Haben Sie kürzlich eine Bestellung bei Beddenleeuw aufgegeben? Wir schätzen Ihre Meinung und Bewertung sehr!
Bewerten Sie unsWarten seit Monaten keine Antwort auf Ihre E-Mails und wenn es darum geht, sind die Beine und Kissen falsch und dann wieder keine Antwort auf die E-Mails
maanden wachten geen antwoordt op je e-mails en als het dan toekomt mankeren de poten en hoofdkussens en dan weer geen antwoordt op de e-mails
Sehr schlimm zu lange Wartezeiten 2 Motorräder würden nicht geliefert werden würden per Post verschickt ich habe sie selbst aus dem Lager abgeholt der Laden war voller wütender Leute und nur ein Mädchen zur Hilfe wir haben eine Matratze mit einem großen Fleck in der Verpackung bis heute nichts gehört, dauernd angerufen und gemailt mein TV-Schrank ist umgefallen, möchte den Preis für eine neue Hebebühne für die Versicherung wissen, kann mich aber nicht melden, also sehr schade
Zeer slecht te lange wachttijden 2 motoren niet geleverd zouden met de post opgestuurd worden heb ze zelf opgehaald uit het magazijn de winkel stond vol met boze mensen en maar een meisje om te helpen we hebben een matras met een grote vlek zat zo in de verpakking tot op heden niks gehoord steeds bellen en mailen mijn tv kast is omgevallen wil de prijs weten van een nieuwe lift voor de verzekering maar krijg geen contact dal met al dus zeer slecht
Aufgrund früherer guter Erfahrungen habe ich mich entschieden, wieder ein Bett bei Beddenleeuw zu bestellen. Wir haben ordentlich eine E-Mail erhalten, um fünf Liefertermine auszuwählen, einschließlich Boxing Day???. Ich habe bewusst einen Tag in den Weihnachtsferien gewählt, da ich außerhalb der Schulferien keinen Urlaub nehmen kann. Das letzte Datum ist abgelaufen. Nichts ist passiert. Beim Anruf wurde die Verbindung automatisch getrennt und auch das Mailen über zwei Wochen brachte nichts, bis ein Anruf mit einem Liefertermin kam. Ich konnte es genau an einem terminfreien Nachmittag einplanen: 7.2. Aber die Transportabteilung schickte eine E-Mail, dass es eine Woche später sein würde. Dann war ich nicht frei. Ein Freund, selbstständig, war bereit, bei mir zu Hause zu sitzen, auch wenn es ihn ein Tageseinkommen kostete. Am Tag selbst kam jedoch eine weitere E-Mail mit fünf Wahltagen. Wir haben uns geärgert, aber das ausgefüllt. Ich fand den Freund bereit, wieder 60 km für mich zu fahren. Tatsächlich kam das Bett am letzten gewählten Tag. Wir würden ein Zeitfenster von zwei Stunden im Voraus bekommen. Wenigstens würde es ihn dann nicht ein ganzes Tageseinkommen kosten. Nicht so. Wir bekamen ein Zeitfenster von 8 bis 22 Uhr. Er verpasste einen weiteren ganzen Tag Einkommen und er musste jemanden finden, der mit seinem Hund spazieren ging, weil sie nicht vor dem Abendessen kamen. Die Lieferung erfolgte übrigens ohne die per E-Mail verschickten Zusatzartikel.
Op basis van een eerdere goede ervaring koos ik ervoor nogmaals een bed bij Beddenleeuw te bestellen. We kregen keurig een mail om vijf bezorgdata uit te kiezen, waaronder 2e kerstdag???. Ik koos expres een dag in de kerstvakantie, daar ik buiten de schoolvakanties geen verlof kan opnemen. De laatste datum verstreek. Er gebeurde niets. Bij bellen werd de verbinding telkens automatisch verbroken en meer dan twee weken mailen leverde ook niets op, tot er een telefoontje kwam met een leverdatum. Ik kon het precies op een roostervrije middag inplannen.: 7 feb. Maar van de transportafdeling kwam er een mail achteraan dat het een week later werd. Toen was ik niet vrij. Een vriend, ZZP-er was wel bereid bij mij thuis te gaan zitten, ook al kostte hem dat een dag inkomsten. Op de dag zelf kwam echter weer een mail met vijf keuzedagen. We waren geïrriteerd, maar vulden dit wel in. Ik vond de vriend weer bereid 60 km voor mij te rijden. Inderdaad kwam het bed op de laatste gekozen dag. Vooraf zouden we een tijdsslot van twee uur op krijgen. Dan kostte het hem tenminste geen hele dag inkomsten. Niet dus. We kregen een tijdsslot van 08.00 tot 22.00 uur. Hij miste weer een hele dag inkomsten en hij moest iemand regelen om zijn hond uit te laten, want men kwam pas tegen het avondeten. Overigens heeft de levering plaats gevonden zonder de extra artikelen waar we een mail over hadden gestuurd.
im Dezember bestellt, würde innerhalb von 2 Wochen geliefert werden. Im März unvollständig geliefert. Telefonisch absolut nicht erreichbar. Keine Nachverfolgung. Ich vermisse immer noch das Küssen!!!
in december besteld, zou binnen 2 weken geleverd worden. Incompleet afgeleverd in maart. Telefonisch volstrekt onbereikbaar. Geen opvolging. Ik mis nog steeds het kussen!!!
