Haben Sie kürzlich eine Bestellung bei Beddenleeuw aufgegeben? Wir schätzen Ihre Meinung und Bewertung sehr!
Bewerten Sie unsIch habe vor ein paar Wochen ein Bett bestellt, konnte es aber wegen des vollen Terminkalenders noch nicht bekommen. ein Umzug. Die Kommunikation war super, wir haben uns auf einen Termin geeinigt und an diesem Tag kam auch der Zusteller. Die Qualität des Bettes ist ausgezeichnet, sogar die Matratze ist großartig. Vollkommen zufrieden mit BedsLeeuw. Danke.
Een paar weken geleden een bed besteld maar die kon ik nog niet hebben i.v.m. een verhuizing. De communicatie was top, we hebben een datum afgesproken en de bezorger kwam ook op die dag. De kwaliteit van het bed is uitstekend, zelfs het matras is geweldig. Helemaal blij met BeddenLeeuw. Thanks.
Wir haben Anfang 2023 ein Bett bestellt und hatten KEINE Probleme damit, alles war gut, mit Termin, Lieferung und alles war da und das Bett ist wunderbar!
Wij hebben begin 2023 een bed besteld en hier GEEN problemen mee gehad, alles was goed, met afspraak maken, de levering en alles was aanwezig en het bed ligt heerlijk!
Logistisch ist Beddenleeuw nicht stark. Die Lieferung erfolgte einige Tage später als ursprünglich angegeben. Das Produkt übertrifft jedoch alle Erwartungen und das zu einem sehr konkurrenzfähigen Preis.
Logistiek is Beddenleeuw niet sterk. Levering was paar dagen later dan oorspronkelijk aangegeven. Product overtreft echter alle verwachtingen en dat voor een zeer competitieve prijs.
Mein Bett wurde nach einer Woche geliefert Es war einfach zu montieren und von guter Qualität
Mijn bed na een week bezorgd Het was makkelijk in elkaar te zetten en goede kwaliteit
Nach meiner Bestellung, die ich sofort vollständig bezahlt habe, kam das bestellte Bett wie versprochen, ABER wir hatten einen zusätzlichen Topper bestellt. Dieser Topper würde per Post geliefert, sagten sie, es sei unmöglich, sie telefonisch zu erreichen. Dann konnte es per Post plötzlich per Transport zugestellt werden, den ganzen Tag frei nehmen und Sie haben es an dem Tag erraten, kein Topper, keine Kommunikation ..... Als ich mir immer wieder eine E-Mail schickte, stellte sich plötzlich heraus, dass die Maschine kaputt war, aber ich versprach noch einmal, den Topper zu liefern ...: immer noch keinen Topper erhalten!!!! Telefonisch sind sie nicht erreichbar, sie antworten teilweise per Mail, halten aber ihre Versprechen nicht. Ich warte immer noch auf meinen Topper und habe beschlossen, eine Beschwerde mit Home-Shopping-Garantie einzureichen. Tamara Korten
Na mijn bestelling die ik direct volledig betaalde kwam het bestelde bed zoals beloofd MAAR we hadden een extra topper erbij besteld . Deze topper zou worden nageleverd per post zeiden ze ze , het is onmogelijk om ze telefonisch te bereiken. Toen per mail kon het ineens geleverd worden per transport , hele dag vrij genomen en je raadt het al op de dag kwam geen topper , geen communicatie ….. Toen ik zelf bleef mailen bleek ineens de machine kapot maar wederom belofte om topper te leveren ….:nog steeds geen topper ontvangen!!!! Telefonisch zijn ze niet bereikbaar , per mail wordt er af en toe wel geantwoord maar ze maken de beloftes niet waar. Ik wacht nog steeds op mijn topper , ik heb besloten om een klacht te gaan indienen bij thuiswinkel waarborg . Tamara Korten
Ich habe es nicht als mega positiv erlebt, warum; - Termin für die Lieferung habe ich im Laden vereinbart. Ich habe eine E-Mail mit der Frage erhalten, ob dies an anderen Terminen möglich ist. Die Lieferung konnte nicht erfolgen, da die Route nicht in meiner Region liegt, verständlich. Habe dies zu einem anderen Zeitpunkt verschoben; - nach Vereinbarung eines neuen Termins, an einem anderen Tag. Niemand erschien, ich rief an diesem Tag ein Dutzend Mal an und schickte E-Mails an verschiedene E-Mail-Adressen. Bis heute habe ich keine einzige Antwort auf eine E-Mail oder einen Anruf bezüglich Verzögerungen und der Frage, ob die Lieferung an einem anderen Tag erfolgen kann, erhalten. Ich bin den ganzen Tag zu Hause geblieben, wenn niemand zu Hause ist, kostet es Sie 75,- mehr als die Kosten der Bestellung. Eine genaue Uhrzeit kann man auch nicht angeben, das Zeitfenster ist von 8.00 bis 23.00 Uhr. - Nach dem Tag der vereinbarten Lieferung erhielt ich einen Anruf. Ich war gerade zufällig nach Hause gekommen. Das Bett ist unterwegs und in einer Stunde ist man am Ziel. - Nachdem das Bett geliefert wurde, wurde das Bett nicht durch das Treppenhaus über die Treppe geliefert. Leider konnten sie damit nichts anfangen, das Bett durfte von ihnen nicht auseinandergenommen/gelöst werden. - Bei der Bestellung erhalte ich kostenlose Bettwäsche. Ich habe dieses immer noch nicht erhalten. Die Zusteller folgen nur der Bestellung und das ist die Lieferung. Sie konnten mir nicht weiterhelfen und sagten, sie würden sich an den Lieferanten wenden. Dies wurde natürlich getan, aber ich habe immer noch nichts von ihnen gehört. - Kurz gesagt, ich habe bis heute keine Bettwäsche erhalten, auf eine E-Mail wurde nicht geantwortet. + Das Bett selbst ist wirklich ein schönes, bequemes Bett, zum Bett kann ich nichts sagen, das gilt auch für den Topper. ! Es tut mir so leid, Sie haben wirklich schöne Betten. Bitte ändern Sie Ihre Art der Kommunikation per Web, E-Mail oder Telefon. Ihre Erreichbarkeit ist wirklich schlecht. Ich kann mir gut vorstellen, dass es beschäftigt sein könnte und/oder andere Gründe, aber unternehmen Sie etwas dagegen. Vielen Dank im Voraus und weiterhin viel Erfolg!
