuze Beddenleeuw, of trek de stekker uit deze onderneming, en zo niet, pak de boel echt 180 graden de andere kant op aan!

Originaltext ansehen Oosterland - 24 february 2023
Amina
Mijn bestelling is er naar een maand nog steeds niet Meine Bestellung ist nach einem Monat immer noch nicht angekommen

Ich erhalte eine E-Mail, dass mein Produkt geliefert wurde, aber ich habe weder vom Zusteller noch vom Kundendienst etwas erhalten oder gehört. Betrug

Ik krijg een mail dat mijn product is afgeleverd maar ik heb nog niets ontvangen of vernomen van zowel bezorger als de klantenservice. Oplichterij

Originaltext ansehen Utrecht - 24 february 2023
O.
Verschrikkelijk Abscheulich

Ich habe zuerst die Bewertungen gelesen und sie waren nicht gut! Ich habe mehrmals versucht anzurufen, ob sie einen TV-Lift im Showroom haben, aber wie die meisten schon angedeutet haben, ist die Filiale telefonisch nicht erreichbar. Deshalb bin ich in den Showroom gefahren. Ich habe dort meine Bestellung aufgegeben und über Klarna bezahlt, um auf Nummer sicher zu gehen. Es wurde klar gesagt, dass der TV-Lift am Samstag da sein würde, um es abzuholen. Du hast es erraten!! Ich komme dort an und dieser Fernsehlift ist nirgends zu finden. Es stellte sich heraus, dass der Fernsehlift noch im Schuppen in Tilburg stand! Zum Ausgleich konnte ich zwischen 2 Kopfkissen oder einem Bettbezug wählen. Ich verstehe nicht, warum die Lieferung zur Abholung an einem bestimmten Tag nicht zuerst in den Showroom transportiert wird! Ich habe gerade beschlossen, nach Tilburg zu fahren, um es dort zu bekommen! Ich war also insgesamt 4 Stunden unterwegs! Ich bin froh, dass der Fernseher noch in Ordnung ist, aber der Service ist zutiefst traurig. Ach ja, ich könnte als Ausgleich auch 'Montage' wählen, aber das war in meinem Fall nicht möglich, da deren 'Montage' Lieferung bis zur Tür bedeutet...keine Installation des TV-Lifts oder Fernsehers! Verstehe nicht, warum sie es Montage nennen, das ist sehr irreführend!

Ik heb de reviews eerst gelezen en die waren niet best! Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen om te vragen of ze een tv lift hadden in de showroom maar zoals de meeste al aangaven is dat het filliaal telefonisch niet bereikbaar is. Ik ben daarom maar naar de showroom gereden. Ik heb daar mijn bestelling gedaan en via klarna betaald om op safe te spelen. Er werd duidelijk gezegd dat de tvlift er zaterdag zou zijn om het op te halen. Je raad het al!! Ik kom daar en die tvlift is nergens te vinden. Het bleek dat de tvlift nog in de loods zat in Tilburg! Ter compensatie kon ik kiezen tusse 2 kussens of een dekbedovertrek. Ik snap niet dat de levering voor het ophalen op ene specifieke dag niet als eerst wordt vervoerd naar de showroom! Ik heb maar besloten om naar Tilburg te rijden om het daar te halen! Dus ik was in totaal wel 4 uur onderweg! Ben blij dat de tv NOG niks mankeerd maar de service is diep triest. Ohja ik kon ook kiezen voor 'montage' als compensatie, maar dat was voor mijn geval niet mogelijk want hun 'montage' betekend leveren tot aan de deur... geen instalatie van de tvlift of tv hoor! Snap niet waarom ze het montage noemen dit is heel misleidend!

Originaltext ansehen Den haag - 24 february 2023
Suzanne
Ik was voorbereid, maar toch drama… Ich war vorbereitet, aber immer noch Drama …

