Haben Sie kürzlich eine Bestellung bei Beddenleeuw aufgegeben? Wir schätzen Ihre Meinung und Bewertung sehr!
Bewerten Sie unsSehr schlechte Kommunikation Nicht per E-Mail oder Telefon erreichbar. Lieferung innerhalb von 10 Tagen wird auch beworben, allerdings waren es bei uns 3 Monate auf 1 Bett. Matratze kürzer als der Topper sollte gleich sein.
Zeer slechte communicatie Per mail of telefonisch niet bereikbaar. Binnen 10 dagen bezorging wordt mee geadverteerd echter was het bij ons op 1 bed 3 maanden. Matras korter dan de topper hoort gelijk te zijn.
Wir mussten sehr lange warten, bis wir einen Termin bekamen. Nach ein paar Mails (Anrufen bringt nichts, da kommt man nicht rein) bekam ich trotzdem einen Termin. Das Bett wurde zum vereinbarten Termin geliefert, aber ... kein Kopfteil. Keine Reaktion auf E-Mails. Deal abgeschlossen laut Beddenleeuw. Ein paar Cent rein, zeichne deinen Plan.
We hebben heel lang moeten wachten vooraleer we een afspraak kregen. Na een paar mails (bellen is zinloos, want je geraakt niet binnen), toch een afspraak gekregen. Bed werd geleverd op afgesproken datum, maar.... geen hoofdbord. Geen reactie op mails. Deal afgehandeld volgens Beddenleeuw. Centen binnen, trek uw plan.
Ich habe meine Bestellung am 07.12.2022 aufgegeben und das Bett am 03.03.2023 erhalten. Während ich wartete, fragte ich mehrmals nach dem Liefertermin, E-Mails und Chats blieben unbeantwortet und das Telefon ging nicht. Aber ich muss sagen, die Qualität des Bettes war gut und wir waren alle sehr zufrieden damit. Wahrscheinlich werde ich hier wieder ein Bett kaufen, aber ich werde genug Zeit zum Warten einplanen müssen.
Ik heb mijn bestelling geplaatst op 7 december 2022 en het bed ontvangen op 3 maart 2023. Tijdens het wachten heb ik meerdere keren gevraagd naar de bezorgdatum, e-mails en chats bleven onbeantwoord en de telefoon nam niet op. Maar ik moet zeggen dat de kwaliteit van het bed goed was en dat we er allemaal erg blij mee waren. Ik zal hier waarschijnlijk weer een bed kopen, maar ik zal genoeg tijd moeten nemen om te wachten.
Es wird im Voraus deutlich angezeigt, aber das Warten ohne Aktualisierung dauert lange. Sobald es da ist, ist es eine großartige Nachtruhe!
Het wordt vooraf duidelijk aangegeven maar het wachten zonder enige update duurt lang. Als het er eenmaal is, is het heerlijk slapen!
Topper bestellt und mit iDeal bezahlt. Das Produkt wurde nie geliefert. Sie sind telefonisch nicht erreichbar und antworten nicht auf mehrere E-Mails an verschiedene E-Mail-Adressen. Es hat mich schon viel zu viel Zeit und Mühe gekostet, jemanden zu erreichen, aber ansonsten würde ich mir trotzdem die Mühe machen, den Diebstahl zu melden. Denn das ist es, wenn Sie Ihren Betrag bezahlen und kein Produkt erhalten. Ich wurde direkt ausgeraubt! Was für eine unverschämt schlechte Gesellschaft!!!!!!
Heb een topper besteld en betaald met iDeal. Het product is nooit geleverd. Men is telefonisch niet bereikbaar en men reageert niet op meerdere mails naar verschillende e-mail adressen. Het is dat het me al veel te veel tijd en moeite heeft gekost om te proberen om iemand te pakken te krijgen maar anders nam ik nog de moeite om aangifte te doen van diefstal. Want dat is het als je wel je bedrag betaalt en geen product geleverd krijgt. Ik ben regelrecht bestolen! Wat een schandalig slecht bedrijf!!!!!!!!
Boxspringbett bestellt, selbst zusammengebaut und alles ordentlich zum vereinbarten Termin nach Hause geliefert! Schöne Qualität, ist gut, kurz gesagt, ich bin super zufrieden mit meinem neuen Bett!
Boxspring besteld, zelf samengesteld en alles is thuis netjes op de afgesproken datum afgeleverd ! Mooie kwaliteit, ligt goed kortom ik ben super blij met mijn nieuwe bed !