Ik heb het niet als mega positief ervaren, waarom; - afspraak voor levering, heb ik in de winkel gemaakt. Per mail kreeg ik de vraag of dit op andere data's kan. Levering kon niet gedaan worden dit ivm de route die ze niet in mijn regio afleggen, begrijpelijk. Heb deze op een andere moment verplaatst; - na een nieuwe afspraak te hebben gemaakt, op een andere dag. Is niemand komen opdagen, ik heb die dag tig keren gebeld en gemaild op verschillende mailadressen. Ik heb tot de dag van vandaag geen enkele antwoord op mail noch een telefoontje ontvangen omtrent vertraging en of het op een andere dag geleverd kan worden. De hele dag ben ik thuis gebleven, is niemand thuis dan kost het je 75,- boven de kosten van de bestelling. Je kan ook geen precieze tijd aan geven, tijdsslot is van 8 tot 23u. - na de dag van de afgesproken levering, kreeg ik een belletje. Ik was net toevallig thuis gearriveerd. Bed is onderweg en men is over een uur op bestemming. - Eenmaal het bed te hebben geleverd, kreeg men de door het trapgat het bed niet door de trap. Helaas konden ze hierin niks in betekenen, bed mocht niet door ze uit elkaar/los gemaakt worden. - Bij de bestelling, zou ik gratis beddengoed ontvangen. Deze heb ik nog steeds niet ontvangen. De bezorgers, volgen enig alleen de opdracht uit en dat is leveren. Zij konden me verder niet helpen en geven aan te contacteren met de leverancier. Dit is natuurlijk gedaan, maar heb nog steeds niks van ze vernomen. - Kortom, ik heb tot de dag van vandaag nog geen beddengoed ontvangen, er is ook op geen enkele mail gereageerd. + bed zelf is echt een mooi fijn bed, over het bed heb ik geen opmerking, dit geldt ook voor de topper. ! Ik vind het zo jammer, jullie hebben oprecht mooie bedden. Aub doe wat aan jullie manier van communiceren via web/ mail/ telefoon. Jullie bereikbaarheid is echt slecht. Ik kan me goed voorstellen dat het misschien druk is en of andere redenen, maar doe hier wat aan. Vooralsnog bedankt en succes verder!
Ich habe vor einem Monat eine Bestellung aufgegeben und sie immer noch nicht erhalten. Der Kundenservice ist telefonisch nicht erreichbar und es wird auch nicht per E-Mail geantwortet.
Ik heb een maand geleden een bestelling geplaatst en deze nog steeds niet ontvangen. De klantenservice is telefonisch niet bereikbaar en via de mail reageren ze niet.
Das Bett war, trotz Versprechen, einen Tag später. Kostenlose Bettdecken und Kissen fehlten und die Größe war unterschiedlich. Es hat keinen Sinn mehr anzurufen.
Bed was, ondanks belofte, toch een dag later. Gratis dekbed en kussens ontbraken en maat was anders. Geen zin meer om over te bellen.
Gute Informationen beim Kauf. Zwei Tage vor der vereinbarten Lieferung am 12. Juli traf eine E-Mail mit der Ankündigung ein, dass am Folgetag ein Termin bekannt gegeben werde. Was war das Zeitfenster? Von 08:00 - 22:00 Uhr. Das wäre lächerlich, wenn es nicht so nervig wäre. Habe zehnmal versucht, sie telefonisch zu erreichen. Schien nicht möglich. Am 12. Juli wartete ich ab 8 Uhr im frei gewordenen Zimmer. Eine E-Mail nach Mittag: Zustellung an diesem Tag nicht möglich. Neuer Termin vereinbart: 2. August. Am 31. Juli erfolgte die Ankündigung, dass am Folgetag ein Zeitfenster bekannt gegeben werde. Ich bin in den Pferch geklettert: Jetzt bitte ein echtes Zeitfenster, nicht wieder von 8 bis 22 Uhr. Keine Antwort darauf. Am 1. August: Ihr Zeitfenster ist 08:00 – 22:00 Uhr. Aus deiner Haut springen. Protest per E-Mail: keine Antwort. Am 2. August ab 8 Uhr morgens bereit. Ich konnte nicht den ganzen Tag ausgehen. Um 21 Uhr wurde das Bett gebracht. Muss ich hinzufügen, dass dies eine empörende Art ist, Dinge zu tun? Um es klar zu sagen: Die Zusteller selbst sind nicht schuld. Sie haben ihre Arbeit korrekt und professionell erledigt (einschließlich Aufbau des neuen Bettes und Umzug des alten).
