Hergestellt in den Niederlanden

Bewertungen

Haben Sie kürzlich eine Bestellung bei Beddenleeuw aufgegeben? Wir schätzen Ihre Meinung und Bewertung sehr!

Bewerten Sie uns
Durchschnittlich
7.1
Anzahl der Bewertungen
5149
Empfiehlt uns
52%
D.
Goed product, prima aflevering Gutes Produkt, gute Lieferung

Die bestellte Deckenbox (als Spielzeugkiste genutzt) entspricht perfekt der Beschreibung und meinen Erwartungen. Die Lieferung und auch die Kommunikation im Vorfeld war hervorragend.

De bestelde dekenkist ( wordt gebruikt als speelgoedkist) voldoet prima aan de beschrijving en mijn verwachting. De levering en ook de communicatie vooraf was prima.

Originaltext ansehen Gorinchem - 07 march 2023
Sven
Service kan veel beter Der Service kann viel besser sein

endlich Bestellung ab 24.12 zu Hause erhalten. Nach vielen Emails und wenigen Antworten habe ich gestern um 21:25 Uhr die Bestellung erhalten. Qualität der Produkte ist gut. Nur der Kontakt kann viel besser sein. Mindestens 25 E-Mails ohne Antwort gesendet.

eindelijk bestelling van 24.12 thuis gekregen. Na veel mails en weinig antwoorden gisteren dan toch om 21.25u de bestelling mogen ontvangen. Kwaliteit van de producten is wel goed. Alleen het contact mag veeeeel beter worden. Zeker 25 mails gestuurd waarop nooit antwoord komt.

Originaltext ansehen Ooike - 07 march 2023
P.L.den
Slecht Schlecht

Erhalten Sie Post, die sie zustellen werden, also nehmen Sie sich den Tag frei. Sie erhalten dann am Tag selbst eine E-Mail, dass Teile nicht verfügbar sind, was bedeutet, dass keine Lieferung erfolgt. Zwei Tage später eine E-Mail, dass alles erledigt ist. Dann Anruf, E-Mail, aber keine Antwort. Dann, nach einer Woche, ging ich vorbei und mir wurde gesagt, dass die Lieferungen während der Woche erfolgen würden und dass die E-Mails Standard seien. Dann sind wir jetzt mehr als 6 Wochen weiter und die Matratze liegt immer noch auf dem Boden, weil sie immer noch nicht geliefert wurde. Ich habe erneut versucht, Kontakt aufzunehmen, aber Sie haben es erraten, keine Antwort zurück. Also gingen wir nochmal vorbei und kamen zu dem Schluss, dass unsere Akte einfach geschlossen wurde. Jetzt haben wir einen neuen Termin ausgemacht und nächsten Montag soll geliefert werden. Wir werden abwarten und sehen.. .

Krijg mail dat ze komen leveren, dus neem vrije dag. Vervolgens krijg je op de dag zelf mail dat er onderdelen er niet zijn waardoor er niet geleverd gaat worden . Twee dagen later een mail dat alles is afgehandeld. Vervolgens bellen , mailen maar totaal geen reactie. Dan na week maar langs gegaan.en krijg te horen dat in de loop van de week wel geleverd gaat worden en dat de mails standaard zijn. Vervolgens zijn we nu dik 6 weken verder en ligt het matras nog steeds op de vloer.omdat er nog steeds niet geleverd is. Weer geprobeerd contact te krijgen maar u raad het al ,geen reactie terug. Dus maar weer langsgegaan en tot de conclusie komen dat ons dossier gewoon gesloten was. Nu maar weer nieuwe afspraak gemaakt , en gaat er volgende week maandag geleverd worden zeggen ze . We wachten het maar af.. .

Originaltext ansehen Zaltbommel - 07 march 2023
Betlehem
Slecht Schlecht

Sehr schlechte Gesellschaft. Ich habe nicht einmal mein bestelltes Bett bekommen!

Hele slechte bedrijf. Ik heb mijn bestelde bed niet eens gekregen!

Originaltext ansehen Vlissingen - 07 march 2023
Valerie
Zeer mooi bed voor prima prijs Sehr schönes Bett zu einem guten Preis

Das Bett ist schön, robust und einfach aufzubauen. Der Preis war super! Die Lieferzeit wurde nicht eingehalten und der erste Termin verschoben. Das gleiche lese ich in fast allen Rezensionen. Wer Geduld und Zeit hat, kann hier getrost ein tolles Bett bestellen :)

Bed is prachtig, stevig en gemakkelijk te bouwen. De prijs was top! De levertijd werd niet gehaald en de eerste afspraak werd verplaatst. Ik lees hetzelfde in zowat alle revieuws. Als je geduld hebt en tijd, kan je hier met een gerust hart een prima bed bestellen :)

Originaltext ansehen Geluwe - 06 march 2023
Martine Schroeyens
ik heb dit bed NOOIT gekregen niet tegenstaande ik 2 x lthuis was Ich habe dieses Bett NIE bekommen, obwohl ich 2 Mal zu Hause war

Ich habe dieses Bett bestellt und 2 x Datteln bekommen, bin den ganzen Tag zu Hause geblieben und habe NICHTS gesehen, jetzt will ich es wirklich nicht mehr

ik heb dit bed besteld en 2 x data gekregen, heel de dag thuis gebleven en NIETS gezien, nu moet ik het echt niet meer hebben

Originaltext ansehen Mechelen - 06 march 2023
Nathalie
Mocht geen ster mogelijk zijn was dit het geworden Wenn kein Stern möglich wäre, wäre es dieser