Ich habe vor der Bestellung einige Bewertungen gelesen, daher schien es ratsam, mit Klarna zu bezahlen. Die beste Wahl war nicht, hier zu bestellen, aber gut, ich habe es trotzdem getan. Bestellt am 31.12.22, dann betrug die Lieferzeit laut Webseite 20 statt 10 Werktage. Nun, es hat etwas länger gedauert; 5 Wochen. Dafür habe ich 23 Mal angerufen. Zweimal habe ich es durch Beharrlichkeit überstanden. Anrufen; Band; getrennt. Wenn du lange genug dran bleibst, wirst du es irgendwann durchstehen. Obwohl das Datum 2 Tage vor der Lieferung auf einige Tage später verschoben wurde, kam das Bett noch an diesem Tag an. Die 2 nicht niederländisch sprechenden Männer gaben ihr Bestes. Nun, schwierig mit einer Sprachbarriere. Nach dem Aufbau des Bettes (Montagekosten 90 € bezahlt!) ließen sie den ganzen Müll (Papier und Plastik) zurück und gingen. Ich musste schnell irgendwo hinkritzeln. Ich fühle mich als behinderte Person leicht eingeschüchtert, also unterschrieb ich, ohne zu lesen. Dom. Denn hiermit unterschreibe ich eine korrekte Lieferung ohne Beschädigung. Abends im Bett ging es aufs Ganze. Die obere Matratze blieb an der Aufhängung des Kopfteils hängen. 2 Männer nahmen am nächsten Tag das ganze Bett auseinander und stellten es (abgemessen) wieder hin. Wenn diese Männer den Tag selbst gemacht hätten, wäre nichts passiert, aber ich denke ehrlich, dass sie selbst nicht wissen, wie man es macht. Aufgrund ihrer schlechten Montage wurde vieles verbogen und der Stoff beschädigt. Bis heute wurde die Zahlung über Klarna ausgesetzt, da ich trotz 4 E-Mails mit Fotos dazu seit fast 4 Wochen keine Antwort von Beddenleeuw erhalten habe. Das Bett ist jetzt in Ordnung, etwas hart und etwas gewöhnungsbedürftig, aber Beddenleeuw kann nichts dafür, wenn Sie ein Bett ungesehen über das Internet kaufen. Ich bin gespannt, was in den nächsten Wochen passieren wird, nachdem Klarna eine Untersuchung gestartet und versucht hat, Beddenlion an Federn zu bringen. Ich habe noch nie eine so lange und ehrliche Rezension geschrieben. Ich hoffe auf Entschädigung von Beddenleeuw.

Ik heb voor het bestellen bepaalde reviews gelezen waardoor het me verstandig leek met Klarna te betalen. Beste keus was niet hier bestellen maar goed, dat deed ik toch. Besteld op 31-12-22, toen was de levertijd volgens de website 20 ipv 10 werkdagen. Goed, het duurde iets langer; 5 weken. Daar heb ik 23x voor gebeld. 2x kwam ik erdoor door volharding. Bellen; bandje; verbinding verbroken. Als je het lang genoeg vol houdt kom je er uiteindelijk door. Hoewel de datum verplaatst werd 2 dagen voor levering naar een aantal dagen later kwam het bed die dag wel. De 2 niet-Nederlands sprekende mannen deden hun best. Maar goed, lastig met een taalbarriere. Na het neerzetten van het bed (€90 montagekosten betaald!) lieten ze alle rommel (papier en plastic) achter en vertrokken. Ik moest snel nog even ergens krabbelen. Ik voel mij snel geïntimideerd als minder valide persoon dus heb getekend zonder te lezen. Dom. Want hiermee tekende ik voor een juiste aflevering zonder beschadigingen. ‘S avonds op bed liep het aan alle kanten aan. De bovenste matras bleef hangen op het ophangsysteem van het hoofdbord. 2 mannen hebben het hele bed uit elkaar gehaald de dag erna en opnieuw (uitgemeten) neergezet. Als die mannen dag zelf hadden gedaan was er niks aan de hand maar ik denk oprecht dat ze zelf ook niet weten hoe dat moest. Door hun slechte montage is veel verbogen en stof beschadigd. Tot op heden is de betaling via Klarna gepauzeerd want ondanks 4 mailtjes met foto’s hierover ontvang ik inmiddels bijna 4 weken geen reactie van Beddenleeuw. Het bed ligt nu overigens prima, beetje hard en erg wennen maar daar kan Beddenleeuw niks aan doen als je via internet een bed ongezien koopt. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren komende weken nu Klarna een onderzoek gestart heeft en probeerde Beddenleeuw aan de veren te krijgen. Ik heb nog nooit zo’n lange en eerlijke review geschreven. Ik hoop op een compensatie van Beddenleeuw.

Originaltext ansehen Hengelo - 24 february 2023
Monique
Wat een kutbedrijf! Was für eine Scheißfirma!