Voorlichting bij aankoop keurig. Twee dagen voor de afgesproken bezorging op 12 juli kwam een email, waarin aangekondigd werd dat de volgende dag een tijdslot bekend zou worden gemaakt. Wat bleek het tijdslot te zijn? Van 08.00 - 22.00 uur. Dat is lachwekkend, als het niet zo vervelend was. Wel tien keer geprobeerd telefonisch contact te zoeken. Bleek niet mogelijk. Op de 12de juli zat ik vanaf 8 uur in de ontruimde kamer te wachten. Na het middaguur een mail: levering die dag niet mogelijk. Nieuwe afspraak gemaakt: 2 augustus. Op 31 juli de aankondiging dat de volgende dag een tijdslot bekend zou worden gemaakt. Ik in de pen geklommen: nu een echt tijdslot a.u.b., niet weer van 08.00 - 22.00 uur. Daarop geen antwoord. Op 1 augustus: uw tijdslot is 08.00 - 22.00. Om uit je vel te springen. Geprotesteerd per mail: geen antwoord. Op 2 augustus vanaf 8 uur klaar gezeten. De hele dag kon ik de deur niet uit. Om 21 uur werd het bed gebracht. Moet ik nog zeggen dat dit een schandalige manier van doen is? Voor alle duidelijkheid: de bezorgers zelf treft geen blaam. Die deden correct en vakkundig hun werk (waaronder montage van het nieuwe en verplaatsing van het oude bed).
Ich bin sehr zufrieden mit der schnellen Lieferung. Per E-Mail werden Sie bestens informiert.
Ben erg te vreden snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail.
Sehr guter Service!!, eine Stunde bevor der Fahrer da war, wurde ich angerufen, dass er in einer Stunde da sein würde. Ich selbst war an dem Tag, an dem mein Bett kam, nicht zu Hause, mein Nachbar ließ die Männer rein! Sie übersah sie, ich wurde nett gerufen, dass niemand da sei und meine Nachbarin kam schnell. Auf das Bett und den Transport im Haus wurde sorgfältig geachtet, nichts wurde beschädigt und alles war ordentlich zusammengebaut. Das Bett ist super schön und schläft wunderbar, etwas hart, sodass ich mit einer zusätzlichen Obermatratze wie eine Feder schlafe
Hele goede service!!, een uurtje voor dat de chauffeur er was werd ik gebeld dat hij er over een uur zal zijn. zelf was ik niet thuis op de dag dat mijn bed zou komen, mijn buurvrouw zou de mannen binnen laten! Zij zag ze over het hoofd, ik werd netjes gebeld dat er niemand was en mijn buurvrouw kwam snel er snel aan. Er is voorzichtig om gegaan met het bed en het vervoeren in huis, er is niks beschadigd en alles stond netjes bij elkaar. Het bed is super mooi en slaapt heerlijk, wel wat hard dus met een extra topmatras slaap ik als een veertje
Ich kaufe 2 Matratzen, sie schicken sie nie und sie antworten nie auf die E-Mail oder das Telefon. Kaufen Sie nicht, sie sind Betrüger
I buy 2 matrassen,they never send it ,and they never answer to the email or to the telephone.don’t buy they are oplichters
Erste Erfahrungen mit Bettlöwen. Guter Preis. Pünktlich geliefert. Einfach zusammenzustellen.
Eerste ervaring met beddenleeuw. Goede prijs. Optijd geleverd. Makkelijk in elkaar te steken.
Erst nachdem ich meine Bestellung aufgegeben hatte, las ich die negativen Bewertungen. Mit verängstigtem Herzen wartete ich auf meine Bestellung. Bed Lion war mit den gewählten Lieferoptionen nicht in der Lage, pünktlich zu liefern. Ich erhielt daher eine E-Mail mit einer Entschuldigung und der Bitte, neue Wunschtermine bekannt zu geben. Ich tat dies und 2 Wochen später wurde mein Bett zu meinem Wunschtermin geliefert. Das Bett ist wunderschön. Wenig Geld für gute Qualität. Für mich einfach eine gute Erfahrung. Und das darf auch erwähnt werden.
Pas nadat ik mijn bestelling plaatste las ik de negatieve recensies. Met een bang hartje wachtte ik mijn bestelling af. Het lukte beddenleeuw niet om tijdig te leveren binnen de gekozen leveropties. Ik kreeg dan ook een mail met excuses en de vraag om nieuwe voorkeurdata's door te geven. Dit heb ik gedaan en 2 weken later werd mijn bed netjes geleverd op mijn voorkeursdatum. Het bed is prachtig. Weinig geld voor ee´ goede kwaliteit. Voor mij enkel een goede ervaring dus. En dat mag ook wel eens vermeld worden.