Unten ist die Geschichte meiner Bestellung. Fazit Kaufen Sie hier NIEMALS ein Bett. Die Bestellung erfolgt am 21.11.2022 27.11.2022 wird berichtet, dass die Bestellung am 28.11.2022 zwischen 14:25 & 16:25 geliefert wird Am 28.11.2022 erhalte ich eine Anfrage nach Wunschterminen zur Weitergabe und natürlich erfolgt keine Zustellung wie in der Mail vom 27.11.2022 gemeldet Am 12.06.2022 sende ich eine E-Mail mit der Frage, wann die Lieferung endlich erfolgen wird, auf die keine Antwort erfolgt Am 12.08.2022 schicke ich eine E-Mail mit einer Frage zur Lieferung zurück, auch darauf keine Antwort Am 12.12.2022 versuche ich erfolglos telefonisch Kontakt aufzunehmen (mindestens 30 mal versucht, aber die Leitung wird immer nach ein paar Minuten getrennt mit der Meldung, dass wegen des Andrangs niemand mit mir sprechen kann) Am 15.12.2022 erhalte ich eine E-Mail mit dem Hinweis, dass sich die Lieferung aufgrund des großen Andrangs verzögert, jedoch ohne Aussicht, wann die Lieferung erfolgen kann. Am 18.01.2023 erhalte ich einen Anruf, dass die Lieferung für den 02.06.2023 geplant ist, und ich teile telefonisch mit, dass ich die Bestellung stornieren und eine Rückerstattung beantragen möchte. Diese Stornierung wird auch per E-Mail & Chat am 20.1.2023 bestätigt Am 02.03.2023 erhalte ich eine E-Mail, dass die Lieferung nicht vor dem 02.06.2023, sondern vor dem 02.07.2023 erfolgt Am 2.5.2023 sende ich eine E-Mail zurück, dass die Bestellung am 20.1.2023 storniert wurde und ich eine Rückerstattung wünsche. Auch hierauf erfolgt keine Reaktion Am 02.07.2023 erhalte ich eine E-Mail, dass die Bestellung abgeschlossen wurde, während ich die Lieferung abgelehnt habe Am 2.7.2023 sende ich eine E-Mail zurück, dass die Bestellung storniert wurde und ich eine Rückerstattung wünsche Am 19.02.2023 sende ich einen eingeschriebenen Brief mit der Bitte um Rückerstattung. Die Rückerstattung erfolgt schließlich am 27.2.2023. Am 03.04.2023 erhalte ich eine E-Mail zur Abgabe einer Bewertung (hiermit).

Hieronder het relaas van mijn bestelling. Conclusie koop hier NOOIT een bed. Bestelling wordt gedaan op 21/11/2022 27/11/2022 wordt gemeld dat de bestelling op 28/11/2022 tussen 14:25 & 16:25 zal geleverd worden Op 28/11/2022 krijg ik terug aanvraag voor voorkeursdatums door te geven en gebeurt er uiteraard geen levering zoals gemeld in mail van 27/11/2022 Op 6/12/2022 stuur ik een mail met vraag wanneer er uiteindelijk gaat geleverd worden, waarop geen reactie komt Op 8/12/2022 stuur ik terug een mail met vraag omtrent levering, hierop ook geen antwoord Op 12/12/2022 probeer ik telefonisch contact te leggen zonder succes (zeker 30 x geprobeerd, maar de lijn wordt steeds na enkele minuten verbroken met melding dat niemand mij te woord kan staan door de drukte) Op 15/12/2022 ontvang ik een mail met melding dat door grote drukte de levering vertraging oploopt maar wel zonder enig vooruitzicht van wanneer er dan wel kan geleverd worden Op 18/01/2023 krijg ik telefoon dat levering voorzien is op 6/2/2023 en meld ik telefonisch dat ik de bestelling wenst te annuleren en terugbetaling wens. Deze annulatie wordt ook per mail & chat bevestigd op 20/1/2023 Op 3/2/2023 krijg ik mail dat de levering niet voor 6/2/2023 maar voor 7/2/2023 zal zijn Op 5/2/2023 stuur ik terug een mail dat de bestelling geannuleerd werd op 20/1/2023 en ik terugbetaling wens. Hierop komt ook geen enkele reactie Op 7/2/2023 krijg ik email dat de bestelling afgewerkt is, terwijl ik de levering geweigerd heb Op 7/2/2023 stuur ik terug een mail dat bestelling geannuleerd werd en ik terugbetaling wens Op 19/2/2023 stuur ik een aangetekend schrijven met verzoek om terugbetaling. Uiteindelijk wordt op 27/2/2023 de terugbetaling gedaan. Op 4/3/2023 krijg ik mail om een rating te sturen (bij deze).

Originaltext ansehen Deinze - 06 march 2023
Gerrie Kuiper
Slecht bereikbaar Schlecht zugänglich

Könnte besser sein

Kon beter

Originaltext ansehen ALMELO - 06 march 2023
Oene
Bed slaapt lekker, maar veel te late levering en slechte communicatie. Bett schläft gut, aber viel zu späte Lieferung und schlechte Kommunikation.

Wir hatten ein Bett bestellt und bezahlt. Dann hörten wir außer einer Standardnachricht fünf Wochen lang nichts. Erst als wir die Homeshopping-Garantie eingeschaltet hatten, bekamen wir endlich eine Rückmeldung, dass das Bett geliefert werde.

Wij hadden een bed besteld en betaald. Vervolgens hebben we , behalve een standaard bericht, vijf weken lang niets gehoord. Pas toen we thuiswinkel waarborg hadden ingeschakeld kregen we eindelijk een reactie dat het bed zou worden geleverd.

Originaltext ansehen Haarlem - 06 march 2023
Samira Uddin
30-12-2022 besteld maar geen bed Bestellt am 30.12.2022, aber kein Bett

Ich habe am 31.12.2022 ein Bett bestellt, sie geben an, dass die Lieferzeit 10 Tage beträgt, im Falle einer Verzögerung wären es 20 Tage. Aber ich warte jetzt seit fast 60 Tagen auf etwas von Nachricht/Bett. Ich habe meine Bestellung am 31.12.2022 aufgegeben, ihnen am 24.1. eine E-Mail gesendet und heute eine E-Mail gesendet und versucht, sie anzurufen/zu chatten. Ich habe etwas länger gewartet, weil die Website sagt, dass sie beschäftigt sind und die Lieferzeit etwas länger ist, aber jetzt wird es verrückt. Ihre AGB besagen, dass sie das Bett dringend innerhalb von spätestens 30 Tagen versenden würden, es sei denn, es wurde ein anderer Liefertermin vereinbart, es wurde kein anderer Liefertermin vereinbart, nach meiner Bestellung habe ich nichts von ihnen gehört. Sie sind nicht erreichbar und reagieren auf nichts. Sie geben an, dass sie nach 30 Tagen eine Nachricht senden, wenn sich die Bestellung verzögert, dies ist nicht geschehen. Das Bett ist bereits bezahlt, kein Kontakt, kein Bett.

Ik heb een bed besteld op 31-12-2022, ze geven aan dat de levertijd 10 dagen is, bij vertraging zou dit 20 dagen zijn. Maar ik zit nu bijna 60 dagen te wachten op iets van bericht/bed. Ik heb op 31-12-2022 mijn bestelling gedaan, hen op 24-1 een mail gestuurd en vandaag nog een mail gestuurd en hen getracht te bellen/chatten. Ik heb wat langer gewacht omdat er op de site staat dat ze het druk hebben en de levertijd wat langer is, maar het wordt nu wel te gek. In hun algemene voorwaarden staat dat zij uiterlijk binnen 30 dagen met spoed het bed zouden versturen, tenzij er een andere leveringsdatum overeen is gekomen, er is geen andere leveringsdatum overeengekomen, na mijn bestelling heb ik niets meer van hen gehoord. Ze zijn niet te bereiken en reageren nergens op. Ze geven aan dat zij na 30 dagen een bericht sturen als de bestelling vertraagd is, dit is niet gebeurd. Het bed is al betaald, geen contact, geen bed.