Nicht erreichbar, mehr als 100 Mal angerufen und viele E-Mails geschickt. Ist bei der Lieferung nicht erschienen. 1 Tipp, hier nichts kaufen. Besser ein teureres Bett, denn das ist schrecklich

Onbereikbaar, meer dan 100x gebeld en tig mails gestuurd. Komen niet opdagen bij levering. 1 tip, koop hier niks. Beter een wat duurder bed want dit is verschrikkelijk

Originaltext ansehen Uden - 24 february 2023
Silke
Helaas geen contact tussen Beddenleeuw en transport Leider kein Kontakt zwischen Beddenleeuw und Transport

Habe hier ein Bett bestellt und eine Reihe von Lieferterminen mitgeteilt. Habe nichts zurück gehört, so genannte. Jetzt 25 Telefonanrufe Kontakt. Ihr Bett wird am 2. Februar geliefert, eine E-Mail erhalten, dass sie von 8:00 bis 22:00 Uhr liefern, also zu Hause geblieben, aber um 19:36 Uhr eine Nachricht erhalten. Leider können wir es heute nicht schaffen, wir kommen morgen. Am nächsten Tag einfach zur Arbeit gehen und am Ende des Tages leider kein Bett. Am nächsten Tag fuhren wir 2 Stunden von Twente mit Auto und Wohnwagen, um das Bett abzuholen. Leider nicht möglich, sonst ist der ganze Showroom voll mit meckernden Kunden. Weitere Bestellung storniert und startklar für den Heimsport am Nachmittag, klingelt es um 16:15 Uhr beim Transportunternehmen, um das Bett zu liefern. Schade, dass es keine Kommunikation zwischen Beddenleeuw und dem Transportunternehmen gibt. Außerdem ist das Bett sehr gut.

Hier een bed besteld en aantal datums voor levering doorgegeven. Echter niets weer over gehoord dus maar gebeld. Nu 25 telefoontjes contact. Uw bed wordt 2 febr geleverd, mail ontvangen dat ze van 8:00-22:00 uur komen leveren, dus thuis gebleven, echter om 19:36 uur bericht ontvangen. Helaas lukt het vandaag niet we komen morgen. Volgende dag gewoon gaan werken, en einde dag helaas nog geen bed. Volgende dag met auto en aanhanger vanuit Twente 2 uur heen gereden om het bed op te halen . Helaas niet mogelijk, verder heel de showroom vol met klachtende klanten. Verder order geannuleerd en ‘s middags thuis klaar om te gaan sporten gaat de bel tegen 16:15 uur van het transportbedrijf om het bed af te leveren. Jammer dat er geen communicatie tussen Beddenleeuw en transportbedrijf. Verder ligt het bed wel heel goed .

Originaltext ansehen Losser - 24 february 2023
Debby
Slechte service Schlechter Service

Der Kundenservice ist sehr schwer zu erreichen. Die Kommunikation mit dem Kunden sollte sorgfältiger erfolgen, damit die Lieferung keine Probleme bereitet. Kunden warten lieber länger auf ihre Bestellung, als sich 3 Tage frei zu nehmen, weil es immer wieder verschoben wird. Guter Service sorgt dafür, dass Kunden wiederkommen. Kein Bettlöwe mehr für mich. Lieferant war freundlich

De klanten service is heel slecht bereikbaar. De communicatie naar de klant mag zorgvuldiger zijn, zodat de bezorging geen problemen gaat opleveren. Klanten wachten liever langer op hun bestelling dan dat ze er 3 dagen voor vrij moeten nemen,omdat het steeds verzet word. Een stukje goede service zorgt dat klanten terug komen. Voor mij geen beddenleeuw meer. Bezorger was vriendelijk

Originaltext ansehen Venlo - 24 february 2023
M.
Prima bed Tolles Bett

Tolles Bett und korrekte Lieferung Erreichbarkeit ist schlecht

Prima bed en correcte levering Bereikbaarheid is slecht

Originaltext ansehen Zaltbommel - 24 february 2023
Danielle
Totaal gebrek aan communicatie Totaler Mangel an Kommunikation

Das Bett ist in Ordnung, aber nach 3 Lieferungen endlich ein volles Bett. Keine Kommunikation möglich, Telefone werden nicht beantwortet und E-Mails auch nicht. Kein Respekt vor Kunden

Bed is prima maar na 3 leveringen eindelijk een volledig bed. Geen communicatie mogelijk, telefoons worden niet beantwoord en mails evenmin. Geen respect voor klanten

Originaltext ansehen Lint - 23 february 2023
Yenz
Bed niet compleet aangekomen, en krijg geen contact met de leverenancier!! Das Bett ist nicht vollständig angekommen und kein Kontakt mit dem Lieferanten !!