Ihr Wunschbett lässt sich ganz einfach über die Website zusammenstellen, die Lieferzeit ist gut und das Personal ist freundlich und denkt gemeinsam mit Ihnen über Lösungen nach. Die Qualität des Bettes ist absolut in Ordnung! Meine Tochter ist sehr zufrieden damit.
Via de website is je gewenste bed gemakkelijk samen te stellen de levertijd is goed en het personeel is vriendelijk en denkt mee in oplossingen. De kwaliteit van het bed is helemaal prima! Mijn dochter is er super blij mee.
Die Lieferung hat eine Weile gedauert. Aber Lieferung und Aufbau verliefen gut. Also insgesamt. PERFEKTE 10 PUNKTE.
Levering liet even op zich wachten. Maar bezorgen en opbouwen goed gegaan. Dus overall. PERFECT 10 POINTES.
Lieferung gab einige Probleme, ansonsten zufrieden
Levering gaf wat problemen verder tevreden
Der Dienst des Bettlöwen besteht darin, zu weinen. Es ist fast unmöglich, mit ihnen in Kontakt zu treten, und sobald der Kontakt besteht, kann fast nichts mehr für Sie getan werden. Nachdem ich nach 4-facher Verspätung endlich mein Bett erhalten habe, ist das Bett ansonsten in Ordnung. Aber ich würde hier NIE wieder bestellen.
De service van beddenleeuw is om te huilen. Het is bijna onmogelijk om contact met ze te krijgen en zodra er contact is, kan er vrijwel niks voor je gedaan worden. Nadat ik na 4x uitstel eindelijk mijn bed heb ontvangen ligt het bed verder prima. Maar ik zou hier NOOIT meer wat bestellen.
Von 8:00 bis 22:00 Uhr mit einem kleinen Kind zu Hause sitzen. Dann wurde kein Bett geliefert. Kein Telefon oder E-Mail Am nächsten Tag nicht erreichbar, nicht einmal abholen. 25 Mal angerufen, nachdem ich all die schlechten Bewertungen gelesen hatte. E-Mail an 3 verschiedene E-Mail-Adressen gesendet, immer noch keine Antwort. Wenn ich arbeite, bekomme ich einen Anruf, wir sind in einer Viertelstunde da. An einem völlig anderen Tag. Müll aus Plastik und Pappe wurde nicht mitgenommen Und den Topper vergessen, den musste ich einfach anfordern Mehrmals angerufen und E-Mails geschrieben, ohne Antwort. Wenn ich eine Antwort bekomme, werde ich sie verschicken, heißt es. Jetzt, 3 Wochen später, immer noch nichts. Ich werde hier nie wieder bestellen und es auch niemandem empfehlen Nicht erreichbar über Facebook, E-Mail, Telefon etc
Met een klein kind van 8:00 -22:00 thuis gezeten. Vervolgens geen bed geleverd. Geen telefoon of mail gehad Dag erna niet te bereiken, word niet eens opgenomen. 25 x gebeld nadat ik alle slechte recenties gelezen had. Naar 3 verschillende email adressen gemaild nog geen reactie. Ben ik werken word ik gebeld, we zijn er over een kwartier. Op een totaal andere dag. Rotzooi van plastic en karton werd niet meegenomen En de topper vergeten, daar moest ik maar even voor bellen Weer vaak gebeld en gemaild geen reactie. Krijg ik reactie, word opgestuurd zeggen ze. Nu 3 weken later nog steeds niets in huis. Ik zal hier nooit meer bestellen en ook niemand dit aanraden Via facebook, email, telefoon etc niet te bereiken
Die Abwicklung verlief sehr gut und die Lieferung erfolgte pünktlich. Die Preise sind im Vergleich zu anderen sehr gut. Ich empfehle das
De transactie was erg goed en de levering was op tijd. De prijzen zijn erg goed in vergelijking met anderen. Dat raad ik aan
Keine Antwort auf nicht weniger als 8 Anrufe, langsame Antwort per E-Mail, keine korrekte Kommunikation im Voraus über Lieferung und Platzierung des Bettes, Zahlung für keinerlei Gegenwert. Pfui!
Geen antwoord op maar liefst 8 telefoontjes, traag antwoord via mail, geen correcte communicatie op voorhand over levering en plaatsing van het bed, betalen voor geen enkele waarde. Foei!
Habe vor drei Wochen zwei Boxspringbetten bestellt, leider fehlt eine Auflage. Immer noch nicht drin.
Drie weken geleden twee boxsprings besteld, helaas ontbreekt een topper. Nog steeds niet binnen.
Das Bett ist schön, aber die Organisation ist schlecht. Ich habe darauf gewartet, dass ein Tag geplant wird, aber es ist nicht passiert. Sie haben vergessen, mich einzuplanen. Ein Zeitfenster von 20 bis 22 Uhr ist sehr lang, da noch am Tag selbst storniert wurde, während man schon einen halben Tag auf die Lieferung wartet. Als das Bett kam, war es noch nicht fertig. Ich durfte dann noch einmal einen 3. Tag frei nehmen, damit sie den letzten Teil liefern konnten. Wieder mit einem Zeitfenster von 8-22 Stunden. Sie sind schwer zu erreichen, aber am Telefon freundlich. Mein Rat: Verbessern Sie die Zugänglichkeit und die organisatorische Seite. Gibt den Leuten eine bessere Zeitangabe am Tag der Zustellung und wenn Sie absagen, dann tun Sie es gleich am Morgen. Sie haben auch das Bett ordentlich zusammengestellt.