Originaltext ansehen Barendrecht - 05 march 2023
Werner Goossens
veel te lang wachten en volkomen onbereikbaar!!! zu lange gewartet und völlig unerreichbar!!!

man sollte nicht 10 tage auf die lieferung warten sondern 3 monate!!! anrufen nach info ist sinnlos, telefonat wird nach automatischer anwahl automatisch von ihnen beendet!!! dann denkst du "Ich schicke eine E-Mail": leider wird diese NICHT GELESEN!!! Ergebnis: zu lange warten und komplett unerreichbar!!!

men moet niet 10 dagen wachten voor levering maar 3 maanden!!! telefoneren voor info is zinloos, telefoongesprek wordt na automatische keuze vanzelf door hun beeindigd!!! dan denk je,"ik stuur een mail": helaas deze wordt NIET GELEZEN!!! resultaat: veel te lang wachten en volkomen onbereikbaar!!!

Originaltext ansehen Niel - 05 march 2023
Patty
Ik bestel er nooit meer Ich werde nie wieder bestellen

Musste über 2 Monate auf mein Bett warten. Keine Entschuldigung und bin sogar selbst zur Firma gefahren. Schwer zu erreichen, keine Antwort auf E-Mails, also einfach nur schlecht.

Meer als 2 maanden moeten wachten op mijn bed. Geen excuus en ben zelfs zelf naar het bedrijf gereden. Moeilijk te bereiken, geen antwoord op emails dus gewoon slecht.

Originaltext ansehen 5283 AR Boxtel - 04 march 2023
Tasha
Heel slecht!!! Sehr schlecht!!!

Bestellen Sie niemals bei Beddenlion! Lieferzeiten werden mehrfach verschoben. Sie können den Kundendienst weder telefonisch noch per E-Mail kontaktieren.

Bestel nooit bij Beddenleeuw! Levertijden worden verzet meerdere malen. Telefoonisch en via mail krijg je geen contact met Klantenservice.

Originaltext ansehen Oss - 04 march 2023
Frank
Mooie prijs kwaliteit verhouding, maar waar is de service Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis, aber wo ist der Service

Bett ist jetzt in unserem Besitz. Und die Kinder schlafen gut darauf. Leider ist der Kundenservice / Erreichbarkeit des Unternehmens sehr schlecht. Hatte meine Zweifel nach der ersten SMS, die ich erhalten habe, und all den Bewertungen, die ich gelesen habe. (Dies nachdem ich bestellt habe). Ich rief schließlich eine Nummer an und wurde später zurückgerufen. Das Bett wurde an diesem Tag auch nicht geliefert, aber mir wurde versprochen, dass das Bett am Samstag geliefert wird. Natürlich gleich nachgefragt um wie viel Uhr. Eine Stunde später bekam ich diesbezüglich einen Anruf. Und zum vereinbarten Zeitpunkt geliefert. Ich empfehle das Unternehmen für Erreichbarkeit und Kundenservice. Aber für diesen Preis ein gutes Bett bekommen

Bed is inmiddels in het bezit van ons. En de kinderen slapen er goed op. Helaas is het zo dat de klantenservice / bereikbaarheid van het bedrijf zeer matig is. Had mijn twijfels na het eerste sms je wat ik kreeg en al de reviews die ik heb gelezen. (Dit nadat ik had besteld). Uiteindelijk heb ik een nr gebeld en werd later netjes terug gebeld. Bed werd ook die dag niet geleverd, wel werd mij beloofd dat het bed op zaterdag werd geleverd. Uiteraard gelijk gevraagd welk tijdstip. Hierover werd ik een uur later over gebeld. En op de afgesproken tijdstip afgeleverd . Ik beveel het bedrijf op bereikbaarheid en klantenservice af. Maar voor zon prijs een goed bed ontvangen

Originaltext ansehen Emmen - 04 march 2023
Remco
Verschrikkelijk ,veel beloven maar niets leveren. Schrecklich, viel versprechen, aber nichts halten.

Kaufen Sie nicht bei dieser Firma! Sie versprechen viel, halten aber nicht. 2 Tage umsonst zu Hause gesessen, weil sie endlich liefern würden, aber nicht gekommen sind. Glücklicherweise wurde die Bestellung per Kreditkarte getätigt und so bekomme ich mein Geld zurück, denn wenn Sie auf diese Firma warten müssen ......

Niet kopen bij dit bedrijf! Ze beloven veel maar maken niets waar. 2 dagen voor niets thuis gezeten omdat ze eindelijk zouden leveren maar niet gekomen. Gelukkig bestelling gedaan via creditcard en dus op die manier krijg ik mijn geld wel terug want als je op dit bedrijf moet wachten ......

Originaltext ansehen Zandvoort - 04 march 2023
Sandra
Slecht met dubbele uitroeptekens Schlecht mit doppelten Ausrufezeichen

Noch nie so einen schlechten Service erlebt. Nach meiner Bestellung habe ich nie wieder etwas von Beddenleeuw gehört. Keine Möglichkeit, sie in irgendeiner Weise zu kontaktieren. Und bekam nie ein Bett. Endlich mein Geld über die Rechtsschutzversicherung zurückbekommen.

Nog nooit zo'n slechte dienstverlening mee gemaakt. Na mijn bestelling nooit meer iets vernomen van de Beddenleeuw. Geen contact mee te krijgen op welke manier dan ook. En nooit geen bed gekregen. Uiteindelijk wel mijn geld teruggekregen via rechtsbijstandverzekering.

Originaltext ansehen Vlaardingen - 04 march 2023
Desiree Jansen
Schandelijke behandeling Unverschämte Behandlung

Bett geliefert. Ohne Kopfteil, falscher Motor. Beschädigt können wir uns schläfrig eine E-Mail schicken, keine Antwort, überhaupt keine Antwort anrufen. Schließlich rufen sie uns an. Alles würde am 28. Februar repariert werden. 28. Februar wartete den ganzen Tag zu Hause umsonst. Niemand kam ohne Nachricht. Es ist zu traurig für Worte. Sie holen das Bett lieber wieder ab und ich will nichts mehr mit ihnen zu tun haben. Kurz gesagt, eine schändliche Behandlung.