Spannende Schande Habe schon mehrmals angerufen aber niemand ist dran! Ich habe auch eine E-Mail gesendet, aber es kam keine E-Mail zurück! Gehen Sie bald zum Testkauf

Exciterende schande Heb al verschillende keren gebeld maar kom krijg niemand aan de lijn! Heb ook al gemaild maar krijg geen mail terug! Ga binnekort naar test aankoop

Originaltext ansehen Beveren - 23 february 2023
Alex Hoekstra
Waardeloos product en zeer slechte communicatie Schlechtes Produkt und sehr schlechte Kommunikation

Schlechte Lieferzeiten unvollständige Lieferung minderwertiges Produkt sehr schlechte Kommunikation und Erreichbarkeit.

Slechte levertijden incomplete levering inferieur product zeer slechte communicatie en bereikbaatheid.

Originaltext ansehen AMSTERDAM - 23 february 2023
F.
Slechtste ervaring met een webwinkel ooit. Das schlechteste Online-Shop-Erlebnis aller Zeiten.

Gekauft am Black Friday. 1 Tag später eine E-Mail mit der Aufforderung, die Bestellung zu ändern. Hatte keine Antwort. Mehrmals versucht, Bestellung zu stornieren, auch über in3, keine Antwort. 7 Wochen später eine allgemeine E-Mail mit der Entschuldigung, dass sie mit der Bearbeitung von Bestellungen im Rückstand sind. 2 Wochen später eine E-Mail mit der Frage, wann meine Bestellung geliefert werden kann, ich konnte aus 3 Optionen wählen. (Da ich den TV-Lift unbedingt haben wollte und noch kein Ersatzbett hatte, Bestellung nicht mehr stornieren). Wählte die 1. Option. Am Tag vor der Zustellung bekomme ich ein Zeitfenster von 14 Stunden. Direkte E-Mail, dass dies kein Zeitfenster ist, mit der Bitte, ein Zeitfenster von 3 bis 4 Stunden anzugeben oder den Zusteller 30 Minuten im Voraus anrufen zu lassen. Keine Reaktion. Also blieb ich zu Hause, um die Bestellung entgegenzunehmen. Kein Zusteller. Grund: Meine Adresse stand nicht auf dem Lieferschein! E-Mail zur Erklärung (das Telefon wird nie beantwortet) und die Bestellung konnte erst eine Woche später geliefert werden. Auch der Kundenservice war unfreundlich. Endlich bekam ich mein Bett eine Woche später geliefert. Keine Anleitung zur Montage des Kopfteils. Wir haben das endlich herausgefunden! Aber Beddenleeuw ist wirklich der schlechteste Webshop aller Zeiten. Schade, denn das Bett ist in Ordnung!

Tijdens black friday een aankoop gedaan. 1 dag later een mail gestuurd met verzoek bestelling te wijzigen. Geen reactie gehad. Meerdere malen bestelling geprobeerd te annuleren, ook via in3, geen reactie. 7 weken later een algemene mail met de verontschuldiging dat ze achterstand hebben in afhandelen van bestellingen. 2 weken daarna een mail met de vraag wanneer mijn bestelling geleverd kan worden, ik kon kiezen uit 3 opties. (Aangezien ik de tv-lift erg graag wilde hebben en nog geen vervangend bed had, bestelling niet meer geannuleerd). Keuze gemaakt voor de 1e optie. Dag voor levering krijg ik een tijdvak van 14 uur. Direct gemaild dat dat geen tijdvak is, met verzoek een tijdvak van 3 a 4 uur aan te geven of de bezorger 30 min van tevoren even te laten bellen. Geen reactie. Dus thuis gebleven om de bestelling in ontvangst te nemen. Geen bezorger.. reden: mijn adres stond niet op de pakbon! Gemaild voor uitleg (telefonisch wordt er nooit opgenomen) en bestelling kon pas een week later worden geleverd. Klantenservice was ook nog eens onvriendelijk. Uiteindelijk een week later mijn bed geleverd gekregen. Geen instructie bij hoe het hoofdbord gemonteerd moet worden. Uiteindelijk hebben we dit uitgevogeld! Maar Beddenleeuw echt waar.. de slechtste webshop ever. Erg jammer want het bed is prima!