Bett viel zu spät geliefert und kein Kontakt mit Firma. Telefon und E-Mail werden nicht beantwortet. Endlich kam das Bett, aber wir dachten, wir hätten unser Geld verloren. Wir haben überhaupt nichts gehört und der Kundendienst antwortet nie. Am Ende wurde es geliefert, aber viel später. Zum Glück ist das Bett schön. Schlechter Service, unzuverlässig. Ich würde nie wieder anfangen.
Bed veel te laat geleverd en geen contact met bedrijf te krijgen. Tel en mail wordt niet beantwoord. Bed is uiteindelijk gekomen, maar wij dachten dat we ons geld kwijt zouden zijn. We hoorden helemaal niets en de klantenservice neemt nooit op. Uiteindelijk is er wel geleverd, maar veel later. Het bed is gelukkig wel fijn. Waardeloze service, onbetrouwbaar. Ik zou er nooit meer aan beginnen.
Wie so viele wurde das Bett Mitte Dez22 bestellt. Die Lieferzeit würde mehrere Wochen betragen. Das Ärgerliche ist, dass man sie nicht erreichen kann oder eine Nachricht über eine mögliche neue Lieferzeit erhält. Am Ende wurde das Bett Mitte März geliefert und alles andere ist in Ordnung. Der Mangel an Kommunikation gibt Ihnen das Gefühl, betrogen zu werden, und das ist überhaupt nicht der Fall. Sie verkaufen sich also unter Wert!
Zoals zo velen, was het bed besteld mid dec22. Levertijd zou enkele weken zijn. Het vervelende is dat je ze niet kan bereiken of dat je bericht krijgt over een eventuele nieuwe levertijd. Uiteindelijk is bed geleverd mid maart en alles is verder prima. Door de niet communicatie krijg je het gevoel dat je opgelicht wordt en dat is dus helemaal niet het geval . Ze doen zichzelf dus tekort!
Es hat viel zu lange gedauert, bis wir das Bett hatten, Sie können den Kundendienst in keiner Weise erreichen, egal ob Sie anrufen oder eine E-Mail senden, sie reagieren auf nichts. Zum Glück haben wir jetzt das Bett, Qualität ist gut. Die Lieferung erfolgte durch eine jüngere Person, die aber sehr freundlich war und sich entschuldigte.
Duurde veel te lang voordat we het bed hadden, klantenservice krijg je op geen enkele manier te pakken of je nou belt of mailt, ze reageren nergens op. We hebben het bed nu gelukkig wel, kwaliteit is goed. Bezorging werd gedaan door een jonger persoon, maar hij was heel vriendelijk en bood zijn excuses aan.
Sie sagen in dieser E-Mail, dass ich das Bett bereits erhalten habe und ob ich es überprüfen möchte. Jetzt habe ich immer noch nicht das Bett, sie reagieren nicht auf meine E-Mails, gehen nicht ans Telefon. Schlimmer als diese Firma kann man nicht werden.
Men zegt in deze mail dat ik het bed inmiddels ontvangen heb en of ik hun wil beoordelen. Nu het bed heb ik nog steeds niet ze reageren niet op mijn mails pakken de telefoon niet op. Slechter als dit bedrijf kun je ze niet hebben.
2 Betten in 2 Wochen bestellt. Beides wurde innerhalb von 10 Werktagen geliefert. Qualität der Betten ist gut. Sie sind auch einfach zu montieren.
In 2 weken tijd 2 bedden besteld. Beide zijn binnen de 10 werkdagen geleverd. Kwaliteit van de bedden is goed. Ze zijn ook makkelijk in elkaar te zetten.
Inzwischen ein 2. Bett gekauft und muss sagen. Wieder sehr zufrieden mit allem und top Qualität. Tnx Bettlöwe
Ondertussen een 2e bed aangeschaft en moet zeggen. Alweer zeer tevreden over alles en top kwaliteit. Tnx Beddenleeuw
Kulala Kinder Boxspringbett bei Bed Lion bestellt. An sich ein schönes Bett, nur schade, dass die Farbe sehr anders ist als auf der Website dargestellt. Die (helle) Altrosafarbe ist eigentlich Bordeauxrot. Am Liefertag erhielt ich eine E-Mail mit dem Zeitfenster "zwischen 08:00 und 22:00 Uhr", das Bett würde geliefert. Der Kundenservice ist telefonisch nicht erreichbar und E-Mails mit Fragen zum Liefertermin werden nicht beantwortet. Nicht empfohlen!