Bed geleverd. Zonder hoofdbord, verkeerde motor. Beschadigd, we kunnen ons suf mailen, geen reaktie, bellen ook totaal geen reaktie. Uiteindelijke bellen ze ons. Zou 28 februari alles gefixd worden. 28 februari de hele dag thuis voor niks gewacht. Niemand gekomen zonder enig bericht. Het is te triest voor woorden. Het liefst halen ze het bed weer op en wil ik niks meer met ze te maken hebben. Kortom schandelijke behandeling.

Originaltext ansehen Almere - 04 march 2023
A
Wat een oplichters Was für Betrüger

Letztes Jahr ein Bett bestellt und glücklicherweise mit Kreditkarte bezahlt. Nie wieder etwas von diesen Betrügern gehört.

Vorig jaar een bed besteld en gelukkig betaald met creditcard. Nooit meer iets van deze oplichters gehoord.

Originaltext ansehen Dronten - 04 march 2023
P.A.
Tevreden Befriedigt

Nachdem wir etwas länger auf die Lieferung warten mussten und diese schwer zu erreichen ist, erfüllt der bestellte Artikel, ein Fernsehmöbel mit Lift, unsere Erwartungen und ist mit der Qualität sehr zufrieden. Schwer zu erreichen, aber gute Qualität.

Nadat we wel wat langer moesten wachten op de levering en ze wel moeilijk bereikbaar zijn voldoet het bestelde artikel, een televisiemeubel met lift, aan onze verwachting en zeer te spreken over de kwaliteit. Lastig bereikbaar maar prima kwaliteit.

Originaltext ansehen Hilversum - 04 march 2023
Agnes
Zero communicatieve waardigheiden Null kommunikative Würden

Außer, dass die Bestellung sehr einfach ist, dann geht der Ärger los. Lieferzeiten stimmen nicht, E-Mails werden nicht beantwortet, das Telefon wirft einen ständig raus und wenn man das Glück hat, mit jemandem zu sprechen, tun sie so, als sei alles in Ordnung. Mit großer Mühe wurde ein Termin mit mir vereinbart, der NICHT eingehalten wurde, am Vorabend abgesagt, während ich mir den Tag bereits frei genommen hatte. Dann geliefert und eine Woche später montiert, aber von zwei Leuten, die keine andere Sprache als Türkisch sprachen (zumindest haben sie ihre Arbeit gut und schnell gemacht!) Lieferten immer noch die Bettdecke in der falschen Größe, aber ich habe auf einen Umtausch verzichtet, da ich genug davon hatte Elend hinter meinem Rücken. In einem Satz: viel Geld für mittelmäßiges Produkt, und die Farbe/Stoff entspricht nicht einmal der Beschreibung - statt marineblauem Wildleder habe ich etwas dunkelgraues Wildleder bekommen, was sicherlich keinen vollwertigen Stoff darstellt. Keine Empfehlung wert, mehr für schöne Bilder und Gespräche und Lesen ... ICH BIN NICHT GLÜCKLICH

Behalve dat bestellen heel makkelijk gaat, daarna begint het ellende. Levering tijden kloppen niet, op mails wordt niet gereageerd, telefon gooit je continue uit en als je al mazzel heb om met iemand te spreken doen ze alsof niks aan de hand is. Het werd met grote moeite afspraak met mij gemakt, die werd NIET nagekomen, avond van te voren afgezegd terwijl ik al vrije dag opnam. Daarna alsnog week later geleverd en gemonteerd, maar door twee jongens die geen andere taal spraken dan turks(tenminste die deden hun werk wel goed en snel!) Toch verkeerde maat bedovertrek meegeleverd, maar ik afstaan van ruilen aangezien ik l genoeg van ellende had achter mijn rug. In een zin: hoop geld voor middelmatig product, en de kleur/stof overeenkomt niet eens met beschrijving- ipv marine blaauw suede kreeg ik donker grijs suedeachtig iets die zeker niet volwaardige stof voorsteld. Niet voor aanbevelingen waardig, meer voor mooie platjes en pratjes kijken en lezen.... IK NIET BLIJ

Originaltext ansehen Rotterdam - 04 march 2023
Rabia
waardeloos wertlos

Jedes Mal, wenn die Lieferung auf einen anderen Termin verschoben wurde, waren nach 3 x die Teile des Bettes noch beim Zoll?? meine kinder haben wochenlang auf dem boden geschlafen bedauert das ich bei bed lion ein bett bestellt hatte und jedes mal bin ich darauf reingefallen, irgendwann storniert und mein geld zurückbekommen, zum glück kam die rückerstattung sehr schnell... dafür bekommen sie 1 stern das, aber der Rest war Drama ... unmöglich, diese Leute zu erreichen ... oder Sie müssen 150 km zum Laden fahren ...

Elke keer werd de levering uitgesteld naar een andere datum na 3 x waren de onderdelen vh bed nog bij de douane ?? me kinderen hebben weken op de grond geslapen had spijt dat ik bij beddenleeuw een bed had besteld en elke keer erin trapte uiteindelijk geannuleerd en geld terug gehad gelukkig was dat heel snel de terugbetaling.... daar krijgen ze 1 ster voor maar de rest was drama... niet te bereiken die lui...of je moet 150km afleggen naar de winkel..

Originaltext ansehen amstetdam - 04 march 2023
Janske
Slecht georganiseerd, product ok Schlecht organisiert, Produkt ok

Versprechen die nicht gehalten werden. Nicht erreichbar.

Beloftes die niet nagekomen worden. Niet bereikbaar.

Originaltext ansehen Best - 04 march 2023
Louisa
Zeer slecht Sehr schlecht

-Beschädigtes Bett -27 Werktage, um auf die Lieferung zu warten - falscher Topper erhalten, Größe zu groß - Falsche Bettdecke erhalten - Kundendienst per E-Mail oder Telefon nicht erreichbar.

-beschadigd bed -27werkdagen moeten wachten op levering -verkeerde topper geleverd gekregen, te grote maat -verkeerd dekbed ontvangen -geen contact kunnen krijgen met klantenservice via email of telefoon.

Originaltext ansehen Oost-Souburg - 04 march 2023
Sam
Te vrede Befriedigt

Hatte mein Bett bereits bestellt, bevor ich die Bewertungen gelesen hatte. War damals gespannt. Soweit meine bevorzugten Tage vergingen, versuchte ich sie anzurufen, sie waren zu keiner Zeit erreichbar. Glücklicherweise kam bei der Mail innerhalb von 1 Tag eine Antwort mit Falcon dann die Liefermail. An diesem Tag wurde es auch geliefert.

Had mijn bed al besteld voor dat ik de reviews las. Zat toen toch wel in spanning. Naar maten mijn voorkeursdagen af ging lopen heb ik geprobeerd te bellen daar waren ze niet op te bereiken welk moment dan ook. Met de mail gelukkig wel binnen 1 dag antwoord met valk daarna de bezorg mail. Op die dag is er ook netjes bezorgd.