Originaltext ansehen Amsterdam - 23 february 2023
Sebastian
Keine Kommunikation Wenig Kommunikation

Sowohl beim Orden hat alles geklappt. Lieferzeit von vorab angegebenen 10-15 Wertktagen konnte nicht eincontents werden. Auf Stornierungen per Mail wird nicht geantwortet. Bestellungen am 26.01, Storniert am 18.02 diese wird bis heute ignoriert. Heute eine voraussichtliche Zustellung bekommen für den 24.02.

Bei der Bestellung hat alles geklappt. Lieferzeit von vorab angegebenen 10-15 Wertktagen konnte nicht eingehalten werden. Auf Stornierungen per Mail wird nicht geantwortet. Bestellt am 26.01, Storniert am 18.02 diese wird bis heute ignoriert. Heute eine voraussichtlich Zustellung bekommen für den 24.02.

Originaltext ansehen Wuppertal - 23 february 2023
K
Bespaar jezelf gedoe, bestel ergens anders! Sparen Sie sich den Ärger, bestellen Sie woanders!

Am Tag selbst wurde ich angerufen, dass sie einen Tag später kommen würden, also musste ich 2 volle Tage zu Hause bleiben. Die Bettbeine entsprachen nicht meiner Bestellung. Nicht telefonisch erreichbar und sie beantworten keine E-Mails. Sparen Sie sich den Ärger und kaufen Sie Ihr Bett woanders. Lieferzeit war innerhalb eines Monats.

Op de dag zelf werd ik gebeld dat ze een dag later kwamen, hierdoor 2 volle dagen thuis moeten blijven. Poten van het bed kwamen niet overeen met wat ik besteld heb. Niet telefonisch bereikbaar en mails beantwoorden ze niet. Bespaar jezelf gedoe en koop je bed ergens anders. Levertijd was wel binnen een maand.

Originaltext ansehen Enschede - 23 february 2023
Mirjam
Bijzonder slecht Besonders schlimm

Das Bett wurde mit 1 gebrochenem Bein geliefert. Mehrere E-Mails gesendet, aber jetzt, einen Monat später, immer noch keine Antwort. Ich kann keine Telefonnummer finden, an die ich mich wenden kann. Erbärmlich! Diese Firma sollte von mir auf die schwarze Liste gesetzt werden.

Het bed werd geleverd met 1 kapotte poot. Diverse emails gestuurd maar nu, een maand later, nog steeds geen enkele reaktie. Geen telefoon nummer te vinden om contact te leggen. Treurig! Dit bedrijf mag van mij op een zwarte lijst.

Originaltext ansehen Culemborg - 23 february 2023
Marijke
Niet goed Nicht gut

Sind nicht verfügbar . Kommen Sie am vereinbarten Tag nicht 2 mal arbeitsfrei umsonst Ich schulde ihnen immer noch Geld, das ich zurückgeschickt habe, das Bett war zu groß. Ich habe die Anzahlung im Voraus mit 3 bezahlt. Sie haben nicht mitgeteilt, dass das Bett in 3 zurückgezahlt werden soll. Alles in allem ein großes Elend

Zijn niet bereikbaar . Komen niet op afgesproken dag 2 keer voor niets vrij gepakt van mijn werk Ik hen nog geld van ze tegoed ikheb het bed retour gestuurd was te groot . Ik betaalde termijn in voren met pay in 3 hun hebben niet doorgegeven dat het bed retour is aan pay in 3 . Albij al een grote ellende

Originaltext ansehen Helmond - 23 february 2023
Mirte
Super super super slecht Super super super schlecht

Bett kam nicht, musste 3 Monate auf dem Boden schlafen. Zu ihrem Ausstellungsraum gefahren, weil sie sonst nicht zu erreichen sind, als es am Dienstag kommen würde. Wurde auf Freitag verschoben. Es kam am Freitag nicht, also blieb ich 2 Tage umsonst zu Hause. Es kam sehr früh am Dienstagmorgen. Zum Glück war ich zu Hause…..

Bed niet gekomen, 3 maanden op de grond moeten slapen. Naar hun showroom gereden want ze zijn niet op een andere manier bereikbaar toen zou het dinsdag komen. Werd uitgesteld naar vrijdag. Vrijdag kwam het niet, dus 2 dagen voor niks thuis gebleven. Kwam het dinsdag ochtend heel vroeg. Gelukkig was ik thuis…..

Originaltext ansehen Leiden - 23 february 2023
Roy
Kutbedrijf Scheiß Firma

Wirklich eine beschissene Firma, viel versprechen aber nichts tun. Telefonisch nicht erreichbar, keine Antwort auf E-Mail. Niemals auf so eine beschissene Firma gestoßen sein.