Kinderboxspring Kulala besteld bij beddenleeuw. Op zich een mooi bed alleen jammer dat de kleur erg afwijkt van wat op de website wordt gepresenteerd. De (lichte) oud roze kleur is daadwerkelijk Bordeaux rood. Op de aflever dag kreeg ik een mail met een tijdvak van “tussen 08:00 en 22:00 uur” zou het bed bezorgd worden. Klantenservice is telefonisch niet te bereiken en e-mails met vragen over de afleverdatum worden niet beantwoord. Geen aanrader!
Ordentlich, freundlich und schnelle Lieferung
Netjes, vriendelijk en snelle levering
Keine Reaktion auf E-Mails. Falsche Farbe geliefert, mit einer Lücke zwischen den Kartons.
Geen reactie op mails. Verkeerde kleur geleverd, met een kier tussen de boxen.
Kaufen Sie niemals ein Bett von Beddenleeuw. Lieferung 3x verzögert, schlecht oder nicht verfügbar. Beschädigung der Wand beim Bringen des Bettes und Beschädigung des Bettes. Nach 2 Wochen täglich mehrmaligem Kontaktversuch ist der Schaden immer noch nicht behoben.
Koop nooit een bed bij Beddenleeuw. Levering 3x uitgesteld, slecht of niet bereikbaar. Schade aan de muur gemaakt tijdens het brengen van het bed en op het bed zit schade. De schade is na 2 weken elke dag meerdere keren proberen contact te leggen nog steeds niet opgelost.
Gut informierte Erzählung. Freundliches Personal. Schönes Produkt
Goed op de hoogte gehouden overlevering. Vriendelijk personeel. Mooi product
Für Reklamationen stehen sie nicht zur Verfügung. Ich habe es 10 Mal versucht. Auf E-Mails wird nicht reagiert. Und plötzlich erhielt ich 2 Monate hinter der gewünschten Lieferzeit eine E-Mail, dass sie am folgenden Donnerstag liefern würden! Wenn Sie nicht zu Hause sind, kostet dies 75,00 €, wenn die Bestellung zurückgenommen werden muss. Wenn Sie also zu Hause oder unterwegs nach 2 Monaten endlich von diesen Leuten hören, tun Sie alles, um es zu bekommen. Bei uns ging es um einen Betrag von rund 500,00 €! Am Ende wurde alles ordentlich um 20:30 Uhr geliefert.
Ze zijn niet bereikbaar bij eventuele klachten. Tot 10x toe heb ik geprobeerd. Op e-mails wordt er niet gereageerd. En plots 2 maanden achter de gewenste levertijd kreeg ik een mailtje dat zij zouden leveren de volgende donderdag! Indien niet thuis, zou dit €75.00 kosten als de bestelling terug mee moeten nemen. Dus thuis of niet thuis, wanneer je na 2 maanden eindelijk iets hoort van deze mensen, doe je alles om het te verkrijgen. Het ging bij ons toch over een bedrag van rond de €500.00! Uiteindelijk werd alles keurig afgeleverd om 20:30u.
Mein Bett hatte nie. Telefonisch und per E-Mail nicht erreichbar. Kurz gesagt, dramatisch sollten sie den Firmenbande von Gaunern ausschalten.
Mijn bed nooit gehad. Telefonisch en per email onbereikbaar. Kortom dramatisch ze zouden het bedrijf moeten opdoeken stelletje oplichtertjes.
Mehrere Male versucht, einen Garantieanspruch per E-Mail, Telefon und Chat geltend zu machen, keine Antwort. Jetzt nur noch über Home Store gemacht, vielleicht können sie etwas erreichen.
Meerdere malen een garantie claim via mail, telefoon en chat proberen te doen en geen enkele reactie. Nu maar via thuiswinkel gedaan misschien dat die wel wat kunnen bereiken.
Bestellung verlief reibungslos, Wahlvorlieben verschiedener Termine vermerkt. Einen Monat später kamen sie, um das Bett zu liefern. Hören Sie wegen der allgemeinen Hektik für eine Weile auf zu sagen und halten Sie die Leute über die Geschichte auf dem Laufenden und beantworten Sie das Telefon oder E-Mails.