Originaltext ansehen Weesp - 04 march 2023
Bianca
Nooit meer!!!!oplichters Nie wieder!!!!Betrüger

Ich vergebe nicht mal 1 Stern. Nach 2 Tagen Pause gab es immer noch kein Bett. Ich werde Beddenleeuw eine Rechnung mit entgangenen Einnahmen schicken. Der Betrug wurde der Polizei und der Garantie gemeldet, damit dieser Laden so schnell wie möglich aus der Luft geht.

Ik geef het niet eens 1 ster. Na 2 dgn vrij te hebben genomen was er nog steeds geen bed. Ik ga Beddenleeuw een factuur sturen met gederfde inkomsten. Er is aangifte gedaan van oplichting bij politie en waarborg zodat deze winkel zo snel mogelijk de lucht uit is.

Originaltext ansehen Wassenaar - 03 march 2023
Petra
Extreem slecht Extrem schlecht

Nachdem die Lieferung einen Tag später als vereinbart geliefert wurde, wurde sie nicht vollständig geliefert. Ich warte immer noch auf 2 Teile meiner Bestellung und überhaupt keinen Kontakt mit der Firma. Es ist mehr als skandalös, wie hier Geschäfte gemacht werden.

Nadat de levering een dag later is geleverd dan afgesproken is deze niet compleet geleverd. Ik wacht nog steeds op 2 onderdelen van mijn bestelling en krijg totaal geen contact met het bedrijf. Het is meer dan schandalig hoe hier zaken worden gedaan.

Originaltext ansehen Melick - 03 march 2023
Titia Noija
Slecht Schlecht

Beddenlion sendet zwar E-Mails, beantwortet Ihre E-Mails jedoch nicht. Innerhalb von 2 Tagen insgesamt 60 Mal angerufen, Telefon wurde nicht beantwortet. Nachnahme wurde von den Fahrern/Mechanikern überwiesen und abgewickelt - die Fahrer haben es nicht angefordert. Allerdings wurde mir per E-Mail zugesagt, dass das bestellte Bett am 9. Februar geliefert wird. Am Tag selbst erhielt ich 2 E-Mails vom Kundendienst von Beddenleeuw@beddenleeuw.nl, in denen es hieß, dass keine Teile da seien, und eine E-Mail, dass es am Freitag, den 10. Februar geliefert würde. Ebenfalls am 10. Februar eine E-Mail, dass die Lieferung bearbeitet wurde, während ich das Bett noch nicht erhalten habe. Aufgrund des Liefertermins 09.02.2023 und 10.02.2023 musste ich 2 Tage freinehmen. Am Ende fuhr mein Mann am Montag, den 13. Februar, von Amsterdam (Heimatstadt) nach Zaltbommel. Dies, weil ich bereits einige E-Mails verschickt und in 2 Tagen insgesamt 60 x angerufen hatte, mich aber nicht bei Ihnen melden konnte. Telefonisch oder per E-Mail nicht erreichbar. Alles in allem möchte ich für alle meine Ausgaben: - 2 Tage freinehmen müssen - Benzinkosten Richtung Zaltbommel Rabatt auf den oben genannten Nachnahmebetrag. Ein Mitarbeiter von BedLeeuw (Muhammed) schickte mir auch eine Kontonummer per E-Mail, die nicht mit der Kontonummer übereinstimmt, die ich bereits von BedLeeuw habe. (nl von einer früheren Übertragung). Ich hoffe Sie ausreichend informiert zu haben und freue mich auf Ihre Antwort. Dein

Beddenleeuw stuur wel mail maar beantwoord jou mail niet. Telefonisch 60x gebeld totaal in 2 dagen tijd telefoon werd niet beantwoord. zou rembours overgedragen en afgehandeld worden door de chauffeurs /monteurs - de chauffeurs hebben er niet opgevraagd. Echter was mij per mail beloofd dat het bed dat ik heb besteld op 9 februari geleverd zou worden. Op de dag zelf heb ik 2 mailtjes ontvangen van Beddenleeuw klantenservice@beddenleeuw.nl waarin is vermeld dat er geen onderdelen waren en een mail dat het vrijdag 10 februari zou worden geleverd. Tevens 10 februari een mail dat de levering was afgehandeld terwijl ik het bed nog niet heb ontvangen. Ik heb 2 dagen vrij moeten nemen vanwege de levering datum 9 februari 2023 en 10 februari 2023. Uiteindelijk is mijn man op maandag 13 februari vanuit Amsterdam (woonplaats) richting Zaltbommel gereden. Dit omdat ik al wat mailtjes had gestuurd en in totaal 60x over 2 dagen had gebeld maar geen contact met jullie kon krijgen. Telefonisch en per mail niet bereikbaar. Al met al wil ik voor al mijn kosten: - 2 dagen vrij moeten nemen - benzinekosten richting Zaltbommel Korting op de remboursbedrag hierboven vermeld. Tevens heeft een medewerker van beddenleeuw (muhammed) mij een rekeningnummer gemaild die niet overeenkomt met de rekeningnummer die ik al van beddenleeuw heb. (nl van een eerdere overboeking). Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie ik u reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet

Originaltext ansehen Amsterdam - 03 march 2023
Rene Ter Haar
Slechte ervaring eens maar nooit weer Einmal schlechte Erfahrung, aber nie wieder

Habe mehrere E-Mails an Sie gesendet, aber immer noch keine Antwort. Sie sind telefonisch überhaupt nicht erreichbar. Die Beine kommen nicht unter mein Bett und haben kein Kissen mit meinem Bett bekommen. Ich möchte, dass dies so schnell wie möglich gelöst wird. Grüße, Renée ter Haar 0621970931

Heb een aantal mails gestuurd naar jullie maar nog steeds geen reactie. Telefonisch zijn jullie al helemaal niet bereikbaar. Poten kunnen niet onder mijn bed en heb geen kussen gekregen bij mijn bed. Wil dit graag z.s.m opgelost zien geworden.. Groetjes, Rene ter Haar 0621970931

Originaltext ansehen Ootmarsum - 03 march 2023
Mark
Goed bed voor een scherpe prijs Gutes Bett zu einem konkurrenzfähigen Preis

Einfache Bestellung auf der Website und mehrere Bestätigungs-E-Mails zur Lieferung

Makkelijk bestellen op de website en verschillende bevestiging e-mails over levering

Originaltext ansehen Elst - 03 march 2023
Wioleta
Leuke bed, lage prijs, maar slechte service Schönes Bett, niedriger Preis, aber schlechter Service