Echt een kut bedrijf, beloven veel maar doen niets. Telefonisch niet bereikbaar, op mail wordt niet gereageerd. Nog niet zo'n Kut bedrijf tegen gekomen.

Originaltext ansehen Hoorn - 23 february 2023
JD
Stroef maar opgelost Gerade gelöst

Wir hatten im November ein Bett und 2 zusätzliche Topper für die Kinder bestellt. Nach der Bestellung erhielten wir eine E-Mail mit idealen Lieferzeiten, aber kurz darauf kam eine E-Mail mit dem Hinweis auf eine Verspätung. Dann war es ohrenbetäubend still. Keine Antwort auf E-Mail und Telefon war auf einem Band. Wir gingen in den Laden und wurden von einem jungen Angestellten freundlich angesprochen. Der Auftrag wurde übergeben. Es gab einen Fehler im System, wodurch die Bestellungen mit Verzögerung nicht automatisch bearbeitet wurden. Alle Produkte (mit 1 Tag Verspätung) wurden ordentlich geliefert. Vermutlich aufgrund des enormen Andrangs ging einiges schief. Darüber hinaus ausgezeichnete Produkte, Kinder sind sehr zufrieden.

Wij hadden in nov een bed en 2 extra toppers besteld voor de kids. Na de bestelling ontvingen wij een e-mail met ideale bezorgmomenten maar kort daarna kwam een e-mail met de melding van vertraging. Daarna werd het oorverdovend stil. Op e-mail werd niet gereageerd en telefoon stond op een bandje. Wij zijn naar de winkel gegaan en werden door een jonge medewerker prettig te woord gestaan. De order werd doorgezet. Er was een fout in het systeem waardoor na vertraging de orders niet automatisch doorgezet werden. Alle producten ( met nog 1 extra dag vertraging) zijn keurig afgeleverd. Vermoedelijk wegens enorme drukte is veel spaak gelopen. Verder prima producten, kids zijn dik tevreden.

Originaltext ansehen Elst - 23 february 2023
Monika
Tevreden Befriedigt

Ich bin zufrieden. Das Bett kam in 10 Tagen an einem der 5 Tage, die ich gewählt habe. Der ursprüngliche Liefertermin wurde nicht eingehalten, am Abend eine E-Mail erhalten, dass sie es nicht schaffen würden und dass es am nächsten Tag geliefert wurde. Zeit nicht angegeben, Sie müssen also den ganzen Tag zu Hause sein. Auf die E-Mail nach der Uhrzeit habe ich keine Antwort erhalten. Fahrerfreundlich. Habe gleich Ersatzbeine bekommen und das war nötig! Da ich 3 der ursprünglichen Beine nicht einschalten konnte (vielleicht ein Fabrikfehler, aber anscheinend passiert es oft), musste ich nicht auf neue Beine warten. Tolles Bett für diesen Preis! Befriedigt

Ik ben tevreden. Bed kwam binnen 10 dagen op een van de 5 dagen die ik had gekozen. De initiële leverdatum ging niet door, kreeg savonds een mail dat ze het niet gingen redden en dat het de volgende dag werd geleverd. Tijd niet aangegeven dus je moet wel de hele dag thuis zijn. Kreeg geen antwoord op de mail toen ik vroeg hoe laat ongeveer. Chauffeur vriendelijk. Heb meteen reserve poten gekregen en dat was wel nodig! Want 3 van de originele poten kreeg ik er niet op gedraaid (misschien fabrieksfout maar komt blijkbaar vaak voor) scheelde dat ik niet op nieuwe poten hoefde te wachten. Bed voor die prijs prima! Tevreden

Originaltext ansehen Nijmegen - 23 february 2023
Ilja
Prima bed maar verschrikkelijk proces Tolles Bett, aber schrecklicher Prozess

Beddenleeuw gibt an, dass die Lieferzeit durchschnittlich 10 Tage beträgt. Machen Sie es einfach länger als 2 Monate. Der Liefertag wurde immer wieder verschoben. Kann den Kundenservice nicht erreichen (Mail/Chat/Telefon). Ich habe mehrere Tage frei genommen, um zu Hause zu bleiben, aber das Bett wurde nie geliefert. Am Ende stand plötzlich der Zusteller ohne Ankündigung vor der Tür. Gut, dass zufällig ein Mitbewohner zu Hause war, sonst wäre ich wahrscheinlich immer noch ohne Bett. Ich habe bereits eine Beschwerde über das oben Gesagte mit einer Bitte um Entschädigung per E-Mail eingereicht, konnte mich aber bisher nicht mit dem Kundendienst in Verbindung setzen. Das kostenlos mitgelieferte Bettwäscheset ist viel zu klein für das Bett.