Het bed is mooi, maar de organisatorische kant is slecht. Ik zat te wachten op een dag die gepland zou worden, maar dat gebeurde niet. Ze waren me vergeten in te plannen. Een tijdslot van 8-22 uur is erg lang, waarbij op de dag zelf nog geannuleerd werd terwijl je al een halve dag hebt zitten wachten op de levering. Toen t bed wel kwam was t niet compleet. Ik mocht toen weer een 3e dag vrij nemen zodat ze t laatste deel konden bezorgen. Weer met een tijdslot van 8-22 uur. Ze zijn slecht bereikbaar, maar wel vriendelijk aan de telefoon. Mijn advies: verbeter de bereikbaarheid en de organisatorische kant. Geeft mensen op de dag van levering een betere tijdsindicatie en als je annuleert om te komen...doe dat dan meteen in de ochtend. Verder hebben ze t bed wel netjes in elkaar gezet.
Guten Morgen, Nach drei Wochen, mehr als 200 Anrufen und mehr als 25 E-Mails kam schließlich jemand vorbei, um das Bett zusammenzubauen, andere Matratzen mitzubringen und sich den Schaden anzusehen. Von Letzterem wussten die Mechaniker nichts und standen auch mit offenem Mund da und blickten auf das gelieferte, beschädigte Bett. Keine finanzielle Entschädigung wegen langer Wartezeit, defektem und beschädigtem Bett. Die Genlösung hat nichts zurückbekommen! Die von uns bestellte Matratze kostet über 450 €. Wir haben nun eine andere Matratze erhalten und erwarten daher eine Rückerstattung aufgrund des Wertverlustes der aktuellen Matratze. Beim Zusammenbau stellten wir außerdem fest, dass die Federn der Aufbewahrungsbox sehr steif sind, was uns das Öffnen und Schließen sehr erschwert. Wir haben die Matratze umgetauscht mit der Zusage, dass wir mit einer Lösung oder Entschädigung angerufen würden. Dies ist noch nicht geschehen und es wurde gesagt, dass es dringend sei und wir am nächsten Tag angerufen würden. Wir gehen daher davon aus, heute mit einer passenden Lösung angerufen zu werden. Wir haben inzwischen mit vielen Mitarbeitern gesprochen und wurden ohne Lösung von der Säule zur nächsten geschickt. Wir konnten vor 3 Wochen in unser neues Haus einziehen, schliefen aber auf einer Luftmatratze. Völlig unzufrieden mit dem Service, der Kundenorientierung und den Lösungen. Sparen Sie sich die Mühe und wählen Sie ein Bett woanders.
Goedemorgen, Eindelijk na 3 weken, 200+ belletjes en ruim 25 mails verder, iemand langs gekomen om het bed te monteren, andere matrassen te brengen en te kijken naar de beschadigingen. Van het laatste wisten de monteurs niets van af en zij stonden ook met open mond te kijken naar het afgeleverde, beschadigde bed. Geen financiële compensatie terug ivm lange wachten, defect en beschadigd bed. Gene oplossing niets teruggekregen! Het matras wat wij hebben besteld is ruim €450,-. Nu hebben wij een ander matras gekregen en verwachten wij hiervoor dan ook een terug betaling ivm de minderwaarde van het huidige matras. Tevens zijn wij er achter gekomen tijdens de montage dat de veren van de opbergbox erg stug zijn waardoor wij erg veel moeite hebben deze open en dicht te doen. Wij hebben het matras omgeruild met de belofte dat wij gebeld zouden worden met een oplossing of compensatie. Dit is op heden nog niet gebeurd en er werd gezegd dat het spoed zou zijn dus wij de dag later gebeld zouden worden.. Wij verwachten dan ook vandaag gebeld te worden met een passende oplossing. We hebben ondertussen vele medewerkers gesproken en werden we van het kastje naar de muur gestuurd zonder oplossing. Wij konden 3 weken geleden al ons nieuwe huis in, echter hebben wij op een luchtbed geslapen. Totaal niet tevreden over de service, klantgerichtheid en oplossingen. Bespaar jezelf de moeite, en kies een bed elders.
Sie erschienen zweimal nicht
Ze zijn tot twee keer aan toe niet op komen dagen
Nachdem ich mehrmals nach dem richtigen Boxspringbett für mich gesucht hatte, landete ich bei Beddenleeuw. Bei einem Besuch im „Simple Showroom“ haben Sie die richtige Boxspring-Kombination ausgewählt. Könnte innerhalb von 14 Tagen geliefert werden, also bestellen Sie sofort und leisten Sie aufgrund der gemeldeten Umstände eine Anzahlung, die Lieferung erfolgt 1 Tag später. Ich habe ein wunderbares Bett und schlafe gut. Danke, Bettlöwe.
Na diverse keren gezocht te hebben naar een voor mij juiste boxspring ben ik bij Beddenleeuw uitgekomen. Bezoek aan de eenvoudige showroom' de juiste combinatie boxspring uitgezocht. Kon binnen 14 dagen geleverd worden' dus direct bestelling gedaan en aanbetaling gedaan door gemelde omstandigheden 1 dag later bezorgd. Ik heb een heerlijl bed en slaapt prima. Dank beddenleeuw.