Zustellbett geliefert noch nicht abgeholt
Extra bed geleverd nog steeds niet opgehaald
Ich war besorgt, als ich sehr schlechte Bewertungen las, nachdem ich meine Bestellung aufgegeben und bezahlt hatte, aber ich bin ein zufriedener Kunde. Das Boxspringbett Isabella wurde an meinem ersten Wunschtag innerhalb von 10 Tagen nach Bestellung geliefert. Die 2 fremdsprachigen Anbieter haben alles ordentlich abgeliefert. Das Bett war super einfach aufzubauen und meine Tochter ist sehr zufrieden damit.
Ik was ongerust toen ik na het plaatsen en betalen van mijn bestelling erg slechte reviews las maar ik ben een tevreden klant. Op mijn eerst voorkeursdag, binnen de 10dagen na bestelling, werd de boxspring isabella geleverd. De 2 anderstalige leveraars hebben alles netjes afgezet. Het bed was suoer makkelijk ineen te zetten en mijn dochter is er erg blij mee.
Das Bett kam nach langem Warten Zweite Bestellung innerhalb von 10 Tagen geliefert Beddenlion hat ein Top-Unternehmen Aufgrund des Verkaufserfolgs kann es sein, dass Sie etwas länger auf Ihre Bestellung warten müssen
Na lang wachten bed aangekomen Tweede bestelling geleverd in 10 dagen Beddenleeuw heeft een top bedrijf Door het succes van verkoop kan het dat je wat langer moet wachten tot bestelling aan komt
Beddenleeuw ist telefonisch nicht erreichbar und antwortet nicht auf E-Mails. Bett vor 4 Wochen geliefert: Die Herren von der Montage haben das Bett ohne Rücksprache an die Wand geschraubt!?! Loch im Bett, Loch in der Wand und in den Fußleisten. Fernbedienung defekt, Bett falsch eingebaut und Bettbeschläge fehlten. Bisher keine Antwort von Beddenleeuw.
Beddenleeuw is telefonisch niet bereikbaar en reageert niet op mails. 4 weken geleden bed geleverd gekregen: de heren van de montage hebben het bed, zonder enig overleg, aan de muur geschroefd!?! Gat in het bed, gat in de muur en in de plinten. Afstandsbediening is kapot, bed verkeerdom geïnstalleerd en bedbeslag ontbrak. Geen enkele respons van de Beddenleeuw tot heden.
Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Allerdings passen die Bettbretter nicht auf die Betten. Das ist jetzt locker. Außerdem guter Service nur die voraussichtliche Lieferzeit zwischen 8 Uhr morgens und 10 Uhr abends. Der Fahrer hat nicht vorher angerufen. Den ganzen Tag warten.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Echter passen de bedboarden niet op de bedden. Deze staat nu los. Verder goede service alleen de levering geschatte tijd tussen 8 uur in de ochtend en 22 uur in de avond. Chauffeur heeft niet gebeld van te voren. Hele dag zitten wachten.
Bestellte Betten werden innerhalb von 10 Werktagen geliefert. E-Mail erhalten, dass sie kommen würden (Tag 19 fein) Leider eine Mail, dass sie nicht kommen konnten, aber 3 Tage später. Null Kontakt mit ihnen per Telefon und E-Mail. Aber die Betten wurden tatsächlich 3 Tage später geliefert und sie schlafen wunderbar! Also Betten perfekt! Shop selbst, hat noch einige Verbesserungspunkte.
Bedden besteld, zouden binnen 10 werkdagen geleverd worden. Kreeg keurig een mail dat ze zouden komen.( dag 19 prima) Helaas een mail dat ze niet konden komen, maar 3 dagen later. Telefonisch en via mail nul contact met ze te krijgen. Maar Bedden zijn inderdaad 3 dagen later geleverd en ze slapen heerlijk! Dus Bedden perfect! Winkel zelf, heeft nog wat verbeterpunten.
Habe vor einem halben Jahr ein Bett bestellt, welches innerhalb von 10 Tagen geliefert worden wäre. Jetzt habe ich ungefähr die Hälfte davon. Auch keine Ahnung ob der Rest kommt, es besteht kein Kontakt zur Firma.
Half jaar geleden een bed besteld wat binnen 10 dagen geleverd zou zijn. Nu heb ik de helft ongeveer binnen. Ook geen idee of de rest nog komt er valt geen contact te krijgen met het bedrijf.
Das Bett wurde einen Tag später als erwartet geliefert. Aber an sich war alles ok. Ich musste ein neues Loch bohren, damit ich die Rückseite des Boxspringbetts am Bett befestigen konnte. Die Löcher passten einfach nicht. (Kleiner Produktionsfehler sagen wir mal). Aber alles in allem für diesen Preis sicherlich ok.