Beddenleeuw geeft aan dat de levertijd gemiddeld 10 dagen is. Maak daar maar ruim 2 maanden van. Leveringsdag werd steeds verzet. Geen contact te krijgen met de klantenservice (mail/chat/telefonisch). Verschillende dagen vrij genomen om thuis te blijven maar steeds werd het bed niet bezorgd. Uiteindelijk stond de bezorger zonder aankondiging opeens voor de deur. Maar goed dat er toevallig een huisgenoot thuis was, anders had ik nu waarschijnlijk nog zonder bed gezeten. Via de mail al een klacht over bovenstaand ingediend met een verzoek om compensatie, echter tot op heden geen contact meer kunnen krijgen met de klantenservice. De beddengoedset die gratis werd bijgevoegd is overigens veel te klein voor het bed.

Originaltext ansehen Rotterdam - 22 february 2023
Jorien
Goed bed, slechte afhandeling Gutes Bett, schlechte Handhabung

Bett am 10. Januar bestellt, am 6. Februar um 19.30 Uhr geliefert. Zugesagte Lieferzeit stimmt nicht. Der erste Liefertermin war der 31. Januar, der auf den 3. Februar verschoben wurde. Ohne Vorankündigung kam das Bett am Montag, den 6. Februar. Der Fahrer rief uns mit einer ukrainischen Telefonnummer an. Wir hatten einen Schmetterlingsdeckel von 8 cm Dicke bestellt; Wir haben einen geteilten Topper von 4 cm Dicke bekommen. Wir hatten eine Bettdecke und 2 Kopfkissen gekauft, geliefert wurden nur die Kopfkissen. Es gibt keine Antwort auf unsere Beschwerde-E-Mail, De Beddenleeuw ist weder telefonisch noch per Chat erreichbar. Das Bett an sich ist gut. De Beddenleeuw bekommt 2 Sterne für das Bett selbst, mit dem Rest sind wir sehr unzufrieden. Daher nicht zu empfehlen.

Bed besteld op 10 januari, geleverd op 6 februari om 19.30 's avonds. Beloofde levertijd klopt niet. Eerste leverdatum stond op 31 januari, dat werd verplaatst naar 3 februari. Zonder bericht kwam het bed dus op maandag 6 februari. De chauffeur belde ons op met een Oekraïne telefoonnummer. We hadden een vlindertopper besteld van 8 cm dik; we kregen een splittopper van 4 cm dik. We hadden een dekbed en 2 kussen erbij gekocht, alleen de kussens zijn geleverd. Er wordt niet gereageerd op onze klachtenmail, telefonisch en via de chat is De Beddenleeuw niet bereikbaar. Het bed zelf bevalt goed. De Beddenleeuw krijgt 2 sterren voor het bed zelf, over de rest zijn wij erg ontevreden. Daardoor geen aanrader.

Originaltext ansehen Egmond Binnen - 22 february 2023
jga
zeer slecht sehr schlecht

Bett wurde schnell bezahlt, aber nie geliefert. und Kontakt mit dem Unternehmen ist sicherlich nicht möglich. Mein Rat: Schauen Sie weiter, das wird Ihnen viel Frust ersparen

bed is snel betaald maar nooit geleverd. en contact met het bedrijf is al helemaal niet mogelijk. mijn advies kijk verder dat bespaart je een hoop frustratie

Originaltext ansehen made - 22 february 2023
Arjan Anders
Vorige bestelling ging veel beter Die vorherige Bestellung lief viel besser

Schwer zu erreichen, Lieferung erfolgte nicht zum vereinbarten Termin ... 2x umsonst abgehoben.

Slecht bereikbaar, afleveren ging niet op de datum zoals afgesproken... 2x vrij genomen voor niks.