Es begann mit der Stornierung und Änderung des Liefertermins, dann wurde das falsche Bett geliefert und es kam zu Schäden beim Aufbau. Schwierig zu kontaktieren. Einfach gesagt NICHT Auch die Lieferung des richtigen Bettes dauerte Wochen und der Liefertermin wurde mehrmals ohne Rücksprache geändert. Dann wurde wieder das falsche Teil geliefert, so dass ich wieder Wochen warten kann und als Tüpfelchen auf dem i kam es noch einmal zu Beschädigungen beim Zusammenbau
Het begon bij leverdatums afzeggen en wijzigen, vervolgens verkeerde bed geleverd en tijdens montage schade gemaakt. Lastig contact te krijgen. Simpel gezegd NIET Her levering van juiste bed duurde ook weken, en meerdere malen lever datum wijzigen zonder overleg. Vervolgens weer verkeerd onderdeel geleverd waardoor ik weer weken kan wachten en met kers op de taart weer schade gemaakt tijdens montage
Meine Erfahrung mit Beddenleeuw ist gut. Der erste Liefertermin wurde nicht eingehalten, der zweite jedoch schon und ich bin mit den Produkten sehr zufrieden.
Mijn ervaring met Beddenleeuw is goed. De eerste leverdatum werd niet gehaald, maar de tweede wel en ben zeer tevreden over de producten.
Nach der Bestellung müssen Sie Termine angeben, wann Sie zu Hause sind. Nachdem Sie dies getan haben, werden Sie eine Woche vor Ihrer Entbindung eine Zeit lang nichts hören. Die Kommunikation war schwierig, aber E-Mails funktionieren gut. Das Bett wurde von einem sehr hilfsbereiten Mann ordentlich geliefert.
Na het bestellen moet je data door geven wanneer jij thuis bent. Dit gedaan te hebben hoor je een tijdje niks tot een week voor je levering. Communicatie was wel lastig maar mailen werkt wel goed. Bed keurig afgeleverd door een zeer behulpzame man.
Alles lief einigermaßen gut. Lieferbestätigung schnell erhalten, nur das Zeitfenster der Lieferung ist wirklich wertlos. Von 8:00 bis 22:00 Uhr. Ich blieb am Tag der Zustellung zu Hause, erhielt aber um 13:00 Uhr eine E-Mail, dass an diesem Tag nichts geliefert würde, sondern am nächsten Tag. Das war zwar kein gewählter Tag, weil es eigentlich nicht geklappt hat. Letztendlich wurde das Bett am nächsten Tag gegen 15:00 Uhr geliefert. Ich muss sagen, dass es wirklich gut schläft, ansonsten also in Ordnung
Alles liep redelijk voorspoedig. Lever bevestiging snel ontvangen, alleen is het tijdslot van de levering echt wáárdeloos. Van 8:00 tot 22:00. Ben op de dag van levering thuis gebleven, maar kreeg om 13:00 een mail dat er die dag niks geleverd zou worden maar die dag erna. Terwijl dat geen gekozen dag was, omdat het dus ook eigenlijk niet uitkwam. Uiteindelijk is de volgende dag het bed rond 15:00 geleverd. Moet wel zeggen dat het echt heerlijk slaapt, dus verder prima
Unser neues Bett ist wunderbar Wir sind zufrieden damit.
Ons nieuwe bed ligt heerlijk We zijn er blij mee.
Kommunikation und Bedienung sind unübertroffen. Ich warte übrigens immer noch auf meinen Topper, der eigentlich Ende letzter Woche geliefert werden sollte. Auch keine Antwort auf meine E-Mails. Spitze!
Communicatie en werking trekt op niets. Ik wacht trouwens nog zltijd op mijn topper die zogezegd eind vorige week zou geleverd worden. Daarnaast ook geen reactie op mijn mails. Top!
Wie ich bereits in den E-Mails an Bed Lion angegeben habe, wurde bis zu 2 Mal am Tag selbst, an dem die Lieferung erfolgen würde, ohne Rücksprache geändert, ob es für uns passte. Wenn Sie ihnen eine E-Mail senden oder anrufen, werden Sie nicht mit uns in Kontakt treten. Bei der Lieferung des Bettes fehlte der Motor. Sie müssen dies auch selbst tun, um die Lieferung zu erhalten. Ich hoffe, dass es nächste Woche geliefert wird. Ich werde nie wieder ein Bett von BedLeeuw kaufen.
Zoals ik ook al in de mails naar beddenleeuw gezet heb, tot 2 keer toe is de bezorgdsten op de dag zelf dat er geleverd zou worden gewijzigd zonder overleg of het uitkwam bij ons. Als je ze mailt of belt je krijgt geen contact. Bij levering van het bed, was de motor afwezig. Hier zelf ook weer achter aan moeten gaan om deze geleverd te krijgen. Hoop dat deze volgende week geleverd wordt. Ik koop nooit geen bed meer bij beddenleeuw.
Schlechte Kommunikation. Telefonisch nie erreichbar (58 Anrufe) Bin zum Showroom gefahren, dann hat uns Mo gut geholfen. Nie wieder Beddenlion für uns!