Het bed werd een dag geleverd dan voorzien. Maar op zich was alles ok. Heb wel een nieuw gaatje moeten boren zodat ik de achterkant van de boxspring kon bevestigen aan het bed. De gaten kwamen net niet overeen. (Kleine productiefout laat ons zeggen). Maar al bij al. Voor die prijs is het zeker ok.
Anfang Februar teurer elektr. Boxspring mit TV bestellt. 10 Werktage Lieferzeit, könnte aber 20 sein. Sind praktisch unerreichbar. Habe ein halbes Bett viel zu spät bekommen. Matratzen meerwassernass. Eine Woche später ist auch der Rest wieder unvollständig. E-Mail erhalten, dass sie Sie telefonisch kontaktieren werden und die Behauptung, dass sie bereits angerufen haben. Stimmt auch nicht. Macht es mutlos........ es fehlt noch ein Smart-TV und ein Topper fürs Bett.
Begin februari dure electr. Boxspring met tv besteld. 10 werkdagen levertijd maar kon wel eens 20 worden. Zijn praktisch onbereikbaar. Veel te laat een half bed ontvangen. Matrassen zeikwater nat. Week later de rest ook weer incompleet. Mail ontvangen dat ze telefonisch kontakt opnemen en de bewering dat er al gebeld zou zijn. Ook niet waar. Word er moedeloos van........er ontbreekt nog steeds een smart tv en een topper voor op het bed.
10 Wochen Lieferzeit Bett innerhalb von 2 Wochen in zwei Hälften zerbrochen 0 Reaktion auf Mängelrüge.
10 Weken levertijd Binnen 2 weken bed door midden gebroken 0 reactie op melding van gebreken.
Habe einen Liefertermin vereinbart. Das Zeitfenster für die Lieferung scheint von 8:00 bis 22:00 Uhr zu sein. Idiot lang, natürlich. Habe dafür gesorgt, dass ich den ganzen Tag zu Hause war. Um 17.30 Uhr bekomme ich eine E-Mail "dass es heute nicht geht" und "wir kommen morgen". Ein Samstag, den ich nicht als Liefertag angegeben hatte. Extrem schlecht! Produkt ist ansonsten in Ordnung. Unterdurchschnittlicher Service. Keine Telefonnummer, daher keine Kontaktaufnahme möglich.
Een afspraak voor levering gemaakt. Tijdslot van levering blijkt van 8.00-22.00 uur. Idioot lang natuurlijk. Er toch voor gezorgd dat ik de hele dag thuis was. Om 17.30 uur een mail krijgen "dat het vandaag niet lukt" en "we komen morgen". Een zaterdag nota bene die ik niet als leverdag had opgegeven. Uiterst slecht! Product is verder oké. Service benedenmaats. Geen telefoonnummer dus contact opnemen is ook niet mogelijk.
Gute Betten, gute Qualität
goed bedden, goed kwaliteit
Lieferung zwischen 8:00 und 22:00 Uhr Zusteller konnten weder NL noch Englisch. Das Bett ist in Ordnung, aber nicht das gute Kopfteil. Habe gemailt angerufen gehört.....
Levering tussen 8.00 en 22.00 bezorgers kon geen nl of Engels. Bed is oké maar zit niet de goei hoofdbord bij. Heb gemaild gebelled gegehoor .....
Bett im Januar bestellt. Erst Ende Februar, Anfang März erhalten, waren es 10 Tage, waren es endlich 10 Wochen, bis mein Bett da war
Bed besteld in januari. Eind februari begin maart pas ontvangen terwel er 10 dagen stonden het was uiteindelijk 10 weken voordat mijn bed er was
Schnelle Lieferung. Alles ordentlich per E-Mail kommuniziert. Gute Lieferung
Snelle levering. Alles netjes via mail doorgegeven. Goede bezorging
Super schönes Bett jetzt können wir gut schlafen
Super mooi bed nu kunnen we heerlijk slapen
Die Lieferung hat sehr lange gedauert, es heißt 3 Wochen und wir mussten mindestens 10 Wochen warten. Telefonisch und per E-Mail sehr schwer zu erreichen. Pluspunktbett schläft wunderbar
Duurde heel erg lang voor het geleverd werd er staat 3 weken en we hebben zeker 10 weken moeten wachten. Zeer slecht bereikbaar via telefoon en mail. Plus punt bed slaapt heerlijk
Wer am Tag der Lieferung zu Hause bleibt, bekommt nur die Hälfte. Zusteller sagt, Lieferung Ende dieser Woche, Anfang nächster Woche. Nachdem ich 1 Woche nichts gehört habe, habe ich mich gemeldet, aber auch das läuft schlecht. Reagiert nicht auf den Chatbot / die E-Mail und für das Telefon können Sie 50x anrufen, um jemanden an die Leitung zu bekommen. Also endlich jemanden erwischt, alles würde am Mittwoch geliefert. Sie erhalten plötzlich eine Nachricht, dass es Dienstag sein wird. Kommt der Lieferbote hat alles außer dem Trittbrett. Endgültiges Fazit kann bald einen 3fe ganzen Tag arbeitsfrei nehmen, weil sie hier nichts in Ordnung haben! 1x hier bestellt und sofort das letzte Mal!