Originaltext ansehen ALKMAAR - 22 february 2023
Christa
Slechte klantenservice Schlechter Kundenservice

Unerreichbar wirklich sehr schlecht

Niet te bereiken echt heel slecht

Originaltext ansehen Harderwijk - 22 february 2023
C
Slechtste ervaring ooit Schlimmste Erfahrung aller Zeiten

Beddenlion verspricht allerhand, hält aber keine Versprechen. Kein Haar auf meinem Kopf, das jemals wieder etwas hier bestellen würde. Jetzt erstmal mein Geld zurück bekommen

Beddenleeuw beloofd vanalles maar komt geen enkele belofte na. Geen haar op mijn hoofd die ooit nog zal overwegen om hier ooit nog eens iets te bestellen. Nu eerst mijn geld nog terug zien te krijgen

Originaltext ansehen D - 22 february 2023
Catharina
Prima bed Tolles Bett

Das Bett ist in Ordnung, nur die Kommunikation ist wirklich dramatisch

Het bed is prima, alleen de communicatie is echt drama

Originaltext ansehen Leidschendam - 22 february 2023
Richard
Bijna 3 maanden i.p.v. beloofde 10 dagen levertermijn. Fast 3 Monate statt der versprochenen 10 Tage Lieferzeit.

Zunächst einmal sind wir mit dem Bett für unsere Tochter zufrieden. Im November ein Bett bestellt, eine Bestätigung erhalten, in der wir angeben konnten, wann das Bett geliefert werden musste, auch eine Bestätigung von Bettentransport erhalten. Nach 3 Wochen ist nichts eingegangen und es wurde mehrmals versucht, den Kundendienst von Beddenleeuw per Telefon und E-Mail zu kontaktieren. Mehr als 2 Wochen später erhielten wir eine weitere Nachricht von Bed Transport, dass die Lieferung aufgrund der Verzögerung nicht erfolgen konnte. Personalmangel. 4 Wochen später werden wir erneut vom Kundendienst von Beddenleeuw wegen eines Liefertermins angerufen. Am Tag der Lieferung erhalte ich eine E-Mail, dass die Lieferung zwischen 8.00 und 22.00 Uhr erfolgt. Tag frei genommen, Zimmer geleert, aber um 10 Uhr eine E-Mail erhalten, dass sich die Lieferung verzögert. die Planung kann erst 3 Tage später geliefert werden. Habe versucht den Kundenservice zu erreichen, aber auch das schlug fehl und 3 Tage später keine Lieferung, was mich einen weiteren freien Tag gekostet hat. Nach dem Wochenende bekomme ich eine E-Mail, dass die Lieferung noch am selben Tag zugestellt wird, eine Uhrzeit kann ich aber nicht weitergeben. Um 11 Uhr bekomme ich einen Anruf, dass der Spediteur unterwegs ist und innerhalb einer Stunde liefert, zum Glück keine Kundenbesuche und ich arbeite 50 km von zu Hause entfernt. Alles in allem wurde das Bett auch gestellt, aber ich musste alle Verpackungen, die durch das Schlafzimmer lagen, selbst aufräumen und entfernen, der Fahrer sagt, das sei nicht im Preis inbegriffen.

Allereerst zijn we wel tevreden met het bed voor onze dochter. In november bed besteld, kregen netjes een bevestiging waarin wij aan konden geven wanneer het bed geleverd moest worden, kregen ook een bevestiging van Beddentransport. Na 3 weken nog niets ontvangen en meerdere keren geprobeerd de klantenservice van Beddenleeuw te contacten via telefoon en mail. Ruim 2 weken later kregen wij weer bericht van Beddentransportdat de levering niet uitgevoerd kon worden i.v.m. personeelstekort. 4 weken later worden wij dan toch weer gebeld door klantenservice van Beddenleeuw voor een leverafspraak. Dag van levering krijg ik netjes een maildat er tussen 8.00 en 22.00 uur geleverd gaat worden. Vrije dag opgenomen, kamer leeggehaald maar krijgen om 10.00 uur een mail dat de levering i.v.m. de planning pas 3 dagen later geleverd kan worden. Nog wel geprobeerd de klantenservice proberen te bereiken maar ook dit lukt niet en 3 dagen later ook geen levering, wat mij weer een vrije dag kost. Na het weekend krijg ik een mail dat de levering op dezelfde dag geleverd gaat worden, kunnen alleen geen tijd doorgeven. Om 11.00 wordt ik gebeld dat transporteur onderweg is en binnen een uur komt leveren, gelukkig geen klantbezoeken en werk ik 50 km van huis. Al met al het bed ontvangen, is ook geplaatst alleen moest ik wel zelf alle verpakkingen die door de slaapkamer lagen zelf opruimen en verwijderen, chauffeur zegt dat niet in de prijs is inbegrepen.

Originaltext ansehen Essen - 22 february 2023

Bewertungen laden

End of content

Siehe alle Bewertungen

7.1 pasiert auf 5149 reviews
{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}