Bestelling was vlot verlopen, keuze voorkeur van verschillende data vastgelegd. Een maand later zijn ze het bed komen leveren. Hou even op met zeggen wegens algemene drukte en hou de mensen op de hoogte van het verhaal en neem telefoon op of geef antwoord op mails.
Schlechter Kundenservice Schlechter Umgang mit Reklamationen Nicht erreichbar und reagiert nicht
Slechte klantenservice Slechte afhandeling van klacht Onbereikbaar en reageren niet
Angesichts der schlechten Bewertungen über Nicht-/Lieferung waren wir sehr gespannt, was passieren würde. Am Ende hat die Lieferung 2 Wochen länger gedauert als angegeben. Ich selbst bin wegen schlechten Kontakts in den Showroom gegangen, wo ich freundlich angesprochen und geholfen wurde. Daraus wurden Sachverhalte näher erläutert und Vereinbarungen getroffen, die auch erfüllt wurden. Unser Sohn ist sehr zufrieden mit seinem neuen Bett. Sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Schönes und gutes Bett für diesen Preis. Alles in allem sehr zufrieden mit allem. Eine etwas bessere Kommunikation über Lieferung per E-Mail, Erreichbarkeit per Telefon, könnte vielleicht viele negative Reaktionen bei anderen Kunden beseitigen. Dies als Tipp :)
Gezien slechte recenties over niet/wel leveren waren we erg benieuwd wat er zou gaan gebeuren. Uiteindelijk heeft de levering 2 weken langer op zich laten wachten dan aangegeven. Ben zelf door slecht contact naar de showroom geweest waar ik vriendelijk te woord ben gestaan en geholpen. Hieruit zijn zaken nader toegelicht en zijn afspraken gemaakt welke ook nagekomen zijn. Onze zoon is erg blij met zijn nieuwe bed. Erg goede prijs / kwaliteit verhouding. Mooi en goed bed voor deze prijs. Al met al erg tevreden over alles. Een iets betere communicatie over levering per mail, telefonische beschikbaarheid zou een hoop negatieve reacties wellicht voor andere klanten kunnen wegnemen. Dit als Tip :)
Die Kauflieferung und das Bett sind alle ausgezeichnet.
De aankoop bezorging en het bed allemaal uitstekend.
Keine Beine geliefert, Kontakt unmöglich, sehr netter Lieferbote, weniger nett, dass sein Niederländisch gleich Null ist und er kaum Deutsch spricht. Keine Reaktion auf E-Mails, Anruf einfach vergessen. Kaufen Sie hier, wenn Sie Aufregung und Glücksspiel mögen.
Geen poten geleverd, contact onmogelijk, erg aardige bezorger, minder fijn dat zijn Nederlands nihil is, en dat hij schaars Duits spreekt. Op mail word niet gereageerd, vergeet bellen ook maar gewoon. Hier kopen als je van spanning en gokken houd.
Ordentliche Abwicklung meiner Bestellung und Termine gut einhalten.
Nette afhandeling van mijn order en komen afspraken goed na.
Das Bett ist vorhanden, die Bettdecke jedoch nicht. Und Sie nehmen keinen Kontakt mit ihnen auf und sie antworten nicht auf E-Mails. Die Lieferzeit ist auch schlecht arrangiert. Zwischen 08.00 und 22.00 Uhr.
Het bed is geleverd maar het dekbed niet. En je krijgt geen contact met ze en op mails reageren ze niet. Ook de bezorgtijd is slecht geregeld. Tussen 08.00 en 22.00.
Sie haben ziemlich schnell geliefert, leider gibt es immer noch einen Stückmangel. Was ziemlich ungewöhnlich ist, sie reagieren nicht auf Anrufe oder E-Mails. Sie müssen persönlich dorthin gehen. Jetzt bleibt mir nur noch ein Einschreiben.
Ze hebben redelijk snel geleverd, helaas is er nog steeds een stuk tekort. Wat vrij ongewoon is ze reageren niet op telefoons of mail. Je moet er persoonlijk naartoe. Het enige wat me nu rest is een aangetekend schrijven.
Ich bin sehr enttäuscht von den Kommunikationskanälen, die zur Verfügung stehen. Keiner von ihnen beantwortete meine Fragen. Eigentlich sieht es so aus, als hätten sie es ignoriert.
I’m very disappointed with the channels available for communication. None of them replied my questions. Actually, looks like they ignored.