Blijf je de dag van levering thuis, krijg je maar de helft. Bezorger zegt wordt eind van deze week begin volgende week geleverd. Na 1 week nog niks gehoord te hebben zelf maar contact gezocht, maar ook dit gaat beroerd. Wordt niet gereageerd op de chatbot/mail en voor de telefoon mag je 50x bellen om een keer iemand aan de lijn te krijgen. Uiteindelijk dus iemand te pakken gekregen, alles zou nageleverd worden op woensdag. Krijg je ineens bericht dat het dinsdag wordt. Komt de bezorger heeft die alles behalve het voetbord. Eindconclusie kan straks een 3fe hele dag vrij nemen voor het werk omdat ze hier de zaken niet op order hebben! 1x hier ju besteld en direct de laatste keer!
Sehr schlimm es gab einen Fehler bei meiner Bestellung mehrere E-Mails verschickt und angerufen keine Antwort es ist das nach 2 Monaten warten wurde ich von einem Kollegen angerufen und dass mein Problem behoben wurde aber sehr schlimm das man so schwer fährt und fährt ohne Info so lange auf eine Lieferung warten müssen
Zeer slecht er was een fout met mijn bestelling meerder e-mail gestuurd en gebeld geen reactie het is dat ik na 2 maanden wachten werd gebeld door een collega en dat mijn probleem als nog is aan gepast maar heel slecht dat jullie zo slecht berijdbaar zijn en zo lang moet wachten op een levering zonder informatie
Keine Antwort auf Frage per E-Mail und Telefon wurde nicht beantwortet (ca. 5 Mal angerufen, weil die Bestellübersicht kein Kopfkissen und keine Bettdecke enthielt, während ich diese ausgefüllt hatte) Dies war kostenlos und ich wollte darauf hinweisen, aber das Telefon klingelte weiter, wurde aber nicht abgenommen. Bei der Zustellung hat der Zusteller dies vermerkt und die Ware später per Post erhalten
Geen reactie op vraag per mail en telefoon werd niet opgenomen( keer of 5 gebeld omdat bij het besteloverzicht geen kussen en dekbed zat terwijl ik dit wel had ingevuld) Dit was gratis en wilde ik aangeven maar telefoon bleef overgaan maar niet opgenomen. Bij bezorgen heeft de bezorger dit genoteerd en later wel per post de spullen mogen ontvangen
Ein tolles Boxspringbett, die Lieferzeit war etwas lang.
Een prima boxspring bed, de levertijd was wat lang.
Was ich sage ... Längere Wartezeit als das, was Sie ankündigen, und das gefällt mir nicht! Aber das Bett ist gut! Schade, dass es keinen Topper gibt. Dies hätte zumindest als Entschädigung hinzugefügt werden können
Wat ik zeg... Langere wachttijd dan waar jullie mee adverteren en dat vind ik niet goed! Maar het bed is goed! Vind het wel jammer dat er geen topper bij zit. Dit had op zijn minst als ter compensatie erbij gekunt
Die Seite sagt Lieferzeit 10 Werktage, sie müssen entfernt werden, hat mehr als 7 Wochen gedauert. Die Schrauben ragten in den Ablagefächern heraus. Und im Ablagefach war ein Riss. Nicht gemeldet, man sieht es nicht, und dann müssten wir wieder lange warten. Was ich ganz nett fand, dass man nach 6 Wochen eine Mail bekommt, dass die Lieferung etwas länger gedauert hat, man aber die Bestellung auf Wunsch stornieren kann
Op site staat levertijd 10 werkdagen, moeten ze weghalen, duurde ruim 7 weken. In de opruimvakken staken de schroeven uit. En zat een scheur in opbergvak. Niet gemeld, je ziet het niet, en dan zouden we weer lang moeten wachten. Wat ik wel netjes vond, dat na 6 weken ke een mail ontvangt dat het leveren wat langer duurde maar dat je de bestelling wel lon annuleren indien gewenst
Ich habe ein Boxspringbett mit Katzentoilette gekauft, mit dem ich sehr zufrieden bin! Ein Unternehmen, das seinen Kunden respektiert und auch sein Wort respektiert! Ich empfehle es sehr!
I bought a boxspring with a litter crate that I am very pleased with! A company that respected its client and also respected its word! I highly recommend it!
Meine Erfahrung mit Beddenleeuw, mit einem Wort dramatisch. Bestellen ist in Ordnung. Aber das ist das Einzige. Wir erhalten eine Zeitangabe am Tag vor der Lieferung zwischen 08:00 und 22:00 Uhr. So können Sie sicherstellen, dass Sie den ganzen Tag zu Hause bleiben, was viele Menschen einen freien Tag kostet. Kurz vor 18 Uhr bekommt man eine E-Mail, dass sie nicht kommen. Dann versuchst du sie zu kontaktieren, das hat keine Chance. Am Ende wird es geliefert, es passt nicht zusammen. Wiederkontakt über diverse Kanäle, keine Chance. Irgendwann werden Sie nach etwa einer Woche angerufen, sie bieten eine Lösung an, die überhaupt keinen Sinn macht. Wenn ich andeute, dass ich nicht einverstanden bin, wird die Verbindung getrennt. Keinen Schritt weiter. Es ist, dass ich noch nicht bezahlt habe... ...was so nicht passieren wird. Wir haben einen Fehler gemacht und die Bewertungen über Bed Lion nicht im Voraus gelesen.