Slechte communicatie. Telefonisch nooit bereikbaar(58 keer gebeld) Naar de showroom gereden, daarna heeft Mo ons verder goed geholpen. Nooit meer Beddenleeuw voor ons!
Habe für meinen Sohn ein Boxspringbett gekauft, bei der Bestellung wurde eine kostenlose Auflage mitgeliefert (wie in der Anzeige angegeben) Ich musste dies offenbar bei der Bestellung angeben (was ich selbst übersehen hatte), nachdem ich den Kundenservice per E-Mail kontaktiert hatte (da sehr schwer zu erreichen). per Telefon) wurde eine Weiterleitung vereinbart und ich erhalte eine Sendungsverfolgung. Eine Woche später immer noch keine Sendungsverfolgung und auch kein Topper. Das Bett selbst ist sehr schön, gerade fertig und wir sind damit zufrieden.
Boxspring gekocht voor mijn zoontje, bij de bestelling was er een gratis topper geleverd (zo stond bij de reclame aangegeven) deze moest ik tijdens het bestellen blijkbaar aanduiden (wat ik zelf over het hoofd gezien had) na contact met de klantendienst via mail (want telefonisch erg moeilijk tot niet te bereiken) werd er afgesproken dat deze nagestuurd zou worden en ik een track and trace zou ontvangen. Een week later nog steeds geen track and trace en ook geen topper. Het bed zelf is erg mooi, net afgewerkt en we zijn hier wel tevreden over.
Topper bestellt. Wäre dreimal mit einem Zusteller unterwegs gewesen, aber jetzt gibt es plötzlich ein Produktionsproblem und ich bekomme keine Antworten mehr. Ich verstehe nicht, was der Produktionsprozess mit einem Topper zu tun hat, der angeblich dreimal hinten im Bus bei einem Zusteller war.
Topper besteld. Zou drie keer onderweg zijn geweest met een bezorger, maar nu is er ineens een productieprobleem en krijg ik geen reacties meer. Begrijp niet wat het productieproces te maken heeft met een topper die zogenaamd al drie keer bij een bezorger achterin de bus heeft gelegen.
Gute Lieferung. Der Liefertermin wurde nicht klar mitgeteilt, aber das hervorragende Produkt macht das wieder wett.
Goede levering. Leverdatum was niet helder gecommuniceerd, maar prima product maakt het goed.
HIER NICHT KAUFEN! WERTLOSES GESCHÄFT! Ich habe einen Tag frei genommen und war von 08.00 bis 22.00 Uhr zu Hause, und niemand ist aufgetaucht. Und gegen 17.00 immer noch kühl auf eine E-Mail geantwortet (nachdem ich 5 Mal angerufen und keine Antwort bekommen habe), dass die Zusteller unterwegs seien und ich auf der Strecke etwas im Rückstand sei. Es ist jetzt 22:25 und noch ist niemand gekommen. Ich fühle mich wirklich betrogen. So geht man nicht mit Kunden um. Beddenlion sollte sich darüber im Klaren sein, dass Kunden aufgrund dieser Art von Possen auf dem Boden schlafen müssen. Ich möchte jeden davor warnen, in diesem Webshop einzukaufen. Ich werde auch Thuiswinkel-Garantie und BOOS informieren.
NIETS KOPEN HIER! WAARDELOOS BEDRIJF! Een dag vrij genomen en thuis geweest van 08.00-22.00 en NIEMAND is komen opdagen. En rond 17.00 nog wel doodleuk reageren op een mail (nadat ik 5 keer gebeld heb en geen gehoor kreeg) dat de bezorgers onderweg zijn en ik een beetje achteraan op de route lig. Het is nu 22:25 en er is nog niemand geweest. Ik voel me echt in de maling genomen. Zo ga je niet met klanten om. Beddenleeuw moet zich bewust zijn van het feit dat ze klanten op de grond laten slapen door dit soort fratsen. Ik wil iedereen waarschuwen en behoeden voor een aankoop bij deze webwinkel. Thuiswinkel waarborg en BOOS ga ik ook inlichten.
Beantworten Sie meine E-Mails nicht und greifen Sie nicht zum Telefon. So unerreichbar. Und nicht liefern. Also habe ich mein Geld verloren.
Antwoorden niet meer op mijn mails ,En nemen de telefoon niet meer op. Dus onbereikbaar . En leveren lekker niet. Ben dus mijn geld kwijt.