Unser Bett ist vor einiger Zeit am vereinbarten Tag und zur vereinbarten Uhrzeit angekommen. Leider war ich selbst nicht zu Hause und mein Mann hat dies akzeptiert. Ich hatte ein altes rosa Boxspringbett bestellt, aber ein dunkelrotes erhalten. Ich schickte noch am selben Tag eine E-Mail an die E-Mail-Adresse, die ich auf dem Bestellformular erhalten hatte. Nach 2 Wochen Wartezeit ohne Antwort stellte sich heraus, dass es sich um die E-Mail-Adresse des Spediteurs handelte. Schade, dass sie keine E-Mail zurückgeschickt haben, um zu sagen, dass sie selbst kein Kundendienst sind. Dann eine E-Mail an die richtige E-Mail-Adresse geschickt, aber wieder keine Antwort. Unsere Tochter wartet auf ihr neues Jugendzimmer. Mindestens 20 Mal im Laden angerufen, aber wir hören immer das gleiche Tonband... Hoffentlich findet sich schnell eine Lösung!
Ons bed kwam een tijdje geleden toe op de afgesproken dag en tijd. Jammer genoeg was ikzelf niet thuis en heeft mijn man dit aangenomen. Ik had een oudroze boxspring besteld, maar kreeg een donkerrood. Ik heb diezelfde dag nog gemaild naar het mailadres dat ik mee kreeg op de bestelbon. Na 2 weken wachten geen reactie, bleek dit het mailadres van de transporteur te zijn. Jammer dat deze niet even terugmailde om te zeggen dat zijzelf geen klantendienst zijn. Dan maar gemaild naar het juiste mailadres, maar wederom geen antwoord. Onze dochter wacht op haar nieuwe tienerkamer. Al zeker 20x gebeld naar de winkel, maar daar krijgen wij steeds hetzelfde bandje te horen... ik hoop dat er rap met een oplossing over de brug wordt gekomen!
Sie machen so viele Fehler, dass sie nicht einmal ans Telefon gehen und erst recht keine E-Mails
Ze maken zoo veel fouten dat ze niet eens op de telefoon reageren en zeker niet op mails
Sehr schlecht. Nicht erreichbar. Termine nicht einhalten. Handeln Sie erst nach Einschaltung eines Rechtsbeistands. Drama Gesellschaft.
Zeer slecht. Onbereikbaar. Houden zich niet aan afspraken. Komen pas in actie na inschakelen rechtsbijstand. Dramabedrijf.
Seien Sie zufrieden, weil Sie wissen, wann sie kommen, und seien Sie mit dem Bett zufrieden
Ben tevreden omdat je weet wanneer ze komen en ben tevreden met het bed
Keine Reaktion auf Telefone oder E-Mails. Nach 2 Monaten habe ich immer noch keine Matratzen und eine extra bezahlte Deckenbox.
Geen reactie op telefoons of mails. Ne 2 maanden heb ik nog geen matrassen en een extra betaalde dekenkist.
Die erste Bestellung wurde schnell geliefert 2. Bestellung kam etwas später Aber Preisqualität ist gut.
Eerste bestelling was snelgeleverd 2de bestelling iets later aangekomen Maar prijs kwaliteit is goed.
3 Monate gewartet. Lieferung am angegebenen Tag. Die Lieferung erfolgte durch 1 Zusteller und weigerte sich, das Erdgeschoss barrierefrei zu betreten. Konnte das Kopfteil auch nicht alleine anheben. Ordentliches Bett. Beine brachen innerhalb eines Tages. Kopfteil war beschädigt und innerhalb von 2 Tagen komplett kaputt. Elketric Lattenrost ist großartig! TV-Schrank ist auch toll! Matratze und Topper sind sehr gut.
3 maanden gewacht. Levering keurig op aangegeven dag. Levering werd door 1 bezorger gedaan en weigerde begane grond zonder drempels binnen te zetten. Kon het hoofdbord ook niet alleen tillen. Keurig bed. Poten waren binnen een dag kapot. Hoofdbord was beschadigt en binnen 2 dagen helemaal kapot. Elketrische beddenbodem is top! Tv kast is ook top! Matras en topper zijn hartstikke goed.
Versprochene Lieferung innerhalb von 10 Tagen, aber am Ende 9 Wochen. Nach Hunderten von Anrufen und E-Mails keine Antwort. 200 km bis Bettlöwe gefahren und dann eine Woche später geliefert.