Das Bett ist schön und schön, für einen niedrigen Preis. Ich habe das Bett wie versprochen innerhalb von 10 Tagen erhalten Warum dann 3 Sterne? Seine 2 wichtigen Punkte: Der Kundenservice ist überhaupt nicht erreichbar, was für mich kein Weg ist und Sie dann stressen, ob Sie das Richtige getan haben, dort eine Bestellung aufzugeben Die Lieferung ist überhaupt nicht gut, wenn wir nicht aufgepasst haben, bekommen wir einen Topper und eine Matratze mit ganz anderer Machart als unser Bett, der Mann spricht kein Niederländisch, daher war es auch schwer zu erklären, er hat sich das nicht angesehen Nummer auf der Verpackung, aber er hat nur die erste Matratze, die es gibt. Daher 3 Sterne

De bed is leuk en mooi, voor een lage prijs. Ik heb de bed zoals beloofde binnen 10dagen ontvangen Waarom 3 sterren dan? Zijn 2 belangrijke punten: Klantenservice is helemaal niet te bereiken, wat voor mij is no way en maakt dan dat je krijgt stress of je goed heb gedaan om daar bestelling te plaatsen Bezorging is helemaal niet goed, als wij niet waren opletten dan krijgen wij topper en matras met helemaal andere maken dan onze bed, man sprake geen Nederlands dus was ook moelijk te uitleggen, hij was niet kijken naar de numer die op de verpakking staan maar heeft zomaar eerste matras die er is. Vandaar 3 sterren

Originaltext ansehen Cuijk - 03 march 2023
christophe hugue
Slechter kan niet Könnte nicht schlimmer sein

Am 8. Januar 2023 ein Bett bestellt und bezahlt, aber nach vielen E-Mails und Telefonaten noch kein Bett gesehen, überhaupt keine Antwort. Sie lassen Sie bevorzugte Daten eingeben und hören dann nichts. Reiner Betrug

Bed besteld en betaald op 8 januari 2023 maar nog geen bed gezien na vele mailtjes en telefoontjes geen enkel antwoord. Ze laten je voorkeur datums in geven en dan hoor je niets meer . Pure oplichting

Originaltext ansehen Oostende - 03 march 2023
Marcel
Geen communicatie Keine Kommunikation

Ich musste zwischen 8 und 22 Uhr sein!!!!! zu Hause sein und es wurde am nächsten Tag geliefert.

Ik moest tussen 8 en 22.00!!!!! thuis zijn en er is de volgende dag pas geleverd.

Originaltext ansehen MEDEMBLIK - 03 march 2023
Ria
Klotenboel ! Verdammtes Durcheinander!

Überhaupt nicht zufrieden! Ging den ganzen Tag ins Bett, warten sah nichts! Abendstext Entschuldigung, ich kann Ihr Bett heute nicht liefern, es wird morgen geliefert! Am nächsten Tag nachmittags eine SMS. Tut mir leid, dass Ihr Bett nicht geliefert werden kann. Es fehlen Teile. Ich werde Sie später kontaktieren !!! Stornierung und Geld zurück beantragen, Ihr Geld ist innerhalb von 14 Tagen auf Ihrem Konto???? Ergebnis mehr als 3 Wochen später immer noch nichts erhalten! Sie antworten auf meine E-Mails, wenn es passt! Etwas ist schief gelaufen..... Sicherlich nicht zufrieden mit Bettlöwe!!!! Schätze, mein Geld klebt an den Stücken meines Bettes, die sie vermisst haben !!!

In het geheel niet tevreden! Gingen bed leveren gans de dag zitten wachten niets gezien! 'Savonds sms sorry kunnen je bed vandaag niet leveren zal morgen bezorgd worden! Dag erna in de namiddag sms sorry je bed kan niet geleverd worden er ontbreken stukken zullen later contact opnemen !!! Vraag annulatie aan en geld terug, mevr je geld zal binnen de 14 dagen op je rekening staan???? Resultaat meer dan 3 weken erna nog altijd niets ontvangen! Op mijn mails reageren ze eens als het past! Er is iets misgelopen..... Zeker niet tevreden van beddenleeuw!!!! Denk dat mijn geld blijft hangen bij die stukken van mijn bed die ze die ze misten!!!

Originaltext ansehen MIDDELKERKE - 03 march 2023
Lamara
2 maanden gelden besteld , nog altijd niet geleverd. Vor 2 Monaten bestellt, immer noch nicht geliefert.

Ich habe im Januar zwei Boxspringbetten bestellt, immer noch nicht geliefert, ich habe nicht am Telefon geantwortet, ich habe 10-20 Mal angerufen, sie beantworten keine E-Mails. Ich habe meine Betten sofort bezahlt, aber ich habe sie immer noch nicht !!! Schlechter Service !!!!!!!!!

Ik heb twee boxspring in maand January besteld , nog altijd niet geleverd ,telefonisch antwoordde niet, ik heb 10-20 keer gebeld , naar email antwoorden ze niet . Ik heb direct betaald voor mijn bedden ,maar ik heb ze nog altijd niet !!! Slechte service !!!!!!!!!

Originaltext ansehen Oudenaarde - 02 march 2023
arie winden van
goed Gut

Gut

goed

Originaltext ansehen doetinchem - 02 march 2023
Richard
Communicatie slecht bed prima Kommunikation schlecht Bett gut

Telefon und E-Mail sollten besser sein

Telefonisch en mail moet beter

Originaltext ansehen weesp - 02 march 2023
Paul
Slechte communicatie met klantenservice Schlechte Kommunikation mit dem Kundenservice

Das Telefon wird nicht beantwortet, Sie erhalten die Voicemail standardmäßig, E-Mails werden nicht beantwortet und Sie werden nicht zurückgerufen, wenn Sie eine Voicemail-Nachricht hinterlassen. Getroffene Vereinbarungen werden nicht eingehalten. Erst nachdem ich persönlich von Rotterdam nach Zaltbommel gefahren bin, kam ich persönlich mit einem Mitarbeiter ins Gespräch. Und dann wurde ein Termin festgelegt, an dem das Boxspringbett geliefert wurde. Der Zeitblock, in dem die Lieferung und möglicherweise die Montage stattfinden, ist ein weit gefasster Begriff. Dies kann meiner Meinung nach zwischen 08:00 und 22:00 viel besser sein, indem Sie Ihren geplanten Zeitplan rechtzeitig mit einer breiten Verlängerung an den Kunden weitergeben. Alles in allem bin ich mit dem Service des Bettlöwen nicht zufrieden. Paul