Mijn ervaring met Beddenleeuw, in één woord dramatisch. Het bestellen gaat prima. Maar dat is ook het enige. We krijgen daags voor levering een tijdsindicatie, tussen 8.00 en 22.00. Je kunt dus zorgen dat je een hele dag thuis blijft, kost voor veel mensen een snipperdag. Net voor 18.00 krijg je een mailtje dat ze niet komen. Dan probeer je contact op te nemen, dat is kansloos. Uiteindelijk wordt het geleverd, past het niet in elkaar. Weer contact opnemen via diverse kanalen, kansloos. Uiteindelijk wordt je na een week of wat gebeld, bieden ze een oplossing die helemaal nergens op slaat. Geef ik aan het er niet mee eens te zijn verbreken ze de verbinding. Nog geen steek verder. Het is dat ik nog niet betaald heb... ...wat ook niet gaat gebeuren op deze manier. Wij hebben een fout gemaakt, van te voren niet de recensies lezen over beddenleeuw.
Die Lieferung hat lange gedauert und die Vereinbarungen bezüglich Liefertermine wurden nicht eingehalten. Das Bett ist in Ordnung, nur das Fußteil wurde noch nicht geliefert
De levering heeft lang geduurd en de afspraken wat leveringsdata betreft zijn niet nagekomen. Het bed bevalt prima alleen het voeteneinddeel is nog steeds niet geleverd
Die Bestellung wurde schnell bearbeitet und die Lieferzeit stimmte auch. Am Tag der Lieferung klare E-Mail mit Anweisungen. Die Lieferung erfolgte etwas später am Abend, aber das Zeitfenster war auch breit.
Bestelling was snel geregeld en ook klopte de levertijd. Op de dag van de levering, duidelijke mail met instructies. Levering was wel wat later in de avond, maar het tijdslot was ook breed.
Gutes Bett zu einem guten Preis, wir haben eine Matratzenauflage gekauft, weil die faszinierende Matratzenauflage zu hart für uns war. Beim Zusammenbau mussten wir 1 Loch an der Unterseite des Bettes bohren um das Bein einzuschrauben, die anderen Beine konnten wir problemlos montieren.
Goed bed voor een mooie prijs, hebben wel nog een matrastopper bij gekocht want de geïntrigeerde matrastopper was voor ons te hard. Bij het monteren hebben we onderaan het bed 1 gaatje moeten boren om het pootje in te schroeven de ander pootjes hebben we zonder problemen kunnen monteren.
Boxspring Isabella ist ein gutes und komplettes Bett für diesen Preis. Die Lieferzeit betrug 60 statt 10 Tage. Telefonisch oder per E-Mail sind sie nicht erreichbar. Das war frustrierend, aber das ist wahrscheinlich der Grund, warum sie diese niedrigen Preise durch Abstriche verkraften können, am Ende sind wir sehr zufrieden mit dem Boxspringbett. Aber man muss geduldig sein und Vertrauen haben ;)
Boxspring Isabella is een goed en compleet bed voor deze prijs. De levertijd duurde 60 dagen ipv 10. Ze zijn niet bereikbaar telefonisch en per mail niet. Dat was wel frustrerend, maar vandaar kunnen ze waarschijnlijk deze lage prijzen hanteren, door daarop te bezuinigen, uiteindelijk zijn we heel blij met de boxspring. Maar je moet even geduld en vertrouwen hebben ;)
Gut
Goed
Schlechteste Erfahrung aller Zeiten mit einem Online-Shop. Ob das mit Startproblemen oder etwas anderem zu tun hatte, kann ich nicht beurteilen. Speziell ein Boxspringbett für Gäste aus dem Ausland gekauft, die zu Weihnachten 2022 kamen. Kurz vor Weihnachten bekommt man ein Zeitfenster der Zustellung: zwischen 08.00 - 22.00 Uhr mit einer möglichen Verlängerung von 1 Stunde (ich nenne kein Zeitfenster) bis halb eins abends gewartet aber nichts gesehen. Anrufen ist auch nicht möglich.... es kommt einfach keine Antwort. Gäste sind gekommen und zu ihren Häusern zurückgeflogen, aber kein Bett zu sehen. Nach Dutzenden von E-Mails und Telefonanrufen (ohne Antwort) nahm ich mir einen halben Tag frei und fuhr nach Beddenleeuw und mir wurde versprochen, dass es nach ungefähr 3 Wochen geliefert würde (keine Entschuldigung, das ging nicht). Für den neuen Termin, Mitte Januar 2023, eine weitere noreplay-E-Mail zur Lieferzeit. . . ja, wieder von 8 - 22 Uhr . . musste wieder den ganzen tag frei nehmen und wieder sind sie nicht aufgetaucht...keine nachricht nichts. Am nächsten Tag (einem Samstag) kommen wir vom Einkaufen und die Nachbarn sagen „die Sachen werden in den Vorgarten gestellt“. Wir wollten gerade essen gehen. Mehrmals per E-Mail und Telefon kontaktiert ... keine Antwort. Nach 2,5 Monaten erhalte ich eine E-Mail, dass mein Bett in 3 Tagen mit dem bekannten Zeitfenster geliefert wird. E-mailen und telefonieren hilft nicht ... Heimarbeit verabredet (bei Patienten ist es schwierig) und ohne Klingeln wird nachmittags ein komplettes Beet in den Vorgarten gestellt (erst ausladen, dann klingeln) . Informiert, dass alles zurückgegeben werden könnte. Die Rechnung wurde bereits im Dezember 2022 bezahlt und aufgrund ihrer Misswirtschaft könnte ich die Bestellung behalten, aber das wäre nicht ethisch vertretbar. Sie wollten das Bett nicht zurücknehmen, bei Mitnahme könnten wir eine extra Rechnung von 75 Euro bekommen. Ich bin nicht dafür, negative Bewertungen zu schreiben, aber ich habe eine Ausnahme für Beddenleeuw gemacht. Nie/nie eine Entschuldigung per E-Mail oder Telefon.