Beloofd binnen 10 dagen leveren maar uiteindelijk 9 weken. Na honderd keer bellen en mailen geen reactie. 200km gereden naar beddenleeuw en dan week later geleverd.
Bestellung im Dezember aufgegeben, dann bis zur Lieferung Anfang April mit der Kontaktaufnahme verbracht. Per Telefon: Wurde nie abgenommen, egal zu welcher Uhrzeit. Mail: überhaupt keine Antwort. Per Chat: überhaupt keine Antwort. Facebook: Mein Kommentar wurde schnell gelöscht und keine Antwort an mich. Erst als ich eine Beschwerde bei Thuiswinkel einreichte und sagte, ich hätte auch zweimal Beddenleeuw geantwortet, erhielt ich eine Antwort per E-Mail. Plötzlich wurde meine Bestellung geliefert. Meine Bestellung wurde von einem nicht niederländisch sprechenden Mann an der Tür abgegeben. Teil war nicht gut, sofort mial nach Beddenleeuw. Wieder keine Reaktion, erst als ich erneut eine Beschwerde über Thuiswinkel einreichte, erhielt ich plötzlich einen Anruf. Es wird nun am Montag getauscht. M neugierig. Wenn das Wetter nicht gut ist, werde ich erneut reklamieren. Diese Organisation verdient die Thuiswinkel-Garantie nicht.
In december bestelling geplaatst, daarna tot levering in begin april bezig geweest om contact te zoeken. Telefonisch: werd nooit opgenomen, maakt niet uit welk tijdstip. Mail: helemaal geen reactie. Via chat: helemaal geen reactie. Facebook: mijn reactie werd snel verwijderd en geen reactie naar mij toe. Pas toen ik klacht indiende bij Thuiswinkel en zei ook 2 keer naar Beddenleeuw hebben gereageerd, kreeg ik pas een reactie per mail. ineens werk mijn bestelling geleverd. Door een niet Nederlands sprekende man werd mijn bestelling voor de deur gekwakt. Bleek deel niet goed, meteen mial naar Beddenleeuw. Weer geen reactie, pas toen ik weer via Thuiswinkel klacht indiende werd ik ineens gebeld. Het wordt nu maandag omgeruild. Ben benieuwd. Als het weer niet goed is, ga ik weer klacht indienen. Deze organisatie verdiend het waarborg Thuiswinkel niet.
Und wenn ich nicht angerufen hätte. Hatte ich noch kein Bett, Mann, ging der Fall nicht, als das Datum vereinbart wurde
En als ik niet had gebeld. Had ik bed nog niet man is nr de zaak gegaan toen datum afgesproken
Liefert nicht Anrufe am Tag der Lieferung, während Sie den ganzen Tag freihalten müssen Hat kein Lieferzeitfenster
Levert niet Belt op de dag van levering af terwijl je de hele dag vrij moet houden Heeft geen aflever tijdslot
Und was ist wichtiger. Wir haben das Bett geliebt! Tolles Bett zu einem tollen Preis! Tipp: Warten ist kein Problem, wenn Sie es nicht eilig haben (jeder hat es heutzutage eilig), aber geben Sie zwischendurch ein Update, Beddenleeuw!
En tja wat is dan belangrijker. Wij vonden het bed! Prima bed voor een mooie prijs! Tip: Wachten is niet erg als je geen haast hebt (haast heeft tegewoordig iedereen), maar geef tussendoor een update, Beddenleeuw!
Zu dieser Firma bin ich durch einen Freund von mir gekommen, der sehr positiv eingestellt war. Die Endnote musste einige Monate auf mein Bett warten und stellte sich danach als unvollständig heraus. Habe alles versucht, aber es gibt keine Möglichkeit den Kundenservice o.ä. zu kontaktieren. Zu bekommen. Ich frage mich, ob ich jemals wieder von dir hören werde!
Bij dit bedrijf terecht gekomen via een vriendin van mij, die erg positief was. Eindstand paar maanden moeten wachten op mijn bed en achteraf bleek deze incompleet te zijn. Van alles geprobeerd, maar er is geen enkele mogelijkheid om contact met klantenservice o.i.d. Te krijgen. Ben benieuwd of ik ooit nog iets hoor!