Telefoon word niet beantwoord, je krijgt standaard de voicemail, op e-mail word niet gereageerd, en ook bij het in spreken van de voicemail word je niet terug gebeld. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Pas nadat ik persoonlijk vanuit Rotterdam naar Zaltbommel ben gereden kreeg ik een medewerkster persoonlijk te spreken. En vervolgens werd er een datum geprikt waneer de boxspring geleverd werd. Het tijdsblok van waneer de bezorging en eventueel montage zal plaats vinden is een ruim begrip. Tussen 08.00 en 22.00 volgends mij kan dat veel beter worden, door je geplande planning tijdig door te geven aan de klant, met een ruime uitloop. Al met al, Ben ik niet te vrede over de service van de beddenleeuw. Paul

Originaltext ansehen Rotterdam - 02 march 2023
Danny
Snelle levering goede service Schnelle Lieferung guter Service

Zahlen Sie einfach per Nachnahme Ging super schnell Innerhalb einer Woche geliefert

Gewoon cash betalen bij aflevering Ging super snel Binnen een week bezorgd

Originaltext ansehen Voorburg - 02 march 2023
Linda
Slecht Schlecht

Ich habe noch nichts erhalten!! Und wenn ich anrufe, bekomme ich keine Antwort und wenn ich eine E-Mail schicke (weil ich das schon 6 Mal getan habe), bekomme ich auch keine Antwort

Ik heb nog helemaal niks ontvangen!! En als ik bel krijg ik geen gehoor en als ik mail (namelijk al 6x gedaan) krijg ik ook geen gehoor

Originaltext ansehen Delft - 02 march 2023
Bella
Onbereikbaar Nicht erreichbar

Mit der Logistik und Zugänglichkeit stimmt etwas nicht. Wir haben sie nach langer Suche durch unsere eigene Standhaftigkeit telefonisch erreichen können. Sonst hätten wir immer noch nichts gehört. Wir haben das Bett jetzt erhalten. Sieht gut aus.

Er is daar iets mis met de logistiek en bereikbaarheid. Wij hebben ze na heel lang zoeken telefonisch kunnen bereiken door onze eigen standvastigheid. Anders hadden we nu nog steeds niks gehoord. Inmiddels hebben we het bed ontvangen. Ziet er prima uit.

Originaltext ansehen Den Bosch - 02 march 2023
Marco
Super slechte communicatie en service! Sehr schlechte Kommunikation und Service!

Wir haben für unsere Tochter ein Bett bei Beddenleeuw bestellt. Die Bestellung über die Website war in Ordnung. Danach fingen die Probleme an. Es war zwingend erforderlich, eine Reihe von Terminen für die Lieferung des Bettes anzugeben. Wenn bei Lieferung nicht vorhanden, werden 75,00 € an Kosten berechnet. Das Bett würde am letzten angegebenen Tag (30.01.) geliefert. Am Vorabend hatte ich eine E-Mail mit einem Zeitfenster von 08:00 bis 22:00 Uhr. Das scheint mir vernünftig ... Am Montag 67x angerufen und schließlich um 13:00 Uhr einen Mitarbeiter kontaktiert. Der Fahrer würde sich auf den Weg machen und das Bett spätestens um 15:00 Uhr liefern. Um 5 Uhr kam eine E-Mail, dass die Lieferung storniert wurde und dass es am nächsten Tag sein würde. Keine weiteren Informationen. Am nächsten Tag erneut 53x angerufen, konnte aber keinen Kontakt herstellen. Also Reklamation gesendet. Der Fahrer kommt gegen Mittag an. Vor Lieferung des Bettes ist nur Barzahlung möglich. Nach der Lieferung entsprechen die Füße unter dem Bett nicht der Bestellung. E-Mail an Beddenleeuw gesendet, aber nie eine Antwort erhalten. Auch die Qualität des Bettes lässt zu wünschen übrig und entspricht nicht den Erwartungen. Werde definitiv nie wieder eine Bestellung bei dieser Firma aufgeben und anderen davon abraten. Beddenlion bekommt daher nur 1 Stern.

Wij hebben een bed voor onze dochter bij Beddenleeuw besteld. Het bestellen via de site ging op zich prima. Daarna begonnen de problemen pas. Er moest verplicht een aantal datums opgegeven worden om het bed af te leveren. Indien niet aanwezig bij aflevering zou € 75,00 aan kosten in rekening gebracht worden. De laatst opgegeven dag (30/01) zou het bed bezorgd worden. Avond ervoor mail met met tijdslot gehad van 08:00 tot 22:00 uur. Dit lijkt mij redelijk ruim... Maandag 67x gebeld en uiteindelijk om 13:00 contact met medewerker. Chauffeur zou onderweg zijn en uiterlijk 15:00 uur het bed bezorgen. Tegen 5-en mail ontvangen dat bezorging niet door ging en dat het de volgende dag zou worden. Verder geen info. Volgende dag weer 53x gebeld, maar geen contact kunnen leggen. Daarom klacht gestuurd. Rond middaguur komt chauffeur. Alleen contante betaling is mogelijk, voordat bed geleverd wordt. Na levering blijken de voetjes onder het bed niet conform hetgeen besteld is. Mail gestuurd naar Beddenleeuw maar nooit een reactie ontvangen. Ook kwaliteit bed laat te wensen over en voldoet niet aan verwachting. Zal bij dit bedrijf zeker nooit meer een bestelling plaatsen en raad het ook anderen aan om dit niet te doen. Beddenleeuw krijg daarom maar 1 ster.

Originaltext ansehen Heemskerk - 02 march 2023
jacqeline
zeer slecht bereikbaar bedrijf sehr schwer erreichbares Unternehmen

Unser Bett wurde nicht komplett geliefert, aber diese Firma ist telefonisch nicht erreichbar und unsere E-Mails werden nicht beantwortet, daher haben wir jetzt nach 4 Wochen immer noch keine Antwort, wann der Rest unseres Bettes geliefert wird.

Ons bed is niet compleet afgeleverd, maar telefonisch is dit bedrijf niet bereikbaar en er wordt niet gereageerd op onze e-mails, dus nu na 4 weken nog steeds geen reactie gehad van wanneer de rest van ons bed geleverd gaat worden.

Originaltext ansehen Vuren - 01 march 2023
Laila
Geen contact geen bed Kein Kontakt, kein Bett

Es gibt keinen Kontakt, um ein Bett zu bekommen, bestellte den Liefertag Anfang Januar und wartete dann den ganzen Tag zu Hause mit einem autistischen Kind, das auf sein Bett wartete und immer noch am Fenster wartete, weil er nicht versteht, warum sein Bett nicht kam. Heute werde ich eine Anzeige erstatten, die ich jedem empfehle, weil sie eine Untersuchung dieser Firma einleiten werden! Geben Sie es auch bei Ihrer Reklamation im Heimatshop ab.