Slechtste ervaring ooit met een online winkel. Of dat met opstartproblemen te maken had of met wat anders kan ik niet oordelen. Speciaal een boxspring gekocht voor logees uit het buitenland die met kerst 2022 kwamen. Vlak voor kerst krijg je een tijdslot van levering: tussen 08.00 - 22.00 uur met een eventuele uitloop van 1 uur(noem ik geen tijdslot) tot half twaalf in de avond gewacht maar niets gezien. Bellen lukt ook niet....er wordt gewoon niet opgenomen. Gasten zijn gekomen en weer teruggevlogen naar hun huis maar geen bed te bekennen. Na Tientallen emails en telefoontjes (zonder reactie) een halve dag vrijgenomen en naar Beddenleeuw gereden en toezegging gehad dat het na 3 weken ongeveer geleverd zou worden (geen excuses, dat kon er niet van af). Voor de nieuwe datum, medio jan 2023, weer een noreplay email voor tijdstip van levering. . . jawel, weer van 08.00 - 22.00 uur . . . weer hele dag vrij moeten nemen en weer zijn ze niet komen opdagen...geen bericht niets. De volgende dag (een zaterdag) komen wij van boodschappen doen zeggen de buren 'er worden dingen in de voortuin gezet'. We zouden net gaan uiteten. Meerdere keren contact gezocht per email en telefoon...geen respons. Na 2,5 maanden ontvang ik een email dat mijn bed over 3 dagen geleverd gaat worden met de bekende tijdslot. Emailen en bellen helpt niet...geregeld om van thuis te werken (gaat lastig met patiënten) en zonder aan te bellen wordt in de middag weer een complete bed in de voortuin gezet )eerst uitladen dan aanbellen). Meegedeeld dat alles weer retour kon. Factuur was in dec 2022 al betaald en door hun mismanagement zou ik de bestelling kunnen houden maar dat zou niet ethisch zijn. Men wou de bed niet weer meenemen, in het geval van meenemen zouden wij een extra factuur van 75 euro kunnen krijgen. Ben geen voorstander van het schrijven van negatieve reviews maar voor Beddenleeuw heb ik een uitzondering gemaakt. Nooit/never een excuus per mail of telefoon.
Ich bin sehr zufrieden mit meinem Isabella Bett. Ich schlafe wie ein Baby! 2 Wochen nach Bestellung geliefert, aber Kopfteil fehlte. Zusteller wusste nicht wann geliefert wird. Leider habe ich keine Antwort auf meine E-Mails erhalten und Beddenleeuw ist telefonisch nicht erreichbar. Ich ging zum Showroom in Zaltbommel und die anschließende Lieferung wurde sofort vereinbart. Kopfteil zum vereinbarten Termin erhalten.
Ik ben heel tevreden over mijn bed Isabella. Ik slaap als een roosje! Geleverd 2 weken na bestelling, maar hoofdbord ontbrak. Bezorger wist niet wanneer dat nageleverd zou worden. Ik kreeg helaas geen reactie op mijn mailtjes en Beddenleeuw is telefonisch niet bereikbaar. Ik ben naar de showroom in Zaltbommel gegaan en toen is de nalevering meteen geregeld. Hoofdbord op afgesproken datum ontvangen.
Das Bett ist in Ordnung, aber ich habe schon viele E-Mails geschickt, weil unser Kopfteil später geliefert werden sollte und es nicht passiert ist. Wir hatten auch nasse Stellen in den Matratzen, von denen ich auch Bilder geschickt habe. Ich wollte dafür eine Lösung, und sagte, dass wir entweder die 3. Rate nicht bezahlen oder 2 neue Matratzen. Darauf habe ich noch keine Antwort. Wir sind jetzt fast 3 Wochen weiter und immer noch kein Kopfteil. Das kotzt mich etwas an. Dein.