Online bestellen ist in Ordnung, aber sonst nicht verfügbar. Sowohl telefonisch als auch per E-Mail. Beantworten Sie die E-Mail erst, wenn das Produkt gerade geliefert wurde; Das habe ich auch in anderen Rezensionen gelesen und bei mir war es auch so. Die Produkte sind in Ordnung, für diesen Preis sollte man nicht zu viel erwarten.
Online bestellen gaat prima, maar zijn verder niet bereikbaar. Zowel telefonisch als per mail. Beantwoorden de mail pas als product net geleverd is; dit las ik ook bij andere reviews en was bij mij ook het geval. Producten zijn prima, niet te veel verwachten voor die prijs.
Monate auf Liefertermin gewartet. Keine Reaktion auf E-Mail/Telefon. Zeitfenster zwischen 08:00-22:00. Keine Löcher im Bett für Pfoten. Handgeschnitzt stark auf unsichtbare hervorstehende Schraube im Kopfteil.
Maanden gewacht op leverdatum. Geen reactie op mail/telefoon. Tijdslot tussen 8.00-22:00. Geen gaten in bed voor pootjes. Hand flink gesneden aan niet zichtbare uitstekende schroef in hoofdbord.
Pffff musste fast ein halbes Jahr auf das Bett warten, am Ende wurde das Bett doch geliefert und sie sind mit der Qualität des Bettes zufrieden
Pffff bijna een half jaar moeten wachten op het bed uiteindelijk is het bed toch bezorgd en zijn tevreden over de kwaliteit van het bed
Finde keine Kontaktmöglichkeit. Meine Bestellung wurde nicht geliefert.. und konnte in keiner Weise kontaktiert werden. Habe nach 3 Monaten einen Anwalt.
Geen enkele manier van contact vinden. Mijn bestelling werd maar niet geleverd.. en kon op geen enkele manier contact krijgen. Na 3 maanden advocaat genomen.
Alles ordentlich nach Lieferung geliefert Musste dafür ein paar E-Mails schicken
Alles netjes geleverd na na levering Heb hier wel een aantal mails voor moeten plegen
Bettlöwe ist nicht erreichbar. Nicht per Telefon und nicht per Mail. Ich habe 4 Mal freigenommen für die Lieferung meines Bettes. Noch nie so etwas erlebt
Beddenleeuw is niet te bereiken. Pr telefoon niet en ook niet pr mail. Ik heb 4 keer vrij genomen voor de bezorging van mijn bed. Nooit zoiets meegemaakt
20-2 Bett bestellt, 23-2 Lieferung zwischen 8-22 Uhr. Warten Sie den ganzen Tag, denn wenn Sie nicht zu Hause waren, 75 € Strafe. Es gab sehr schlechte Erfahrungen im Internet. Lieferung erst um 21:30 Uhr. Hatte es eigentlich nicht bedacht und war schon am Überlegen, wie man am nächsten Tag Kontakt aufnehmen kann. Bett war gut verpackt. Keine Beschreibung enthalten, war aber auch nicht nötig. Bis jetzt zufrieden mit dem Bett.
20-2 bed besteld, 23-2 levering tussen 8-22 uur. Hele dag wachten want als je niet thuis was € 75 boete. Stonden hele slechte ervaringen op internet. Bezorging pas om 21.30 uur. Hadden er eigenlijk geen rekening meer mee gehouden en waren al bezig hoe de volgende dag contact maken. Bed was goed verpakt. Geen beschrijving erbij maar was ook niet nodig. Tot nu toe tevreden over het bed.
sehr beängstigend. Nach meiner Bestellung 2 Monate nichts gehört und per Mail und Telefon nicht zu erreichen, es wurde auf nichts reagiert. Ich hatte bevorzugte Tage ausgefüllt, aber keine Antwort erhalten. Wer ein richtiges Geschäft für Webshops war, kontaktierte schließlich und mein Bett wurde fast 3 Monate später geliefert. Lieferung und Kundenfreundlichkeit weit unter dem Standard. Ich bin sehr zufrieden mit der Qualität des Produktes.
erg schrikbarend. Na mijn bestelling 2 maanden niets gehoord en ze zijn niet te bereiken per mail en telefoon, nergens werd op gereageerd. ik had keurig voorkeursdagen ingevuld maar kreeg geen enkele reactie. Wie een rechts winkel voor webshops uiteindelijk contact gehad en is mijn bed bijna 3 maanden later bezorgd. Bezorging en klantvriendelijk ver beneden peil. Over kwaliteit van het product ben ik wel erg tevreden.