Ich habe mich für ein elektrisches Bett entschieden, weil meine Freunde mit Ihnen zufrieden waren ... 2 Männer gesellen sich zu unserem Bett, die absolut unfreundlich waren. Bett zusammengeschustert. 1 Fernbedienung und der Motor gingen am ersten Tag kaputt und 3 Tage später der meines Mannes Eines Tages ja, jemand greift zum Telefon.. habe einen Termin vereinbart.... habe einen neuen Motor und eine Fernbedienung bekommen.. Freundliche Leute und bisher gute Arbeit geleistet Fr. gr. harma
Heb een electrische bed uitgezocht omdat mijn vrienden tevreden over jullie waren ... Komt ons bed 2 mannen erbij Die absoluut niet vriendelijk waren ..bed inelkaar geflanst ..1 afstandbediening en de motor de eerste dag stuk en 3 dagen later die van mijn man..gebeld ...gemaild ..niet bereikbaar ..En tot op een dag Ja hoor iemand neemt de telf op ..afspraak gemaakt ....nieuwe motor eronder gekregen en een afstandbediening .. Vriendelijke jongens en tot nu aan toe goed werk verricht Vr gr harma
An sich sind wir mit dem Bettlöwen recht zufrieden, guter Service, schnelle Lieferung, nur bei der Ankunft sahen wir sofort eine große Beule in der Matratze und als wir darauf drückten, spürte man regelrecht einen gebrochenen Federkern. Dies ist natürlich ein echter Nachteil, da dies vor der Lieferung festgestellt werden muss und dennoch eine Matratze mit Beschädigungen einfach geliefert wird, daher die 6 statt 9
Op zich , zijn wij best tevreden over beddenleeuw, goede service, snelle levering, alleen bij aankomst zagen we meteen een dikke bult in de matras en toen we erop drukte, voel je echt een kapotte veer. Dit is natuurlijk echt een minpunt want dit moet geconstateerd zijn voor levering en toch word een matras met beschadiging gewoon geleverd vandaar de 6 ipv 9
Preis <> Qualität ausgezeichnet. Die Kommunikation ist sehr steif und man bekommt meist keine Antwort, aber am Ende erfolgte die Lieferung ordentlich und pünktlich.
Prijs <> kwaliteit uitstekend. Commicatie is wel heel stroef en antwoord krijg je meestal niet, maar uiteindelijk is de levering wel netjes en op tijd uitgevoerd.
Gutes Team und ordentlich
Goed team en netjes
Ausgezeichnetes Produkt und sorgfältige Lieferung zum vereinbarten Zeitpunkt.
Prima product en goed verzorgde levering op de afgesproken tijd.
Unser Bett kam ohne Matratze. Nachdem sie einen Tag lang nicht erreichbar war, teilte sie uns mit, dass die Matratze erst eine Woche später geliefert wurde. Wir beschlossen, die Matratze selbst abzuholen. Leider mussten wir trotzdem den kompletten Betrag übersetzen
Ons bed werd geleverd zonder matras . Ma een dag geen contact te kunnen krijgen vertelde ze ons dat het matras een week later pas werd bezorgd . We besloten het matras zelf op te halen . Helaas moesten we nig steeds het volle bedrag vertalen
Ich habe die Kommentare hier erst gesehen, nachdem ich bestellt habe, aber ich muss sagen, dass Produkt und Service einfach gut sind. Die Ware konnte nicht in einer Lieferung ankommen, sondern eine zweite Lieferung wurde ordentlich angekündigt und am vereinbarten Tag zugestellt. Tut mir leid für alle, die weniger Erfahrung haben, aber unseres ist in Ordnung
Ik zag de reacties hier pas na ik besteld had, maar ik moet zeggen dat product & service gewoon goed zijn. De goederen konden niet in één levering komen maar netjes een tweede levering aangekondigd en geleverd op de afgesproken dag. Sorry voor een ieder met een mindere ervaring maar die van ons is prima
Die Lieferung ist für mich sinnlos. Man kann nicht erwarten, dass die Leute für die Lieferung den ganzen Tag zu Hause bleiben. Dies ist derzeit nicht erforderlich. Das müssen Sie verbessern. Zweimal angerufen und superfreundliche Leute am Telefon.
Het bezorgen vind ik waardeloos. Je kunt niet verwachten dat de mensen de hele dag thuisblijven voor de bezorging. Dit is in deze tijd niet nodig. Daar moeten jullie verbetering in brengen. Twee keer gebeld en wel super vriendelijke mensen aan de telefoon.
Ich habe 3 E-Mails ohne Antwort gesendet. Entschuldige vielmals! Lieferung war auch nicht gut.. Es tut mir wirklich sehr leid
Ik heb 3 mails gestuurd waar niet op geantwoord wordt. Heel jammer! Bezorging ging ook niet goed .. Echt heel jammer
Hoffentlich ist das Produkt besser als der Service. Im ersten Satz der Liefer-E-Mail werden bereits Zusatzkosten genannt, wenn Sie nicht zu Hause sind, andersherum ist es jedoch etwas anderes. Der erste versprochene Liefertermin wurde verschoben und musste den ganzen Tag zu Hause warten. Nur E-Mail, dass die Lieferung aufgrund eines Verschuldens des Spediteurs nicht durchgeführt werden kann. Samstag genau das Gleiche und dann würden sie an einem Sonntag liefern???
Hopelijk is het product beter dan de service. In leveringsmail staat in eerste zin al een extra kost vermeld indien je niet thuis bent maar andersom is iets anders. Eerst beloofde leveringsdatum uitgesteld en wel de hele dag thuis moeten wachten. Enkel mailtje dat de levering niet kan doorgaan wegens de schuld van de transporteur. Zaterdag juist van hetzelfde en dan zouden ze op een zondag leveren???
Am Bett ist nichts auszusetzen, aber kein Kontakt per Telefon oder E-Mail. Trotz guter Bettenqualität werde ich wegen des schlechten Service nicht noch einmal hier bestellen.
Met het bed is niks mis, maar geen contact te krijgen via telefoon of mail. Ondanks goede kwaliteit van het bed, zal ik hier niet weer bestellen vanwege de slechte service.