Er is geen contact te krijgen begin januari een bed besteld bezorgdag gekregen vervolgens de hele dag thuis gewacht met een autistisch kind die op zijn bed wachten en nog steeds bij het raam aan het wachten is omdat hij niet snapt waarom zijn bed niet is gekomen. Vandaag ga ik aangifte doen ik raad het iedereen aan want ze gaan dan een onderzoek starten naar dit bedrijf! Geef het ook aan je klacht bij de thuiswinkel.

Originaltext ansehen Groningen - 28 february 2023
Freddy
Hele bed nooit ontvangen !! Ganzes Bett nie erhalten!!

Ganzes Bett nie erhalten! Jedes Mal eine Mail bekommen, dass das Bett geliefert wird, dann wurde die Lieferung wieder verschoben und dann nie wieder was gehört! KEINE Antwort auf E-Mail Whatsapp und sie sind telefonisch völlig unerreichbar!

Hele bed nooit ontvangen ! Iedere keer mail ontvangen dat bed geleverd zou worden dan weer levering uitgesteld en daarna nooit meer wat gehoord ! GEEN enkele reactie op mail Whatsapp en telefonisch zijn ze helemaal onbereikbaar !

Originaltext ansehen Purmerend - 28 february 2023
Jeroen
Goede prijs/kwaliteit, moeizame service Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis, mühsamer Service

Das Boxspringbett hat eine gute Qualität und einen sehr guten Preis. Sie kommen wirklich auf Ihre Kosten! Aufgrund des Andrangs war die Lieferzeit etwas länger, kann vorkommen. Das wurde einfach nicht richtig kommuniziert, was schade war.

De boxspring is van goede kwaliteit en een hele goede prijs. Je krijgt echt waar voor je geld! Door de drukte was de levertijd wat langer, kan gebeuren. Dat werd alleen niet goed gecommuniceerd, wat zonde was.

Originaltext ansehen Leiden - 28 february 2023
Jolanda
Heerlijk bed levering wel goed maar te laat Schöne Bettlieferung gut, aber zu spät

Bett konnte ich schon das ist das zweite was wir gekauft haben. Lieferdatum erhalten. Ausgezogen, Nachricht am Abend, dass es am nächsten Tag wäre. Kann es aber nicht einfach so hinnehmen. Zum Glück wohnt Vater in der Nähe und mit einem Brief an der Tür gelang es uns. Es ist besser, früher anzurufen, um Irritationen zu vermeiden.

Bed kon ik al dit is de tweede die we hebben gekocht. Leverdatum doorgekregen. Vrij genomen, savonds bericht dat het volgende dag zou zijn. Maar kan daar niet zomaar vrij voor nemen. Gelukkig woont vader dichtbij en met brief op de deur is het gelukt. Beter eerder bellen scheelt irritatie.

Originaltext ansehen Schoonrewoerd - 28 february 2023
R.
Bed is ok, levering verschrikkelijk Bett ist ok, Lieferung schrecklich

Als Gästebett ist das Bett viel besser als ein Schlafsofa, aber natürlich alles sein Geld wert. Der Topper rutscht immer wieder ab, aber ansonsten ist er in Ordnung. Die Lieferung war ein Drama. 2x einen ganzen Tag zu Hause geblieben, weil man kein Zeitfenster bekommt. Am 3. Tag würde es wieder geliefert werden, wir bekommen um 16.45 Uhr eine Mail das es nicht ist und um 20.15 Uhr stand plötzlich jemand mit einem Bett vor der Tür...

Als logeerbed is het bed veel beter dan een slaapbank, maar alle waar naar z'n geld uiteraard. De topper glijdt er steeds vanaf, maar het ligt verder prima. Bezorging was een drama. 2x een hele dag thuis gebleven, want je krijgt geen tijdsvak. Op de 3e dag zou het opnieuw geleverd worden, krijgen we om 16.45 een mailtje van niet en om 20.15 stond er toch ineens iemand met een bed voor de deur...

Originaltext ansehen R. - 28 february 2023
S.J. Pronk
Zeer slechte communicatie met jullie Sehr schlechte Kommunikation mit Ihnen

Du hältst deine Versprechen nicht. Und für Fragen stehen Sie auch nicht zur Verfügung.

Jullie komen de afspraken niet na. En jullie zijn ook niet bereikbaar, voor vragen.

Originaltext ansehen Hoorn - 28 february 2023
Ad
Nooit eerder zo slecht behandeld Noch nie so schlecht behandelt worden

Ende November 2022 ein Boxspringbett online bestellt, per Kreditkarte bezahlt. Ab diesem Zeitpunkt nichts mehr gehört. Nie erreichbar, per Telefon, Chat, Mail, Beschwerdeformular, kein Kontakt möglich. Lieferung, 2 Mal wurde ein Termin vereinbart, beide Male nicht erschienen, keine Entschuldigung. Im Februar 2023 bin ich selbst nach Zaltbommel gefahren. Kosten 30 € für Ihr eigenes Konto. War nicht der einzige mit Beschwerden. Nach Informationen stellte sich heraus, dass Käufer regelmäßig Beschwerden melden. Ergebnis: Boxspring war noch nicht verfügbar, da Teile noch aus dem Ausland kommen mussten. Meine Bestellung sofort storniert: Kaufbetrag wurde zwei Wochen später storniert. Zur Qualität und Lieferung kann ich daher nichts sagen.

Eind november 2022 een boxspring online besteld , betaald met creditcard. Vanaf dit moment niets meer gehoord. Nooit bereikbaar, telefonisch, chat, mail, klachtenformulier, geen contact mogelijk. Bezorging, 2 keer is een afspraak gemaakt, beide keren niet komen opdagen, geen excuses. In februari 2023 zelf maar naar Zaltbommel gereden. Kosten € 30 voor eigen rekening. Was niet de enige die er was met klachten. Na informatie bleek dat regelmatig kopers met klachten zich melden. Resultaat,Boxspring was nog niet beschikbaar omdat onderdelen nog uit het buitenland moesten komen. Meteen mijn bestelling geannuleerd:aankoopbedrag is twee weken later gestorneerd . Over kwaliteit en bezorging kan ik daarom geen beoordeling geven.

Originaltext ansehen Roosendaal - 28 february 2023
Tom
Slechte service Schlechter Service

Musste 2,5 Monate warten, kein Kontakt, falsche Ware geliefert

2,5 maand moeten wachten, Geen contact mee te krijgen, verkeerde spullen geleverd

Originaltext ansehen Nijmegen - 28 february 2023

Bewertungen laden

End of content

Siehe alle Bewertungen

7.1 pasiert auf 5149 reviews
{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}