Bed ligt prima maar ik heb al heel wat mailtjes gestuurd omdat ons hoofdbord nog na geleverd zou worden en niet is gebeurt. Hierbij hadden wij ook natte plekken in de matrassen waar ik ook foto’s van heb gestuurd. Ik wou hier een oplossing voor, en heb gezegt dat we of het 3de termijn niet betalen of 2 nieuwe matrassen. Ik hebb hier nog steeds geen reactie op. We zijn nu bijna 3 weken verder, en ook nog steeds geen hoofdbord. Dit maakt mij een beetje pissig. Met vriendelijke groet.
Besuchen Sie nach langem Warten das Unternehmen. Termin dort gemacht. Kam das Bett. Leider nicht vollständig und die 2 Mechaniker, die weder Englisch noch Holländisch sprechen konnten, waren sehr ungeschickt und haben den Motor des Bettes demoliert. Habe den Besitzer über das Handy des Mechanikers kontaktiert, er hat es endlich gelöst. Das Bett schläft super
Na lang wachten langs gaan bij het bedrijf. Afspraak daar gemaakt. Kwam het bed. Helaas niet compleet en waren de 2 monteurs die geen Engels of Nederlandse kon erg onhandig en sloopte de motor van het bed. Via de mobiel van de monteur contact gezocht met de eigenaar deze heeft het uit eindelijk opgelost. Het bed slaapt fantastisch
Boxspring wurde gerade in Belgien geliefert. Feste Matratze und gute Qualität
Boxspring juist geleverd in belgie. Stevig matras en goede kwaliteit
2 Boxspring bestellt geliefert innerhalb 1 Woche. Freundlicher Fahrer. Schönes Bett. Kostenloser Bettbezug. 1 Sie wurden innerhalb von 2 Wochen ordentlich geliefert. Ich werde auf jeden Fall noch ein Boxspringbett bestellen. Vielen Dank für den Service
2 Boxspring besteld binnen 1 week geleverd . Vriendelijke chauffeur. Mooie bed. Gratis dekbedovertrek. 1 waren ze vergeten binnen 2 week netjes geleverd . Ik ga zeker nog een boxspring bestellen . Bedankt voor de service
Bestellte Bett am 2. Januar und hörte nichts mehr, keine Antwort auf das E-Mail-Telefon und wurde nie beantwortet. Also dachte ich, ich wäre betrogen worden und hätte mein Geld verloren. 2 Monate vergingen, als meine Schwester (die dort näher wohnt) zum Showroom fuhr und einen Liefertermin vereinbarte, erst dann bekam ich den ganzen Tag eine Nachricht mit Liefertermin und Zeitfenster, also am 7. März wurde das Bett geliefert. Schönes Bett, aber schrecklicher Service, das ist ein Nie wieder für mich.
2 jan bed besteld en niks meer gehoord geen reactie op mail telefoon en wordt nooit opgenomen.. dus ik dacht dat ik was opgelicht en me geld kwijt was. 2 maanden gingen voorbij toen is me zusje (die daar dichterbij woont) naar de showroom gereden en bezorgdatum geregeld, toen pas kreeg ik een bericht met bezorgdatum en tijdslot over de hele dag dus 7 maart kwamen ze het bed leveren. Heerlijk bed maar vreselijke service dit is een nooit meer voor mij.
Per E-Mail und Telefon getroffene Vereinbarungen werden nicht erfüllt und eine Kontaktaufnahme ist praktisch unmöglich.
Gemaakte afspraken via e-mail en telefoon worden niet nagekomen en het is vrijwel onmogelijk om contact met jullie te leggen.
Nie mein Bett bekommen, unerreichbar und immer noch auf mein Geld wartend.
Nooit mijn bed gekregen, niet bereikbaar en nu nog steeds aan het wachten op mijn geld.
Bestellung und Lieferung verliefen reibungslos. Es hatte nur die falschen Beine. Jetzt, mehr als 6 Wochen später, habe ich immer noch keinen Anruf oder keine E-Mail erhalten und ich habe immer noch nicht die guten Beine für das Bett erhalten. Also ich denke, das ist wirklich schlechter Service.
Het bestellen en de levering gingen vlot. Alleen zaten er verkeerde poten bij. Nu ruim 6 weken verder ben ik nog steeds niet terug gebeld of gemailt en heb ik nog steeds niet de goede poten voor het bed ontvangen. Dus dat vind ik echt een slechte service.
Bei der Bestellung erhalten Sie umgehend eine E-Mail mit möglichen Lieferterminen. Gibt ein gutes Gefühl, aber leider nichts über alle Termine gehört. Rufen Sie trotzdem an ... kein Kontakt, viele Male und an verschiedenen Tagen. Beim Anruf bekommt man sofort eine Kassette wegen Menschenmassen ist eine Aufnahme nicht möglich. Dann einfach E-Mail und Kontaktformular ausfüllen.... 0 Kommentar... Nach einem leicht verärgerten Einschreibebrief über leider 10 Euro wurde ich mit einer Entschuldigung und einem Liefertermin angerufen. Lieferzeit von Bit bizarre zwischen 8:00 und 22:00 Uhr. Aber haben Sie ein schönes bequemes Bett ganz nach Ihrem Geschmack!!! So zufrieden mit dem Endergebnis, aber der Weg dorthin hätte mit besserer Kommunikation so viel einfacher sein können. Und ein bisschen Niederländisch für die Fahrer sprechen zu können, wäre schön.
Bij bestellen krijg je direct een mail.met mogelijk bezorgdatums. Geeft goed gevoel maar helaas niks gehoord over alle datums. Toch maar eens bellen... geen contact, vele tijdstippen en verschillende dagen. Bij bellen krijg je dierct een bandje vanwege drukte kan er niet worden opgenomen. Dan maar mail en contactformulier invullen.... 0 reactie... Na een iets wat boze aangetekende brief a helaas 10 euro werd ik gebeld met excuus en een datum van levering. Tijdstip van leveren van beetje bizar tussen 8:00 en 22:00. Maar heb een prachtig comfortable bed helemaal naar wens!!! Dus blij met eindresultaat maar de weg ernaar toe had zo veel makkelijker gekund met beter communiceren. En beetje nedeerlands kunnen spreken voor de chauffeurs zou wel fijn zijn.
Ich habe das Bett am 22-03 bestellt. Nachdem ich die Bewertungen gelesen hatte, war ich auf Enttäuschung gefasst, aber eine Woche später wurde das Bett zum vereinbarten Liefertermin geliefert. Der Lieferant war sehr freundlich und bot sogar an, das Bett hochzubringen (wobei ich keine Montagekosten übernommen habe). Bevor der Auslieferungsfahrer losfuhr, überprüften wir gemeinsam, ob alle Teile vorhanden waren. Alles war gut. Guter Service!
Ik heb het bed op 22-03 besteld. Na het lezen van de recensies was ik voorbereid op een teleurstelling, maar een week later werd het bed op de afgesproken bezorg datum geleverd. De bezorger was heel vriendelijk en bood zelfs nog aan om het bed naar boven te brengen (terwijl ik geen montagekosten heb betaald). Voordat de bezorger er van door ging samen nog bekeken of alle onderdelen erbij zaten. Alles was dik in orde. Goede service!
Schade, dass man nicht weniger als einen halben Stern vergeben kann, denn das hat diese Firma nicht einmal verdient..... Bett bestellt, nicht komplett. Mehrfach gemailt. Keine Reaktion. Saß mehrmals im Chat auf der Website. Auch keine Reaktion. Wow, fantastische Firma. Wenn sie mir nur schicken, was noch fehlt, kann ich mein Bett zusammenstellen und darauf schlafen. Vielen Dank im Voraus!! Mit freundlichen Grüßen, Douwe Grootendorst
Jammer dat je niet minder dan een halve ster kan geven, want dit bedrijf verdiend dit nog niet eens..... Bed besteld, niet compleet. Meerdere malen gemaild. Geen reactie. Meerdere malen op de chat op de website gezeten. Ook geen reactie. Alom, fantastisch bedrijf. Als ze mij nu gewoon even toesturen wat er nog ontbreekt, kan ik mijn bed in elkaar zetten en kan ik erop gaan slapen. Dank je wel alvast!! mvg, Douwe Grootendorst
Nachdem wir 5 potenzielle Liefertermine angegeben hatten, wurde uns ein Tag gegeben. Später folgte die Periode. Zeitfenster von 8:00 bis 22:00! Kein Anruf nach 14 Stunden Wartezeit, keine Lieferung. Telefonischer Kontakt nicht möglich. Später zweimal angeschrieben, um die Bestellung zu stornieren und um Bestätigung gebeten. Nicht erhalten. Fast einen Monat später wurden wir angerufen, um einen neuen Termin zu vereinbaren. Kurz gesagt, sehr schlecht organisiert. Wir werden hier nie wieder bestellen.
Na 5 potentiële leverdatum opgegeven te hebben kregen we een dag door. Tijdvak volgde later. Tijdvak van 8:00 tot 22:00 ! Na 14 uur wachten niet gebeld, geen levering. Telefonisch contact niet mogelijk. Later twee keer bericht gestuurd om de order te annuleren en gevraagd om bevestiging hiervan. Niet ontvangen. Bijna een maand later werden we gebeld om een nieuwe afspraak te maken. Kortom, zeer slecht georganiseerd. Hier zullen wij nooit meer bestellen.
Betten bestellt mit dem Hinweis, dass die Lieferzeit aufgrund der großen Nachfrage etwas länger sein kann. Nach vier Wochen ordentlicher Liefertermin. Lieferfahrer waren pünktlich und haben alles ordentlich geliefert. Ausgezeichnete Betten und Service. Wert für Ihr Geld.
Bedden besteld met de disclaimer dat de levertijd wegens enorme vraag wat langer kon zijn. Na vier weken keurige bezorgafspraak. Bezorgers waren op tijd en hebben alles netjes afgeleverd. Prima bedden en service. Waar voor je geld.
Wenn Sie Kunden im Stich lassen und Monate nach dem Kauf nicht reagieren, ist dies kein sicheres Gefühl....
Als je klanten in de steek laat en maanden na aankoop geen respons geeft dan is dit geen veilig gevoel....